Bleek in de zin van duizelig?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef PlakkieOle het volgende:
Ja, wat kan je er over zeggen? Zeker weten dat je genoeg Vitamine D binnenkrijgt? Ben je ook bleek?
Nee geen bleek gezicht, wallen ook niet. Misschien dat ik nog meer moet slapenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef PlakkieOle het volgende:
Bleek gezicht doelde ik meer op, wallen?
Mwa stress niet echt. Wel staat er voor vrijdag een spinningmarathon op t programma die ik georganisseerd heb en waarvoor ik nog redelijk wat voor moet regelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef PlakkieOle het volgende:
Ook geen stress? Op werk of school oid?
Als je normaal niet echt bleek bent, en nu wel kan het duiden op te weinig slaap of te weinig vitaminen.quote:
B12 heeft geen zin als TS geen bloedarmoede heeft. B12 is echt zo'n hype-vitamine, alles wordt maar op de hoop van B12 gegooid. Een B12 tekort zie je trouwens niet bij mensen die normaal eten en geen alcoholist zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 10:37 schreef saaw het volgende:
Extra vitaminen B12 en D kunnen eventueel helpen.
Ik roep het maar want bij mij was dat het duidelijk wel.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:45 schreef starla het volgende:
[..]
B12 heeft geen zin als TS geen bloedarmoede heeft. B12 is echt zo'n hype-vitamine, alles wordt maar op de hoop van B12 gegooid. Een B12 tekort zie je trouwens niet bij mensen die normaal eten en geen alcoholist zijnBovendien gaat een dergelijk tekort vaak gepaard met andere klachten dan alleen vermoeidheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |