abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77329307
Ik heb het net ook maar gelijk geprobeerd, een boterham met avocado. Bijna helemaal op
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77329389
Lekker!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77329516
Leander vind brood ook zo lekker. Straks eens met banaan proberen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_77330054
Ja wij gaan morgen ook een boterham met banaan proberen. Banaan zo los vond hij niet lekker, maar ik denk op een boterham misschien wel. Ben wel benieuwd wanneer hij nu een flesje wil, want normaal wil hij dat rond 12 uur, maar nu heeft ie dus net die boterham op.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 27 januari 2010 @ 12:44:18 #180
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77330118
Hier zijn de boterhammen met smeerkaas (anderhalf per kind) zijn alweer op!! Banaan ga ik ook eens proberen. Fles van 90/3 ook op en ze liggen nu knock-out.
pi_77331209
We zijn maandag met Thijs naar de oogarts geweest omdat ik vroeger heel erg scheel was en Thijs ook flink in één hoek kan kijken. Dat is normaal tot 6 maanden, maar daarna moet er even naar gekeken worden.

We hadden verwacht te horen te krijgen dat het erg meeviel en ze over een half jaar nog eens wilden kijken, maar niks was minder waar : Thijs blijkt +5 te hebben (+2 is acceptabel op zijn leeftijd) en dat is de reden dat hij zo scheel kijkt bij tijden : hij heeft veel moeite met focussen.

In april moet hij terugkomen, en als hij 1 is, krijgt hij een brilletje. Zie je het voor je (ik inmiddels wel, dankzij Photoshop). Kinderfototopic deel 172
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:19:45 #182
248986 MamaNik
pi_77331606
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:10 schreef McLaura het volgende:
We zijn maandag met Thijs naar de oogarts geweest omdat ik vroeger heel erg scheel was en Thijs ook flink in één hoek kan kijken. Dat is normaal tot 6 maanden, maar daarna moet er even naar gekeken worden.

We hadden verwacht te horen te krijgen dat het erg meeviel en ze over een half jaar nog eens wilden kijken, maar niks was minder waar : Thijs blijkt +5 te hebben (+2 is acceptabel op zijn leeftijd) en dat is de reden dat hij zo scheel kijkt bij tijden : hij heeft veel moeite met focussen.

In april moet hij terugkomen, en als hij 1 is, krijgt hij een brilletje. Zie je het voor je (ik inmiddels wel, dankzij Photoshop). Kinderfototopic deel 172
1 voordeel dat er gelukkig tegenwoordig heel veel leuke kinderbrillen zijn. En + zou hij nog overheen kunnen groeien. (ben zelf opticien) Ogen van kinderen zijn pas uit ontwikkeld qua zicht op het 8ste jaar
pi_77331750
@ Mamanik : inderdaad, er zijn leuke brillen, en de kans bestaat dat hij - als hij nu ondersteund wordt - eroverheen groeit èn niet scheel gaat kijken. En ook al zou hij een bril houden, wat dan nog. Ik ben in elk geval blij dat ik het weet!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:25:59 #184
248986 MamaNik
pi_77331837
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:23 schreef McLaura het volgende:
@ Mamanik : inderdaad, er zijn leuke brillen, en de kans bestaat dat hij - als hij nu ondersteund wordt - eroverheen groeit èn niet scheel gaat kijken. En ook al zou hij een bril houden, wat dan nog. Ik ben in elk geval blij dat ik het weet!
Precies je hebt er tenminste optijd naar laten kijken, je had ook je kop in het zand kunnen steken omdat je het "zielig" vind of zo. Maar hij kan je alleen maar dankbaar zijn later. Je doet er alles aan om hem eroverheen te helpen, en mocht die hem voor altijd nodig inderdaad wat dan nog.
pi_77331988
Mijn broertje kreeg ook vroeg een bril, maar jeetje die heeft wat brillen versleten! Mijn ouders hadden gelukkig voor hem, altijd een 2e bril reserve.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77332231
Jee, wat een bericht McLaura. Ik had het al gelezen voordat ik de foto zag hoor maar ik moest toch lachen. Je kleintje met een brilletje... Gelukkig kan hij het hebben met z'n pretkoppie! En je klinkt er positief over, gelukkig maar. Inderdaad goed dat je niet je kop in het zand gestoken hebt.
  woensdag 27 januari 2010 @ 13:38:22 #187
248986 MamaNik
pi_77332378
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef Jore het volgende:
Jee, wat een bericht McLaura. Ik had het al gelezen voordat ik de foto zag hoor maar ik moest toch lachen. Je kleintje met een brilletje... Gelukkig kan hij het hebben met z'n pretkoppie! En je klinkt er positief over, gelukkig maar. Inderdaad goed dat je niet je kop in het zand gestoken hebt.
Dat kop in het zand steek gedrag zie ik dagelijks hoor, iedereen wil zijn of haar kind er zo leuk mogelijk uit laten zien.Logisch ik ook, maar om dan te denken dat dat niet kan met een brilletje daar snap ik echt niks van.
Zeker niet met de kinderbrillen van tegenwoordig. 10/20/30 jaar terug zou ik kunnen denken oke..
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:46:55 #188
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77340474
Boterhammetjes met geprakt fruit gaan er hier altijd goed in! Al vindt ze een droge boterham ook wel lekker!

McLaura, fijn dat er tegenwoordig mooie kinderbrilletjes zijn, maar ik kan me best voorstellen dat je ergens ook wel een steek voelt. Er zit toch een beetje een stigma aan, kindjes met brilletjes. En wie weet groeit hij eroverheen!

Ik wil slapen. Kind heeft vannacht een uur of 7 geslapen, en ik ben doodop. Ze gaat zo moeilijk slapen nu, dat het me soms 2 uur duurt voordat ze eindelijk lekker in bed ligt. Gisteren was het uiteindelijk kwart voor 10!!!! Om half vier besloot ze dat het morgen was, en heeft lekker in bed staan springen en kletsen. Flesje gegeven, schone luier, maar toen was het eigenlijk al over met de slaap. Nog eventjes geslapen daarna, maar dat was het. Ze is doodmoe, maar slapen, ho maar!

Is dat bij jullie ook: hoe later ze gaan slapen hoe vroeger ze wakker worden? Het is hier echt een trend. De man blijft volhouden dat het wel lekker is dat ze laat gaat slapen, dan kunnen wij ook lang slapen, maar de prakijk is toch telkens dat ze dan toch een uur of 2 eerder wakker wordt.... Maf eigenlijk!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77340582
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:46 schreef Basboussa het volgende:

Ik wil slapen. Kind heeft vannacht een uur of 7 geslapen, en ik ben doodop.
Ik wou dat die van mij 7 uur sliep
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 16:55:40 #190
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77340872
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Ik wou dat die van mij 7 uur sliep
Ja, die tijd heb ik ook gehad
Maar ik kon pas 12 uur slapen, en heb eigenlijk na het 3.45 avontuur niet meer geslapen.... En ze is zo irritant nou... Kan ik even niet hebben
pi_77341021
@ Tico : ze zouden BabyBanz op sterkte moeten maken, daar kun je letterlijk op gaan zitten!
@ Mamanik : kop in het zand vind ik zonde. En och, het is een zomerkind dus toch al intelligent, haha, en met bril helemaal!
@ Jore : het is gewoon noodzakelijk, als ik mijn kop in het zand steek heb ik hem ermee.... en hoe leg ik dat later uit?
@ Basboussa : hij krijgt gewoon de leukste bril die er is, en mensen met vooroordelen vind ik per definitie al dom
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:00:30 #192
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77341130
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:58 schreef McLaura het volgende:

@ Basboussa : hij krijgt gewoon de leukste bril die er is, en mensen met vooroordelen vind ik per definitie al dom
Hij verdient niet minder dan dat!
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:27:54 #193
248986 MamaNik
pi_77342247
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:46 schreef Basboussa het volgende:

Ik wil slapen. Kind heeft vannacht een uur of 7 geslapen, en ik ben doodop.
Wow 7 uur slapen deden die van mij dat maar!! pfff zou ik (bijna) een moord voor doen
Dat kan ik alleen halen als ik om half 8 direct met hun naar bed ga en dan mazzel heb dat ze niet vaker dan 10x wakker zijn bij ons is het altijd dag rond half 5 5 uur!!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:03:32 #194
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77343471
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef tessie het volgende:
Ik heb het net ook maar gelijk geprobeerd, een boterham met avocado. Bijna helemaal op
Haha, ik volg dan ook maar in de rij: bammetje banaan helemaal op

Avocado vind ik trouwens heeeeel vies! Maar de mannen smullen ervan, van wie ze dat dan weer hebben?
  woensdag 27 januari 2010 @ 18:07:40 #195
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77343618
Oh oh die slechte slapers ook, het lijkt wel de nieuwste mode. Getver. Hopelijk komt er een keer een tijd dat we elkaar vertellen hoe héérlijk we hebben uitgeslapen allemaal (als we dan nog weten hoe dat ook alweer moet ).

McLaura, wat goed van je dat je zo oplettend bent geweest En een brilletje raar? Nee joh!! Supercool juist! Staat zo lekker wijs vind ik!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:45:09 #196
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_77347735
McLaura, geeft toch niks. Hopelijk groeit ie erover heen en anders ken ik zat kinderen en mensen met een leuke bril!
Ik deed vroeger altijd een bril op terwijl het niet nodig was, vond ik leuk staan...

voor alle mama's van vroege kindjes.

Joep is zo lief. We hebben toenstraks echt veel lol gehad samen Hij moest zo hard lachen dat ie de hik kreeg en een beetje moest overgeven . Als ie nu een scheetje laat, dan kijk ik hem heel verbaasd aan en zeg: Laat jij poepjes? En dan lacht ie jongen
Niet mieten! Door gieten!
pi_77350961
Al die kindjes die vandaag voor het eerst een boterham eten! Ik wilde vanavond ook meteen een boterhammetje voor hem klaar maken. Maar goed, ik was werken vandaag, vriendlief was thuis en heeft wel al het brood opgegeten maar geen nieuw gekocht.
Dus Ko heeft soepstengel gegeten en de snijboon stiekem onder tafel laten vallen.

Maclaura, wat fijn dat je er nu al achter bent. Bij mijn nichtje, nu 19, waren ze er pas op haar 4de achter dat ze bijna niets zag en dat dat de reden was waarom ze zoveel huilde.
Ook al is zo'n brilletje misschien niet leuk, toch is het fijn dat je er wat aan kan doen.

Ach, alle arme moeders die moe zijn, ik sluit me daarbij aan.

Vandaag was Ko voor het eerst een hele dag bij onze oppas. Of beter gezegd de oppas was bij mij. Net of ik een personal assistent had die mijn kind achter me aan zeulde.
Maar het was wel fijn, ik kon lekker werken en toch was ik in de buurt voor hem. Hij heeft fijn gespeeld en geslapen. Alleen de laatste anderhalf uur, terwijl ik in een repetitie zat, heeft hij heel hard gehuild. Tja hij moet gewoon wennen.
Volgende week weer een keer. Ze (datzelfde nichtje van 19) is enorm lief voor hem en ook heel ervaren met baby's en kinderen.

Joep!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77353310
Mc Laura, komt vast wel goed met de bril. Ik zag eerst de foto in het fototopic en daarna het verhaal.

Als die van ons eenmaal slaapt slaapt die de laatste tijd wel goed hoewel meestal bij ons in bed. Vanavond ging meneer in eigen bed slapen We zien het wel. Hij is de laatste tijd ook echt vroeg wakker. Als hij zoals vanochtend om twintig voor zes wakker is dan heb ik ook zoiets van ga nog eens slapen. Ik kan nog een kwartiertje slapen dus daar wil ik dan graag gebruik van maken. Vind al dat ik zo vroeg op moet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:38:37 #199
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77354174
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:27 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Wow 7 uur slapen deden die van mij dat maar!! pfff zou ik (bijna) een moord voor doen
Dat kan ik alleen halen als ik om half 8 direct met hun naar bed ga en dan mazzel heb dat ze niet vaker dan 10x wakker zijn bij ons is het altijd dag rond half 5 5 uur!!!
Oh maar die van mij was ook 2 keer wakker, waarvan 1 keer anderhalf uur.... 7 uur is bij elkaar, en een beetje weinig voor mijn meisje die nu weer lekker bijgeslapen met een sok zit te spelen...
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:38:49 #200
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77365436
Dag allemaal! Wij komen hier uitzwaaien en verhuizen naar de dreumesjes!
Onze lieverd is alweer 1 jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')