Heel goed! Dus toch tandjes? Blegh!quote:Op maandag 25 januari 2010 16:24 schreef Vicky het volgende:bijna 3 hele flessen naar binnen
en volgens mij komen er weer tanden. Tandenpoep gespot
Lennon kreeg ook (bijna) altijd potjes. Af en toe lieten we hem mee-eten als we aardappels met groente aten of macaroni, maar dan voor erbij. Sinds 2 weken ofzo eet hij bijna volledig met ons mee, behalve als hij naar kdv gaat. Dan krijgt hij potje mee. Fruit krijgt hij afwisselend in stukjes of potje, hoe het uitkomt. Mijn kind is niet zo van de rapleymethode.. of ik heb er het geduld niet voorquote:Op maandag 25 januari 2010 16:47 schreef Jeetjejom het volgende:
Koken jullie trouwens vaak apart voor jullie kleine mensjes? Omdat wij vaak niet-baby-geschikt-voedsel eten en Jorja daarnaast zich ook nog ontzettend aanstelt als er iets grotere stukjes in haar eten zitten, ben ik een beetje van de makkeliijke weg en krijgt ze potjes. Zou graag wat tips willen, want haar fruithapjes maakte ik wel vaak zelf (komt er nu ook niet meer zo van eigenlijk, ze eet door de week eigenlijk altijd bij de oma's haar fruithapje en dat is weer zo'n gedoe om dat heen en weer te blijven slepen.... Toevallig hadden we deze week een keer Aardappelen, Groente en vlees en heb ik haar wel gewoon mee laten eten, maar ik zie dat nog niet zo gebeuren met spaghetti enz.....
Oh dat is wel lekker dan als ze bij jou nog even heeft door geslapen, bij ons heeft R echt niet meer geslapen heb Dora maar aangezetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 06:54 schreef Vicky het volgende:
Hier was het ook 5uur. Ik heb Tess ook maar in ons bed genomen en uiteindelijk heeft ze nog wel een uurtje geslapen.
Ik heb begrepen dat dat ook een stukje frustratie is van de kinderen. Als hen iets niet lukt, of als ze moe zijn e.d. Guus doet dat ook wel eens.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:37 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraagje als onze zoon niet lekker is misschien ook als hij pijn heeft slaat hij zichzelf soms. Hij haalt uit met zijn handje en slingert dat tegen zijn hoofd aan. Wij proberen hem dan tegen te houden. Doen jullie kinderen zoiets ook weleens of heb ik een maf kind?
Ik weet het het zal wel een fase zijn maar ook hier zijn de nachten doorslapen van 1 van de 2 op 2 handen te tellen En allebei hebben ze nog NOOIT doorgeslapen (tenminste niet van 8 tot 6 of zo)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef mikoxx het volgende:
Mamanik, mss een schrale troost maar hier is het ook weer bal op t moment. Slecht inslapen, 's nachts tig keer wakkerWij geven de schuld aan doorkomende tandjes. Geen koorts oid, maar wel mopperig. Hoop maar dat het tijdelijk is. Al kunnen wij ook nog steeds het aantal nachten écht doorslapen op 2 handen tellen hoor. t Is maar goed dat je niet alles van tevoren weet he
![]()
Koningin, dat dacht ik ook idd, dat er een apart topic over is. En anders http://www.keukenkikker.nl/![]()
Dank je wel Tessie, maar bij jou is het dus vandaag ook niet zo gezellig!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:04 schreef tessie het volgende:voor alle mama's van niet doorslapende kindjes.
Graeme is vandaag echt niet in een goed humeurDe hele tijd echt zo bozig huilen. Als ik hem optil en met hem rondloop dan is het goed, anders niet
Net was hij uiteindelijk in slaap gevallen bij mij, en nu issie net wakker, en gelijk weer huilen. Gezellig!
Oh, wat een leuke site!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:28 schreef mikoxx het volgende:
Koningin, dat dacht ik ook idd, dat er een apart topic over is. En anders http://www.keukenkikker.nl/![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |