Het moet wel een stad zijn die in Nederland ligt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:59 schreef Elcadarn het volgende:
Barcelona, is mooi in deze tijd van het jaar. Milaan gaat ook aardig beginnen met de zomer collecties.
Have fun
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:59 schreef _Michiel_ het volgende:
Ojee, het is weer bijna lente. De brabo's komen weer naar de randstad
Ik ben daar (over het algemeen) wel tevreden over maar, wie weet hebben ze in Amsterdam, Rotterdam, Haarlem o.i.d. veel mooiere/betere kleding/winkels...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:01 schreef TNA het volgende:
Wat dacht je ervan om eerst in je eigen stadje Breda te kijken en bij ontevredenheid naar een andere stad te gaan?
Jij koopt je zomerkleding altijd pas als het zomer is?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Silv het volgende:
Je zou ook kunnen wachten tot het zomer is.
koopt bedoel je?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:57 schreef donerkebab10 het volgende:
[..]
Jij komt je zomerkleding altijd pas als het zomer is?
Haarlem is wel een leuke winkelstad ja. Volgens mij is er al wel best veel spul voor de lente maar de echte zomerdingen zoals korte broeken weet ik niet. Volgens mij heeft H&M dat wel al maar die laten je het liefst tot diep in november in een opgeleukte bikini rondlopen dus dat zegt niet veel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef donerkebab10 het volgende:
Ik ben daar (over het algemeen) wel tevreden over maar, wie weet hebben ze in Amsterdam, Rotterdam, Haarlem o.i.d. veel mooiere/betere kleding/winkels...
Mijn kledingstijl komt voor een groot deel overeen met die van Jayh :quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haarlem is wel een leuke winkelstad ja. Volgens mij is er al wel best veel spul voor de lente maar de echte zomerdingen zoals korte broeken weet ik niet. Volgens mij heeft H&M dat wel al maar die laten je het liefst tot diep in november in een opgeleukte bikini rondlopen dus dat zegt niet veel.
Aan wat voor winkels / merken / type kleding zit je te denken TS?
Ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:15 schreef ukga het volgende:
[..]
koopt bedoel je?
ja dat doe ik ook.
ik heb net btw een nieuwe winterjas gekocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |