ja daar was ik al bang voor dat t meeste pas vanaf 6 mnd isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:50 schreef Vicky het volgende:
Huup, de siroop die ik heb is pas vanaf 6 mnd
Nou daar hebben die 2 van mij dan niet naar geluisterd. Die zijn met 35 weken geboren en hebben toch echt nog 9 dagen in het ziekenhuis gelegen maar slapen is voor zo not done zeg maar. Dus mama zelf ligt er ook alweer in elke minuut die ik kan slapen moet ik pakken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:43 schreef Jeetjejom het volgende:En ik moet ook zeggen dat Jorja eigenlijk al sinds dat ze 9 weken is volledig doorslaapt (schijnt toch iets te zijn wat kindjes die in het ziekenhuis hebben gelegen vaak doen omdat het daar een beetje meer opgedrongen wordt), maar deze week is ze ziekerig dus wil het niet zo allemaal.... Al 4 nachten bij ons in bed gebivakkeerd. Is wel lekker maar het moet geen gewoonte worden, vannacht gewoon de hele nacht het eigen bed in hoor!
yep. Blijkbaar is het dan gewoon genoeg voor d'r.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:27 schreef mikoxx het volgende:
Tess! SpeklapjeHeb je nog gevraagd over het slapen en flesweigeren Vicky? Ben wel benieuwd, want sinds gister worden hier de flessen ook structureel geweigerd.
toevallig zijn mijn ouders het hele weekend weg dus gaat hem niet worden dus net besloten dat ze volgende week dinsdag daar gaan slapen. Is eigenlijk niet zo mijn ding om ze zomaar weg te brengen maar pfff het moet gewoon even nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:28 schreef mikoxx het volgende:
MamaNikWel hulp vragen als het even niet lukt hoor!!!
![]()
Ik heb net ook aan mijn moeder gevraagd of Tess het weekend een nachtje mag komen logeren, alleen zijn ze er ook niet.. helaasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef MamaNik het volgende:
[..]
toevallig zijn mijn ouders het hele weekend weg dus gaat hem niet worden dus net besloten dat ze volgende week dinsdag daar gaan slapen. Is eigenlijk niet zo mijn ding om ze zomaar weg te brengen maar pfff het moet gewoon even nu.
Hmmm... jammer dat ze nu net weg zijn. Misschien geeft het idee dat ze dinsdag gaan een klein beetje verlichting.... Succes daar hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:31 schreef MamaNik het volgende:
[..]
toevallig zijn mijn ouders het hele weekend weg dus gaat hem niet worden dus net besloten dat ze volgende week dinsdag daar gaan slapen. Is eigenlijk niet zo mijn ding om ze zomaar weg te brengen maar pfff het moet gewoon even nu.
Klinkt goed allemaalquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
yep. Blijkbaar is het dan gewoon genoeg voor d'r.
En het slapen, tja.. het slapen is prut sinds ze weer aan het hoesten is en verkouden is. De wvp vond het ook wel lang duren en adviseerde weer naar de ha terug te gaan. Dus ik ga morgen weer bellen.
Ik had nog gevraagd of ik nog moest veranderen qua voeding, minder flessen ofzo, maar dat hoefde niet. Gewoon lekker doorgaan hoe het nu ging. Wel mogen we een boterhammetje gaan geven.
Daarnaast nog gevraagd wanneer Tess in de andere autostoel mag omdat het momenteel een gevecht is om haar in de maxi cosi te krijgen. Dit mag ook per direct.
Heb een heel fijn gesprek gehad vandaag. EINDELIJK een keer een goed gevoel bij het cb. Het is ook onze eigen wvp met wie ik al meerdere malen aan de telefoon gezeten heb. Mocht ik nog iets hebben, kan ik haar altijd bellen.
ik was de afspraak op het cb vergeten, ik moest eerst 4 januariquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:35 schreef MamaNik het volgende:
Tess is toch ouder dan mijn jongens?? Of zit ik mis?? Wij mochten bij 7 mnd al aan de boterham en die vreetzakken van mij eten nu al anderhalve boterham per persoon hahaha.
Echt raar soms hoe de adviezen e.d.op Cb uiteen kunnen lopen. Vriendin der kindje is 3 weken ouder en mocht dattoen nog niet van Cb mocht pas bij 8 à 9 mnd
nachtje ruilen neem jij mijn 2 jongens neem ik Tess heb ik ook een keer voor 1 nacht een dochter ;-) we wonen toch vlakbij elkaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb net ook aan mijn moeder gevraagd of Tess het weekend een nachtje mag komen logeren, alleen zijn ze er ook niet.. helaas
de tijden zijn veranderlijk, maar het komt ongeveer hierop neer:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaalHoe is jouw schema dan nu?
Wij gaan vlg week dinsdag weer naar t cb. Ben ook erg benieuwd. We zijn 1 dec voor t laatst geweest, is toch best lang geleden dan....En dus al naar de volgende stoel! Jeetje zeg..! Dat is idd vanaf 9 kilo toch? Wij hebben al wel stoelen besteld, maar ze zijn pas eind feb binnen. Hier is de cosi (nog) geen gevecht, gelukkig maar dan.
neem je Amber er dan bij?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:36 schreef MamaNik het volgende:
[..]
nachtje ruilen neem jij mijn 2 jongens neem ik Tess heb ik ook een keer voor 1 nacht een dochter ;-) we wonen toch vlakbij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |