En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Op de gamescom vond ik hem heel erg tof, maar zo in tweede instantie valt hij toch wel erg tegen. Het voelt gewoon niet echt lekker aan. Richten is minder, het springen en lopen over richels is minder, het is onoverzichelijk, te ver lopen steeds, kleine squads, weinig voertuigen... Gewoon nee...
Ja echt he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?
Ja hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:55 schreef Cliffy het volgende:
Die behoefte om iedereen die niet laaiend enthousiast is over dit spel af te zeiken is anders ook behoorlijk lachwekkend
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dit allemaal op basis van een Rush Mode demo level ?
Maar vergelijk je hem met vorige BF titels of tegenover MW2... Ikzelf vind hem weer een heerlijk BF-gevoel geven...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de game al kunnen spelen op de GamesCom in Keulen afgelopen zomer
Dus in vergelijking met wat ik daar toen en nu in de demo zag ja.
Oh, nou nu met die emo smiley erbij klinkt het allemaal een stuk logischer inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb de game al kunnen spelen op de GamesCom in Keulen afgelopen zomer
Dus mijn bevindingen zijn gebaseerd op wat ik daar toen en nu in de demo zag ja.
Joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Met minder bedoelde ik "niet goed", niet in vergelijking met wat anders. Nouja met andere FPS multiplayers in het algemeen.
*Ik heb gisteren mijn voet verstuikt*
*Oh shit man, dat is minder*
Welke FPS vind je zelf een toffe MP hebben dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Met minder bedoelde ik "niet goed", niet in vergelijking met wat anders. Nouja met andere FPS multiplayers in het algemeen.
*Ik heb gisteren mijn voet verstuikt*
*Oh shit man, dat is minder*
Is goed kerel, sabbel maar lekker verder op die snikkel van DICE..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja he![]()
dus ga nu maar weer lekker rukken en met je vriendjes buiten spelen
Waar heb jij nou weer last van? Het lijkt net of iedereen die kritiek uit op deze demo niet deugt volgens jou. Hoe kan je een mening van iemand nou weer bestempelen als onzin? Zoals Teun al zei: iedereen met een mening wordt meteen aangevallen. Dát vind ik lachwekkend.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een onzin sommige mensen hier typen is echt lachwekkend![]()
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
VANAVOND IEDEREEN MW2
en geen gemaar...
Ik ga liever wat tactische gameplay doen dan wat doelloos geschiet zonder enig doel of samenwerking. Iedereen gaat z'n eigen gang en jat carepackages van elkaar. Ik noem maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:42 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme vandaag is toch een mw2 patch uitgekomen, het minste wat je kunt doen is ff proberen of het nu weer wat leuker is
Ik denk niet dat de patch er voor zorgt dat er voertuigen in mw2 zitten en dat alles kapot kan en dat er gruwelijk vet geluid in zit ofwel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:42 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme vandaag is toch een mw2 patch uitgekomen, het minste wat je kunt doen is ff proberen of het nu weer wat leuker is
Omdat iedereen nu al zegt door deze demo dat het niks is. Maar het is ook een demo en de full game is natuurlijk heel anders:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van? Het lijkt net of iedereen die kritiek uit op deze demo niet deugt volgens jou. Hoe kan je een mening van iemand nou weer bestempelen als onzin? Zoals Teun al zei: iedereen met een mening wordt meteen aangevallen. Dát vind ik lachwekkend.
jaquote:
dat kan heul niet, dat spel komt pas over een maand uitquote:
Met genoeg diversiteit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan heul niet, dat spel komt pas over een maand uit
wat jullie gaan doen is heel de avond een en dezelfde map spelen
Maar goed ook. Ik zou hier maar 60 euro voor betalen na de trailer. Huilen in een hoekjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Juiste antwoord hier was "BC2 heeft tenminste een demo"
ja meesterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
kan vanavond helaas niet meedoen![]()
btw, waarom al dit gebash steeds op elkaar![]()
Iedereen een mening en klaar, zolang je die maar niet zit op de dringen. Iemand kan dit spel kut vinden, prima respect.
Moet eerlijk gezegd ook erg wennen aan dit spel, en ook dit spel heeft voor mij (jja op basis van de demo) mindere punten maar die heeft MW2 ook.
Elk spel zijn voor en tegens en nu allemaal lief doen![]()
dit +1quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zouden de studio's samen moeten brengen
De views en looks van MW2 maar met het systeem van bf.
Maar geen carepackages etc!
Met een demo wordt natuurlijk wel een poging gedaan de sfeer en gevoel van het spel over te brengen, dat is het doel van een demo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat iedereen nu al zegt door deze demo dat het niks is. Maar het is ook een demo en de full game is natuurlijk heel anders:
Minstens 8 maps
4 verschillende gamesmodes
30+ wapens
Ontzettend veel perks die de game interressant maken
De meeste die kritiek geven hebben nooit BF gespeeld en nu spelen ze demo en zeggen ze van:
Ja het is anders dan MW2![]()
Godzijdank is het anders dan MW2![]()
Het probleem is dat ze lullen terwijl ze nog niks weten
Ja en die faalt schijnbaar voor sommige mensen..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Met een demo wordt natuurlijk wel een poging gedaan de sfeer en gevoel van het spel over te brengen, dat is het doel van een demo.
Uhm ja denk het wel,,,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er vanaaf rond 12 uur nog gebeft?
Ik heb het precies andersom met MW2.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Snuf. het volgende:
Potjandosie wat is deze game awesome.
Ik zal even in wat emotiocons beschrijven hoe mijn ervaringen met de demo verliepen.->
->
->
Maar toen begon het leuk te worden
->
->
->
->
Bij mij was het:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Snuf. het volgende:
Potjandosie wat is deze game awesome.
Ik zal even in wat emotiocons beschrijven hoe mijn ervaringen met de demo verliepen.->
->
->
Maar toen begon het leuk te worden
->
->
->
->
Ik probeer je elke keer te joinenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij was het:
->
->
->
->
->
->
->
->
->
nu ik het vliegen in de heli's onder controle heb is het helemaal![]()
Probeer nog is.. ik zit er ook inquote:
Je kan toch alles bekijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:44 schreef RudyCarell het volgende:
Kunnen we niet net als BF2 online je stats bekijken?
Ik was net film aan het kijken dus mischien morgen..quote:
Ja maar ik bedoel via pc... Net als bf2s.com...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je kan toch alles bekijken?
gewoon bij weapon en gadgets
Mis ik ook, en me commandokruis. Thanks etc... Hop in... Bail out jeweetzzz (BF2)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:23 schreef maess het volgende:
Het enige wat ik mis is squadleaders en een teamleader.
En dat die onderling een private chat kunnen doen,
en ook een private chat per squad.
Zo kun je pas echt goed als teamleader werken
Ik zat in een party chatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:26 schreef zatoichi het volgende:
Ik snap er nog weinig van, maar gisteren wel ff leuk met soldmayor gespeeld; eindelijk iemand die tenminste een beetje samenwerkt, werkt gelijk een stuk beter!
Alleen lulde hij niet terug; heb je geen headset meer?
eigenlijk zou dat er wel in moeten zitten, via de dpad bijv...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mis ik ook, en me commandokruis. Thanks etc... Hop in... Bail out jeweetzzz (BF2)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |