sterk ruikende urine...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef mikoxx het volgende:
is het de tijd van het jaar om te liggen huilen in bed ofzo![]()
![]()
Hoe bedoel je sterk rook? Tandjespoep?
oh, dat ken ik niet idd.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
sterk ruikende urine...
geen tandjespoep hier trouwens.
Tess slaapt sinds een dag of 3 met losse armen trouwens..
ja! Zelfs in slaapzak gaat ze haar halve bed door.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef mikoxx het volgende:
[..]
oh, dat ken ik niet idd.
Slaapt Tess nog in een slaapzakje?
Onze mannen slapen ook in een slaapzakje hoor. En stiekem ben ik er soms wel jaloers op, het lijkt me zo heerlijk warmquote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja! Zelfs in slaapzak gaat ze haar halve bed door.
Amber heeft tot ze ruim 2 was nog in slaapzak geslapen
Linde is ruim 2,5 jaar en die slaapt nog in een slaapzakquote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft tot ze ruim 2 was nog in slaapzak geslapen
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:20 schreef Koningin het volgende:
Hier zit een moeder met pijn in haar hart op het werk![]()
Sinds een tijdje begint Guus als een gek te brullen als ik hem bij het kinderdagverblijf achter laat......het doet me echt pijn (had ik nooit gedacht dat mij dat zou gebeuren). Heel zielig eigenlijk, als ie dan met zijn armpjes naar mij rijkt....![]()
Maar ben gewoon weg gegaan en hoop dat het straks weer goed gaat.
Ja, zoiets bedenk ik me ook altijd maar, dat het eventjes duurt. En dat het een fase is, waar ie wel over heen groeit. Maar nu is het echt niet leukquote:Op maandag 25 januari 2010 08:27 schreef MamaNik het volgende:
[..]
die heb je nodig!! Hartverscheurend is dat he! Wij hebben ook zo'n tijd met de oudste gehad, dus ben nu al bang dat de tweeling ook nog zo'n periode gaat krijgen. VERSCHRIKKELIJK!! Vaak belde ik dan even na 10 min en dan was die alweer aan het spelen en was er niks meer aan de hand. Had die maar 2 minuten gehuild of zo.
EENS! ben ook meerdere keren weggegaan dat ik het zelf ook niet droog kon houden!quote:Op maandag 25 januari 2010 08:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, zoiets bedenk ik me ook altijd maar, dat het eventjes duurt. En dat het een fase is, waar ie wel over heen groeit. Maar nu is het echt niet leuk
Koninginquote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef seilram het volgende:
Koninginwat vervelend. Ik weet niet hoe dat voelt, maar het lijkt me ook echt helemaal niet leuk.
Graemetandjes!
Hoe gaat het met Tess?
Hoe lang duurt die fase?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Koningintis een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaase..
die blijft komen en gaan..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die fase?![]()
Schattig trouwens, die Tess
`quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Jeetjejom het volgende:
@ Koningin, maar verplaatst hij zich wel op zijn kont? Of hoef je je helemaal niet druk te maken dat je hem plotseling kwijt bent?
jaoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Ach gossie..... lijkt me wel grappig uitzien, een automonteurtje in Spé heb je daar
(ff Off topic? Fabrizio fan)
Ja hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Sugarsnap het volgende:
ff een praktisch vraagje, mag ik Bram al boerenkool geven? Dan kan hij vanavond gewoon met ons mee eten ipv apart voor hem te koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |