quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:42 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet zo heel erg maar ik moet wel bekennen dat sinds ze zwangerschap en geboorte van Danique ik een stuk meer emo kan zijn dan "vroeger".
Moet daar nogsteeds aan wennen![]()
Je hebt het nog goed druk voordat het de grote dag is! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en dan morgen lekker genieten!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander zit al 10 minuten naar de draaiende wasmachine te kijken
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Tinuviel het volgende:
Dat doet ons zoontje ook weleens, reuzeinteressant vooral als er veel schuim is.
Nou pfff over emo gesproken, kan het zelfs op Schiphol al niet meer droog houden als ik daar sta te wachten en mensen vliegen elkaar om de nek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel Fruppel. Komt allemaal goed.
En ja wat kun je veranderen hè als je moeder bent geworden. Ik ben nog meer emokip geworden dan na de geboorte van Twan. Het kan dus ook nog weer nog erger worden.
Ow ja, daar kan ik tegenwoordig ook emo van worden. Jouwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:01 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou pfff over emo gesproken, kan het zelfs op Schiphol al niet meer droog houden als ik daar sta te wachten en mensen vliegen elkaar om de nek.
Als we iets op tv kijken en het wordt maar een beetje emo dan zegtoh oh kriebelen de tranan al
![]()
Na M had ik het inderdaad maar nu na R&V nog meer!!
Ja erg he! Zou verboden moeten worden.. Ze zouden zelf eens een kind moeten dragen en barenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, daar kan ik tegenwoordig ook emo van worden. Jouwis hetzelfde als Peaceman, die zit mij al aan te kijken of er tranen komen. Pestkop.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:32 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja erg he! Zou verboden moeten worden.. Ze zouden zelf eens een kind moeten dragen en baren![]()
(dat baren heb ik altijd overgeslagen maar toch, al heb ik bij M. nog wel een poging gedaan)
zou het er ook voor over hebben gehad hoor, maar wat niet past past niet zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]al heb ik dat dragen en baren graag gedaan, achteraf.Ik daar soms tijdens wat anders over.
Ik bedoel ook het dragen, want dat is bij tijd en wijle ook best zwaar. Helemaal voor jou met die tweeling in je buik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef MamaNik het volgende:
[..]
zou het er ook voor over hebben gehad hoor, maar wat niet past past niet zullen we maar zeggen![]()
Lang leve de KS anders hadden ze denk ik nog binnen gezeten of was mijn buik ge-explodeert
Dus wel he....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:36 schreef McLaura het volgende:
Ik neem aan dat dat niet realtime is Basboussa, en je kleine nu nog driftig naar de cdspeler wijst....
Gaaaaaap
onder de 6 mnd niet meer dan 2x per week ivm het nitraat wat erin zit maar dat geldt voor meer groenten.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:57 schreef mikoxx het volgende:
Wat denken jullie, mogen kindjes van 7,5 maand champignons? Ik dacht, even kort meebakken met een beetje gehakt. En dan macaroni en tomaat, champignons en gehakt. Leek mij wel lekker iig, maar of t mag...?
Klinkt heel goed piglet!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef p_iglet het volgende:
.
Bruine bonen kun je lekker met appeltjes maken, of met tomaatje en stukjes perzik of ananas een soort chili.
sterk ruikende urine...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef mikoxx het volgende:
is het de tijd van het jaar om te liggen huilen in bed ofzo![]()
![]()
Hoe bedoel je sterk rook? Tandjespoep?
oh, dat ken ik niet idd.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
sterk ruikende urine...
geen tandjespoep hier trouwens.
Tess slaapt sinds een dag of 3 met losse armen trouwens..
ja! Zelfs in slaapzak gaat ze haar halve bed door.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef mikoxx het volgende:
[..]
oh, dat ken ik niet idd.
Slaapt Tess nog in een slaapzakje?
Onze mannen slapen ook in een slaapzakje hoor. En stiekem ben ik er soms wel jaloers op, het lijkt me zo heerlijk warmquote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja! Zelfs in slaapzak gaat ze haar halve bed door.
Amber heeft tot ze ruim 2 was nog in slaapzak geslapen
Linde is ruim 2,5 jaar en die slaapt nog in een slaapzakquote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft tot ze ruim 2 was nog in slaapzak geslapen
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:20 schreef Koningin het volgende:
Hier zit een moeder met pijn in haar hart op het werk![]()
Sinds een tijdje begint Guus als een gek te brullen als ik hem bij het kinderdagverblijf achter laat......het doet me echt pijn (had ik nooit gedacht dat mij dat zou gebeuren). Heel zielig eigenlijk, als ie dan met zijn armpjes naar mij rijkt....![]()
Maar ben gewoon weg gegaan en hoop dat het straks weer goed gaat.
Ja, zoiets bedenk ik me ook altijd maar, dat het eventjes duurt. En dat het een fase is, waar ie wel over heen groeit. Maar nu is het echt niet leukquote:Op maandag 25 januari 2010 08:27 schreef MamaNik het volgende:
[..]
die heb je nodig!! Hartverscheurend is dat he! Wij hebben ook zo'n tijd met de oudste gehad, dus ben nu al bang dat de tweeling ook nog zo'n periode gaat krijgen. VERSCHRIKKELIJK!! Vaak belde ik dan even na 10 min en dan was die alweer aan het spelen en was er niks meer aan de hand. Had die maar 2 minuten gehuild of zo.
EENS! ben ook meerdere keren weggegaan dat ik het zelf ook niet droog kon houden!quote:Op maandag 25 januari 2010 08:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, zoiets bedenk ik me ook altijd maar, dat het eventjes duurt. En dat het een fase is, waar ie wel over heen groeit. Maar nu is het echt niet leuk
Koninginquote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef seilram het volgende:
Koninginwat vervelend. Ik weet niet hoe dat voelt, maar het lijkt me ook echt helemaal niet leuk.
Graemetandjes!
Hoe gaat het met Tess?
Hoe lang duurt die fase?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Koningintis een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaase..
die blijft komen en gaan..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die fase?![]()
Schattig trouwens, die Tess
`quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Jeetjejom het volgende:
@ Koningin, maar verplaatst hij zich wel op zijn kont? Of hoef je je helemaal niet druk te maken dat je hem plotseling kwijt bent?
jaoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Ach gossie..... lijkt me wel grappig uitzien, een automonteurtje in Spé heb je daar
(ff Off topic? Fabrizio fan)
Ja hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Sugarsnap het volgende:
ff een praktisch vraagje, mag ik Bram al boerenkool geven? Dan kan hij vanavond gewoon met ons mee eten ipv apart voor hem te koken.
Heel goed! Dus toch tandjes? Blegh!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Vicky het volgende:bijna 3 hele flessen naar binnen
en volgens mij komen er weer tanden. Tandenpoep gespot
Lennon kreeg ook (bijna) altijd potjes. Af en toe lieten we hem mee-eten als we aardappels met groente aten of macaroni, maar dan voor erbij. Sinds 2 weken ofzo eet hij bijna volledig met ons mee, behalve als hij naar kdv gaat. Dan krijgt hij potje mee. Fruit krijgt hij afwisselend in stukjes of potje, hoe het uitkomt. Mijn kind is niet zo van de rapleymethode.. of ik heb er het geduld niet voorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Koken jullie trouwens vaak apart voor jullie kleine mensjes? Omdat wij vaak niet-baby-geschikt-voedsel eten en Jorja daarnaast zich ook nog ontzettend aanstelt als er iets grotere stukjes in haar eten zitten, ben ik een beetje van de makkeliijke weg en krijgt ze potjes. Zou graag wat tips willen, want haar fruithapjes maakte ik wel vaak zelf (komt er nu ook niet meer zo van eigenlijk, ze eet door de week eigenlijk altijd bij de oma's haar fruithapje en dat is weer zo'n gedoe om dat heen en weer te blijven slepen.... Toevallig hadden we deze week een keer Aardappelen, Groente en vlees en heb ik haar wel gewoon mee laten eten, maar ik zie dat nog niet zo gebeuren met spaghetti enz.....
Oh dat is wel lekker dan als ze bij jou nog even heeft door geslapen, bij ons heeft R echt niet meer geslapen heb Dora maar aangezetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:54 schreef Vicky het volgende:
Hier was het ook 5uur. Ik heb Tess ook maar in ons bed genomen en uiteindelijk heeft ze nog wel een uurtje geslapen.
Ik heb begrepen dat dat ook een stukje frustratie is van de kinderen. Als hen iets niet lukt, of als ze moe zijn e.d. Guus doet dat ook wel eens.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraagje als onze zoon niet lekker is misschien ook als hij pijn heeft slaat hij zichzelf soms. Hij haalt uit met zijn handje en slingert dat tegen zijn hoofd aan. Wij proberen hem dan tegen te houden. Doen jullie kinderen zoiets ook weleens of heb ik een maf kind?
Ik weet het het zal wel een fase zijn maar ook hier zijn de nachten doorslapen van 1 van de 2 op 2 handen te tellen En allebei hebben ze nog NOOIT doorgeslapen (tenminste niet van 8 tot 6 of zo)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef mikoxx het volgende:
Mamanik, mss een schrale troost maar hier is het ook weer bal op t moment. Slecht inslapen, 's nachts tig keer wakkerWij geven de schuld aan doorkomende tandjes. Geen koorts oid, maar wel mopperig. Hoop maar dat het tijdelijk is. Al kunnen wij ook nog steeds het aantal nachten écht doorslapen op 2 handen tellen hoor. t Is maar goed dat je niet alles van tevoren weet he
![]()
Koningin, dat dacht ik ook idd, dat er een apart topic over is. En anders http://www.keukenkikker.nl/![]()
Dank je wel Tessie, maar bij jou is het dus vandaag ook niet zo gezellig!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef tessie het volgende:voor alle mama's van niet doorslapende kindjes.
Graeme is vandaag echt niet in een goed humeurDe hele tijd echt zo bozig huilen. Als ik hem optil en met hem rondloop dan is het goed, anders niet
Net was hij uiteindelijk in slaap gevallen bij mij, en nu issie net wakker, en gelijk weer huilen. Gezellig!
Oh, wat een leuke site!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef mikoxx het volgende:
Koningin, dat dacht ik ook idd, dat er een apart topic over is. En anders http://www.keukenkikker.nl/![]()
ja daar was ik al bang voor dat t meeste pas vanaf 6 mnd isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef Vicky het volgende:
Huup, de siroop die ik heb is pas vanaf 6 mnd
Nou daar hebben die 2 van mij dan niet naar geluisterd. Die zijn met 35 weken geboren en hebben toch echt nog 9 dagen in het ziekenhuis gelegen maar slapen is voor zo not done zeg maar. Dus mama zelf ligt er ook alweer in elke minuut die ik kan slapen moet ik pakken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef Jeetjejom het volgende:En ik moet ook zeggen dat Jorja eigenlijk al sinds dat ze 9 weken is volledig doorslaapt (schijnt toch iets te zijn wat kindjes die in het ziekenhuis hebben gelegen vaak doen omdat het daar een beetje meer opgedrongen wordt), maar deze week is ze ziekerig dus wil het niet zo allemaal.... Al 4 nachten bij ons in bed gebivakkeerd. Is wel lekker maar het moet geen gewoonte worden, vannacht gewoon de hele nacht het eigen bed in hoor!
yep. Blijkbaar is het dan gewoon genoeg voor d'r.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef mikoxx het volgende:
Tess! SpeklapjeHeb je nog gevraagd over het slapen en flesweigeren Vicky? Ben wel benieuwd, want sinds gister worden hier de flessen ook structureel geweigerd.
toevallig zijn mijn ouders het hele weekend weg dus gaat hem niet worden dus net besloten dat ze volgende week dinsdag daar gaan slapen. Is eigenlijk niet zo mijn ding om ze zomaar weg te brengen maar pfff het moet gewoon even nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
MamaNikWel hulp vragen als het even niet lukt hoor!!!
![]()
Ik heb net ook aan mijn moeder gevraagd of Tess het weekend een nachtje mag komen logeren, alleen zijn ze er ook niet.. helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef MamaNik het volgende:
[..]
toevallig zijn mijn ouders het hele weekend weg dus gaat hem niet worden dus net besloten dat ze volgende week dinsdag daar gaan slapen. Is eigenlijk niet zo mijn ding om ze zomaar weg te brengen maar pfff het moet gewoon even nu.
Hmmm... jammer dat ze nu net weg zijn. Misschien geeft het idee dat ze dinsdag gaan een klein beetje verlichting.... Succes daar hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef MamaNik het volgende:
[..]
toevallig zijn mijn ouders het hele weekend weg dus gaat hem niet worden dus net besloten dat ze volgende week dinsdag daar gaan slapen. Is eigenlijk niet zo mijn ding om ze zomaar weg te brengen maar pfff het moet gewoon even nu.
Klinkt goed allemaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
yep. Blijkbaar is het dan gewoon genoeg voor d'r.
En het slapen, tja.. het slapen is prut sinds ze weer aan het hoesten is en verkouden is. De wvp vond het ook wel lang duren en adviseerde weer naar de ha terug te gaan. Dus ik ga morgen weer bellen.
Ik had nog gevraagd of ik nog moest veranderen qua voeding, minder flessen ofzo, maar dat hoefde niet. Gewoon lekker doorgaan hoe het nu ging. Wel mogen we een boterhammetje gaan geven.
Daarnaast nog gevraagd wanneer Tess in de andere autostoel mag omdat het momenteel een gevecht is om haar in de maxi cosi te krijgen. Dit mag ook per direct.
Heb een heel fijn gesprek gehad vandaag. EINDELIJK een keer een goed gevoel bij het cb. Het is ook onze eigen wvp met wie ik al meerdere malen aan de telefoon gezeten heb. Mocht ik nog iets hebben, kan ik haar altijd bellen.
ik was de afspraak op het cb vergeten, ik moest eerst 4 januariquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef MamaNik het volgende:
Tess is toch ouder dan mijn jongens?? Of zit ik mis?? Wij mochten bij 7 mnd al aan de boterham en die vreetzakken van mij eten nu al anderhalve boterham per persoon hahaha.
Echt raar soms hoe de adviezen e.d.op Cb uiteen kunnen lopen. Vriendin der kindje is 3 weken ouder en mocht dattoen nog niet van Cb mocht pas bij 8 à 9 mnd
nachtje ruilen neem jij mijn 2 jongens neem ik Tess heb ik ook een keer voor 1 nacht een dochter ;-) we wonen toch vlakbij elkaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb net ook aan mijn moeder gevraagd of Tess het weekend een nachtje mag komen logeren, alleen zijn ze er ook niet.. helaas
de tijden zijn veranderlijk, maar het komt ongeveer hierop neer:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaalHoe is jouw schema dan nu?
Wij gaan vlg week dinsdag weer naar t cb. Ben ook erg benieuwd. We zijn 1 dec voor t laatst geweest, is toch best lang geleden dan....En dus al naar de volgende stoel! Jeetje zeg..! Dat is idd vanaf 9 kilo toch? Wij hebben al wel stoelen besteld, maar ze zijn pas eind feb binnen. Hier is de cosi (nog) geen gevecht, gelukkig maar dan.
neem je Amber er dan bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef MamaNik het volgende:
[..]
nachtje ruilen neem jij mijn 2 jongens neem ik Tess heb ik ook een keer voor 1 nacht een dochter ;-) we wonen toch vlakbij elkaar
In de laatste fles dus ook geen nutrix meer bij Tess? En ik zie dat ze steeds ongeveer 2 uurtjes wakker is en dan ook best lang slaapt tussendoor. Zo gek is dat, die van mij willen echt niet langer slapen dan 45 min achter elkaar, ook al zijn ze ruim 2,5 uur op geweest. En een soepstengel, heb je dat eerst in kleine stukjes geintroduceerd of...? En rijstewafel: heb je die speciale babyrijstewafeltjes of gewoon eigen merk oid? En geef je 's morgens een gewone fles of een papfles. Want dat werd ons geadviseerd: 's morgens pap, ivm energieverbruik overdag ofzo. Maar dat is wel superlastig met twee vind ik. Ze eten het ook lang niet altijd op. Uit de fles gaat helemaal niet met die pap, ook niet met minder schepjes, maar uit een bordje is ook niet je van het..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
de tijden zijn veranderlijk, maar het komt ongeveer hierop neer:
7.00 uur fles 180/6
9.00 uur slapen
10.00 wakker en fruit
11.00 fles 180/6
12.00 naar bed
14.30 wakker
15.00 soepstengel/rijstewafeltje
16.00 fles 180/6
18.00 groente
19.30 fles 180/6
-tot gisteravond deden we nutrix in de fles maar dat was steeds zo'n gekloot, we gaan het nu even zonder doen. Misschien dat we het naar de ochtend gooien, maar ze krijgt meer dan genoeg binnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:41 schreef mikoxx het volgende:
[..]
In de laatste fles dus ook geen nutrix meer bij Tess? En ik zie dat ze steeds ongeveer 2 uurtjes wakker is en dan ook best lang slaapt tussendoor. Zo gek is dat, die van mij willen echt niet langer slapen dan 45 min achter elkaar, ook al zijn ze ruim 2,5 uur op geweest. En een soepstengel, heb je dat eerst in kleine stukjes geintroduceerd of...? En rijstewafel: heb je die speciale babyrijstewafeltjes of gewoon eigen merk oid? En geef je 's morgens een gewone fles of een papfles. Want dat werd ons geadviseerd: 's morgens pap, ivm energieverbruik overdag ofzo. Maar dat is wel superlastig met twee vind ik. Ze eten het ook lang niet altijd op. Uit de fles gaat helemaal niet met die pap, ook niet met minder schepjes, maar uit een bordje is ook niet je van het..
oh super M ook overdag nog niet hoor dus ben wel wat gewend heb aandelen bij de Etos in pampers maat 4&5. Dus overdag is al een hele verbetering :-)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
MamaNik, ja hoor, Amber slaapt door. Ze is alleen nog niet zindelijk 's nachts.
tja dan gaan ze kokhalzen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:58 schreef mikoxx het volgende:
MamaNik, jouw schema zou ons schema kunnen zijn:
8u bord pap
10u fruit
12u broodje met fles 180/6 --> die zouden we best naar beneden kunnen bijschroeven denk ik dan
15u ligapapje
16.30u groente
19.00 fles 210/7
MamaNik, bij jullie ook helemaal geen pap? En ik me er maar druk over maken dat die pap er niet in gaat![]()
![]()
Die babyrijstwafeltjes ga ik ook maar eens probereen dan. Soepstengels heb ik meegenomen afgelopen weekend. Toch maar eens openmakenoooh ik ben ook z'n doos wat dat betreft: zo bang dat ze zo'n stengel achterin de keel gaan steken
Diaan, hier moest ik toch even om lachen, een potje op een lepel naar binnen lepelen is toch niet zelf met mes en vork eten?quote:Op maandag 25 januari 2010 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
Op zich, dacht ik later, is Rapley ook wel een beetje "vreemd".. eerst moeten ze groente e.d. eten uit de hand eten en later als ze groot zijn, moeten ze met mes en vork eten. Zo heeft beide dus eigenlijk hun voor- en nadelen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef oeke het volgende:
Diaan, hier moest ik toch even om lachen, een potje op een lepel naar binnen lepelen is toch niet zelf met mes en vork eten?![]()
hahahaha meestal worden ze inderdaad onwijs moe van zwemmen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:19 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander heeft gister met papa gezwommen. We dachten dat ie na die tijd wel moe zou zijnKwamen ze tegen 20:00 thuis was ie niet zo hyper
En heeft ie dus tot 22:00 door de kamer ligen stuiteren
ik heb de banaan fijngeprakt op de boterham en de boterham in hele kleine stukjes gesneden. Mevrouw heeft 'm helemaal op!quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef tessie het volgende:
Ik hoop dat het helpt Vicky.
En die boterham met banaan, hoe geef je dat dan? Gewoon in kleine stukjes en dan zelf laten pakken ofzo?
nee nee ik heb het voorgeprakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:21 schreef tessie het volgende:
Maar laat je het haar dan zelf pakken? En word het neit een gigantische troep? Graeme zou het denk ik vooral heel leuk vinden om de stukjes in z hand te pletten
1 voordeel dat er gelukkig tegenwoordig heel veel leuke kinderbrillen zijn. En + zou hij nog overheen kunnen groeien. (ben zelf opticien) Ogen van kinderen zijn pas uit ontwikkeld qua zicht op het 8ste jaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef McLaura het volgende:
We zijn maandag met Thijs naar de oogarts geweest omdat ik vroeger heel erg scheel was en Thijs ook flink in één hoek kan kijken. Dat is normaal tot 6 maanden, maar daarna moet er even naar gekeken worden.
We hadden verwacht te horen te krijgen dat het erg meeviel en ze over een half jaar nog eens wilden kijken, maar niks was minder waar : Thijs blijkt +5 te hebben (+2 is acceptabel op zijn leeftijd) en dat is de reden dat hij zo scheel kijkt bij tijden : hij heeft veel moeite met focussen.
In april moet hij terugkomen, en als hij 1 is, krijgt hij een brilletje. Zie je het voor je (ik inmiddels wel, dankzij Photoshop). Kinderfototopic deel 172
Precies je hebt er tenminste optijd naar laten kijken, je had ook je kop in het zand kunnen steken omdat je het "zielig" vind of zo. Maar hij kan je alleen maar dankbaar zijn later. Je doet er alles aan om hem eroverheen te helpen, en mocht die hem voor altijd nodig inderdaad wat dan nog.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef McLaura het volgende:
@ Mamanik : inderdaad, er zijn leuke brillen, en de kans bestaat dat hij - als hij nu ondersteund wordt - eroverheen groeit èn niet scheel gaat kijken. En ook al zou hij een bril houden, wat dan nog. Ik ben in elk geval blij dat ik het weet!
Dat kop in het zand steek gedrag zie ik dagelijks hoor, iedereen wil zijn of haar kind er zo leuk mogelijk uit laten zien.Logisch ik ook, maar om dan te denken dat dat niet kan met een brilletjequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef Jore het volgende:
Jee, wat een bericht McLaura. Ik had het al gelezen voordat ik de foto zag hoor maar ik moest toch lachen. Je kleintje met een brilletje... Gelukkig kan hij het hebben met z'n pretkoppie! En je klinkt er positief over, gelukkig maar. Inderdaad goed dat je niet je kop in het zand gestoken hebt.
Ik wou dat die van mij 7 uur sliepquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:46 schreef Basboussa het volgende:
Ik wil slapen. Kind heeft vannacht een uur of 7 geslapen, en ik ben doodop.
Ja, die tijd heb ik ook gehadquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wou dat die van mij 7 uur sliep
Hij verdient niet minder dan dat!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef McLaura het volgende:
@ Basboussa : hij krijgt gewoon de leukste bril die er is, en mensen met vooroordelen vind ik per definitie al dom
Wow 7 uur slapen deden die van mij dat maar!! pfff zou ik (bijna) een moord voor doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:46 schreef Basboussa het volgende:
Ik wil slapen. Kind heeft vannacht een uur of 7 geslapen, en ik ben doodop.
Haha, ik volg dan ook maar in de rij: bammetje banaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb het net ook maar gelijk geprobeerd, een boterham met avocado. Bijna helemaal op![]()
Oh maar die van mij was ook 2 keer wakker, waarvan 1 keer anderhalf uur....quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Wow 7 uur slapen deden die van mij dat maar!! pfff zou ik (bijna) een moord voor doen
Dat kan ik alleen halen als ik om half 8 direct met hun naar bed ga en dan mazzel heb dat ze niet vaker dan 10x wakker zijnbij ons is het altijd dag rond half 5 5 uur!!!
Gefeliciteerd!!! Fijne dag! Veel plezier in het dreumestopic en tot over een paar maanden...quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:38 schreef Fruppel het volgende:
Dag allemaal! Wij komen hier uitzwaaien en verhuizen naar de dreumesjes!
Onze lieverd is alweer 1 jaar!
zoiets dacht ik al dacht zal wel in 0-6mnd hebben gemoeten hahahahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
uh, verkeerde topic,niet wakker nog
Hieperderpiep hoeraquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:38 schreef Fruppel het volgende:
Dag allemaal! Wij komen hier uitzwaaien en verhuizen naar de dreumesjes!
Onze lieverd is alweer 1 jaar!
Het is ook super irritant als je telkens net uit bed moet als je nét in slaap gesukkeld was... Je mag het best even niet leuk vinden hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:56 schreef Vicky het volgende:ik vnd Tess momenteel even helemaal niet leuk
vannacht weer minstens 15x eruit geweest!! Ben er zo klaar mee.
Beterschap TF. Volgens mij kan het wel dergelijk een symptoom van tandjes zijn, dat kinderen slechter eten. Joghurt gaat volgens mij vaak goed omdat het vloeibaar en koud is. Dat voeld lekker verkoelend op het zere tandvlees. Hopelijk wordt die niet ziek.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:55 schreef TheFrankey het volgende:
Hier een baby die ineens niet veel meer wil eten. Melk is een ramp maar ook het hapje ging er niet in. Alleen wat yoghurt en een klein beetje (100c) melk.
Veel overgeven en zuur joh. Niet te kort.
Nou zien we een tandje doorkomen bovenin maar volgens ons is verminderde eetlust en zeker overgeven geen symptoom. Hij is wel zeurderig en lusteloos.
Geen koorts. Ik hoop dat de nacht redelijk gaat.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Fruppel en Danique nog gefeliciteerd!
Vicky, gaat het wat beter?
Hier alles goed. Senna doet het zo geweldig, is heerlijk aan het rapleyen, wat ze ook echt goed doet, en haar eerste tandje is door. Mijn kleine meisje is echt een grote baby inmiddels
wat zijn ze leuk!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:43 schreef mikoxx het volgende:![]()
![]()
Ohhhwww...
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zooo verliefd!!
![]()
sorry voor de egopost
herkenbaarquote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef mikoxx het volgende:
Wij poetsen 's avonds voor het slapen gaan, na de fles. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het hier nog niet in het ritme zit, soms liggen ze al en dan denk ik: ooooh ja
volgens mij was het 500ml.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:30 schreef mikoxx het volgende:
huuu bah! Tandenpoep zou verboden moeten worden![]()
Hier ook van die draaikonten tijdens het verschonen, best lastigMaar goed, ik vind t ergens ook we lollig eerlijk gezegd.
Is er bij jullie ook (weer) zoveel sneeuw gevallen? Ik kan gewoon wéér niet de deur uit met de kinderwagen: irritant. Ik ben die sneeuw wel een klein beetje zat![]()
Weet jij hoe t zit met een min aantal cc's vocht per dag, Vicky?
Dat heb ik nog steedsquote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef mikoxx het volgende:
Wij poetsen 's avonds voor het slapen gaan, na de fles. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het hier nog niet in het ritme zit, soms liggen ze al en dan denk ik: ooooh ja
Dat kan even duren McLaura, heb ervaringquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:13 schreef McLaura het volgende:
Voor de derde keer : (en dat bedoel ik niet boos!) : mag Thijs in de op? 12-07-2009
Of even vragen in het FB topic?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:13 schreef McLaura het volgende:
Voor de derde keer : (en dat bedoel ik niet boos!) : mag Thijs in de op? 12-07-2009
Ik ga het nu pas voor de 2e keer vragen.... en ook ik bedoel het absoluuuut nie boos... maar mag Emma ook in de op opgenomen worden? 15-07-2009quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:13 schreef McLaura het volgende:
Misschien slimmer om het in het OUD FB topic - deel dinges te vragen aangezien er hier volgens mij niet zoveel mods komen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Ik ga het nu pas voor de 2e keer vragen.... en ook ik bedoel het absoluuuut nie boos... maar mag Emma ook in de op opgenomen worden? 15-07-2009
Thankssss
misschien staat hier iets.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:48 schreef Joshua. het volgende:
Mijn kind heeft een koorts lip kan dat gevaarlijk zijn.
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
misschien staat hier iets.
Anders even de ha bellen.
Gewoon huisarts bellen, dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:48 schreef Joshua. het volgende:
Mijn kind heeft een koorts lip kan dat gevaarlijk zijn.
Ehm, ik probeer wel duidelijk een ritme te creeeren, maar zodra de oogjes ook maar een beetje dicht gaan, dan schiet ze opeens omhoog. En de dag afsluiten, hoe doe je dat precies?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Vicky het volgende:hoera voor Jair!!
Basboussa, wat een drama!! Heb je al geprobeerd om heel duidelijk de dag af te sluiteb met haar?
Amber had ook steeds moeite met inslapen. Wij hadden een heel ritueel voo rhet slapen gaan. eerst zeiden we de beestjes gedag en als ze dan in bed lag dan vertelden we wat we die dag gedaan hadden en sloten altijd af met: Vandaag is weer voorbij, morgen is er weer een nieuwe dag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ehm, ik probeer wel duidelijk een ritme te creeeren, maar zodra de oogjes ook maar een beetje dicht gaan, dan schiet ze opeens omhoog. En de dag afsluiten, hoe doe je dat precies?
Bedankt, ik ga het zeker proberen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber had ook steeds moeite met inslapen. Wij hadden een heel ritueel voo rhet slapen gaan. eerst zeiden we de beestjes gedag en als ze dan in bed lag dan vertelden we wat we die dag gedaan hadden en sloten altijd af met: Vandaag is weer voorbij, morgen is er weer een nieuwe dag.
Na etterlijk herhalen ging het z'n vruchten afwerpen. Amber is nu 4 en we sluiten nog steeds de dag af.
ja mij ook... maar goed, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef tessie het volgende:
Lijkt me heel apart om dan de taart aan te snijden
ik vond het net een teletubbie...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef mikoxx het volgende:
Is het een erwtik dacht een peer
Maar wel cool idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |