quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:42 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik herken het ook niet zo heel erg maar ik moet wel bekennen dat sinds ze zwangerschap en geboorte van Danique ik een stuk meer emo kan zijn dan "vroeger".
Moet daar nogsteeds aan wennen![]()
Je hebt het nog goed druk voordat het de grote dag is! Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en dan morgen lekker genieten!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander zit al 10 minuten naar de draaiende wasmachine te kijken
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Tinuviel het volgende:
Dat doet ons zoontje ook weleens, reuzeinteressant vooral als er veel schuim is.
Nou pfff over emo gesproken, kan het zelfs op Schiphol al niet meer droog houden als ik daar sta te wachten en mensen vliegen elkaar om de nek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dankjewel Fruppel. Komt allemaal goed.
En ja wat kun je veranderen hè als je moeder bent geworden. Ik ben nog meer emokip geworden dan na de geboorte van Twan. Het kan dus ook nog weer nog erger worden.
Ow ja, daar kan ik tegenwoordig ook emo van worden. Jouwquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:01 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou pfff over emo gesproken, kan het zelfs op Schiphol al niet meer droog houden als ik daar sta te wachten en mensen vliegen elkaar om de nek.
Als we iets op tv kijken en het wordt maar een beetje emo dan zegtoh oh kriebelen de tranan al
![]()
Na M had ik het inderdaad maar nu na R&V nog meer!!
Ja erg he! Zou verboden moeten worden.. Ze zouden zelf eens een kind moeten dragen en barenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, daar kan ik tegenwoordig ook emo van worden. Jouwis hetzelfde als Peaceman, die zit mij al aan te kijken of er tranen komen. Pestkop.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:32 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja erg he! Zou verboden moeten worden.. Ze zouden zelf eens een kind moeten dragen en baren![]()
(dat baren heb ik altijd overgeslagen maar toch, al heb ik bij M. nog wel een poging gedaan)
zou het er ook voor over hebben gehad hoor, maar wat niet past past niet zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]al heb ik dat dragen en baren graag gedaan, achteraf.Ik daar soms tijdens wat anders over.
Ik bedoel ook het dragen, want dat is bij tijd en wijle ook best zwaar. Helemaal voor jou met die tweeling in je buik.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:50 schreef MamaNik het volgende:
[..]
zou het er ook voor over hebben gehad hoor, maar wat niet past past niet zullen we maar zeggen![]()
Lang leve de KS anders hadden ze denk ik nog binnen gezeten of was mijn buik ge-explodeert
Dus wel he....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:36 schreef McLaura het volgende:
Ik neem aan dat dat niet realtime is Basboussa, en je kleine nu nog driftig naar de cdspeler wijst....
Gaaaaaap
onder de 6 mnd niet meer dan 2x per week ivm het nitraat wat erin zit maar dat geldt voor meer groenten.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:57 schreef mikoxx het volgende:
Wat denken jullie, mogen kindjes van 7,5 maand champignons? Ik dacht, even kort meebakken met een beetje gehakt. En dan macaroni en tomaat, champignons en gehakt. Leek mij wel lekker iig, maar of t mag...?
Klinkt heel goed piglet!quote:Op zondag 24 januari 2010 16:37 schreef p_iglet het volgende:
.
Bruine bonen kun je lekker met appeltjes maken, of met tomaatje en stukjes perzik of ananas een soort chili.
sterk ruikende urine...quote:Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef mikoxx het volgende:
is het de tijd van het jaar om te liggen huilen in bed ofzo![]()
![]()
Hoe bedoel je sterk rook? Tandjespoep?
oh, dat ken ik niet idd.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
sterk ruikende urine...
geen tandjespoep hier trouwens.
Tess slaapt sinds een dag of 3 met losse armen trouwens..
ja! Zelfs in slaapzak gaat ze haar halve bed door.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef mikoxx het volgende:
[..]
oh, dat ken ik niet idd.
Slaapt Tess nog in een slaapzakje?
Onze mannen slapen ook in een slaapzakje hoor. En stiekem ben ik er soms wel jaloers op, het lijkt me zo heerlijk warmquote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja! Zelfs in slaapzak gaat ze haar halve bed door.
Amber heeft tot ze ruim 2 was nog in slaapzak geslapen
Linde is ruim 2,5 jaar en die slaapt nog in een slaapzakquote:Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft tot ze ruim 2 was nog in slaapzak geslapen
quote:Op maandag 25 januari 2010 08:20 schreef Koningin het volgende:
Hier zit een moeder met pijn in haar hart op het werk![]()
Sinds een tijdje begint Guus als een gek te brullen als ik hem bij het kinderdagverblijf achter laat......het doet me echt pijn (had ik nooit gedacht dat mij dat zou gebeuren). Heel zielig eigenlijk, als ie dan met zijn armpjes naar mij rijkt....![]()
Maar ben gewoon weg gegaan en hoop dat het straks weer goed gaat.
Ja, zoiets bedenk ik me ook altijd maar, dat het eventjes duurt. En dat het een fase is, waar ie wel over heen groeit. Maar nu is het echt niet leukquote:Op maandag 25 januari 2010 08:27 schreef MamaNik het volgende:
[..]
die heb je nodig!! Hartverscheurend is dat he! Wij hebben ook zo'n tijd met de oudste gehad, dus ben nu al bang dat de tweeling ook nog zo'n periode gaat krijgen. VERSCHRIKKELIJK!! Vaak belde ik dan even na 10 min en dan was die alweer aan het spelen en was er niks meer aan de hand. Had die maar 2 minuten gehuild of zo.
EENS! ben ook meerdere keren weggegaan dat ik het zelf ook niet droog kon houden!quote:Op maandag 25 januari 2010 08:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, zoiets bedenk ik me ook altijd maar, dat het eventjes duurt. En dat het een fase is, waar ie wel over heen groeit. Maar nu is het echt niet leuk
Koninginquote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef seilram het volgende:
Koninginwat vervelend. Ik weet niet hoe dat voelt, maar het lijkt me ook echt helemaal niet leuk.
Graemetandjes!
Hoe gaat het met Tess?
Hoe lang duurt die fase?quote:Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Koningintis een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaase..
die blijft komen en gaan..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die fase?![]()
Schattig trouwens, die Tess
`quote:Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Jeetjejom het volgende:
@ Koningin, maar verplaatst hij zich wel op zijn kont? Of hoef je je helemaal niet druk te maken dat je hem plotseling kwijt bent?
jaoquote:Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Ach gossie..... lijkt me wel grappig uitzien, een automonteurtje in Spé heb je daar
(ff Off topic? Fabrizio fan)
Ja hoor.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Sugarsnap het volgende:
ff een praktisch vraagje, mag ik Bram al boerenkool geven? Dan kan hij vanavond gewoon met ons mee eten ipv apart voor hem te koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |