Dat ligt aan jou denk ik. Misschien is de S gewoon snel uitverkocht?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:28 schreef TheSituation het volgende:
ligt het aan mij of is M de kleinste maat bij Zara..
helemaal mee eens, gisteren bij de Zara langsgeweest en de mannenafdelingquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:33 schreef jrrnkstr het volgende:
Goed, gezien de online shop nog steeds keihard offline is, ben ik 's even in Groningen gaan kijken. Wat een tegenvaller. Ze lopen daar een collectie of 2 achter ofzo? Al het moois van de website (we noemen deze jas en schoenen) is daar in geen velden en wegen te bekennen
In dat bericht staat de tweede jaarhelft, ik neem aan dat dat volgend jaar is, dus vanaf juli of later...quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:36 schreef Seam het volgende:
Voorlopig is er toch nog niks aangegeven wanneer de shop in Nederland online zou gaan toch?
Though, vind het zoooooo lief.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kan niet zo goed uitleggen waarom, maar ik schoot echt in de lach toen ik deze foto op de site van Zara zag staan... Ik weet niet, het is echt too much. Voor een kind. Ze staat er echt zo bij van 'móet dit?'
[ afbeelding ]
quote:Ik denk zoals in de landen waar je het nu kunt bestellen, namelijk creditcard en PayPal.Op maandag 25 oktober 2010 19:04 schreef fenixs het volgende:
4 november
ik ga alvast kijken wat ik ga bestellen..![]()
ik hoop dat je ook kan bestellen zonder CreditCard, zoals iDeal of achteraf met acceptgiro zoals bij H&M![]()
quote:alvast snel een PayPal account maken dan..Op maandag 25 oktober 2010 19:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk zoals in de landen waar je het nu kunt bestellen, namelijk creditcard en PayPal.
quote:Van jouw eigen rekening naar je PayPal rekening is gratis maar van PayPal terug kost wel geld en kan pas vanaf 5 euro.Op maandag 25 oktober 2010 19:35 schreef fenixs het volgende:
weet iemand of PayPal kosten berekent voor het gebruik ervan om te shoppen of voor het geld overmaken van rekening naar PayPal en terug... Of is alles kosteloos?
quote:en online shoppen met PayPal daar zijn geen kosten aan verbonden toch..Op maandag 25 oktober 2010 20:24 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Van jouw eigen rekening naar je PayPal rekening is gratis maar van PayPal terug kost wel geld en kan pas vanaf 5 euro.
Dat heb ik ook, maar als ik een bestelling van de H&M uitpak valt het vaak tegen, dus misschien fotograferen ze "eerlijker" bij Zara.quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd, ik vind Zara meestal wel leuker dan de H&M. Tenminste als ik door de winkel loop, maar als ik zo op de website kijk vind ik het wat minder eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |