abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117245514
Even een hele grote kick.

Iemand enig idee wanneer kleding in de webshop wordt aangevuld? Ben op zoek naar een jas en in de winkel én webshop is hij steeds als eerste weg.
pi_145926124
Hier afgelopen donderdag grote bestelling gedaan van 8 truien/vesten/blazers. Hoop dat ze gaan passen. Eigenlijk overal waar ik M bestel dan past het wel, maar las dat zara altijd klein uitvalt..sus hopen dat het niet TE klein uitvalt..al pas ik over het algemeen soms ook nog wel in S shirts.
pi_145967151
Iemand enig idee wat de status 'received at operations facility ' betekent? Daar staat hij nu al twee dagen op :)
  zondag 26 oktober 2014 @ 23:35:31 #229
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_145981424
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 19:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iemand enig idee wat de status 'received at operations facility ' betekent? Daar staat hij nu al twee dagen op :)
Waarschijnlijk een verdeelpunt ofzo. Van daaruit word je pakket verzonden
pi_145988466
Online kleding kopen zal ik nooit begrijpen op basics na waarvan je de kwaliteit, pasvorm en maatvoering al kent omdat je ze bv al in de kast hebt liggen...

Businessmodel bij online kleding schijnt ook wat problemen hebben vanwege de hoeveelheid die geretourneerd wordt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145990719
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef Chule het volgende:
Even een hele grote kick.

Iemand enig idee wanneer kleding in de webshop wordt aangevuld? Ben op zoek naar een jas en in de winkel én webshop is hij steeds als eerste weg.
Bij H&M is dat vaak om 6:00 's ochtends.
pi_145995337
Zegt ze 2 jaar later.. :')
  maandag 27 oktober 2014 @ 15:46:54 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145997532
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 10:52 schreef DS4 het volgende:
Online kleding kopen zal ik nooit begrijpen op basics na waarvan je de kwaliteit, pasvorm en maatvoering al kent omdat je ze bv al in de kast hebt liggen...

Businessmodel bij online kleding schijnt ook wat problemen hebben vanwege de hoeveelheid die geretourneerd wordt.
of je zoekt kleding wat niet in de buurt te koop is, niet iedereen kan bepaalde kinderkledingmerken (zoals albababy, smafolk, molo, mala etc) in de buurt kopen. Veel kleinere webshops zijn vaak wel bereid om kleding op te meten. En vaak weet je dan wel hoe het valt. Ik heb ontzettend veel online besteld, vooral omdat het in de buurt niet te koop was. Zelden wat hoeven retourneren. Maar ik heb ook wel bij HenM besteld, gemak dient de mens, en daar heb ik wel eea geretourneerd, omdat de maat dan niet goed was of de kwaliteit toch tegenviel. Maar toch online bestellen omdat je dan niet de tijd kwijt bent aan heen en terug rijden en de tijd in de winkel en die stomme rij bij de kleedhokjes en kassa. Bovendien vinden mijn kinderen het ook niet leuk om mee te gaan dus ik vind het juist relaxt om dat vanuit mijn stoel te bestellen. Dan willen mijn kinderen ook nog wel meekijken als ik vraag welke vind je leuker, die of die.
pi_145998198
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 15:46 schreef Marrije het volgende:

of je zoekt kleding wat niet in de buurt te koop is, niet iedereen kan bepaalde kinderkledingmerken (zoals albababy, smafolk, molo, mala etc) in de buurt kopen.
Ik rij voor mijzelf altijd naar Antwerpen of de Kö. Kost wat tijd, maar je gaat toch ook maar een paar keer per jaar en je koppelt het gewoon aan een leuk etentje oid... Niets mis mee.

Bij kinderkleding kan ik het mij wel wat meer voorstellen, maar toch kies ik daar ook voor naar de winkel gaan. Mijn dochtertje vind dat overigens net zo leuk als jouw kinderen, althans... ze heeft weinig zin om zich in de winkel bezig te houden met passen van kleding. Ze vertelt wel wat ze mooi vindt, alleen vindt ze wel erg veel mooi en ze heeft al zo extreem veel kleding. ;)

O well...
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:07:25 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145998327
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik rij voor mijzelf altijd naar Antwerpen of de Kö. Kost wat tijd, maar je gaat toch ook maar een paar keer per jaar en je koppelt het gewoon aan een leuk etentje oid... Niets mis mee.

Bij kinderkleding kan ik het mij wel wat meer voorstellen, maar toch kies ik daar ook voor naar de winkel gaan. Mijn dochtertje vind dat overigens net zo leuk als jouw kinderen, althans... ze heeft weinig zin om zich in de winkel bezig te houden met passen van kleding. Ze vertelt wel wat ze mooi vindt, alleen vindt ze wel erg veel mooi en ze heeft al zo extreem veel kleding. ;)

O well...
Nee. Ik kocht eigenlijk maandelijks, bijna wekelijks wel iets. Maar ja, ik heb dan ook 4 kinderen en koop als ik iets tegenkom wat ik leuk of mooi voor ze vind, zo hoef ik bijna nooit iets te kopen omdat ze het nodig hebben en dat ik dan niks naar mn zin kan vinden. Ik vind online shoppen echt ideaal.
pi_145998685
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:07 schreef Marrije het volgende:

Nee. Ik kocht eigenlijk maandelijks, bijna wekelijks wel iets. Maar ja, ik heb dan ook 4 kinderen en koop als ik iets tegenkom wat ik leuk of mooi voor ze vind, zo hoef ik bijna nooit iets te kopen omdat ze het nodig hebben en dat ik dan niks naar mn zin kan vinden. Ik vind online shoppen echt ideaal.
Zo heeft iedereen zijn voorkeur natuurlijk. Vind overigens de keuze in kinderkleding zodanig dat ik als ik zoek vaak moeite moet doen om te kiezen wat uiteindelijk niet gekocht wordt, in plaats van dat ik niets kan vinden. Maar dat wordt misschien nog lastiger als ze ouder wordt.

Ik vind het ook juist lastiger om online te kopen, omdat je op zo'n scherm toch beperkingen hebt. Een winterjasje kan bv op het scherm er lekker warm uit zien om dan in de praktijk een dun jasje te blijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')