jeeejquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Helaas eerst alleen nog voor inwoners van Spanje, Portugal Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
.quote:Zara start onlinewinkels ook in België en Nederland
--------------------------------------------------------------------------------
MADRID - De kledingketen Zara gaat de internetverkoop in de tweede jaarhelft uitbreiden naar België, Nederland, Luxemburg, Ierland en Oostenrijk.
Het Spaanse moederbedrijf Inditex maakte dit bekend naar aanleiding van de halfjaarcijfers. Zara startte de onlinewinkels begin september op in Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal en het Verenigd Koninkrijk.
De grootste kledingretailer ter wereld zag de winst in de eerste zes maanden 68 procent stijgen tot 628 miljoen euro, meer dan analisten hadden verwacht
jaaaa die vind ik ook altijd zo leuk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:58 schreef Sprouts het volgende:
Joepie! Al was het alleen maar om die toffe shirts met prints die ze daar hebben.
Jazekersquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zara is toch ook voor mannen?
Kun je New Look dan doen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed nieuws en New Look kon ik ook nog niet
quote:
Ach wel nee.. Ik ben ook niet uber mode bewust en kom ook wel eens bij de Zara. Het is gewoon een relaxte winkel met wat nettere kleding voor prima prijzen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat komt daar voor een volk dan? Ik heb het idee dat de zara zo'n winkel is voor van die über mode bewuste mannen.
Wat is er mis met de betalingsmethodes? Je kunt wel gewoon met cc betalen toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja heb je de betalingsmethodes gezien?
NOT dus
iig voor mij, ik ontvang liever eerst & betaal daarna.
Like H&M.
Ik hou daar niet van.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat is er mis met de betalingsmethodes? Je kunt wel gewoon met cc betalen toch?
Je moet het gewoon zien als de luxe variant van H&M, geen merk wel iets meer klasse. Daar betaal ik graag zo nu en dan een paar duppies meer voor (maar niet zo veel voor als merk).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich leuk nieuws, al vind ik Zara vaak wel ietwat overpriced.
Dat ligt aan jou denk ik. Misschien is de S gewoon snel uitverkocht?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:28 schreef TheSituation het volgende:
ligt het aan mij of is M de kleinste maat bij Zara..
helemaal mee eens, gisteren bij de Zara langsgeweest en de mannenafdelingquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:33 schreef jrrnkstr het volgende:
Goed, gezien de online shop nog steeds keihard offline is, ben ik 's even in Groningen gaan kijken. Wat een tegenvaller. Ze lopen daar een collectie of 2 achter ofzo? Al het moois van de website (we noemen deze jas en schoenen) is daar in geen velden en wegen te bekennen
In dat bericht staat de tweede jaarhelft, ik neem aan dat dat volgend jaar is, dus vanaf juli of later...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:36 schreef Seam het volgende:
Voorlopig is er toch nog niks aangegeven wanneer de shop in Nederland online zou gaan toch?
Though, vind het zoooooo lief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kan niet zo goed uitleggen waarom, maar ik schoot echt in de lach toen ik deze foto op de site van Zara zag staan... Ik weet niet, het is echt too much. Voor een kind. Ze staat er echt zo bij van 'móet dit?'
[ afbeelding ]
quote:Ik denk zoals in de landen waar je het nu kunt bestellen, namelijk creditcard en PayPal.Op maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef fenixs het volgende:
4 november
ik ga alvast kijken wat ik ga bestellen..![]()
ik hoop dat je ook kan bestellen zonder CreditCard, zoals iDeal of achteraf met acceptgiro zoals bij H&M![]()
quote:alvast snel een PayPal account maken dan..Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk zoals in de landen waar je het nu kunt bestellen, namelijk creditcard en PayPal.
quote:Van jouw eigen rekening naar je PayPal rekening is gratis maar van PayPal terug kost wel geld en kan pas vanaf 5 euro.Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef fenixs het volgende:
weet iemand of PayPal kosten berekent voor het gebruik ervan om te shoppen of voor het geld overmaken van rekening naar PayPal en terug... Of is alles kosteloos?
quote:en online shoppen met PayPal daar zijn geen kosten aan verbonden toch..Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Van jouw eigen rekening naar je PayPal rekening is gratis maar van PayPal terug kost wel geld en kan pas vanaf 5 euro.
Dat heb ik ook, maar als ik een bestelling van de H&M uitpak valt het vaak tegen, dus misschien fotograferen ze "eerlijker" bij Zara.quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd, ik vind Zara meestal wel leuker dan de H&M. Tenminste als ik door de winkel loop, maar als ik zo op de website kijk vind ik het wat minder eigenlijk.
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de levertijden. Hennes is toch een afknapper wat dat betreft. Hopelijk doet Zara dit beter.
Artikelen op voorraad enz. En het is gemakkelijker om thuis te bestellen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef gold-rush het volgende:
Ik zie mensen die het zooooooooooo geweldig vinden dat er een e shop komt.
Maar kom op hoor hey,je kan toch gewoon naar de winkel toe?
In elk grote stad heb je wel een zara (en vaak meerdere) en nederland is niet groot dus wat is er mis met naar de winkel toe gaan>?
Ik vind 1-2 weken behoorlijk lang, ik verwacht een bestelling via internet in principe met een dag of twee in huis te hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?
Tuurlijk kan je naar de winkel toe, maar het is gewoon verdomd handig om online te kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef gold-rush het volgende:
Ik zie mensen die het zooooooooooo geweldig vinden dat er een e shop komt.
Maar kom op hoor hey,je kan toch gewoon naar de winkel toe?
In elk grote stad heb je wel een zara (en vaak meerdere) en nederland is niet groot dus wat is er mis met naar de winkel toe gaan>?
quote:Ik heb een jeans al 3 maanden in een order staan bijvoorbeeld. Daarbij vind ik 1-2 weken helemaal niet zo vlot. De meeste webshops leveren al binnen één of twee werkdagen, orders uit Amerika of Canada zijn vlotter hier.Op dinsdag 2 november 2010 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op wat voor manier? Heb meestal binnen 1-2 weken mijn pakketje?
quote:Ik had dan allang met de H&M gemailed als het zolang duurde (3 maand).Op dinsdag 2 november 2010 12:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb een jeans al 3 maanden in een order staan bijvoorbeeld. Daarbij vind ik 1-2 weken helemaal niet zo vlot. De meeste webshops leveren al binnen één of twee werkdagen, orders uit Amerika of Canada zijn vlotter hier.
quote:Bij de H&M zijn ze daar wel goed in ja. Bij zara is dat ook wel een beetje zo. Ik zag wel een leuke winterjas, maar die voering was echt een dun laagje. Maar ja dat blijft natuurlijk altijd het lastige van 3 foto's. De meeste webshops doen dan ook nog een foto van de binnenkant. Zeker bij jassen. Maar het is vooral handiger om te kijken wat ze allemaal hebben. Dat is in de winkel toch altijd iets lastiger omdat het lang niet altijd even netjes ligt.Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar als ik een bestelling van de H&M uitpak valt het vaak tegen, dus misschien fotograferen ze "eerlijker" bij Zara.
Nou, zo hoog zit het me niet maar het is maar een voorbeeld hè. De orders schuiven ze gerust op, dit is niet de eerste keer. Je krijgt het uiteindelijk ook wel maar het duurt even. Daarom is het leuk als er een webshop is die wat vlotter is en hopelijk is Zara dat. Ik vind Hennes allesbehalve vlot, dat vind ik van Asos, Victoria Secret, Abercrombie, Jeans & Fashion bijvoorbeeld wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:28 schreef alors het volgende:
Drie maanden is niet normaal, of iets mis met levering naar hun oid, ik zou er ook achteraan mailen.
Mooi toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef rubje het volgende:
volgens mij is deze winkel echt voor meisjes,18+, met het Sylvie Meiss figuur en die hip willen zijn want oudere vrouwen,30+,zie je er nooit tenzij ze met hun dochter zijn.
Met kleding heb ik ook idd dat ik langer moest wachten dan gemiddeld. Het rare was dat ik een keer schoenen had besteld en die waren er al de volgende dagquote:Op dinsdag 2 november 2010 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, zo hoog zit het me niet maar het is maar een voorbeeld hè. De orders schuiven ze gerust op, dit is niet de eerste keer. Je krijgt het uiteindelijk ook wel maar het duurt even. Daarom is het leuk als er een webshop is die wat vlotter is en hopelijk is Zara dat. Ik vind Hennes allesbehalve vlot, dat vind ik van Asos, Victoria Secret, Abercrombie, Jeans & Fashion bijvoorbeeld wel.
Oh well, Zara 4 november.
dat je online, dus via internet, kleding van de desbetreffende kledingmerk kan bestellen. zo hoef je niet meer naar de winkel, of als iets in de winkel uitverkocht is kan je het vanuit huis via internet bestellen.quote:
klopt, op dit moment kan je wel kijken wat ze hebben, maar niets in je winkelmandje stoppen om het te bestellen.. maar vanaf 4 november kan dat dus wel..quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:42 schreef S_Valentine het volgende:
Ow, da's echt fijn want de zara website deed het nooit bij mij..
kies hier de land waarin je je bevindt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:01 schreef fespo het volgende:
wordt alles verkocht in nederland wat er in de belgie shop te zien is?
kan alleen voor belgie kiezen namelijk.
dat is hierboven toch ook al genoemd?quote:Op woensdag 3 november 2010 08:24 schreef _Twinkle het volgende:
Als ik naar deze link wil,
KLIK
Staat er 4 november en rechtsonder, netherlands?
Yeeey? Ik wil niet te vroeg juichen.
al slechts een keer of 10quote:Op woensdag 3 november 2010 08:49 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
dat is hierboven toch ook al genoemd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |