abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 maart 2010 @ 03:53:25 #151
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_78875356
Ik draag eigenlijk best veel merkkleding, maar ben er niet bewust naar op zoek.
Zelf koop ik meestal dingen in de uitverkoop... want no way dat ik 120 euro ga betalen voor een trui. Maar een half jaar later kan ik het wel ophalen voor maar 30 euro.

Ik zie er graag goed uit, of het dan merk kleding is of geen merk kleding, dat maakt me dan weinig uit. Zo heb ik in Turkije een paar jaar geleden een stel prachtige overhemden gekocht (merkloos), die er nog steeds fantastisch uitzien.
Alleen als het echt zomers weer is, dan zal het me een worst zijn hoe ik er uit zie... als het maar luchtig is.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_78897163
Nee, merkkleding maakt me echt niks uit... toch zie ik vaak wel mooiere dingen dan bij merkloze kleding. Maar kan het me nu nog niet echt veroorloven en 150 euro voor een broek, nee dat geef ik er echt niet aan uit
  maandag 8 maart 2010 @ 17:52:39 #153
288730 Zooootje
is messing up her life!
pi_78897968
Ik vind kleding leuk om hoe het eruit ziet.
Wel moet ik eerlijk zeggen dat de kwaliteit van sommige merken gewoon beter is, en daar betaal je dan naar. Of het de hoge prijs echt helemaal waard is lijkt me niet, maar er is soms wel duidelijk verschil te zien.

Neem bijvoorbeeld neppe en echte Uggs. De pasvorm van de echte Uggs blijft gewoon mooi, terwijl ze bij de neppe uitlubberen en men ernaast gaat lopen, dat er armoedig uitziet.
(verder vind ik Uggs walgelijk trouwens, maar het ging om het idee)

Zelf heb ik van scapa, tommy hilfiger en ralph lauren tot h&m en de vero moda in m'n kast liggen.
pi_78915046
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 85% gewijzigd door Mirjam op 08-03-2010 23:43:48 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:22:16 #155
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_78916583
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor broeken wel merken omdat ik die meer relax vind zitten en ze gaan wat langer mee en vind ze ookg ewoon mooi, shirtjes van merken vind ik altijd weer minder hou niet van die dingen waar met koeieletters alleen groot het merk opstaat
Dat zijn ook meestal die b-merken zoals g-ster.
graag verwijderen
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:34:07 #156
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_78916869
Ja, alleen maar dure, overpriced Japanse kledij die nergens in NL verkocht wordt en schoenen mogen maximaal een oplage van 200 hebben ofzo. Om mezelf speciaal en uniek te voelen

Uiteraard mag het er niet groot op staan, de leek ziet het niet eens. Alleen die echte liefhebber die je eens in de zoveel tijd tegen komt op straat of in de winkel, die herkent je kledij, hij/zij weet waarom je het draagt en daarom zal hij je er niet op complimenteren. Jij weet het en hij/zij weet het. Daar krijg ik dan een strakke plasser van.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:59:34 #157
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_78917369
Heb net 2 jeans besteld, zijn ze niet mooi?

graag verwijderen
pi_78917422
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 00:59 schreef zomer86 het volgende:
Heb net 2 jeans besteld, zijn ze niet mooi?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Inderdaad, ze zijn niet mooi.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 01:05:22 #159
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_78917438
Ik heb niet echt een voorkeur.. Ik draag dat wat ik lekker vind zitten en wat ik vind dat bij mij past en dat kan zijn dat het een merk is maar het kan ook net zo goed een H&Mtje zijn.. Ik ben wel kritisch als het komt op sieraden maar dat is een ander iets.. dan ga ik toch echt voor de merken MEXX, Esprit, D&G
Be happy with the little things in life
pi_78918494
Bij mij is het gewoon: Zo mooi/goed mogelijke kleding voor zo min mogelijk geld. Kan wat betreft het labeltje alle kanten op, op voorwaarde dat het er níet overduidelijk op staat. Het voor wandelende reclamezuil spelen laat ik maar aan pubers over. Verder zal exclusiviteit me aan m'n reet roesten. En als hét kledingstuk dat ik zoek toevalligerwijs opeens bij Zeeman/Wibra blijkt te liggen: prima. Scheelt me een hoop geld. Niet dat het snel zal gebeuren, maar toch.

(Wel kijk ik in dergelijke winkels extra naar de afwerking en naar het materiaalgebruik. Ik zie het namelijk als een sport om in zo'n winkel, en ook in H&M/Zara/Vero Moda, nét dat ene eruit te vissen wat gewoon meerdere seizoenen mee zou kunnen gaan. Grotendeels op intuïtie. Ik had succes met een paar Vero Moda-hoodies en een paar Wibra-longsleeves, allen inmiddels een jaar of drie oud en pas nu rijp voor de kledingcontainer.)

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat saaie basics relatief vaak van Mexx/Esprit komen. Is niet spotgoedkoop maar nog altijd betaalbaar, en gezien de (doorgaans) lange levensduur ben je uiteindelijk alsnog goedkoop uit. Ik heb de laatste tien jaar (ongeveer) ook alleen maar winterjassen van Esprit gehad. Steevast dat ene tijdloze zwarte, getailleerde modelletje tot op de knie, met een nepbontrandje aan de muts, wat met slechts een paar subtiele veranderingetjes elke winter weer in de collectie zit. Die is lekker warm. En ook nogal gewoontjes, maar daardoor combineert 'ie juist goed.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 06:14:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')