Gewoon huisarts bellen, dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:48 schreef Joshua. het volgende:
Mijn kind heeft een koorts lip kan dat gevaarlijk zijn.
Ehm, ik probeer wel duidelijk een ritme te creeeren, maar zodra de oogjes ook maar een beetje dicht gaan, dan schiet ze opeens omhoog. En de dag afsluiten, hoe doe je dat precies?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Vicky het volgende:hoera voor Jair!!
Basboussa, wat een drama!! Heb je al geprobeerd om heel duidelijk de dag af te sluiteb met haar?
Amber had ook steeds moeite met inslapen. Wij hadden een heel ritueel voo rhet slapen gaan. eerst zeiden we de beestjes gedag en als ze dan in bed lag dan vertelden we wat we die dag gedaan hadden en sloten altijd af met: Vandaag is weer voorbij, morgen is er weer een nieuwe dag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ehm, ik probeer wel duidelijk een ritme te creeeren, maar zodra de oogjes ook maar een beetje dicht gaan, dan schiet ze opeens omhoog. En de dag afsluiten, hoe doe je dat precies?
Bedankt, ik ga het zeker proberen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
Amber had ook steeds moeite met inslapen. Wij hadden een heel ritueel voo rhet slapen gaan. eerst zeiden we de beestjes gedag en als ze dan in bed lag dan vertelden we wat we die dag gedaan hadden en sloten altijd af met: Vandaag is weer voorbij, morgen is er weer een nieuwe dag.
Na etterlijk herhalen ging het z'n vruchten afwerpen. Amber is nu 4 en we sluiten nog steeds de dag af.
ja mij ook... maar goed, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef tessie het volgende:
Lijkt me heel apart om dan de taart aan te snijden
ik vond het net een teletubbie...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef mikoxx het volgende:
Is het een erwtik dacht een peer
Maar wel cool idd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |