abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77222190
Wil ze ook niks anders drinken Vicky? Water of thee ofzo?

Graeme zn tandje begint eindelijk nu wat verder door te komen. Eerst zag ik al een hele tijd alleen een stipje, nu is het echt een streepje! De afgelopen paar dagen wou hij ook steeds haast geen groente eten, misschien kwam dat dan ook daardoor. Hij wou alleen flesjes en soepstengels.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77222252
niet geprobeerd Tessie.
Normaal gesproken eet ze d'r fruit en groente ook op maar dat was vandaag ook niet het geval.

Morgen maar eens kijken wat ze doet. Misschien zit er wel wat dwars.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 24 januari 2010 @ 21:16:23 #53
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77225278
Vicky, voor een dagje maakt het geloof ik niet zoveel uit als ze minder eten/drinken dan normaal. Wel even de plasluiers in de gaten houden, bij minder dan 2 natte luiers moet je wel aan de bel trekken. Geen koorts oid? Mss last van tandjes? Hoe toevallig, groente gaat hier bij M. ook minder goed sinds vrijdag. We verdenken hem ook van tandjes-op-komst. Is ook een beetje extra huilerig (en dan met name 's nachts ) Flessen gaan er ook moeilijker of helemaal niet in.
pi_77225624
we hebben momenteel ook weer geen prettige nachten. veel huilen maar ook kletsen enzo.
Gister heeft ze ook heel slecht gedronken. Ik hou het iig goed in de gaten.
Ik vond net al dat haar luier sterk rook.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 24 januari 2010 @ 21:29:48 #55
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77226034
is het de tijd van het jaar om te liggen huilen in bed ofzo
Hoe bedoel je sterk rook? Tandjespoep?
pi_77226239
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef mikoxx het volgende:
is het de tijd van het jaar om te liggen huilen in bed ofzo
Hoe bedoel je sterk rook? Tandjespoep?
sterk ruikende urine...
geen tandjespoep hier trouwens.

Tess slaapt sinds een dag of 3 met losse armen trouwens..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 24 januari 2010 @ 21:34:08 #57
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77226339
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

sterk ruikende urine...
geen tandjespoep hier trouwens.

Tess slaapt sinds een dag of 3 met losse armen trouwens..
oh, dat ken ik niet idd.
Slaapt Tess nog in een slaapzakje?
pi_77226378
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef mikoxx het volgende:

[..]

oh, dat ken ik niet idd.
Slaapt Tess nog in een slaapzakje?
ja! Zelfs in slaapzak gaat ze haar halve bed door.
Amber heeft tot ze ruim 2 was nog in slaapzak geslapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 24 januari 2010 @ 21:36:46 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77226525
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja! Zelfs in slaapzak gaat ze haar halve bed door.
Onze mannen slapen ook in een slaapzakje hoor. En stiekem ben ik er soms wel jaloers op, het lijkt me zo heerlijk warm maar ja, ze zijn er niet in mijn maat helaas
pi_77226552
ja het lijkt me ook zalig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77228171
Graeme zijn tandje is in zicht!

Mikoxx, dat klinkt wel goed die macaroni. Hoe geef je dat dan? Pureer je het?
Kobus krijgt namelijk echt nog niet veel weg wat groenten betreft. Ik zag laatst hier dat een baby 100 gram groenten kreeg, dat lukt hier niet, is dat het verschil tussen pureren en rapley?

Volgens mij merkt Ko dat ik niet zo goed in mijn vel zit, veel werkstress. Hij wil de hele tijd bij me zijn en ik trek het slecht allemaal. Ik voel me een rotmoeder.
Hopelijk gaat het komende week beter. Oppas inschakelen en mijn vriend is gelukkig ook weer wat meer thuis.
Stom is dat, ik wil genieten van mijn kind, en van de leuke klussen die ik heb en van mijn geliefde en het lukt allemaal niet. En naar iedereen voel ik me ook nog schuldig.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77228308
dat zou best wel eens het verschil tussen pureren en rapley kunnen zijn.
Gepureerd gaat er hier bijna altijd 200 gram in, als ik stukjes geef dan niet eens de helft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 24 januari 2010 @ 22:05:54 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77228410
Oeke dat is niet waar hoor, dat weet je toch ook wel. Het is niet altijd makkelijk, en als er dan ook nog iets irritants als stress op je werk bij komt, dan is het heel logisch dat je dat niet helemaal trekt. Goed dat je dan oppas inschakelt enfijn dat je lief een beetje meer thuis is. Het is juist goed van je dat je je dat realiseert! Tuurlijk ben je geen rotmoeder!
Die macaroni, ik heb alles eerst gekookt, het gehakt en de champignons even kort gebakken en daarna alles gepureerd idd (ik heb een babycook). Klein beetje gekookt water toegevoegd, anders was het een beetje stijf. Ze vonden het heerlijk! Ik geef ze pp ongeveer 200 gram
pi_77228602
Vicky misschien een virusje? Linde is ook een paar dagen "ziek" geweest. Geen koorts, maar wel pieperig en heel slecht eten en drinken. Na een dag of 4 ging hetw eer beter.
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:34 schreef Vicky het volgende:
Linde is ruim 2,5 jaar en die slaapt nog in een slaapzak Is dat niet normaal dan? Is eigenlijk nooit in me opgekomen om op iets anders over te gaan zolang het nog past...
pi_77229191
Och, nou vergeet ik helemaal Tess. Hopelijk drink je morgen weer al je flessen goed leeg.

Aha, dat is dan inderdaad het verschil, we geven niks gepureerd maar alles in stukjes.

Dankjewel Mikoxx, voor de lieve woorden. Het zit even hoog. Ik ga nu lekker slapen, morgen ziet het er vast weer veel beter uit.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77233465
Oeke Volgens mij ben jij juist een super leuke en lieve moeder voor Ko. Hoe je altijd praat over hem, dat kan niet anders. Ik hoop dat je snel wat beter in je vel zit, zodat je het zelf ook weer zo voelt.

Graeme krijgt ook nog steeds niet echt veel binnen van groente en fruit. Veel gesabbel en de rest beland op de grond. Het enige wat ie soms wel doorslikt, zijn broodkorsjes en soepstengels eigenlijk.

Ohh, en hij is nu ook begonnen met dat 'opdrukken', soort van poging tot kruipen lijkt het. Hij snapt alleen nog niet dat als ie zo opgedrukt is, dan ie dan zn knieeen onder zn lijf moet schuiven zeg maar.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 25 januari 2010 @ 04:05:23 #67
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77237629
Oh oeke, dat is wel een beetje een vicieuze cirkel, niet? Eerst werkstress, en dan ook nog stressen dat je te weinig aandacht aan je gezinnetje schenkt, wat dan weer leidt tot meer stress ed.. Lijkt me heel lastig, maar ik denk dat je vooral niet moet twijfelen aan jezelf. Je bent volgens mij, en volgens vele andere moeders hier met mij, een ontzettende goede moeder, die het beste met Ko voorheeft! En natuurlijk heeft zo'n kindje ook wel door als je een beetje gestressed bent, maar je moet jezelf niet al te veel de schuld geven. Misschien zit Ko ook gewoon neit zo lekker in zijn vel nu. Beisan is ook heel erg aan het kleven nu, en is ook heel hangerig, en ik ben er ALTIJD. En ja, zelfs ik voel me dan een slechte moeder als ik het na een paar uur helemaal zat word, en volgens mij is dat gewoon heel normaal, misschien zelfs wel een eigenschap van een moeder? Jezelf schuldig voelen?

Gaat lekker die Graeme!

Ik heb trouwens geen idee hoeveel gram Beisan aan groente en fruit binnenkrijgt. Fluctueert erg van dag tot dag. Ze is nu opeens helemaal dol van mandarijntjes, de ultieme zoethouder hier. Ze eet er nu wel 2 per dag. Vandaag ook nog een halve avocado op, beetje rijst met aardappelen en bloemkool (klinkt vreemd, is lekker) klein stukje kip, een boterham, een schaaltje pap en een (baby)koekje. Naast water en 4 flesjes melk. Ze heeft geen honger, en doet het verder goed. Maar soms is het ook een stuk minder.

Beisan is wel ontzettend aan het hangen en beetje koortsig. Ik denk die nare tandjes weer. Ook ontzettende vervelende en vieze luiers, en snel geirriteerd. Niet zo gezellig, maar dat komt vast snel weer
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77238136
Oeke je bent een ontzettend goede moeder. Natuurlijk merkt je kind als je stress hebt op je werk. Het zit dan niet altijd mee om thuis ook nog lekker vrolijk en aandachtsvol te zijn. Maak je geen zorgen je bent er echt wel voor Ko en je doet het goed. Hopelijk gaat de stress snel voorbij. Neem ook rust voor jezelf met een oppas of dat jelief Ko wat meer aandacht geeft.

Vicky hopelijk gaat het gauw beter met Tess en drinkt ze gauw weer beter. Dan slaapt ze zeker ook weer beter.

Graeme gaat lekker.

Wat betreft het eten misschien heeft het ook te maken met het feit, dat je sneller vol raakt als je langzaam eet. Bij het rapleyen is het tempo een stuk minder snel en misschien zijn kinderen daarom ook sneller vol.

Hier waren de laatste avonden en nachten ook moeilijk. Bij ons in bed slaapt meneer dan toch gelijk een stuk beter. Vooral als die op papas buik ligt Zo meteen gaan werken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_77238695
Hier zit een moeder met pijn in haar hart op het werk
Sinds een tijdje begint Guus als een gek te brullen als ik hem bij het kinderdagverblijf achter laat......het doet me echt pijn (had ik nooit gedacht dat mij dat zou gebeuren). Heel zielig eigenlijk, als ie dan met zijn armpjes naar mij rijkt....

Maar ben gewoon weg gegaan en hoop dat het straks weer goed gaat.
  maandag 25 januari 2010 @ 08:27:11 #70
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77238740
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:20 schreef Koningin het volgende:
Hier zit een moeder met pijn in haar hart op het werk
Sinds een tijdje begint Guus als een gek te brullen als ik hem bij het kinderdagverblijf achter laat......het doet me echt pijn (had ik nooit gedacht dat mij dat zou gebeuren). Heel zielig eigenlijk, als ie dan met zijn armpjes naar mij rijkt....

Maar ben gewoon weg gegaan en hoop dat het straks weer goed gaat.
die heb je nodig!! Hartverscheurend is dat he! Wij hebben ook zo'n tijd met de oudste gehad, dus ben nu al bang dat de tweeling ook nog zo'n periode gaat krijgen. VERSCHRIKKELIJK!! Vaak belde ik dan even na 10 min en dan was die alweer aan het spelen en was er niks meer aan de hand. Had die maar 2 minuten gehuild of zo.
pi_77238774
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:27 schreef MamaNik het volgende:

[..]

die heb je nodig!! Hartverscheurend is dat he! Wij hebben ook zo'n tijd met de oudste gehad, dus ben nu al bang dat de tweeling ook nog zo'n periode gaat krijgen. VERSCHRIKKELIJK!! Vaak belde ik dan even na 10 min en dan was die alweer aan het spelen en was er niks meer aan de hand. Had die maar 2 minuten gehuild of zo.
Ja, zoiets bedenk ik me ook altijd maar, dat het eventjes duurt. En dat het een fase is, waar ie wel over heen groeit. Maar nu is het echt niet leuk
  maandag 25 januari 2010 @ 08:47:12 #72
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77238949
quote:
Op maandag 25 januari 2010 08:31 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja, zoiets bedenk ik me ook altijd maar, dat het eventjes duurt. En dat het een fase is, waar ie wel over heen groeit. Maar nu is het echt niet leuk
EENS! ben ook meerdere keren weggegaan dat ik het zelf ook niet droog kon houden!
  maandag 25 januari 2010 @ 09:44:08 #73
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_77239949
Koningin wat vervelend. Ik weet niet hoe dat voelt, maar het lijkt me ook echt helemaal niet leuk.

Graeme tandjes!

Hoe gaat het met Tess?
Niet mieten! Door gieten!
pi_77241029
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef seilram het volgende:
Koningin wat vervelend. Ik weet niet hoe dat voelt, maar het lijkt me ook echt helemaal niet leuk.

Graeme tandjes!

Hoe gaat het met Tess?
Koningin tis een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaase..

Tess heeft er vannacht weer een zooitje van gemaakt. Elke 5 minuten was ze haar fup kwijt. Ik heb haar maar weer bij mij in bed genomen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77242698
Vicks vervelend zijn dat joh zulke nachten. We weten er helaas alles van

Leander heeft net zijn eerste broodje gehad. De korst kreeg ie al een tijdje maar daar deed ie nooit wat mee. hij likte er dna eens langs om daarna een vies gezicht te trekken en het korstje in stukjes te trekken. Het broodje ging eerst ook even met moeite. Moest de eerste 2 stukjes beetje proppen maar daarna had ie door dat het toch wel heel erg lekker was. Hij hoefd sinds een paar dagen ook niet meer te kokhalzen bij stukjes dus het ging lekker. Tussendoor beetje drinken steeds.

Vanavond eten we gehaktschotel met champignons, prei en wortel. En daarbij rijst. Ben benieuwd wat ie daar van vind!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')