Ja en die faalt schijnbaar voor sommige mensen..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Met een demo wordt natuurlijk wel een poging gedaan de sfeer en gevoel van het spel over te brengen, dat is het doel van een demo.
Uhm ja denk het wel,,,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er vanaaf rond 12 uur nog gebeft?
Ik heb het precies andersom met MW2.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Snuf. het volgende:
Potjandosie wat is deze game awesome.
Ik zal even in wat emotiocons beschrijven hoe mijn ervaringen met de demo verliepen.->
->
->
Maar toen begon het leuk te worden
->
->
->
->
Bij mij was het:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:07 schreef Snuf. het volgende:
Potjandosie wat is deze game awesome.
Ik zal even in wat emotiocons beschrijven hoe mijn ervaringen met de demo verliepen.->
->
->
Maar toen begon het leuk te worden
->
->
->
->
Ik probeer je elke keer te joinenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Bij mij was het:
->
->
->
->
->
->
->
->
->
nu ik het vliegen in de heli's onder controle heb is het helemaal![]()
Probeer nog is.. ik zit er ook inquote:
Je kan toch alles bekijken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:44 schreef RudyCarell het volgende:
Kunnen we niet net als BF2 online je stats bekijken?
Ik was net film aan het kijken dus mischien morgen..quote:
Ja maar ik bedoel via pc... Net als bf2s.com...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je kan toch alles bekijken?
gewoon bij weapon en gadgets
Mis ik ook, en me commandokruis. Thanks etc... Hop in... Bail out jeweetzzz (BF2)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:23 schreef maess het volgende:
Het enige wat ik mis is squadleaders en een teamleader.
En dat die onderling een private chat kunnen doen,
en ook een private chat per squad.
Zo kun je pas echt goed als teamleader werken
Ik zat in een party chatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:26 schreef zatoichi het volgende:
Ik snap er nog weinig van, maar gisteren wel ff leuk met soldmayor gespeeld; eindelijk iemand die tenminste een beetje samenwerkt, werkt gelijk een stuk beter!
Alleen lulde hij niet terug; heb je geen headset meer?
eigenlijk zou dat er wel in moeten zitten, via de dpad bijv...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mis ik ook, en me commandokruis. Thanks etc... Hop in... Bail out jeweetzzz (BF2)
Lijkt me handiger om dan via Dpad je soort chat te selecteren (Global, Squad, Teamleaders) dan maar 8 verschillende commands..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:47 schreef maess het volgende:
[..]
eigenlijk zou dat er wel in moeten zitten, via de dpad bijv...
Ben er vanavond wel denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:51 schreef Sharpdressedman het volgende:
ga vanavond ook weer een poging wagen
Weer een paar potjes achter de rug, suck nog steeds maar gaat wel beter.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:45 schreef maess het volgende:
KUTSPELje moet helemaal zelf richten enzo, ik wil cod mw 2 terug
![]()
![]()
haha denk het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
En niet na 2 minuten zeg van '' het is kut '' oke?
Maar het is wel zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
En niet na 2 minuten zeg van '' het is kut '' oke?
Snipen is nu meer een skill geworden, omdat je ze nu ook niet meer down hebt na 1 schot. Echt geniaal gewoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:11 schreef maess het volgende:
De enige game waar ik dat terug zag was die oorlogsim operation flashpoint, das echt tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |