Met Bad Company 1 was het altijd grappig als je gekilled werd door een Medic. Dan gooide je tegenstander vaak nog een doosje health naar je toe en maakte het personage van de tegenstander altijd grappige one-liners zoals; Patch yourself up!quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef zatoichi het volgende:
TVP ik ben gehyped door mijn mede fok teamgenoten in MW2 en sinds dat spel toch glitched als een motherfucker lijkt me dit een goede opvolger....
Bij deze meld ik me aan voor een sqaud als medic! Altijd leuk gevonden om te doen, en ik zag in de filmpjes dat je hier mensen kan reviven met een defibrilator (Ik kan het niet eens spellen, dus vergeef straks als ik die dingen op je ballen leg ipv op je borst).
Tactisch enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Bastard het volgende:
@Edwinuss ja inderdaad
Tevens tvp, hij lijkt mij toffer dan MW2, grotere velden, meer spelers, voertuigen!
Maar in de beta kreeg je ammo van de assault, niet van de engineerquote:Geen Ammo-crates meer, ammo is verkrijgbaar bij de Engineer.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:31 schreef Cliffy het volgende:
Kan je net zoals in BF2 ook mensen mollen met die Defib?
Iets met de spijker op zijn kop slaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef Bastard het volgende:
@Edwinuss ja inderdaad
Tevens tvp, hij lijkt mij toffer dan MW2, grotere velden, meer spelers, voertuigen!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Iets met de spijker op zijn kop slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
PS3gameshop.nlquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:51 schreef bjorntju het volgende:
Ja dat kan
Weet iemand eigenlijk waar je de LE voor de PS3 verzie kan kopen hier in NL? Ik kan hem nergens vinden. Ik zie alleen maar de standaard editie.
Ik heb zinquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
om het topic wat op te leuken (al een oudje maar boeie)
Veel met voertuigen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Multiplayer demo online op de 360 !
Ik zie hem niet.. nu al of..quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Multiplayer demo online op de 360 !
http://marketplace.xbox.c(...)00454188ab?cid=SLinkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:06 schreef Bastard het volgende:
Via de site nog niet iig.. nou ja toch geen tijd voor
Thanks!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://marketplace.xbox.c(...)00454188ab?cid=SLink
jeeeujquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://marketplace.xbox.c(...)00454188ab?cid=SLink
Want?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Nou, als dit MW2 moet wegblazen wens ik ze veel succes
BC1 was al beter dan MW2quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Als de servers beter werken dan in MW2, dan winnen ze al.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Servers? Het is toch P2P?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als de servers beter werken dan in MW2, dan winnen ze al.
Excuus, als de netwerkproblemen minder zijn dan in MW2, dan wint ie al.quote:
Traag als fuck.quote:
Ik ben ook gehypedquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef zatoichi het volgende:
TVP ik ben gehyped door mijn mede fok teamgenoten in MW2 en sinds dat spel toch glitched als een motherfucker lijkt me dit een goede opvolger....
Bij deze meld ik me aan voor een sqaud als medic! Altijd leuk gevonden om te doen, en ik zag in de filmpjes dat je hier mensen kan reviven met een defibrilator (Ik kan het niet eens spellen, dus vergeef straks als ik die dingen op je ballen leg ipv op je borst).
Hoezo traag, je wilt zeker kill streaks van 25 krijgen enzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Traag als fuck.
En had ook niet echt het gevoel dat ik mensen aan het killen was.
Ik schoot een paar keer en opeens stond ik dat die en die had gekilled, uuh ok.
Verder vond ik de enige speelbare map erg saai.
Ik vind het wel een leuk spel en kijk er naar uit, maar MW2 voelt toch echt directer aan
Je verhaal komt niet overeen met de video in deze draad, maar ok.. hij lijkt mij wel top moet ik zeggen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Traag als fuck.
En had ook niet echt het gevoel dat ik mensen aan het killen was.
Ik schoot een paar keer en opeens stond ik dat die en die had gekilled, uuh ok.
Verder vond ik de enige speelbare map erg saai.
Ik vind het wel een leuk spel en kijk er naar uit, maar MW2 voelt toch echt directer aan
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ben ook gehyped. Wordt hopelijk een hoop meer knallen en minder schelden met z'n alle
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |