abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 2 november 2010 @ 11:49:17 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_88241683
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de levertijden. Hennes is toch een afknapper wat dat betreft. Hopelijk doet Zara dit beter.
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_88241710
Ik zie mensen die het zooooooooooo geweldig vinden dat er een e shop komt.
Maar kom op hoor hey,je kan toch gewoon naar de winkel toe?
In elk grote stad heb je wel een zara (en vaak meerdere) en nederland is niet groot dus wat is er mis met naar de winkel toe gaan>?
pi_88241939
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef gold-rush het volgende:
In elk grote stad heb je wel een zara (en vaak meerdere) en nederland is niet groot dus wat is er mis met naar de winkel toe gaan>?
Artikelen op voorraad enz. En het is gemakkelijker om thuis te bestellen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_88241981
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik vind 1-2 weken behoorlijk lang, ik verwacht een bestelling via internet in principe met een dag of twee in huis te hebben.
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:06:37 #80
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88242323
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef gold-rush het volgende:
Tuurlijk kan je naar de winkel toe, maar het is gewoon verdomd handig om online te kunnen bestellen.
Voor mij is de dichtbijzijnste winkel in R'dam en daar is het vaak een puinhoop en niet echt relaxed om te kunnen kijken. Dan is online toch overzichtelijker :)
pi_88242418
volgens mij is deze winkel echt voor meisjes,18+, met het Sylvie Meiss figuur en die hip willen zijn want oudere vrouwen,30+,zie je er nooit tenzij ze met hun dochter zijn.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88242909
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb een jeans al 3 maanden in een order staan bijvoorbeeld. Daarbij vind ik 1-2 weken helemaal niet zo vlot. De meeste webshops leveren al binnen één of twee werkdagen, orders uit Amerika of Canada zijn vlotter hier.
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 2 november 2010 @ 13:22:02 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_88244881
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik heb een jeans al 3 maanden in een order staan bijvoorbeeld. Daarbij vind ik 1-2 weken helemaal niet zo vlot. De meeste webshops leveren al binnen één of twee werkdagen, orders uit Amerika of Canada zijn vlotter hier.
Ik had dan allang met de H&M gemailed als het zolang duurde (3 maand).
En mja oke, meestal bij mij is het 1 week maar soms ook 2 week (gerekend in werkdagen dan). Verder heb ik eigenlijk nog nooit bij een webshop besteld die het binnen 1-2 dagen leverde, (ASOS levert bv. ook niet zo heel veel sneller) maar dat zal dan wel aan die webshops liggen, :') :+ .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_88245114
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, maar als ik een bestelling van de H&M uitpak valt het vaak tegen, dus misschien fotograferen ze "eerlijker" bij Zara.
Bij de H&M zijn ze daar wel goed in ja. Bij zara is dat ook wel een beetje zo. Ik zag wel een leuke winterjas, maar die voering was echt een dun laagje. Maar ja dat blijft natuurlijk altijd het lastige van 3 foto's. De meeste webshops doen dan ook nog een foto van de binnenkant. Zeker bij jassen. Maar het is vooral handiger om te kijken wat ze allemaal hebben. Dat is in de winkel toch altijd iets lastiger omdat het lang niet altijd even netjes ligt.
pi_88245123
H&M is volgens mij sneller geworden, bij mij laatst dinsdagavond in behandeling, zaterdag in huis.

Drie maanden is niet normaal, of iets mis met levering naar hun oid, ik zou er ook achteraan mailen.
know'm sayin?
word? word.
pi_88245526
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef alors het volgende:

Drie maanden is niet normaal, of iets mis met levering naar hun oid, ik zou er ook achteraan mailen.
Nou, zo hoog zit het me niet maar het is maar een voorbeeld hè. De orders schuiven ze gerust op, dit is niet de eerste keer. Je krijgt het uiteindelijk ook wel maar het duurt even. Daarom is het leuk als er een webshop is die wat vlotter is en hopelijk is Zara dat. Ik vind Hennes allesbehalve vlot, dat vind ik van Asos, Victoria Secret, Abercrombie, Jeans & Fashion bijvoorbeeld wel.

Oh well, Zara 4 november. 8-)
Go hard or go home
pi_88246361
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef rubje het volgende:
volgens mij is deze winkel echt voor meisjes,18+, met het Sylvie Meiss figuur en die hip willen zijn want oudere vrouwen,30+,zie je er nooit tenzij ze met hun dochter zijn.
Mooi toch?
De maten vallen wel vaak klein uit, je moet daar niet komen aanzetten als je tonnetje rond bent :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 2 november 2010 @ 15:16:49 #88
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_88249458
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, zo hoog zit het me niet maar het is maar een voorbeeld hè. De orders schuiven ze gerust op, dit is niet de eerste keer. Je krijgt het uiteindelijk ook wel maar het duurt even. Daarom is het leuk als er een webshop is die wat vlotter is en hopelijk is Zara dat. Ik vind Hennes allesbehalve vlot, dat vind ik van Asos, Victoria Secret, Abercrombie, Jeans & Fashion bijvoorbeeld wel.

Oh well, Zara 4 november. 8-)
Met kleding heb ik ook idd dat ik langer moest wachten dan gemiddeld. Het rare was dat ik een keer schoenen had besteld en die waren er al de volgende dag :') Snapte er niks van. Hoop idd dat Zara beter gaat zijn! Nog 2 dagen yeah!
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:11:47 #89
323891 S_Valentine
Caught between da 2
pi_88261216
Wat is een Eshop?
pi_88261601
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:11 schreef S_Valentine het volgende:
Wat is een Eshop?
dat je online, dus via internet, kleding van de desbetreffende kledingmerk kan bestellen. zo hoef je niet meer naar de winkel, of als iets in de winkel uitverkocht is kan je het vanuit huis via internet bestellen.
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:42:23 #91
323891 S_Valentine
Caught between da 2
pi_88262636
Ow, da's echt fijn want de zara website deed het nooit bij mij..
pi_88263355
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef S_Valentine het volgende:
Ow, da's echt fijn want de zara website deed het nooit bij mij..
klopt, op dit moment kan je wel kijken wat ze hebben, maar niets in je winkelmandje stoppen om het te bestellen.. maar vanaf 4 november kan dat dus wel.. :)
pi_88263534
wordt alles verkocht in nederland wat er in de belgie shop te zien is?
kan alleen voor belgie kiezen namelijk.
pi_88263679
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:01 schreef fespo het volgende:
wordt alles verkocht in nederland wat er in de belgie shop te zien is?
kan alleen voor belgie kiezen namelijk.
kies hier de land waarin je je bevindt.
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/worldwide/zara
pi_88276600
Als ik naar deze link wil,

KLIK

Staat er 4 november en rechtsonder, netherlands?

Yeeey? Ik wil niet te vroeg juichen.
pi_88276988
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 08:24 schreef _Twinkle het volgende:
Als ik naar deze link wil,

KLIK

Staat er 4 november en rechtsonder, netherlands?

Yeeey? Ik wil niet te vroeg juichen.
dat is hierboven toch ook al genoemd?
  woensdag 3 november 2010 @ 08:51:12 #97
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_88277022
dat word morgen vroeg opstaan! :9~
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_88277725
quote:
1.gif Op woensdag 3 november 2010 08:49 schreef G-NiLES het volgende: