ja dom he, haal ze dan weg, of ram er een groot kruis doorheen :-)quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:29 schreef diginoob2 het volgende:
Nou...op elke broek waar ik op klik is mn maat (en vrijwel alle maten) uitverkocht. Zet ze dan niet in de lijst ofzo...
Ik vind Zarabroeken alleen altijd echt zó lang! En ik heb naar verhouding normale tot lange benen. Is daarom alweer jaren geleden dat ik daar een broek heb gekocht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Linnie20v het volgende:
Schop!
Laatst wat sale artikelen gekocht en een nieuwe broek.
Alles past en is perfect alleen de nieuwe broek niet, bluh.
Moet zeggen dat de Zara broeken mij echt als gegoten zitten, ook mooi blijven en niet zoals hmbroeken na een dag van je kont afvallen.
en wanneer dan?quote:Op maandag 7 november 2011 20:00 schreef Miasan het volgende:
*topic kick*
Weet iemand wanneer de shop geüpdate wordt?
Er is vorige week een bijzonder leuk jurkje bijgekomen dat uitverkocht is in alle maten behalve M, en ik heb S nodig. Ik heb een M gepast in de winkel (Groningen, waar ik in de buurt woon) en die was nét te groot. In de winkel konden ze mij niet vertellen of en wanneer het assortiment in de (web)winkel werd aangevuld. Wel dat ze in de vestiging te Amsterdam er nog heel wat van hadden liggen in de juiste maat, maar dat is zo ver weg.
edit: de klantenservice reageerde binnen 2 uur op mijn mail!Dat had ik nooit gedacht. Dus ik heb mijn antwoord. Om toch een zinnige post te maken: goede klantenservice enzo!1
![]()
"In antwoord op uw e-mail, informeren wij u dat het artikel in maat S in principe over één week weer beschikbaar zal zijn. Wij verzoeken u vriendelijk onze website de komende dagen te raadplegen."quote:
nou nee.quote:Op maandag 14 november 2011 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
wat is er mis met paypal.
beter beschermd dan ideal
in de URL staat EN of NO (staat onder Nederland)quote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Nezhi het volgende:
Weet iemand hoe je het land/taal kan veranderen? Had perongeluk op het land onder Nederland geklikt, maar kan het nu niet veranderen :x
Simpel: bij iDeal moet je je identificeren met zo'n eReader + rekeningnummer + pincode, bij Paypal zijn je gegevens slechts 'verborgen' achter een gebruikersnaam en wachtwoord. Bovendien doen ze vrij weinig tegen fraude is in het verleden gebleken...quote:
haha, heb je naar Kassa gekeken ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:22 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Simpel: bij iDeal moet je je identificeren met zo'n eReader + rekeningnummer + pincode, bij Paypal zijn je gegevens slechts 'verborgen' achter een gebruikersnaam en wachtwoord. Bovendien doen ze vrij weinig tegen fraude is in het verleden gebleken...
Ik behoor tot die doelgroepquote:Op donderdag 17 november 2011 13:22 schreef rubje het volgende:
Zara is toch die winkel voor teens tussen 18 en 25 met maatje 0?
Even een update: toen ik ze 16 november mailde lieten ze weer weten dat hij zeker weer beschikbaar zou zijn. Maar ze staan d'r nog steeds niet op.quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef Miasan het volgende:
[..]
"In antwoord op uw e-mail, informeren wij u dat het artikel in maat S in principe over één week weer beschikbaar zal zijn. Wij verzoeken u vriendelijk onze website de komende dagen te raadplegen."
Die mail ontving ik vorige week maandag, en het jurkje is nu helemaal steeds uitverkocht.
Waarschijnlijk een verdeelpunt ofzo. Van daaruit word je pakket verzondenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iemand enig idee wat de status 'received at operations facility ' betekent? Daar staat hij nu al twee dagen op
Bij H&M is dat vaak om 6:00 's ochtends.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef Chule het volgende:
Even een hele grote kick.
Iemand enig idee wanneer kleding in de webshop wordt aangevuld? Ben op zoek naar een jas en in de winkel én webshop is hij steeds als eerste weg.
of je zoekt kleding wat niet in de buurt te koop is, niet iedereen kan bepaalde kinderkledingmerken (zoals albababy, smafolk, molo, mala etc) in de buurt kopen. Veel kleinere webshops zijn vaak wel bereid om kleding op te meten. En vaak weet je dan wel hoe het valt. Ik heb ontzettend veel online besteld, vooral omdat het in de buurt niet te koop was. Zelden wat hoeven retourneren. Maar ik heb ook wel bij HenM besteld, gemak dient de mens, en daar heb ik wel eea geretourneerd, omdat de maat dan niet goed was of de kwaliteit toch tegenviel. Maar toch online bestellen omdat je dan niet de tijd kwijt bent aan heen en terug rijden en de tijd in de winkel en die stomme rij bij de kleedhokjes en kassa. Bovendien vinden mijn kinderen het ook niet leuk om mee te gaan dus ik vind het juist relaxt om dat vanuit mijn stoel te bestellen. Dan willen mijn kinderen ook nog wel meekijken als ik vraag welke vind je leuker, die of die.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:52 schreef DS4 het volgende:
Online kleding kopen zal ik nooit begrijpen op basics na waarvan je de kwaliteit, pasvorm en maatvoering al kent omdat je ze bv al in de kast hebt liggen...
Businessmodel bij online kleding schijnt ook wat problemen hebben vanwege de hoeveelheid die geretourneerd wordt.
Ik rij voor mijzelf altijd naar Antwerpen of de Kö. Kost wat tijd, maar je gaat toch ook maar een paar keer per jaar en je koppelt het gewoon aan een leuk etentje oid... Niets mis mee.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Marrije het volgende:
of je zoekt kleding wat niet in de buurt te koop is, niet iedereen kan bepaalde kinderkledingmerken (zoals albababy, smafolk, molo, mala etc) in de buurt kopen.
Nee. Ik kocht eigenlijk maandelijks, bijna wekelijks wel iets. Maar ja, ik heb dan ook 4 kinderen en koop als ik iets tegenkom wat ik leuk of mooi voor ze vind, zo hoef ik bijna nooit iets te kopen omdat ze het nodig hebben en dat ik dan niks naar mn zin kan vinden. Ik vind online shoppen echt ideaal.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik rij voor mijzelf altijd naar Antwerpen of de Kö. Kost wat tijd, maar je gaat toch ook maar een paar keer per jaar en je koppelt het gewoon aan een leuk etentje oid... Niets mis mee.
Bij kinderkleding kan ik het mij wel wat meer voorstellen, maar toch kies ik daar ook voor naar de winkel gaan. Mijn dochtertje vind dat overigens net zo leuk als jouw kinderen, althans... ze heeft weinig zin om zich in de winkel bezig te houden met passen van kleding. Ze vertelt wel wat ze mooi vindt, alleen vindt ze wel erg veel mooi en ze heeft al zo extreem veel kleding.
O well...
Zo heeft iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Vind overigens de keuze in kinderkleding zodanig dat ik als ik zoek vaak moeite moet doen om te kiezen wat uiteindelijk niet gekocht wordt, in plaats van dat ik niets kan vinden. Maar dat wordt misschien nog lastiger als ze ouder wordt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Marrije het volgende:
Nee. Ik kocht eigenlijk maandelijks, bijna wekelijks wel iets. Maar ja, ik heb dan ook 4 kinderen en koop als ik iets tegenkom wat ik leuk of mooi voor ze vind, zo hoef ik bijna nooit iets te kopen omdat ze het nodig hebben en dat ik dan niks naar mn zin kan vinden. Ik vind online shoppen echt ideaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |