Oh oeke, dat is wel een beetje een vicieuze cirkel, niet? Eerst werkstress, en dan ook nog stressen dat je te weinig aandacht aan je gezinnetje schenkt, wat dan weer leidt tot meer stress ed.. Lijkt me heel lastig, maar ik denk dat je vooral niet moet twijfelen aan jezelf. Je bent volgens mij, en volgens vele andere moeders hier met mij, een ontzettende goede moeder, die het beste met Ko voorheeft! En natuurlijk heeft zo'n kindje ook wel door als je een beetje gestressed bent, maar je moet jezelf niet al te veel de schuld geven. Misschien zit Ko ook gewoon neit zo lekker in zijn vel nu. Beisan is ook heel erg aan het kleven nu, en is ook heel hangerig, en ik ben er ALTIJD. En ja, zelfs ik voel me dan een slechte moeder als ik het na een paar uur helemaal zat word, en volgens mij is dat gewoon heel normaal, misschien zelfs wel een eigenschap van een moeder? Jezelf schuldig voelen?
Gaat lekker die Graeme!
Ik heb trouwens geen idee hoeveel gram Beisan aan groente en fruit binnenkrijgt. Fluctueert erg van dag tot dag. Ze is nu opeens helemaal dol van mandarijntjes, de ultieme zoethouder hier. Ze eet er nu wel 2 per dag. Vandaag ook nog een halve avocado op, beetje rijst met aardappelen en bloemkool (klinkt vreemd, is lekker) klein stukje kip, een boterham, een schaaltje pap en een (baby)koekje. Naast water en 4 flesjes melk. Ze heeft geen honger, en doet het verder goed. Maar soms is het ook een stuk minder.
Beisan is wel ontzettend aan het hangen en beetje koortsig. Ik denk die nare tandjes weer. Ook ontzettende vervelende en vieze luiers, en snel geirriteerd. Niet zo gezellig, maar dat komt vast snel weer
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul