Wij in een squad dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
film is zo afgelopen, ga ik nog een potje doen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef kutkabouter het volgende:
ik vanavond ook, als ouders naar bed zijn, gezeik altijd![]()
ga ik stiekem toch erop![]()
weet niet wat het allemaal inhoudt bij dat spel, maar ik wil ookquote:
ja doh dat had ik ook niet verwacht ofzoquote:
Ben al wegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?
Jij vind het toch niks![]()
![]()
opflikkeren, ik was eerder dan kneusquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
opflikkeren, ik was eerder dan kneus
ja ik ben sjaggie, het bier is op bij ons thuisquote:
Ja maar kneus mag wel spelen van zijn mammiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat je ouders dat hebben verstoptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik ben sjaggie, het bier is op bij ons thuis
Niks. Dit is het vaste groepje waar we altijd mee spelen. Maak maar lekker je eigen groepje.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
altijd mee spelenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef e97073 het volgende:
[..]
Niks. Dit is het vaste groepje waar we altijd mee spelen. Maak maar lekker je eigen groepje.
neuh dat heb ik allemaal al opgedronkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik denk dat je ouders dat hebben verstopt
MW1. MW2.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
altijd mee spelenhet spel is er 2 dagen
Vind je dat ownage? Ik vind dat achterlijk. Begrijp me niet verkeerd, het hebben van goede physics in de trend van kogel afwijking op de lange afstand is prima, maar dat je gewoon standaard al een meter boven zn hoofd moet richten om iets te raken is retarded. En dit valt ook bijna niet aan te leren omdat je de kogels niet ziet en sowieso al bijna nooit door hebt wanneer je raak schiet (met alle wapens for the matter)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:04 schreef emokid het volgende:
De sniper is echt ownage. Je mikt in principe een paar meter boven de speler omdat de kogel nog daalt ivm de afstand.Serieus, dit heeft COD niet. Ook zit er nog vertraging in en zie je niet gelijk of je hem dood hebt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |