Ok mijn ervaringen dan:
Laatst wat besteld via PayPal, kwam ca. 6 werkdagen aan. Op de website van TNT wordt redelijk duidelijk aangegeven wanneer je het pakketje kunt verwachten.
Ik had enkele kledingstukken die terug konden. Security stikker erop geplakt en transporteur besteld via de website, ik zou een mail krijgen wanneer ik de chauffeur kon verwachten. Op vrijdag kreeg ik de mail dat ik 'm 'morgen' kon verwachten, de hele dag gewacht maar er kwam niks. De chauffeur kwam echter 's maandags, alleen toen was ik de hele dag aan het werk. Er lag een stikker van UPS in de brievenbus, ik kon dus bellen om een nieuwe afspraak te maken. Hier had ik echter geen zin in, de chauffeur was niet op afgesproken dag gekomen dus ben ik maar naar de winkel gegaan.
In de winkel moest eerst uit worden gezocht of de kledingstukken wel terug konden worden genomen aangezien ik al een chauffeur had besteld en de onlineshop en winkelketens van Zara los van elkaar staan. Er werd gebeld met klantenservice, uiteindelijk was dit geen probleem.
Nadat de spullen waren ingenomen werd mij verteld dat ik het geld op dezelfde manier terug zou krijgen en dit binnen vijf dagen zou gebeuren. 's Avonds kreeg ik een mailtje dat het echter al weer op mijn Paypal rekening was gestort. Top service dus wel uiteindelijk!
Dus als je in stad woont met Zara winkel, terugbrengen naar de winkel is mijn advies!
Overigens wel een iets te hippe shop, bestel liever bij TH /bijenkorf oid maar aan de andere kant wel hele uitgebreide collectie online.