Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de levertijden. Hennes is toch een afknapper wat dat betreft. Hopelijk doet Zara dit beter.
Artikelen op voorraad enz. En het is gemakkelijker om thuis te bestellen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef gold-rush het volgende:
Ik zie mensen die het zooooooooooo geweldig vinden dat er een e shop komt.
Maar kom op hoor hey,je kan toch gewoon naar de winkel toe?
In elk grote stad heb je wel een zara (en vaak meerdere) en nederland is niet groot dus wat is er mis met naar de winkel toe gaan>?
Ik vind 1-2 weken behoorlijk lang, ik verwacht een bestelling via internet in principe met een dag of twee in huis te hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?
Tuurlijk kan je naar de winkel toe, maar het is gewoon verdomd handig om online te kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef gold-rush het volgende:
Ik zie mensen die het zooooooooooo geweldig vinden dat er een e shop komt.
Maar kom op hoor hey,je kan toch gewoon naar de winkel toe?
In elk grote stad heb je wel een zara (en vaak meerdere) en nederland is niet groot dus wat is er mis met naar de winkel toe gaan>?
quote:Ik heb een jeans al 3 maanden in een order staan bijvoorbeeld. Daarbij vind ik 1-2 weken helemaal niet zo vlot. De meeste webshops leveren al binnen één of twee werkdagen, orders uit Amerika of Canada zijn vlotter hier.Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?
quote:Ik had dan allang met de H&M gemailed als het zolang duurde (3 maand).Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb een jeans al 3 maanden in een order staan bijvoorbeeld. Daarbij vind ik 1-2 weken helemaal niet zo vlot. De meeste webshops leveren al binnen één of twee werkdagen, orders uit Amerika of Canada zijn vlotter hier.
quote:Bij de H&M zijn ze daar wel goed in ja. Bij zara is dat ook wel een beetje zo. Ik zag wel een leuke winterjas, maar die voering was echt een dun laagje. Maar ja dat blijft natuurlijk altijd het lastige van 3 foto's. De meeste webshops doen dan ook nog een foto van de binnenkant. Zeker bij jassen. Maar het is vooral handiger om te kijken wat ze allemaal hebben. Dat is in de winkel toch altijd iets lastiger omdat het lang niet altijd even netjes ligt.Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar als ik een bestelling van de H&M uitpak valt het vaak tegen, dus misschien fotograferen ze "eerlijker" bij Zara.
Nou, zo hoog zit het me niet maar het is maar een voorbeeld hè. De orders schuiven ze gerust op, dit is niet de eerste keer. Je krijgt het uiteindelijk ook wel maar het duurt even. Daarom is het leuk als er een webshop is die wat vlotter is en hopelijk is Zara dat. Ik vind Hennes allesbehalve vlot, dat vind ik van Asos, Victoria Secret, Abercrombie, Jeans & Fashion bijvoorbeeld wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef alors het volgende:
Drie maanden is niet normaal, of iets mis met levering naar hun oid, ik zou er ook achteraan mailen.
Mooi toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef rubje het volgende:
volgens mij is deze winkel echt voor meisjes,18+, met het Sylvie Meiss figuur en die hip willen zijn want oudere vrouwen,30+,zie je er nooit tenzij ze met hun dochter zijn.
Met kleding heb ik ook idd dat ik langer moest wachten dan gemiddeld. Het rare was dat ik een keer schoenen had besteld en die waren er al de volgende dagquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, zo hoog zit het me niet maar het is maar een voorbeeld hè. De orders schuiven ze gerust op, dit is niet de eerste keer. Je krijgt het uiteindelijk ook wel maar het duurt even. Daarom is het leuk als er een webshop is die wat vlotter is en hopelijk is Zara dat. Ik vind Hennes allesbehalve vlot, dat vind ik van Asos, Victoria Secret, Abercrombie, Jeans & Fashion bijvoorbeeld wel.
Oh well, Zara 4 november.
dat je online, dus via internet, kleding van de desbetreffende kledingmerk kan bestellen. zo hoef je niet meer naar de winkel, of als iets in de winkel uitverkocht is kan je het vanuit huis via internet bestellen.quote:
klopt, op dit moment kan je wel kijken wat ze hebben, maar niets in je winkelmandje stoppen om het te bestellen.. maar vanaf 4 november kan dat dus wel..quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef S_Valentine het volgende:
Ow, da's echt fijn want de zara website deed het nooit bij mij..
kies hier de land waarin je je bevindt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:01 schreef fespo het volgende:
wordt alles verkocht in nederland wat er in de belgie shop te zien is?
kan alleen voor belgie kiezen namelijk.
dat is hierboven toch ook al genoemd?quote:Op woensdag 3 november 2010 08:24 schreef _Twinkle het volgende:
Als ik naar deze link wil,
KLIK
Staat er 4 november en rechtsonder, netherlands?
Yeeey? Ik wil niet te vroeg juichen.
al slechts een keer of 10quote:Op woensdag 3 november 2010 08:49 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dat is hierboven toch ook al genoemd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |