En dan met je zatte hoofd voor 400 euro in je karretje leggenquote:Op woensdag 3 november 2010 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
toch ff kijken als ik vannacht in aangeschoten toestand thuiskom! het zal maar alvast vannacht open gaan!
is niet gebeurd, ik was te moe om ook maar iets te doen toen ik thuis kwam. Vanochtend heb ik na gedacht over een jurkje, maar besloten dat ik er nog wat verder over ga nadenken.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En dan met je zatte hoofd voor 400 euro in je karretje leggen
Ik heb vanochtend heel ff gekeken, en HEEL snel weer weggeklikt... :pquote:Op donderdag 4 november 2010 14:18 schreef Danielle83 het volgende:
Nog niks besteld, maar ik moet me inhouden
Haha nee hoor, dan loop ik liever een keer de Zara binnen... en dit bij elkaar kost denk ik wel 350 euro...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow ik dacht even jij bent losgegaan![]()
Zit wel veel leux tussen!
Je hebt volgens mij de selectie wel te pakken.. Wat veel dozenkleding zit erbij zeg!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Haha nee hoor, dan loop ik liever een keer de Zara binnen... en dit bij elkaar kost denk ik wel 350 euro...
Ja, wel heel veel suffe kleding. Of in elk geval suffe, fletse combinaties op de modellenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij de selectie wel te pakken.. Wat veel dozenkleding zit erbij zeg!
Ik ben niet zo van de hele magere modellen discussie maar die op de 'voorpagina' van de site is wel echt een spook zegquote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, wel heel veel suffe kleding. Of in elk geval suffe, fletse combinaties op de modellen
LEES DE WEBSITE NOU #$@^@#^&$ EENS MAN.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef fenixs het volgende:
klopt het dat je ook kan kiezen voor de optie om het in de winkel op te halen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |