En dan met je zatte hoofd voor 400 euro in je karretje leggenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
toch ff kijken als ik vannacht in aangeschoten toestand thuiskom! het zal maar alvast vannacht open gaan!
is niet gebeurd, ik was te moe om ook maar iets te doen toen ik thuis kwam. Vanochtend heb ik na gedacht over een jurkje, maar besloten dat ik er nog wat verder over ga nadenken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En dan met je zatte hoofd voor 400 euro in je karretje leggen
Ik heb vanochtend heel ff gekeken, en HEEL snel weer weggeklikt... :pquote:Op donderdag 4 november 2010 14:18 schreef Danielle83 het volgende:
Nog niks besteld, maar ik moet me inhouden
Haha nee hoor, dan loop ik liever een keer de Zara binnen... en dit bij elkaar kost denk ik wel 350 euro...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow ik dacht even jij bent losgegaan![]()
Zit wel veel leux tussen!
Je hebt volgens mij de selectie wel te pakken.. Wat veel dozenkleding zit erbij zeg!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha nee hoor, dan loop ik liever een keer de Zara binnen... en dit bij elkaar kost denk ik wel 350 euro...
Ja, wel heel veel suffe kleding. Of in elk geval suffe, fletse combinaties op de modellenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij de selectie wel te pakken.. Wat veel dozenkleding zit erbij zeg!
Ik ben niet zo van de hele magere modellen discussie maar die op de 'voorpagina' van de site is wel echt een spook zegquote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, wel heel veel suffe kleding. Of in elk geval suffe, fletse combinaties op de modellen
LEES DE WEBSITE NOU #$@^@#^&$ EENS MAN.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef fenixs het volgende:
klopt het dat je ook kan kiezen voor de optie om het in de winkel op te halen?
Tricot.quote:Op zondag 7 november 2010 02:00 schreef tomatenrood het volgende:
Ze hebben heul geen truien voor mannen in de e-shop
Die enkellaarsjes zijn wel echt tof. Gelijk even de site weer raadplegenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Niks besteld, maar stel dat ik niet naar m'n portemonnee hoefde te kijken dan zou ik dit in mijn winkelwagentje gooien:
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik had er meer van verwacht. Ik vind de kleding op de eShop echt saai.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:46 schreef Anne het volgende:
Ik vind het allemaal maar tegenvallen. Hetgeen wat ze in een ekte ekte winkel hebben is veel leuker.
Die witte leren handschoenen waauwwquote:Op donderdag 4 november 2010 20:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Niks besteld, maar stel dat ik niet naar m'n portemonnee hoefde te kijken dan zou ik dit in mijn winkelwagentje gooien:
[ afbeelding ]
Ja, da's volgens mij het hele punt van Paypal.quote:Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef K.Weenie het volgende:
Kun je via paypal betalen als je geen creditcard hebt?
quote:Op zondag 7 november 2010 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb bijna 100 GB aan muziek.!!
Verkeerde topic kusje.quote:Op maandag 8 november 2010 02:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ook, maar helaas wordt dat nooit in de ZARA gedraaid
Dat is vlotquote:Op maandag 8 november 2010 10:16 schreef dotKoen het volgende:
Pakketje binnen! Wordt rechtstreeks vanuit Madrid opgestuurd. Ziet er erg mooi uit, in een mooie kartonnen doos met opdruk, die vervolgens in plastic is geseald. Kleding ligt netjes met vloeipapier (zo heet dat toch?) beschermd in de doos.
Ja, had express aangeklikt in de hoop dat het zaterdag bezorgd werd. Dat gebeurde niet, en gelukkig kwamen ze vroeg, want vandaag tussen 09:00 en 11:00 is het enige moment dat ik overdag thuis ben de komende 2 wekenquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef SpamNinja het volgende:
Jaa dat kan. Je kan met PayPal je eigen bankrekening aan je PayPal account koppelen waardoor het eigenlijk een soort iDeal wordt. Moet je maar even lezen op de PayPal site hoe en wat precies maar het kan zeker, ik heb het namelijk ook!
Oke, danku.quote:Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, da's volgens mij het hele punt van Paypal.
Zo idd ja, Ik heb donderdag een vest besteld. Vrijdag kreeg ik 3 bevestigingsmails met 3 verschillende ordernummers dat mijn bestelling verzendklaar was. Beetje vaag. Maar ja eerst maar even afwachten wanneer er wat binnenkomt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
3 tot 5 werkdagen kunnen lang duren...
ik kreeg ook al 3 mailtjes vond het ook al zo raar...quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo idd ja, Ik heb donderdag een vest besteld. Vrijdag kreeg ik 3 bevestigingsmails met 3 verschillende ordernummers dat mijn bestelling verzendklaar was. Beetje vaag. Maar ja eerst maar even afwachten wanneer er wat binnenkomt.
Ja nu maar even afwachten wat er binnen gaat komen met de post.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik kreeg ook al 3 mailtjes vond het ook al zo raar...
Bij mij is het ook binnen. Valt iets te straks maar zit op zich prima.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
het is binnen! het wordt bezorgt door dpd. Dus zo duren die dagen toch nog niet zo lang... alleen raar dat ik geen bericht heb gehad wanneer het precies word bezorgd...
mailen naar zara?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef K.Weenie het volgende:
Als ik bij het afrekenen op "authorise payment" klik, hoor ik doorverwezen te worden naar de Paypal website, maar in plaats daarvan gebeurt er niks en krijg ik deze melding:
"It has not been possible to perform the operation.
Please try again later or get in touch with the system administrator."
Wat te doen.
Ga ik morgen waarschijnlijk doen..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Nora.. het volgende:
Iemand al eens iets teruggebracht naar de winkel? Hoe werkte dat? Moet je het dan ook in de verpakking terugstoppen?
slecht.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vrijdag iets besteld. Vanochtend om 3 uur is het verzonden.
Heb het vandaag binnen gekregen, muts en broek zit beiden prima, en had betaald via paypal.quote:Op zondag 28 november 2010 17:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heb net een broek en muts besteld, ben benieuwd.
Als het goed is, krijg je dan nog een mail. Daarin kan je zien wanneer TNT je pakket komt afleveren.quote:Op maandag 20 december 2010 22:56 schreef RicoSteinmann het volgende:
Vrijdag een bestelling geplaatst, maar buiten de bevestiging van het ontvangst van de order om, nog geen overige mail gekregen. Wanneer hoor/krijg ik meer?
Mail inmiddels ontvangen, maar er staat niet in wanneer ik het pakket kan ontvangenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:45 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg je dan nog een mail. Daarin kan je zien wanneer TNT je pakket komt afleveren.
Vraag eens aan je buren?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef K.Weenie het volgende:
Bij de tracking van DPD staat dat mijn pakket "geleverd" is, maar ik heb nog niks gezien, komt 'ie dan morgen of is er wat mis gegaan?
Het mysterie is reeds ontrafeld! M'n moeder had hem vanochtend aangenomen en in de auto gekwakt, ze kwam net pas thuis.quote:
Die is leuk! Is dat nou die tulp-jurk offff? xD Hoe heet ie?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Het mysterie is reeds ontrafeld! M'n moeder had hem vanochtend aangenomen en in de auto gekwakt, ze kwam net pas thuis.![]()
Mijn nieuwjaarsoutfit is in ieder geval binnen!
[ afbeelding ]
Enjoy.quote:Op maandag 27 december 2010 00:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die is leuk! Is dat nou die tulp-jurk offff? xD Hoe heet ie?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:36 schreef K.Weenie het volgende:
Ik heb zo nu en dan het vermoeden dat de Nederlandse site van de Zara het eindproduct van freetranslation.com is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |