Gefeliciteerd!!! Fijne dag! Veel plezier in het dreumestopic en tot over een paar maanden...quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:38 schreef Fruppel het volgende:
Dag allemaal! Wij komen hier uitzwaaien en verhuizen naar de dreumesjes!
Onze lieverd is alweer 1 jaar!
zoiets dacht ik al dacht zal wel in 0-6mnd hebben gemoeten hahahahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:22 schreef amaranta het volgende:
uh, verkeerde topic,niet wakker nog
Hieperderpiep hoeraquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:38 schreef Fruppel het volgende:
Dag allemaal! Wij komen hier uitzwaaien en verhuizen naar de dreumesjes!
Onze lieverd is alweer 1 jaar!
Het is ook super irritant als je telkens net uit bed moet als je nét in slaap gesukkeld was... Je mag het best even niet leuk vinden hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:56 schreef Vicky het volgende:ik vnd Tess momenteel even helemaal niet leuk
vannacht weer minstens 15x eruit geweest!! Ben er zo klaar mee.
Beterschap TF. Volgens mij kan het wel dergelijk een symptoom van tandjes zijn, dat kinderen slechter eten. Joghurt gaat volgens mij vaak goed omdat het vloeibaar en koud is. Dat voeld lekker verkoelend op het zere tandvlees. Hopelijk wordt die niet ziek.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:55 schreef TheFrankey het volgende:
Hier een baby die ineens niet veel meer wil eten. Melk is een ramp maar ook het hapje ging er niet in. Alleen wat yoghurt en een klein beetje (100c) melk.
Veel overgeven en zuur joh. Niet te kort.
Nou zien we een tandje doorkomen bovenin maar volgens ons is verminderde eetlust en zeker overgeven geen symptoom. Hij is wel zeurderig en lusteloos.
Geen koorts. Ik hoop dat de nacht redelijk gaat.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Fruppel en Danique nog gefeliciteerd!
Vicky, gaat het wat beter?
Hier alles goed. Senna doet het zo geweldig, is heerlijk aan het rapleyen, wat ze ook echt goed doet, en haar eerste tandje is door. Mijn kleine meisje is echt een grote baby inmiddels
wat zijn ze leuk!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:43 schreef mikoxx het volgende:![]()
![]()
Ohhhwww...
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zooo verliefd!!
![]()
sorry voor de egopost
herkenbaarquote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef mikoxx het volgende:
Wij poetsen 's avonds voor het slapen gaan, na de fles. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het hier nog niet in het ritme zit, soms liggen ze al en dan denk ik: ooooh ja
volgens mij was het 500ml.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:30 schreef mikoxx het volgende:
huuu bah! Tandenpoep zou verboden moeten worden![]()
Hier ook van die draaikonten tijdens het verschonen, best lastigMaar goed, ik vind t ergens ook we lollig eerlijk gezegd.
Is er bij jullie ook (weer) zoveel sneeuw gevallen? Ik kan gewoon wéér niet de deur uit met de kinderwagen: irritant. Ik ben die sneeuw wel een klein beetje zat![]()
Weet jij hoe t zit met een min aantal cc's vocht per dag, Vicky?
Dat heb ik nog steedsquote:Op maandag 1 februari 2010 11:21 schreef mikoxx het volgende:
Wij poetsen 's avonds voor het slapen gaan, na de fles. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het hier nog niet in het ritme zit, soms liggen ze al en dan denk ik: ooooh ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |