abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:43:47 #126
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_77291194
Ik ga ook eens keukenkikkeren..... En ik moet ook zeggen dat Jorja eigenlijk al sinds dat ze 9 weken is volledig doorslaapt (schijnt toch iets te zijn wat kindjes die in het ziekenhuis hebben gelegen vaak doen omdat het daar een beetje meer opgedrongen wordt), maar deze week is ze ziekerig dus wil het niet zo allemaal.... Al 4 nachten bij ons in bed gebivakkeerd. Is wel lekker maar het moet geen gewoonte worden, vannacht gewoon de hele nacht het eigen bed in hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_77298576
ik heb een dikke baby
9150 gram en 70 cm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 17:27:09 #128
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77298628
Vicky, Hollands Welvaren! Maar dat was al duidelijk op de vrolijke foto's
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77299024
Ik crosspost hier even, hier zitten misschien meer mama's met ervaring hiermee. Sorry

Even snel een vraagje tussendoor, Amélie heeft al een paar dagen een kriebelhoestje. T klinkt heel naar, bijna alsof er iets achterin haar keel zit dat ze probeert op te hoesten ofzo. Er zit niets, we hebben uiteraard gekeken. Ik denk echter wel dat ze er last van heeft, ze is een beetje humeurig en wordt ook vaak wakker 's nachts.
Is er iets dat ik haar kan geven? Is er een hoestsiroop ofzo die geschikt is voor haar leeftijd (5 maanden) en tegen kriebelhoest? Ze is ook flink verkouden. Zielepietje.

En Tess, heerlijk speklapje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77299422
Huup, de siroop die ik heb is pas vanaf 6 mnd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77299700
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef Vicky het volgende:
Huup, de siroop die ik heb is pas vanaf 6 mnd
ja daar was ik al bang voor dat t meeste pas vanaf 6 mnd is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77300451
Er is wel Bisolvon voor kinderen en dat mag vanaf 3 mnd geloof ik. Ik heb de vastzittende slijm versie. Misschien is er ook een andere.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:45:23 #133
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_77301647
tussikind mag ook, Bram had daar wel baat bij
pi_77302118
Ah Tussikind kan ja zie ik! Thanks!

Ik had al even gekeken bij Bisolvon maar die versie die voor jonger dan 6 maanden mag is alleen voor vastzittende hoest door slijm enzo. Dit is echt zo'n droge kriebelhoest waar ze last van lijkt te hebben, alsof er een haar in dr keeltje zit

Ik ga ns kijken of Kruidvat nog open is. Of zouden ze die bij die service balie van de Appie hebben?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:25:06 #135
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77306420
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef Jeetjejom het volgende:En ik moet ook zeggen dat Jorja eigenlijk al sinds dat ze 9 weken is volledig doorslaapt (schijnt toch iets te zijn wat kindjes die in het ziekenhuis hebben gelegen vaak doen omdat het daar een beetje meer opgedrongen wordt), maar deze week is ze ziekerig dus wil het niet zo allemaal.... Al 4 nachten bij ons in bed gebivakkeerd. Is wel lekker maar het moet geen gewoonte worden, vannacht gewoon de hele nacht het eigen bed in hoor!
Nou daar hebben die 2 van mij dan niet naar geluisterd. Die zijn met 35 weken geboren en hebben toch echt nog 9 dagen in het ziekenhuis gelegen maar slapen is voor zo not done zeg maar. Dus mama zelf ligt er ook alweer in elke minuut die ik kan slapen moet ik pakken.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:27:15 #136
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77306529
Tess! Speklapje Heb je nog gevraagd over het slapen en flesweigeren Vicky? Ben wel benieuwd, want sinds gister worden hier de flessen ook structureel geweigerd.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:28:03 #137
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77306572
MamaNik Wel hulp vragen als het even niet lukt hoor!!!
pi_77306702
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef mikoxx het volgende:
Tess! Speklapje Heb je nog gevraagd over het slapen en flesweigeren Vicky? Ben wel benieuwd, want sinds gister worden hier de flessen ook structureel geweigerd.
yep. Blijkbaar is het dan gewoon genoeg voor d'r.
En het slapen, tja.. het slapen is prut sinds ze weer aan het hoesten is en verkouden is. De wvp vond het ook wel lang duren en adviseerde weer naar de ha terug te gaan. Dus ik ga morgen weer bellen.

Ik had nog gevraagd of ik nog moest veranderen qua voeding, minder flessen ofzo, maar dat hoefde niet. Gewoon lekker doorgaan hoe het nu ging. Wel mogen we een boterhammetje gaan geven.

Daarnaast nog gevraagd wanneer Tess in de andere autostoel mag omdat het momenteel een gevecht is om haar in de maxi cosi te krijgen. Dit mag ook per direct.

Heb een heel fijn gesprek gehad vandaag. EINDELIJK een keer een goed gevoel bij het cb. Het is ook onze eigen wvp met wie ik al meerdere malen aan de telefoon gezeten heb. Mocht ik nog iets hebben, kan ik haar altijd bellen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:31:14 #139
248986 MamaNik
pi_77306738
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
MamaNik Wel hulp vragen als het even niet lukt hoor!!!
toevallig zijn mijn ouders het hele weekend weg dus gaat hem niet worden dus net besloten dat ze volgende week dinsdag daar gaan slapen. Is eigenlijk niet zo mijn ding om ze zomaar weg te brengen maar pfff het moet gewoon even nu.
pi_77306867
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef MamaNik het volgende:

[..]

toevallig zijn mijn ouders het hele weekend weg dus gaat hem niet worden dus net besloten dat ze volgende week dinsdag daar gaan slapen. Is eigenlijk niet zo mijn ding om ze zomaar weg te brengen maar pfff het moet gewoon even nu.
Ik heb net ook aan mijn moeder gevraagd of Tess het weekend een nachtje mag komen logeren, alleen zijn ze er ook niet.. helaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:34:17 #141
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77306916
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Hmmm... jammer dat ze nu net weg zijn. Misschien geeft het idee dat ze dinsdag gaan een klein beetje verlichting.... Succes daar hoor!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:35:03 #142
248986 MamaNik
pi_77306964
Tess is toch ouder dan mijn jongens?? Of zit ik mis?? Wij mochten bij 7 mnd al aan de boterham en die vreetzakken van mij eten nu al anderhalve boterham per persoon hahaha.

Echt raar soms hoe de adviezen e.d.op Cb uiteen kunnen lopen. Vriendin der kindje is 3 weken ouder en mocht dattoen nog niet van Cb mocht pas bij 8 à 9 mnd
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:36:22 #143
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77307051
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

yep. Blijkbaar is het dan gewoon genoeg voor d'r.
En het slapen, tja.. het slapen is prut sinds ze weer aan het hoesten is en verkouden is. De wvp vond het ook wel lang duren en adviseerde weer naar de ha terug te gaan. Dus ik ga morgen weer bellen.

Ik had nog gevraagd of ik nog moest veranderen qua voeding, minder flessen ofzo, maar dat hoefde niet. Gewoon lekker doorgaan hoe het nu ging. Wel mogen we een boterhammetje gaan geven.

Daarnaast nog gevraagd wanneer Tess in de andere autostoel mag omdat het momenteel een gevecht is om haar in de maxi cosi te krijgen. Dit mag ook per direct.

Heb een heel fijn gesprek gehad vandaag. EINDELIJK een keer een goed gevoel bij het cb. Het is ook onze eigen wvp met wie ik al meerdere malen aan de telefoon gezeten heb. Mocht ik nog iets hebben, kan ik haar altijd bellen.
Klinkt goed allemaal Hoe is jouw schema dan nu?
Wij gaan vlg week dinsdag weer naar t cb. Ben ook erg benieuwd. We zijn 1 dec voor t laatst geweest, is toch best lang geleden dan....En dus al naar de volgende stoel! Jeetje zeg..! Dat is idd vanaf 9 kilo toch? Wij hebben al wel stoelen besteld, maar ze zijn pas eind feb binnen. Hier is de cosi (nog) geen gevecht, gelukkig maar dan.
pi_77307054
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef MamaNik het volgende:
Tess is toch ouder dan mijn jongens?? Of zit ik mis?? Wij mochten bij 7 mnd al aan de boterham en die vreetzakken van mij eten nu al anderhalve boterham per persoon hahaha.

Echt raar soms hoe de adviezen e.d.op Cb uiteen kunnen lopen. Vriendin der kindje is 3 weken ouder en mocht dattoen nog niet van Cb mocht pas bij 8 à 9 mnd
ik was de afspraak op het cb vergeten, ik moest eerst 4 januari
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:36:28 #145
248986 MamaNik
pi_77307061
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb net ook aan mijn moeder gevraagd of Tess het weekend een nachtje mag komen logeren, alleen zijn ze er ook niet.. helaas
nachtje ruilen neem jij mijn 2 jongens neem ik Tess heb ik ook een keer voor 1 nacht een dochter ;-) we wonen toch vlakbij elkaar
pi_77307201
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Klinkt goed allemaal Hoe is jouw schema dan nu?
Wij gaan vlg week dinsdag weer naar t cb. Ben ook erg benieuwd. We zijn 1 dec voor t laatst geweest, is toch best lang geleden dan....En dus al naar de volgende stoel! Jeetje zeg..! Dat is idd vanaf 9 kilo toch? Wij hebben al wel stoelen besteld, maar ze zijn pas eind feb binnen. Hier is de cosi (nog) geen gevecht, gelukkig maar dan.
de tijden zijn veranderlijk, maar het komt ongeveer hierop neer:

7.00 uur fles 180/6
9.00 uur slapen
10.00 wakker en fruit
11.00 fles 180/6
12.00 naar bed
14.30 wakker
15.00 soepstengel/rijstewafeltje
16.00 fles 180/6
18.00 groente
19.30 fles 180/6
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77307216
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef MamaNik het volgende:

[..]

nachtje ruilen neem jij mijn 2 jongens neem ik Tess heb ik ook een keer voor 1 nacht een dochter ;-) we wonen toch vlakbij elkaar
neem je Amber er dan bij?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:39:29 #148
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77307221
Wij mochten ook vanaf 7 mnd aan de boterham MamaNik en daarvoor zelfs als met een korstje. Ik krijg er hier alleen geen ander drinken in dan de flessen (nou ja, de flessen weigeren ze momenteel ook). Iemand daar tips voor? Heb al thee geprobeerd en diksap, maar ze willen gewoon niet drinken uit de tuitbeker of uit een gewone beker. Geven jullie wel extra drinken, of is dat niet heel noodzakelijk?
pi_77307300
Oh ja, dat moest ik gaan halen.. diksap
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 26 januari 2010 @ 20:41:25 #150
248986 MamaNik
pi_77307338
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:39 schreef Vicky het volgende:

[..]

neem je Amber er dan bij?
slaapt ze door?? Dan krijg jij M er ook bij heb je 3 jongens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')