Ja hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Tamashii het volgende:
Kan iemand het | weghalen uit: Lush # 169 lWaar we wachten op Valentijn.
daar is bewust voor gekozen.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
Even een vraagje trouwens; veel subfora hier hebben een SC, waarom Lifestyle niet?
Oh, oke. Teveel gezeik?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar is bewust voor gekozen.
het is wel geprobeerd, maar dat is totaal niks geworden.
verwijderen of vervangen voor een kleiner (qua KB's) plaatje. In zulke gevallen zou ik verwijderen, maar ik ben geen modje. In dit geval, kan je ook even de URL aanpassen naar deze: http://www.hmthegardencol(...)ages/no08_lowres.jpgquote:
Hetzelfde, alleen dan een ander topic.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:40 schreef Karina het volgende:
Kunnen jullie de kleuteropmerkingen weghalen uit dit topic: ROC Renewex bedankt!
done, thanksquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Zeroku het volgende:
Accent wegkrijgen met logopedie
[..]
Hetzelfde, alleen dan een ander topic.
Dat is dan ¤2,95.quote:
quote:
Doe ikquote:
quote:
Is ook in andere forumsquote:Op zondag 21 februari 2010 17:46 schreef conleche het volgende:
Ik wil een nieuw Slanktopic openen, maar het lukt me niet, iets met geen geldigheid, heb Viking gePMT, maar bij haar wil het ook niet.........que pasa??
"De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw."
Let's find the bastard!! Hang him on his balls aan de euromast!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:53 schreef eleusis het volgende:
[..]
Is ook in andere forumsVolgens mij heeft iemand iets kapot gemaakt.
Ja dat stroomt intussen over, maar het is gelukt!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, bij mij lukte het ook niet! Ik dacht dat je al in bad lag..
ik begreep het ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Er stond inderdaad een foto, maar die is inmiddels al weg gehaald.
Je vergeet er een:quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
Toespelingen op wederom de vermeende seksualiteit van choclat. Dat kast grapje is echt niet leuk meer.
Breathtaking die postte wat ze droeg en de reacties die daarop volgen. Ze vergeet echter dat het een PIC only topic is. Ze postte het ook meer als een verkapte tvp.
Verder de nodige slowchat.
Dat is wat ik heb verwijderd. Op de man spelen en offtopic.
Negatieve reacties na poster outfit choclat door DutchErrorist en v0lt026 zijn bijvoorbeeld niet verwijderd.
quote:
Als het echt pics only is moet je alle reacties verwijderen..quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
Toespelingen op wederom de vermeende seksualiteit van choclat. Dat kast grapje is echt niet leuk meer.
Breathtaking die postte wat ze droeg en de reacties die daarop volgen. Ze vergeet echter dat het een PIC only topic is. Ze postte het ook meer als een verkapte tvp.
Verder de nodige slowchat.
Dat is wat ik heb verwijderd. Op de man spelen en offtopic.
Negatieve reacties na poster outfit choclat door DutchErrorist en v0lt026 zijn bijvoorbeeld niet verwijderd.
Met pics only wordt bedoelt dat je geen omschrijving geeft van wat je draagt, maar een pic hiervan plaatst.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:20 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Als het echt pics only is moet je alle reacties verwijderen..
indeed, thanksquote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Trusten het volgende:
Zomerkleding.
Vind jij merkkleding belangrijk?
Spam volgens mij
Make-up-tips-topic #11quote:Op zondag 14 maart 2010 12:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me van het make-up topic? Ik kan het niet vinden.
er lopen er idd veel naast el;kaar, maar het zijn wel allemaal topics met een verschillende insteek, dus vrij moeilijk te matchen in elkaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:15 schreef GotC het volgende:
Ik durf het haast niet te vragen/op te merken..maar is 5 topics voor het Show hier je nagels niet een beetje veel?
Gewoon een kleine opmerking..
Dachten ze bij alle subfora er maar zo overquote:Op zondag 14 maart 2010 23:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er lopen er idd veel naast el;kaar, maar het zijn wel allemaal topics met een verschillende insteek, dus vrij moeilijk te matchen in elkaar.
nu zijn wij in LIF sowieso niet van mergen of sluiten omdat er al een ander topic met een gelijke insteek loopt hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 23:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Dachten ze bij alle subfora er maar zo over
Maar is goed, viel me gewoon op dat ik ineens wat meer nagellak topics zag.
quote:
Dankuquote:Op maandag 22 maart 2010 20:03 schreef Mylene het volgende:
Je hebt gelijk. Ik heb jouw vraag even opnieuw geplaatst. En die crack poster verwijderd.
hmm, ik geef die user het voordeelmvan de twijfel.quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, er zijn twee slanktopics nu. Wil een modje één van de twee even op slot gooien svp?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |