jeeejquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:26 schreef Mylene het volgende:
Helaas eerst alleen nog voor inwoners van Spanje, Portugal Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
.quote:Zara start onlinewinkels ook in België en Nederland
--------------------------------------------------------------------------------
MADRID - De kledingketen Zara gaat de internetverkoop in de tweede jaarhelft uitbreiden naar België, Nederland, Luxemburg, Ierland en Oostenrijk.
Het Spaanse moederbedrijf Inditex maakte dit bekend naar aanleiding van de halfjaarcijfers. Zara startte de onlinewinkels begin september op in Spanje, Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal en het Verenigd Koninkrijk.
De grootste kledingretailer ter wereld zag de winst in de eerste zes maanden 68 procent stijgen tot 628 miljoen euro, meer dan analisten hadden verwacht
jaaaa die vind ik ook altijd zo leuk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:58 schreef Sprouts het volgende:
Joepie! Al was het alleen maar om die toffe shirts met prints die ze daar hebben.
Jazekersquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Zara is toch ook voor mannen?
Kun je New Look dan doen?quote:Op donderdag 23 september 2010 22:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Goed nieuws en New Look kon ik ook nog niet
quote:
Ach wel nee.. Ik ben ook niet uber mode bewust en kom ook wel eens bij de Zara. Het is gewoon een relaxte winkel met wat nettere kleding voor prima prijzen.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat komt daar voor een volk dan? Ik heb het idee dat de zara zo'n winkel is voor van die über mode bewuste mannen.
Wat is er mis met de betalingsmethodes? Je kunt wel gewoon met cc betalen toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja heb je de betalingsmethodes gezien?
NOT dus
iig voor mij, ik ontvang liever eerst & betaal daarna.
Like H&M.
Ik hou daar niet van.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat is er mis met de betalingsmethodes? Je kunt wel gewoon met cc betalen toch?
Je moet het gewoon zien als de luxe variant van H&M, geen merk wel iets meer klasse. Daar betaal ik graag zo nu en dan een paar duppies meer voor (maar niet zo veel voor als merk).quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:27 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich leuk nieuws, al vind ik Zara vaak wel ietwat overpriced.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |