abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77243480
wij mogen morgen nweer naar het cb. Ben benieuwd wat ze te melden hebben.

We zijn gister voor het eerst met Tess naar een binnenspeeltuin geweest, ze vond het wel leuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77243570
wat een droppie die Tess
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_77243682
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Estrys het volgende:
wat een droppie die Tess

moet je die 2 tanden eens zien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77245068
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:38 schreef Vicky het volgende:

[..]

Koningin tis een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaase..
Hoe lang duurt die fase?
Schattig trouwens, die Tess
pi_77245389
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:56 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoe lang duurt die fase?
Schattig trouwens, die Tess
die blijft komen en gaan..
Zelfs als ze 4 zijn hebben ze er soms nog last van
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 25 januari 2010 @ 13:34:19 #81
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_77246183
We zijn alweer een dikke week terug van vakantie, maar er komt nu pas weer een beetje ritme in Bram's (en daarbij mijn) dag. Hij ligt nu alweer een uur te slapen, heerlijk, kon ik even de bende in huis een beetje opruimen.
Het is toch stom dat ik er altijd tegenop zie (en het ook een beetje laat versloffen) en als ik me er dan toe zet dan is het met een uurtje ook weer klaar.

Bram heeft het heerlijk gehad in Tsjechie. We hadden een slimme constructie gemaakt met slee, spanband en wipstoel en hij heeft genoten.

meer foto's in het foto-topic
  maandag 25 januari 2010 @ 14:10:21 #82
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_77247423
Oooh Vicky, wat een vrolijk levendig meisje is Tess toch!
Als ik dan het verschil zie met mijn meissie, ze is iets minder dan 3 weken jonger dan Tess, maar heeft een hekel aan op haar buik liggen. Enige beweging zie ik daar dan ook voorlopig echt niet in komen. Ze ligt alleen maar heel hard boos te worden als we haar op haar buik liggen. Toen ze 7 (!!!!) weken was, rolde ze zich wel om, maar dat was echt van boosheid. Nu zet ze het na een paar minuten gewoon zo op een schreeuwen dat de buurt volgens mij denkt dat ze aan het mes hangt
Ze zit wel heel goed los en houdt dat ook makkelijk een uur vol hoor, maar maak me toch wel eens zorgen, ze zal toch ooit in beweging moeten komen? Of moet ik gewoon rustig afwachten en komt dat vanzelf wel?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_77247825
gewoon rustig afwachten Jeetjejom! Komt echt vanzelf!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77248244
Onze oudste kwam op die manier ook niet vooruit hoor. Die kon idd ook heel snel al zelf zitten en werd toen ook een kontenschuiver!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 25 januari 2010 @ 14:33:50 #85
238474 Jeetjejom
pi_77248356
Ach ik wacht het lekker af, is ook wel fijn, hoeft het huis nog niet helemaal babyproof te zijn
Zie trouwens dat ze nog niet in de lijst erbij staat, misschien kan iemand dat doen? Ga proberen weer wat vaker te posten...... Ons meisje Jorja (Xuri) is geboren op 27 juni 2009
Jouw warmte is genoeg
pi_77249199
Guus is 11,5 maand en komt op zijn buik ook niet vooruit, kruipen
Zorgt wel ook voor frustraties moet ik zeggen.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:01:40 #87
238474 Jeetjejom
pi_77249421
@ Koningin, maar verplaatst hij zich wel op zijn kont? Of hoef je je helemaal niet druk te maken dat je hem plotseling kwijt bent?
Jouw warmte is genoeg
  maandag 25 januari 2010 @ 15:03:09 #88
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_77249478
Bram is nu bijna 10 maanden en hij kruipt of schuift ook helemaal niet, zelfs geen poging tot. Ja een beetje achteruit, maar verder rolt hij overal naartoe
  maandag 25 januari 2010 @ 15:07:06 #89
238474 Jeetjejom
pi_77249699
Hahaha, arme bra m, zal dan ook wel dizzy zijn op het einde van een dag!!!! 'Gelukkig' hier nog niet teveel gerol, zie dat bij een vriendin van me. Die kan al achterstevoren luiers verschonen omdat dochterlief op haar buik in de linkerbovenhoek van de box begint en daarna op haar rug in de rechteronderhoek

[ Bericht 10% gewijzigd door Jeetjejom op 25-01-2010 15:13:12 (Brom ipv bram......) ]
Jouw warmte is genoeg
  maandag 25 januari 2010 @ 15:16:03 #90
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77250170
Sugarsnap, zie dat je een fijne vakantie gehad hebt.. Hoe ging de reis? Bram straalt helemaal op de foto

Koningin, wat ontzettend moeilijk om Guus zo achter te laten. Ik vind het al lastig om naar de wc te gaan als mevrouw in haar playpen zit te kriijsen....

En over kruipers, kontschuivers en rollers. Ik heb zelf nooit gekropen en kon met 12 maanden een beetje langs de tafel stiefelen. Het is allemaal (redelijk) goedgekomen!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_77250172
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:01 schreef Jeetjejom het volgende:
@ Koningin, maar verplaatst hij zich wel op zijn kont? Of hoef je je helemaal niet druk te maken dat je hem plotseling kwijt bent?
`

Als je hem op zijn rug legt, dan gaat achteruit en dat kan soms best rap gaan en helemaal naar de andere kant van de ruimte.
Op zijn bips draait ie ook wat rond, maar gaat ie niet heel snel vooruit. Hij wil wel zeg maar van zitten naar zijn kruip houding gaan, maar maakt net die laatste overslag niet. En als ie het wel doet, knalt ie met zijn gezicht op de grond........
  maandag 25 januari 2010 @ 15:20:04 #92
238474 Jeetjejom
pi_77250396
Ach gossie..... lijkt me wel grappig uitzien, een automonteurtje in Spé heb je daar
(ff Off topic? Fabrizio fan )
Jouw warmte is genoeg
pi_77251202
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:20 schreef Jeetjejom het volgende:
Ach gossie..... lijkt me wel grappig uitzien, een automonteurtje in Spé heb je daar
(ff Off topic? Fabrizio fan )
jao
  maandag 25 januari 2010 @ 15:37:33 #94
238474 Jeetjejom
pi_77251234
hahaha, Jorja leif hielemoal op vaan dat leedsje, de clip kint ut uure nao loare
Maar gelukkig hoef ik me dus geen zorgen te maken om mijn totaal-niet-geinteresseerd-in-draaien-of-bewegen-of-wat-dan-ook-maar-niet-op-zitten-lijkt-mupke

[ Bericht 31% gewijzigd door Jeetjejom op 25-01-2010 15:45:41 ]
Jouw warmte is genoeg
  maandag 25 januari 2010 @ 16:22:28 #95
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_77253174
@ Jeetjejom, achterstevoren luier verschonen is tegenwoordig ook een van mijn specialiteiten

@ Basboussa, de reis is voor Bram uitstekend verlopen, ondanks dat we in Duitsland 3 uur (!) stilgestaan hebben op de snelweg ivm geschaarde vrachtwagens. De heenreis hebben we zo ontzettend veel sneeuw gehad dat we in Duitsland bij de Poolse grens in de buurt maar een hotelletje hebben gezocht met z'n allen. Op een gegeven moment konden we nog maar stapvoets rijden op de snelweg, want de schuivers en strooiwagens konden het gewoon niet aan. Bram heeft gelukkig onderweg veel geslapen en veel gekeet met zijn papa en mijn zwagertje. De terugreis verliep gelukkig een stuk vlotter, slechts 1x extra moeten stoppen vanwege Bram.
pi_77253237
bijna 3 hele flessen naar binnen
en volgens mij komen er weer tanden. Tandenpoep gespot
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 25 januari 2010 @ 16:30:44 #97
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_77253526
Fijn Sugarsnap, , viel mee dus!

Ik ruik ook tandenpoep hier.... bahbah!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 25 januari 2010 @ 16:39:05 #98
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_77253914
ff een praktisch vraagje, mag ik Bram al boerenkool geven? Dan kan hij vanavond gewoon met ons mee eten ipv apart voor hem te koken.
pi_77254024
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:39 schreef Sugarsnap het volgende:
ff een praktisch vraagje, mag ik Bram al boerenkool geven? Dan kan hij vanavond gewoon met ons mee eten ipv apart voor hem te koken.
Ja hoor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 25 januari 2010 @ 16:47:03 #100
238474 Jeetjejom
pi_77254319
Koken jullie trouwens vaak apart voor jullie kleine mensjes? Omdat wij vaak niet-baby-geschikt-voedsel eten en Jorja daarnaast zich ook nog ontzettend aanstelt als er iets grotere stukjes in haar eten zitten, ben ik een beetje van de makkeliijke weg en krijgt ze potjes. Zou graag wat tips willen, want haar fruithapjes maakte ik wel vaak zelf (komt er nu ook niet meer zo van eigenlijk, ze eet door de week eigenlijk altijd bij de oma's haar fruithapje en dat is weer zo'n gedoe om dat heen en weer te blijven slepen.... Toevallig hadden we deze week een keer Aardappelen, Groente en vlees en heb ik haar wel gewoon mee laten eten, maar ik zie dat nog niet zo gebeuren met spaghetti enz.....
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')