Verkeerde topicquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:11 schreef kutkabouter het volgende:
VANAVOND IEDEREEN MW2
en geen gemaar...
Ik ga liever wat tactische gameplay doen dan wat doelloos geschiet zonder enig doel of samenwerking. Iedereen gaat z'n eigen gang en jat carepackages van elkaar. Ik noem maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:42 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme vandaag is toch een mw2 patch uitgekomen, het minste wat je kunt doen is ff proberen of het nu weer wat leuker is
Ik denk niet dat de patch er voor zorgt dat er voertuigen in mw2 zitten en dat alles kapot kan en dat er gruwelijk vet geluid in zit ofwel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:42 schreef kutkabouter het volgende:
godsamme vandaag is toch een mw2 patch uitgekomen, het minste wat je kunt doen is ff proberen of het nu weer wat leuker is
Omdat iedereen nu al zegt door deze demo dat het niks is. Maar het is ook een demo en de full game is natuurlijk heel anders:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van? Het lijkt net of iedereen die kritiek uit op deze demo niet deugt volgens jou. Hoe kan je een mening van iemand nou weer bestempelen als onzin? Zoals Teun al zei: iedereen met een mening wordt meteen aangevallen. Dát vind ik lachwekkend.
jaquote:
dat kan heul niet, dat spel komt pas over een maand uitquote:
Met genoeg diversiteit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat kan heul niet, dat spel komt pas over een maand uit
wat jullie gaan doen is heel de avond een en dezelfde map spelen
Maar goed ook. Ik zou hier maar 60 euro voor betalen na de trailer. Huilen in een hoekjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Juiste antwoord hier was "BC2 heeft tenminste een demo"
ja meesterquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
kan vanavond helaas niet meedoen![]()
btw, waarom al dit gebash steeds op elkaar![]()
Iedereen een mening en klaar, zolang je die maar niet zit op de dringen. Iemand kan dit spel kut vinden, prima respect.
Moet eerlijk gezegd ook erg wennen aan dit spel, en ook dit spel heeft voor mij (jja op basis van de demo) mindere punten maar die heeft MW2 ook.
Elk spel zijn voor en tegens en nu allemaal lief doen![]()
dit +1quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
Ze zouden de studio's samen moeten brengen
De views en looks van MW2 maar met het systeem van bf.
Maar geen carepackages etc!
Met een demo wordt natuurlijk wel een poging gedaan de sfeer en gevoel van het spel over te brengen, dat is het doel van een demo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat iedereen nu al zegt door deze demo dat het niks is. Maar het is ook een demo en de full game is natuurlijk heel anders:
Minstens 8 maps
4 verschillende gamesmodes
30+ wapens
Ontzettend veel perks die de game interressant maken
De meeste die kritiek geven hebben nooit BF gespeeld en nu spelen ze demo en zeggen ze van:
Ja het is anders dan MW2![]()
Godzijdank is het anders dan MW2![]()
Het probleem is dat ze lullen terwijl ze nog niks weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |