Wij in een squad dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
film is zo afgelopen, ga ik nog een potje doen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef kutkabouter het volgende:
ik vanavond ook, als ouders naar bed zijn, gezeik altijd![]()
ga ik stiekem toch erop![]()
weet niet wat het allemaal inhoudt bij dat spel, maar ik wil ookquote:
ja doh dat had ik ook niet verwacht ofzoquote:
Ben al wegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Jij vind het toch niks![]()
![]()
opflikkeren, ik was eerder dan kneusquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
opflikkeren, ik was eerder dan kneus
ja ik ben sjaggie, het bier is op bij ons thuisquote:
Ja maar kneus mag wel spelen van zijn mammiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat je ouders dat hebben verstoptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik ben sjaggie, het bier is op bij ons thuis
Niks. Dit is het vaste groepje waar we altijd mee spelen. Maak maar lekker je eigen groepje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
altijd mee spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef e97073 het volgende:
[..]
Niks. Dit is het vaste groepje waar we altijd mee spelen. Maak maar lekker je eigen groepje.
neuh dat heb ik allemaal al opgedronkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik denk dat je ouders dat hebben verstopt
MW1. MW2.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
altijd mee spelenhet spel is er 2 dagen
Vind je dat ownage? Ik vind dat achterlijk. Begrijp me niet verkeerd, het hebben van goede physics in de trend van kogel afwijking op de lange afstand is prima, maar dat je gewoon standaard al een meter boven zn hoofd moet richten om iets te raken is retarded. En dit valt ook bijna niet aan te leren omdat je de kogels niet ziet en sowieso al bijna nooit door hebt wanneer je raak schiet (met alle wapens for the matter)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:04 schreef emokid het volgende:
De sniper is echt ownage. Je mikt in principe een paar meter boven de speler omdat de kogel nog daalt ivm de afstand.Serieus, dit heeft COD niet. Ook zit er nog vertraging in en zie je niet gelijk of je hem dood hebt gemaakt.
En straks BF!quote:
Yep,,quote:Op zondag 31 januari 2010 01:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En straks BF!
Trouwens met Soldmayor begon ik in bf1943, dacht ik.
quote:
Ik heb vannacht serieus gedroomd dat ik zo'n UAV aan het besturen was en heel sierlijk als een vogel zo vrij over die map aan het vliegen was en alles kapot schootquote:Op zondag 31 januari 2010 02:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nu Sold eindelijk eens weg was kon ik die UAV(?) eens proberen en die is echt super leuk!!!![]()
Moet dan wel die minigun unlocken maar het vliegen is zo beheersbaar... Laag binnen komen en dan zakken tussen de bomen en lekker locken en hoppaaa![]()
![]()
![]()
Sold ik snap je voorkeur![]()
Zal ook in BF2 wel een trage starter zijn denk ik
Dat laatste.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik heb vannacht serieus gedroomd dat ik zo'n UAV aan het besturen was en heel sierlijk als een vogel zo vrij over die map aan het vliegen was en alles kapot schoot![]()
Gister zal ik trouwens 2 lui van m'n squad klooien met dat ding: 1tje ging óp de UAV staan en die ander vloog er vervolgens mee weg. Het leek heel even goed te gaan, totdat hij er op 30 meter hoogte toch vanaf flikkerde en kapot ter aarde stortte
Hoezo vanaaf? ik heb net een slacht potje gehad van 21k 6d waarbij heel veeel knife'squote:
Omdat ik vanavond vrij ben?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo vanaaf? ik heb net een slacht potje gehad van 21k 6d waarbij heel veeel knife's
dan teamen wij toch, met nog 2 anderen?quote:
Goed idee.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan teamen wij toch, met nog 2 anderen?
Gelukkig heeft de UAV geen stage en kan ik die ook eens gaan besturenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb vandaag stage dus weet niet hoe laat ik klaar ben,
zal wel rond 11 uur zijn ofzo
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef e97073 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de UAV geen stage en kan ik die ook eens gaan besturen
Zondag ook? Wat voor stage doe je dan gast.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb vandaag stage dus weet niet hoe laat ik klaar ben,
zal wel rond 11 uur zijn ofzo
kan je met 2 squads in een team?quote:
Ik wist dat je een baas was. Maar dit gaat wel erg ver.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik voor de full-game, UAV rechten ga aanvragen bij DICE zodat niemand anders er in kan
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 12:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kan je met 2 squads in een team?
Ik ben erbij.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil de full game hebben!!! en wil wel gaan pre-orderen, maar dan krijg je hem altijd zo laat opgestuurd.. dus 4 maart meteen naar de lokale game boer fietsen...
game boerquote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil de full game hebben!!! en wil wel gaan pre-orderen, maar dan krijg je hem altijd zo laat opgestuurd.. dus 4 maart meteen naar de lokale game boer fietsen...
oke nicequote:Op zondag 31 januari 2010 12:10 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja
Misschien is het dan handig om een party chat te doen, deden we gister ook. En we ownden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |