En straks BF!quote:
Yep,,quote:Op zondag 31 januari 2010 01:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En straks BF!
Trouwens met Soldmayor begon ik in bf1943, dacht ik.
quote:
Ik heb vannacht serieus gedroomd dat ik zo'n UAV aan het besturen was en heel sierlijk als een vogel zo vrij over die map aan het vliegen was en alles kapot schootquote:Op zondag 31 januari 2010 02:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nu Sold eindelijk eens weg was kon ik die UAV(?) eens proberen en die is echt super leuk!!!![]()
Moet dan wel die minigun unlocken maar het vliegen is zo beheersbaar... Laag binnen komen en dan zakken tussen de bomen en lekker locken en hoppaaa![]()
![]()
![]()
Sold ik snap je voorkeur![]()
Zal ook in BF2 wel een trage starter zijn denk ik
Dat laatste.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:07 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik heb vannacht serieus gedroomd dat ik zo'n UAV aan het besturen was en heel sierlijk als een vogel zo vrij over die map aan het vliegen was en alles kapot schoot![]()
Gister zal ik trouwens 2 lui van m'n squad klooien met dat ding: 1tje ging óp de UAV staan en die ander vloog er vervolgens mee weg. Het leek heel even goed te gaan, totdat hij er op 30 meter hoogte toch vanaf flikkerde en kapot ter aarde stortte
Hoezo vanaaf? ik heb net een slacht potje gehad van 21k 6d waarbij heel veeel knife'squote:
Omdat ik vanavond vrij ben?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo vanaaf? ik heb net een slacht potje gehad van 21k 6d waarbij heel veeel knife's
dan teamen wij toch, met nog 2 anderen?quote:
Goed idee.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan teamen wij toch, met nog 2 anderen?
Gelukkig heeft de UAV geen stage en kan ik die ook eens gaan besturenquote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb vandaag stage dus weet niet hoe laat ik klaar ben,
zal wel rond 11 uur zijn ofzo
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef e97073 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de UAV geen stage en kan ik die ook eens gaan besturen
Zondag ook? Wat voor stage doe je dan gast.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb vandaag stage dus weet niet hoe laat ik klaar ben,
zal wel rond 11 uur zijn ofzo
kan je met 2 squads in een team?quote:
Ik wist dat je een baas was. Maar dit gaat wel erg ver.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik voor de full-game, UAV rechten ga aanvragen bij DICE zodat niemand anders er in kan
Jaquote:Op zondag 31 januari 2010 12:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kan je met 2 squads in een team?
Ik ben erbij.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil de full game hebben!!! en wil wel gaan pre-orderen, maar dan krijg je hem altijd zo laat opgestuurd.. dus 4 maart meteen naar de lokale game boer fietsen...
game boerquote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil de full game hebben!!! en wil wel gaan pre-orderen, maar dan krijg je hem altijd zo laat opgestuurd.. dus 4 maart meteen naar de lokale game boer fietsen...
oke nicequote:Op zondag 31 januari 2010 12:10 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ja
Misschien is het dan handig om een party chat te doen, deden we gister ook. En we ownden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |