jeeejquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Helaas eerst alleen nog voor inwoners van Spanje, Portugal Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
.quote:Zara start onlinewinkels ook in België en Nederland
--------------------------------------------------------------------------------
MADRID - De kledingketen Zara gaat de internetverkoop in de tweede jaarhelft uitbreiden naar België, Nederland, Luxemburg, Ierland en Oostenrijk.
Het Spaanse moederbedrijf Inditex maakte dit bekend naar aanleiding van de halfjaarcijfers. Zara startte de onlinewinkels begin september op in Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal en het Verenigd Koninkrijk.
De grootste kledingretailer ter wereld zag de winst in de eerste zes maanden 68 procent stijgen tot 628 miljoen euro, meer dan analisten hadden verwacht
jaaaa die vind ik ook altijd zo leuk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:58 schreef Sprouts het volgende:
Joepie! Al was het alleen maar om die toffe shirts met prints die ze daar hebben.
Jazekersquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zara is toch ook voor mannen?
Kun je New Look dan doen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed nieuws en New Look kon ik ook nog niet
quote:
Ach wel nee.. Ik ben ook niet uber mode bewust en kom ook wel eens bij de Zara. Het is gewoon een relaxte winkel met wat nettere kleding voor prima prijzen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat komt daar voor een volk dan? Ik heb het idee dat de zara zo'n winkel is voor van die über mode bewuste mannen.
Wat is er mis met de betalingsmethodes? Je kunt wel gewoon met cc betalen toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja heb je de betalingsmethodes gezien?
NOT dus
iig voor mij, ik ontvang liever eerst & betaal daarna.
Like H&M.
Ik hou daar niet van.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat is er mis met de betalingsmethodes? Je kunt wel gewoon met cc betalen toch?
Je moet het gewoon zien als de luxe variant van H&M, geen merk wel iets meer klasse. Daar betaal ik graag zo nu en dan een paar duppies meer voor (maar niet zo veel voor als merk).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich leuk nieuws, al vind ik Zara vaak wel ietwat overpriced.
Dat ligt aan jou denk ik. Misschien is de S gewoon snel uitverkocht?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:28 schreef TheSituation het volgende:
ligt het aan mij of is M de kleinste maat bij Zara..
helemaal mee eens, gisteren bij de Zara langsgeweest en de mannenafdelingquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:33 schreef jrrnkstr het volgende:
Goed, gezien de online shop nog steeds keihard offline is, ben ik 's even in Groningen gaan kijken. Wat een tegenvaller. Ze lopen daar een collectie of 2 achter ofzo? Al het moois van de website (we noemen deze jas en schoenen) is daar in geen velden en wegen te bekennen
In dat bericht staat de tweede jaarhelft, ik neem aan dat dat volgend jaar is, dus vanaf juli of later...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:36 schreef Seam het volgende:
Voorlopig is er toch nog niks aangegeven wanneer de shop in Nederland online zou gaan toch?
Though, vind het zoooooo lief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kan niet zo goed uitleggen waarom, maar ik schoot echt in de lach toen ik deze foto op de site van Zara zag staan... Ik weet niet, het is echt too much. Voor een kind. Ze staat er echt zo bij van 'móet dit?'
[ afbeelding ]
quote:Ik denk zoals in de landen waar je het nu kunt bestellen, namelijk creditcard en PayPal.Op maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef fenixs het volgende:
4 november
ik ga alvast kijken wat ik ga bestellen..![]()
ik hoop dat je ook kan bestellen zonder CreditCard, zoals iDeal of achteraf met acceptgiro zoals bij H&M![]()
quote:alvast snel een PayPal account maken dan..Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk zoals in de landen waar je het nu kunt bestellen, namelijk creditcard en PayPal.
quote:Van jouw eigen rekening naar je PayPal rekening is gratis maar van PayPal terug kost wel geld en kan pas vanaf 5 euro.Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef fenixs het volgende:
weet iemand of PayPal kosten berekent voor het gebruik ervan om te shoppen of voor het geld overmaken van rekening naar PayPal en terug... Of is alles kosteloos?
quote:en online shoppen met PayPal daar zijn geen kosten aan verbonden toch..Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Van jouw eigen rekening naar je PayPal rekening is gratis maar van PayPal terug kost wel geld en kan pas vanaf 5 euro.
Dat heb ik ook, maar als ik een bestelling van de H&M uitpak valt het vaak tegen, dus misschien fotograferen ze "eerlijker" bij Zara.quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd, ik vind Zara meestal wel leuker dan de H&M. Tenminste als ik door de winkel loop, maar als ik zo op de website kijk vind ik het wat minder eigenlijk.
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de levertijden. Hennes is toch een afknapper wat dat betreft. Hopelijk doet Zara dit beter.
Artikelen op voorraad enz. En het is gemakkelijker om thuis te bestellen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef gold-rush het volgende:
Ik zie mensen die het zooooooooooo geweldig vinden dat er een e shop komt.
Maar kom op hoor hey,je kan toch gewoon naar de winkel toe?
In elk grote stad heb je wel een zara (en vaak meerdere) en nederland is niet groot dus wat is er mis met naar de winkel toe gaan>?
Ik vind 1-2 weken behoorlijk lang, ik verwacht een bestelling via internet in principe met een dag of twee in huis te hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?
Tuurlijk kan je naar de winkel toe, maar het is gewoon verdomd handig om online te kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef gold-rush het volgende:
Ik zie mensen die het zooooooooooo geweldig vinden dat er een e shop komt.
Maar kom op hoor hey,je kan toch gewoon naar de winkel toe?
In elk grote stad heb je wel een zara (en vaak meerdere) en nederland is niet groot dus wat is er mis met naar de winkel toe gaan>?
quote:Ik heb een jeans al 3 maanden in een order staan bijvoorbeeld. Daarbij vind ik 1-2 weken helemaal niet zo vlot. De meeste webshops leveren al binnen één of twee werkdagen, orders uit Amerika of Canada zijn vlotter hier.Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?
quote:Ik had dan allang met de H&M gemailed als het zolang duurde (3 maand).Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb een jeans al 3 maanden in een order staan bijvoorbeeld. Daarbij vind ik 1-2 weken helemaal niet zo vlot. De meeste webshops leveren al binnen één of twee werkdagen, orders uit Amerika of Canada zijn vlotter hier.
quote:Bij de H&M zijn ze daar wel goed in ja. Bij zara is dat ook wel een beetje zo. Ik zag wel een leuke winterjas, maar die voering was echt een dun laagje. Maar ja dat blijft natuurlijk altijd het lastige van 3 foto's. De meeste webshops doen dan ook nog een foto van de binnenkant. Zeker bij jassen. Maar het is vooral handiger om te kijken wat ze allemaal hebben. Dat is in de winkel toch altijd iets lastiger omdat het lang niet altijd even netjes ligt.Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar als ik een bestelling van de H&M uitpak valt het vaak tegen, dus misschien fotograferen ze "eerlijker" bij Zara.
Nou, zo hoog zit het me niet maar het is maar een voorbeeld hè. De orders schuiven ze gerust op, dit is niet de eerste keer. Je krijgt het uiteindelijk ook wel maar het duurt even. Daarom is het leuk als er een webshop is die wat vlotter is en hopelijk is Zara dat. Ik vind Hennes allesbehalve vlot, dat vind ik van Asos, Victoria Secret, Abercrombie, Jeans & Fashion bijvoorbeeld wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef alors het volgende:
Drie maanden is niet normaal, of iets mis met levering naar hun oid, ik zou er ook achteraan mailen.
Mooi toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef rubje het volgende:
volgens mij is deze winkel echt voor meisjes,18+, met het Sylvie Meiss figuur en die hip willen zijn want oudere vrouwen,30+,zie je er nooit tenzij ze met hun dochter zijn.
Met kleding heb ik ook idd dat ik langer moest wachten dan gemiddeld. Het rare was dat ik een keer schoenen had besteld en die waren er al de volgende dagquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, zo hoog zit het me niet maar het is maar een voorbeeld hè. De orders schuiven ze gerust op, dit is niet de eerste keer. Je krijgt het uiteindelijk ook wel maar het duurt even. Daarom is het leuk als er een webshop is die wat vlotter is en hopelijk is Zara dat. Ik vind Hennes allesbehalve vlot, dat vind ik van Asos, Victoria Secret, Abercrombie, Jeans & Fashion bijvoorbeeld wel.
Oh well, Zara 4 november.
dat je online, dus via internet, kleding van de desbetreffende kledingmerk kan bestellen. zo hoef je niet meer naar de winkel, of als iets in de winkel uitverkocht is kan je het vanuit huis via internet bestellen.quote:
klopt, op dit moment kan je wel kijken wat ze hebben, maar niets in je winkelmandje stoppen om het te bestellen.. maar vanaf 4 november kan dat dus wel..quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef S_Valentine het volgende:
Ow, da's echt fijn want de zara website deed het nooit bij mij..
kies hier de land waarin je je bevindt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:01 schreef fespo het volgende:
wordt alles verkocht in nederland wat er in de belgie shop te zien is?
kan alleen voor belgie kiezen namelijk.
dat is hierboven toch ook al genoemd?quote:Op woensdag 3 november 2010 08:24 schreef _Twinkle het volgende:
Als ik naar deze link wil,
KLIK
Staat er 4 november en rechtsonder, netherlands?
Yeeey? Ik wil niet te vroeg juichen.
al slechts een keer of 10quote:Op woensdag 3 november 2010 08:49 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dat is hierboven toch ook al genoemd?
En dan met je zatte hoofd voor 400 euro in je karretje leggenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
toch ff kijken als ik vannacht in aangeschoten toestand thuiskom! het zal maar alvast vannacht open gaan!
is niet gebeurd, ik was te moe om ook maar iets te doen toen ik thuis kwam. Vanochtend heb ik na gedacht over een jurkje, maar besloten dat ik er nog wat verder over ga nadenken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En dan met je zatte hoofd voor 400 euro in je karretje leggen
Ik heb vanochtend heel ff gekeken, en HEEL snel weer weggeklikt... :pquote:Op donderdag 4 november 2010 14:18 schreef Danielle83 het volgende:
Nog niks besteld, maar ik moet me inhouden
Haha nee hoor, dan loop ik liever een keer de Zara binnen... en dit bij elkaar kost denk ik wel 350 euro...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow ik dacht even jij bent losgegaan![]()
Zit wel veel leux tussen!
Je hebt volgens mij de selectie wel te pakken.. Wat veel dozenkleding zit erbij zeg!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha nee hoor, dan loop ik liever een keer de Zara binnen... en dit bij elkaar kost denk ik wel 350 euro...
Ja, wel heel veel suffe kleding. Of in elk geval suffe, fletse combinaties op de modellenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij de selectie wel te pakken.. Wat veel dozenkleding zit erbij zeg!
Ik ben niet zo van de hele magere modellen discussie maar die op de 'voorpagina' van de site is wel echt een spook zegquote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, wel heel veel suffe kleding. Of in elk geval suffe, fletse combinaties op de modellen
LEES DE WEBSITE NOU #$@^@#^&$ EENS MAN.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef fenixs het volgende:
klopt het dat je ook kan kiezen voor de optie om het in de winkel op te halen?
Tricot.quote:Op zondag 7 november 2010 02:00 schreef tomatenrood het volgende:
Ze hebben heul geen truien voor mannen in de e-shop
Die enkellaarsjes zijn wel echt tof. Gelijk even de site weer raadplegenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Niks besteld, maar stel dat ik niet naar m'n portemonnee hoefde te kijken dan zou ik dit in mijn winkelwagentje gooien:
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik had er meer van verwacht. Ik vind de kleding op de eShop echt saai.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef Anne het volgende:
Ik vind het allemaal maar tegenvallen. Hetgeen wat ze in een ekte ekte winkel hebben is veel leuker.
Die witte leren handschoenen waauwwquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Niks besteld, maar stel dat ik niet naar m'n portemonnee hoefde te kijken dan zou ik dit in mijn winkelwagentje gooien:
[ afbeelding ]
Ja, da's volgens mij het hele punt van Paypal.quote:Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef K.Weenie het volgende:
Kun je via paypal betalen als je geen creditcard hebt?
quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb bijna 100 GB aan muziek.!!
Verkeerde topic kusje.quote:Op maandag 8 november 2010 02:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ook, maar helaas wordt dat nooit in de ZARA gedraaid
Dat is vlotquote:Op maandag 8 november 2010 10:16 schreef dotKoen het volgende:
Pakketje binnen! Wordt rechtstreeks vanuit Madrid opgestuurd. Ziet er erg mooi uit, in een mooie kartonnen doos met opdruk, die vervolgens in plastic is geseald. Kleding ligt netjes met vloeipapier (zo heet dat toch?) beschermd in de doos.
Ja, had express aangeklikt in de hoop dat het zaterdag bezorgd werd. Dat gebeurde niet, en gelukkig kwamen ze vroeg, want vandaag tussen 09:00 en 11:00 is het enige moment dat ik overdag thuis ben de komende 2 wekenquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef SpamNinja het volgende:
Jaa dat kan. Je kan met PayPal je eigen bankrekening aan je PayPal account koppelen waardoor het eigenlijk een soort iDeal wordt. Moet je maar even lezen op de PayPal site hoe en wat precies maar het kan zeker, ik heb het namelijk ook!
Oke, danku.quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, da's volgens mij het hele punt van Paypal.
Zo idd ja, Ik heb donderdag een vest besteld. Vrijdag kreeg ik 3 bevestigingsmails met 3 verschillende ordernummers dat mijn bestelling verzendklaar was. Beetje vaag. Maar ja eerst maar even afwachten wanneer er wat binnenkomt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
3 tot 5 werkdagen kunnen lang duren...
ik kreeg ook al 3 mailtjes vond het ook al zo raar...quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo idd ja, Ik heb donderdag een vest besteld. Vrijdag kreeg ik 3 bevestigingsmails met 3 verschillende ordernummers dat mijn bestelling verzendklaar was. Beetje vaag. Maar ja eerst maar even afwachten wanneer er wat binnenkomt.
Ja nu maar even afwachten wat er binnen gaat komen met de post.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik kreeg ook al 3 mailtjes vond het ook al zo raar...
Bij mij is het ook binnen. Valt iets te straks maar zit op zich prima.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
het is binnen! het wordt bezorgt door dpd. Dus zo duren die dagen toch nog niet zo lang... alleen raar dat ik geen bericht heb gehad wanneer het precies word bezorgd...
mailen naar zara?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef K.Weenie het volgende:
Als ik bij het afrekenen op "authorise payment" klik, hoor ik doorverwezen te worden naar de Paypal website, maar in plaats daarvan gebeurt er niks en krijg ik deze melding:
"It has not been possible to perform the operation.
Please try again later or get in touch with the system administrator."
Wat te doen.
Ga ik morgen waarschijnlijk doen..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Nora.. het volgende:
Iemand al eens iets teruggebracht naar de winkel? Hoe werkte dat? Moet je het dan ook in de verpakking terugstoppen?
slecht.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vrijdag iets besteld. Vanochtend om 3 uur is het verzonden.
Heb het vandaag binnen gekregen, muts en broek zit beiden prima, en had betaald via paypal.quote:Op zondag 28 november 2010 17:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb net een broek en muts besteld, ben benieuwd.
Als het goed is, krijg je dan nog een mail. Daarin kan je zien wanneer TNT je pakket komt afleveren.quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef RicoSteinmann het volgende:
Vrijdag een bestelling geplaatst, maar buiten de bevestiging van het ontvangst van de order om, nog geen overige mail gekregen. Wanneer hoor/krijg ik meer?
Mail inmiddels ontvangen, maar er staat niet in wanneer ik het pakket kan ontvangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:45 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg je dan nog een mail. Daarin kan je zien wanneer TNT je pakket komt afleveren.
Vraag eens aan je buren?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef K.Weenie het volgende:
Bij de tracking van DPD staat dat mijn pakket "geleverd" is, maar ik heb nog niks gezien, komt 'ie dan morgen of is er wat mis gegaan?
Het mysterie is reeds ontrafeld! M'n moeder had hem vanochtend aangenomen en in de auto gekwakt, ze kwam net pas thuis.quote:
Die is leuk! Is dat nou die tulp-jurk offff? xD Hoe heet ie?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Het mysterie is reeds ontrafeld! M'n moeder had hem vanochtend aangenomen en in de auto gekwakt, ze kwam net pas thuis.![]()
Mijn nieuwjaarsoutfit is in ieder geval binnen!
[ afbeelding ]
Enjoy.quote:Op maandag 27 december 2010 00:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die is leuk! Is dat nou die tulp-jurk offff? xD Hoe heet ie?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef K.Weenie het volgende:
Ik heb zo nu en dan het vermoeden dat de Nederlandse site van de Zara het eindproduct van freetranslation.com is.
ja dom he, haal ze dan weg, of ram er een groot kruis doorheen :-)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef diginoob2 het volgende:
Nou...op elke broek waar ik op klik is mn maat (en vrijwel alle maten) uitverkocht. Zet ze dan niet in de lijst ofzo...
Ik vind Zarabroeken alleen altijd echt zó lang! En ik heb naar verhouding normale tot lange benen. Is daarom alweer jaren geleden dat ik daar een broek heb gekocht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Linnie20v het volgende:
Schop!
Laatst wat sale artikelen gekocht en een nieuwe broek.
Alles past en is perfect alleen de nieuwe broek niet, bluh.
Moet zeggen dat de Zara broeken mij echt als gegoten zitten, ook mooi blijven en niet zoals hmbroeken na een dag van je kont afvallen.
en wanneer dan?quote:Op maandag 7 november 2011 20:00 schreef Miasan het volgende:
*topic kick*
Weet iemand wanneer de shop geüpdate wordt?
Er is vorige week een bijzonder leuk jurkje bijgekomen dat uitverkocht is in alle maten behalve M, en ik heb S nodig. Ik heb een M gepast in de winkel (Groningen, waar ik in de buurt woon) en die was nét te groot. In de winkel konden ze mij niet vertellen of en wanneer het assortiment in de (web)winkel werd aangevuld. Wel dat ze in de vestiging te Amsterdam er nog heel wat van hadden liggen in de juiste maat, maar dat is zo ver weg.
edit: de klantenservice reageerde binnen 2 uur op mijn mail!Dat had ik nooit gedacht. Dus ik heb mijn antwoord. Om toch een zinnige post te maken: goede klantenservice enzo!1
![]()
"In antwoord op uw e-mail, informeren wij u dat het artikel in maat S in principe over één week weer beschikbaar zal zijn. Wij verzoeken u vriendelijk onze website de komende dagen te raadplegen."quote:
nou nee.quote:Op maandag 14 november 2011 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wat is er mis met paypal.
beter beschermd dan ideal
in de URL staat EN of NO (staat onder Nederland)quote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Nezhi het volgende:
Weet iemand hoe je het land/taal kan veranderen? Had perongeluk op het land onder Nederland geklikt, maar kan het nu niet veranderen :x
Simpel: bij iDeal moet je je identificeren met zo'n eReader + rekeningnummer + pincode, bij Paypal zijn je gegevens slechts 'verborgen' achter een gebruikersnaam en wachtwoord. Bovendien doen ze vrij weinig tegen fraude is in het verleden gebleken...quote:
haha, heb je naar Kassa gekeken ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:22 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Simpel: bij iDeal moet je je identificeren met zo'n eReader + rekeningnummer + pincode, bij Paypal zijn je gegevens slechts 'verborgen' achter een gebruikersnaam en wachtwoord. Bovendien doen ze vrij weinig tegen fraude is in het verleden gebleken...
Ik behoor tot die doelgroepquote:Op donderdag 17 november 2011 13:22 schreef rubje het volgende:
Zara is toch die winkel voor teens tussen 18 en 25 met maatje 0?
Even een update: toen ik ze 16 november mailde lieten ze weer weten dat hij zeker weer beschikbaar zou zijn. Maar ze staan d'r nog steeds niet op.quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef Miasan het volgende:
[..]
"In antwoord op uw e-mail, informeren wij u dat het artikel in maat S in principe over één week weer beschikbaar zal zijn. Wij verzoeken u vriendelijk onze website de komende dagen te raadplegen."
Die mail ontving ik vorige week maandag, en het jurkje is nu helemaal steeds uitverkocht.
Waarschijnlijk een verdeelpunt ofzo. Van daaruit word je pakket verzondenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iemand enig idee wat de status 'received at operations facility ' betekent? Daar staat hij nu al twee dagen op
Bij H&M is dat vaak om 6:00 's ochtends.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef Chule het volgende:
Even een hele grote kick.
Iemand enig idee wanneer kleding in de webshop wordt aangevuld? Ben op zoek naar een jas en in de winkel én webshop is hij steeds als eerste weg.
of je zoekt kleding wat niet in de buurt te koop is, niet iedereen kan bepaalde kinderkledingmerken (zoals albababy, smafolk, molo, mala etc) in de buurt kopen. Veel kleinere webshops zijn vaak wel bereid om kleding op te meten. En vaak weet je dan wel hoe het valt. Ik heb ontzettend veel online besteld, vooral omdat het in de buurt niet te koop was. Zelden wat hoeven retourneren. Maar ik heb ook wel bij HenM besteld, gemak dient de mens, en daar heb ik wel eea geretourneerd, omdat de maat dan niet goed was of de kwaliteit toch tegenviel. Maar toch online bestellen omdat je dan niet de tijd kwijt bent aan heen en terug rijden en de tijd in de winkel en die stomme rij bij de kleedhokjes en kassa. Bovendien vinden mijn kinderen het ook niet leuk om mee te gaan dus ik vind het juist relaxt om dat vanuit mijn stoel te bestellen. Dan willen mijn kinderen ook nog wel meekijken als ik vraag welke vind je leuker, die of die.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:52 schreef DS4 het volgende:
Online kleding kopen zal ik nooit begrijpen op basics na waarvan je de kwaliteit, pasvorm en maatvoering al kent omdat je ze bv al in de kast hebt liggen...
Businessmodel bij online kleding schijnt ook wat problemen hebben vanwege de hoeveelheid die geretourneerd wordt.
Ik rij voor mijzelf altijd naar Antwerpen of de Kö. Kost wat tijd, maar je gaat toch ook maar een paar keer per jaar en je koppelt het gewoon aan een leuk etentje oid... Niets mis mee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Marrije het volgende:
of je zoekt kleding wat niet in de buurt te koop is, niet iedereen kan bepaalde kinderkledingmerken (zoals albababy, smafolk, molo, mala etc) in de buurt kopen.
Nee. Ik kocht eigenlijk maandelijks, bijna wekelijks wel iets. Maar ja, ik heb dan ook 4 kinderen en koop als ik iets tegenkom wat ik leuk of mooi voor ze vind, zo hoef ik bijna nooit iets te kopen omdat ze het nodig hebben en dat ik dan niks naar mn zin kan vinden. Ik vind online shoppen echt ideaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik rij voor mijzelf altijd naar Antwerpen of de Kö. Kost wat tijd, maar je gaat toch ook maar een paar keer per jaar en je koppelt het gewoon aan een leuk etentje oid... Niets mis mee.
Bij kinderkleding kan ik het mij wel wat meer voorstellen, maar toch kies ik daar ook voor naar de winkel gaan. Mijn dochtertje vind dat overigens net zo leuk als jouw kinderen, althans... ze heeft weinig zin om zich in de winkel bezig te houden met passen van kleding. Ze vertelt wel wat ze mooi vindt, alleen vindt ze wel erg veel mooi en ze heeft al zo extreem veel kleding.
O well...
Zo heeft iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Vind overigens de keuze in kinderkleding zodanig dat ik als ik zoek vaak moeite moet doen om te kiezen wat uiteindelijk niet gekocht wordt, in plaats van dat ik niets kan vinden. Maar dat wordt misschien nog lastiger als ze ouder wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Marrije het volgende:
Nee. Ik kocht eigenlijk maandelijks, bijna wekelijks wel iets. Maar ja, ik heb dan ook 4 kinderen en koop als ik iets tegenkom wat ik leuk of mooi voor ze vind, zo hoef ik bijna nooit iets te kopen omdat ze het nodig hebben en dat ik dan niks naar mn zin kan vinden. Ik vind online shoppen echt ideaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |