quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
'Waar Twizu de lapo voor mijn neus wegkaapt'quote:
Haha! Bespaar je de moeite. Ik ben een getrainde lapo hunter.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
'Waar Twizu de lapo voor mijn neus wegkaapt'
Had mijn post al klaar, was aan het wachten op #300, volgende keer dus vaker refreshen
Ik heb getraind op suntekstore met een winpercentage van 100% dus ik ben er klaar voorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef Twizu het volgende:
[..]
Haha! Bespaar je de moeite. Ik ben een getrainde lapo hunter.
taoboa.be voor de vlaamse editiequote:
17-18 dollar voor betaald? Ben je toch aardig opgelicht dan. Heb dezelfde riem om en die kostte mij slechts een eurotje of 5.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef Grav1ty het volgende:
Ook nog wat plaatjes van de kelvin groot riem die te smal en te lang voor mij is(volgens mij 104cm lang en cm of 3-4 breed, ik heb er ter vergelijking een riem met 'normale breedte' erlangs gelegd.
Kunt hem overnemen voor ¤10 als je hem komt ophalen, en voor ¤5 meer als ik hem moet verzenden(past niet door brievenbus, doosje is te groot).
Bij jack kost ie iets van 17-18 dollar, maar deze is net zo nieuw, en snel binnen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je nu eerst even dit doorneemt weet je hoe je eenvoudig in het engels kan bestellen op taobao.quote:
Je weet dat je xdoos gemod moet zijn eh?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef gers het volgende:
zit nu op tradetang xdoos spellen te kopen
Dit is degene die ik toen besteld heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:35 schreef Joene94 het volgende:
[..]
17-18 dollar voor betaald? Ben je toch aardig opgelicht dan. Heb dezelfde riem om en die kostte mij slechts een eurotje of 5.
Die chinees probeert me meteen zo'n partij koptelefoons te verkopenquote:(15:11) Unreal88: Hi
can you tell me the difference between Km-92 and Km-928?
(15:12) Kanen: hi
(15:13) Kanen: the sheaker is different
(15:13) Unreal88: okay
but they look the same
(15:13) Kanen: KM928 provide better sound performance than KM92
(15:14) Unreal88: ok
(15:15) Kanen: similar
(15:18) Unreal88: what is the best headphone?
(15:21) Kanen: KM880/KM760/KM820 provide better sound of our all headphone
(15:21) Unreal88: okay
(15:22) Unreal88: but kanen km-760 is not finished yet?
(15:23) Kanen: Do you need it with your logo or Kanen logo
(15:24) Unreal88: I buy them from my supplier popbuying
(15:26) Kanen: KM760 we can do OEM services now.
(15:27) Unreal88: Okay but I have to go now, thanks for the info
Bye
(15:31) Kanen: You are welcome .see u
Ja, precies die heb ik ook dus. Link heb ik verder niet meer maar die was inderdaad goedkoper dan deze. Achja, wat maakt het ook uit verder.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Dit is degene die ik toen besteld heb.
http://item.taobao.com/au(...)cf7c7023a94ed625.htm
FOK logooo XDquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Die chinees probeert me meteen zo'n partij koptelefoons te verkopen
Ik heb eerder ook een wat goedkopere gehad, maar toen vond ik hem ook te dun, dus toen heb ik hem aan ons pap gegeven, maar daar brak dat pinnetje na 2 weken vanaf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja, precies die heb ik ook dus. Link heb ik verder niet meer maar die was inderdaad goedkoper dan deze. Achja, wat maakt het ook uit verder.
Edit post knop?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef neo2000 het volgende:
Waar dient die edit post knop eik voor?
Wat is dat dan? Daar past net een letter op zo'n dingen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Unreal88 het volgende:
Waarom maken ze dit:
KM-92
[ afbeelding ]
KM-928
[ afbeelding ]
en
KDJ10
[ afbeelding ]
Lijkt allemaal op elkaar.. Maarja die laatste zal wel het beste zijn.. Zal morgen die lui eens vragen :p
En zal ook even vragen wat een custom koptelefoon kost..
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef jopiede het volgende:
@joene94
Welke riem had jij dan van taobao? Bevalt ie?!
En ja, hij bevalt. Gebruik hem gewoon als dagelijkse riem en doet na.. wat zal het zijn.. 6 maanden nog prima z'n werk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Joene94 het volgende:
Ja, precies die heb ik ook dus. Link heb ik verder niet meer maar die was inderdaad goedkoper dan deze.
Daar staat dus 2 x hetzelfdequote:De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen,
Je geeft het antwoord al in je quotequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe worden jullie wegwijs op taobao?
Oja en even over de op; Daar staat het volgende.
[..]
Daar staat dus 2 x hetzelfde
Welke heb je? En welke provider?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:telefoon is binnen
Strak dingetje heur!
ik snap alleen geen kont van de gprs-instellingenIemand ervaring?
Gaat om de gewone koptelefoons. Maar ze zijn ook een OEM producent dus je zal alles waar kanen staat wel kunnen bestellen met je eigen merk ipv Kanen eropquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Daar past net een letter op zo'n dingen?
Dan is nog bijna alles met chinese tekens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al in je quote
Dan kopieer je de tekst die je wilt weten en gooi je die in google translate?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan is nog bijna alles met chinese tekens.
Welke had je besteld ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:telefoon is binnen
Strak dingetje heur!
ik snap alleen geen kont van de gprs-instellingenIemand ervaring?
Ahh, oke.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef teamlead het volgende:never mind.. apn eindigt op .com en niet op .nl
Ik won toch nooit, was altijd 2e of iets stoms.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef Dropdown het volgende:
Godver. Zat keer op school Suntekstore te doen, gaan al die nerds me na-apen, winnen er net weer 2 wat. Al 5 mensen uit mijn klas die wat wonnen
Sorry mensen
* Twizu gaat fappen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil echt nooit meer een foto zien vanuit die hoek
Wow, great price. I have a gift for my father's birthday nowquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef jack-peng het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.27560
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bol.com prijs ¤ 279,99quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:43 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Wow, great price. I have a gift for my father's birthday now
Ik heb die eerste, zijn prima dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Unreal88 het volgende:
Waarom maken ze dit:
KM-92
[ afbeelding ]
KM-928
[ afbeelding ]
en
KDJ10
[ afbeelding ]
Lijkt allemaal op elkaar.. Maarja die laatste zal wel het beste zijn.. Zal morgen die lui eens vragen :p
En zal ook even vragen wat een custom koptelefoon kost..
Ja, het verschil is wel erg groot. Naja als het allemaal netjes gekopieerd en geplakt is dan ziet het er wel leuk uitquote:
Probeer een ebay claim te openen, dat is nieuw, ik weet alleen niet of dat kan als je al een PayPal claim hebt gesloten maar je kan het proberen, ik had laatst binnen 1 dag m'n geld terug van ebayquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:54 schreef marco_sire het volgende:
iemand ervaring met het volgende:
ik kreeg een pakketje maar niet van een ebay-seller. deze persoon reageerde niet meer op mail en zijn shop bestond niet meer op ebay. ik een geschil aangemaakt via paypal en binnen een dag reageerde deze persoon. het bekende verhaal uiteraard: wacht nog heel even een paar dagen. wonder boven wonder kwam 2 dagen later inderdaad het pakket aan. ik sloot dus gelijk het geschil bij paypal en bood meermaals mijn excuses aan.
niet zo heel slim van mij want ik had beter eerst het product moeten testen: dat bleek dus niet te voldoen.
ik kan helaas het geschil niet heropenen en niet een andere geschil voor hetzelfde object aanmaken. op mail reageert de verkoper niet.
wat kan ik nu nog doen?
Tering, dat ding kost hier ¤190 euro ofzo!quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Tering, dat ding kost hier ¤190 euro ofzo!
Mensen die hem besteld hebben zullen wel even foto's en review plaatsen als ze hem binnen hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Schultenpauper het volgende:
Heb ooit eens een DVD-box van Band of Brothers via Taobao besteld,
Maar dat waren gewoon 5 Verbatim DVD's met covers uitgeprint met een cheapo inktjet printer.![]()
Dus wacht nog even die Beatles box af.
hehe. dat was niet de bedoeling, ik snapte je vraag niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef scull078 het volgende:
Hoe jij het nu zegt denk ik het antwoord al te weten. Maar het vertalen van sites gaat bij niet erg lekker. Niet geschoten altijd mis zal ik maar zeggen.
Sinds wanneer zit er een regio-indeling op een CD speler? En de DVD zal wel gewoon regio 0 zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:26 schreef G-NiLES het volgende:
heb ook ff die beatles box besteld.
ben wel heeeel erg benieuwd, voor die 40 euro heb je mooi kado :p
moet ik nu me cd-speler regiovrij maken ? ;-)
snap je geen smileys?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef PedroN het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een regio-indeling op een CD speler? En de DVD zal wel gewoon regio 0 zijn.
Jack wil zeker weer van zijn paypalaccount af nu die weer illegale zooi erop gooit.
De platenmaatschappij zal wel not amused zijn als zij dit zien
bedankt jack maar als et lukt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:05 schreef scull078 het volgende:
Ok, we gaan het gewoon proberen. Bedankt NiLES
ik ga eens bellen. bedankt voor het meedenken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:02 schreef jopiede het volgende:
Aan de ene kant, netjes dat je het geschil gewoon gesloten hebt. Maargoed, toch jammer dat hij nu niet voldoed. En nee, je kan niet opnieuw een geschil openen. Volgens mij kan je wel proberen te bellen, want vroeger toen ik nog spullen(scripts etc.) via paypal uit amerika kocht. Moest je eerst het geld overmaken, vervolgens claim openen en direct closen. Dan kreeg je je product (internet product), maar dat kom ik tegenwoordig niet meer zo veel tegen. Daarom denk ik dat je misschien tegenwoordig dus kan bellen! Probeer het gewoon, zij weten vast meer
die optie ken ik niet. moet ik daarvoor bij de OP zijn of kan je dit heel kort hier uitleggen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Probeer een ebay claim te openen, dat is nieuw, ik weet alleen niet of dat kan als je al een PayPal claim hebt gesloten maar je kan het proberen, ik had laatst binnen 1 dag m'n geld terug van ebay
Hoeveel koste die? Is wel leuk als verjaardagscadeautje voor mijn broertje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Schultenpauper het volgende:
Heb me deze bal besteld.
Altijd al mooie bal gevonden.
PayPal Inc. (moedermaatschappij van PayPal (Europe) S.à.r.l. & Cie, S.C.A) is in oktober 2002 overgenomen door eBay en is gevestigd in Californië, VS.quote:
quote:Hans Peter zegt (12:25):
*I buy them from focalprice.com because i only need one
*What is the minimum quantity for buying a headphone with own logo?
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (12:28):
*3000 PCS
Ik dacht meer aan B0sequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef mickeyD het volgende:
steel een container (om ze over te laden als ze aankomen, want een jaar lang een container huren is DUUUR!), reserveer op elke braderie en markt in 2010 een kraam en wie weet ben je in december van 2999 koptelefoons af.![]()
naam tip op je headphones: kennon, teknix, pionier
waarom zie je bij jou niet dat je je bericht geedit hebt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef mickeyD het volgende:
steel een container (om ze over te laden als ze aankomen, want een jaar lang een container huren is DUUUR!), reserveer op elke braderie en markt in 2010 een kraam en wie weet ben je in december van 2999 koptelefoons af.![]()
naam tip op je headphones: kennon, teknix, pionier
nee ik bedoel er staat niet bij:quote:
2 euro bij de Actionquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef AliKebap het volgende:
Vannacht deze maar even besteld, voor nog geen 3,50 een telefoonhouder![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15543
Ja, je bent pas de 3equote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef G-NiLES het volgende:
weet niet of het al gepost is maar:
[ afbeelding ]
Nice Nicequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Jappe90 het volgende:
Hier ook is ook net de postbode aan de deur geweest
Dit horloge ontvangen: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Eerste indruk: Heel nice, lekker gewicht en ziet er echt strak uit. Nu hopen dat ie het lang blijft doen. Oja en alles zat ook in armina verpakking, dus lijkt net origineel.
En hoelang duurde het voordat je hem had?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Nice Nice
Ik wilde zelf ook een horloge gaan bestellen via Jack.
-Wat heb je ervoor betaald?
-Foto's (L)?
-Doet alles het? Alle wijzertjes?
Lees de OPquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik vraag me af he, taobao, het is zo groot etc, en die kleding enzo is allemaal namaak, mag dat zomaar? Is er niemand die ze hierop aanspreekt ivm merk rechten etc? Of mag alles in china :p?
daar staat het antwoord op zijn specifieke vraag niet bij..quote:
Ja nice, m'n eerste bestelling van taobaoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Nice Nice
Ik wilde zelf ook een horloge gaan bestellen via Jack.
-Wat heb je ervoor betaald?
-Foto's (L)?
-Doet alles het? Alle wijzertjes?
-En hoelang duurde het voordat je hem had?
Ik ben eigenlijk ook niet echt van namaak etc, maar ik bedoel als iets zo goed nagemaakt wordt dat ik bijna geen onderscheid kan maken, waarom zou ik dan meer willen betalen vraag ik me dan afquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:02 schreef Mr.DD het volgende:
Achja. Het zal vast niet mogen. Maar ik denk het niet echt concurrenten zijn aangezien je als je merk wilt hebben wel echt merk koopt. Denk ik.
Das nog best snelquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja nice, m'n eerste bestelling van taobao
- Ik heb 5 januari betaald via Paypal, en 15 januari stond de status van pakket op "left hongkong" en vandaag dus binnen
70 dollar schik ik ook een beetje van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja nice, m'n eerste bestelling van taobao
- Ik heb er 70 dollar voor betaald, dat is incl. verzenden en incl. armina verpakking en boekjes.
- Foto's komen misschien later, nu even geen beschikking over camera.
- Ja, alle wijzertjes doen het (nog).
- Ik heb 5 januari betaald via Paypal, en 15 januari stond de status van pakket op "left hongkong" en vandaag dus binnen
Uhh, als je had gekeken. Hij was 358 yuan. En als je een origineel koopt istie vast minimaal 250 euro. Dus als je graag een goed werkend namaak wilt hebben neem ik aan dat je wat meer moet betalenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Arboxx het volgende:
[..]
70 dollar schik ik ook een beetje van eerlijk gezegd
Ik heb wel degelijk goed gekeken. Taobao prijs / 10 is ongeveer het aantal euro's. Daar komt nog een verzending en winstpercentage voor Jack bovenop. Dan vind ik het nog vrij duur (namelijk tweemaal zo veel).quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef jopiede het volgende:
[..]
Uhh, als je had gekeken. Hij was 358 yuan. En als je een origineel koopt istie vast minimaal 250 euro. Dus als je graag een goed werkend namaak wilt hebben neem ik aan dat je wat meer moet betalen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef G-NiLES het volgende:
kan je beter een horloge met een waarde van 2000 euro kopen voor 70 dollar namaak.
zal straks eens fotos van mijn Tac-heuer maken van tradetang( die was 60 euro)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nah, beter een horloge van 300 euro voor 70 dollar dan een horloge van 2000 euro. Iedereen hier weet dat ik dat niet ga uitgeven aan een horloge haha.
gebruik die DP calculator maar eens. klopt wel aardig als je 400 yuan rekent (incl supplier-shipping)quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:24 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk goed gekeken. Taobao prijs / 10 is ongeveer het aantal euro's. Daar komt nog een verzending en winstpercentage voor Jack bovenop. Dan vind ik het nog vrij duur (namelijk tweemaal zo veel).
En het is nu de vraag: is het een blijvend goed werkende namaak
Je haalt nu de euro's en dollars door elkaar. 358 yuan = 53 dollar, voor alleen horloge. Ik vind de prijs wel meevallen, maar als je het er niet voor over hebt moet je het niet doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:24 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk goed gekeken. Taobao prijs / 10 is ongeveer het aantal euro's. Daar komt nog een verzending en winstpercentage voor Jack bovenop. Dan vind ik het nog vrij duur (namelijk tweemaal zo veel).
En het is nu de vraag: is het een blijvend goed werkende namaak
Heb hem er eens doorheen gehaald. Je hebt gelijk (Y)quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
gebruik die DP calculator maar eens. klopt wel aardig als je 400 yuan rekent (incl supplier-shipping)
China kent geen copyright, daarom zien alle webshops er ook het zelfde uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik vraag me af he, taobao, het is zo groot etc, en die kleding enzo is allemaal namaak, mag dat zomaar? Is er niemand die ze hierop aanspreekt ivm merk rechten etc? Of mag alles in china :p?
Hoezo? je wilt graag patsen met het allerduurste horloge dat eigenlijk namaak is?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef G-NiLES het volgende:
kan je beter een horloge met een waarde van 2000 euro kopen voor 70 dollar namaak.
zal straks eens fotos van mijn Tac-heuer maken van tradetang( die was 60 euro)
Deze foto's zeggen wel genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef GoodFella275 het volgende:
dezequote:
Dat weet je gewoon ; 15+ euro betalen voor een Ipot namaak 8 GB kan toch ook niet ..quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:27 schreef Deezertje het volgende:
Even terugkomen op mijn ''2 gratis MP3 spelers van gisteren''.
Wat iedereen onbeschoft en asociaal vond..
Het is maar goed dat ik gisteren meteen het geld heb teruggekregen, want inderdaad vandaag krijg ik hem al niet meer aan de praat, computer herkent hem niet meer en kan hem niet formattere etc.
Gisteren wat nummers opgezet, maar hij speelde alleen het eerste nummer af, terwijl er veel meeropstonden... terug aansluiten op USB kwam ik erachter dat de data ''corrupt'' was, en alles wat je er bijplaatst er automatisch later weer afgaat...
Kortom, MP3 spelers uit China ben ik nu klaar mee, vorige keer ook al een Hacked Memory gehad, en nu met een nieuwe MP3 speler werkt ie ineens niet meer...![]()
MP3 spelers uit China zijn gewoon niet te vetrouwen, je hebt zo corrupted geheugen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat weet je gewoon ; 15+ euro betalen voor een Ipot namaak 8 GB kan toch ook niet ..
Vorige week ook 1 uit mn klas ; ja ik heb een Fake ipot ( ebay) gehaald 8GB voor nog geen 20 euro blabla..
echt 8GB
ik zo test hem eens.. Noujaa volgens hem als nog steeds 8GB! denk zo das niet gek ..
stuurt die me vandaag de screens op ; 1 GB 6.7 LOST
Eens met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Super orgineelquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Jappe90 het volgende:
Hier ook is ook net de postbode aan de deur geweest
Dit horloge ontvangen: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Eerste indruk: Heel nice, lekker gewicht en ziet er echt strak uit. Nu hopen dat ie het lang blijft doen. Oja en alles zat ook in armina verpakking, dus lijkt net origineel.
Ja prima spul, geen idee hoe ze zijn tov "echte" maar hier is het kleine maatje favoriet in de keuken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef truebastard het volgende:
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.knife#1013
iemand ervaring met die keramische keukenmessen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat weet je gewoon ; 15+ euro betalen voor een Ipot namaak 8 GB kan toch ook niet ..
Vorige week ook 1 uit mn klas ; ja ik heb een Fake ipot ( ebay) gehaald 8GB voor nog geen 20 euro blabla..
echt 8GB
ik zo test hem eens.. Noujaa volgens hem als nog steeds 8GB! denk zo das niet gek ..
stuurt die me vandaag de screens op ; 1 GB 6.7 LOST
Hij was 4GB, maar nee hij is echt niet meer aan te spreken nu, nutteloze MP3 speler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je toch niet goed gekekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:23 schreef jopiede het volgende:
Wie had nouw die foto gepost van die alle sterren, ik heb 3 topics terug gelezen. En in geen 1 stond er een plaatje(of link naar taobao). Zo snel terug moet dat niet geweest zijn
Vorige topicquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:23 schreef jopiede het volgende:
Wie had nouw die foto gepost van die alle sterren, ik heb 3 topics terug gelezen. En in geen 1 stond er een plaatje(of link naar taobao). Zo snel terug moet dat niet geweest zijn
Ben jij nou de semmm die op 2dehands aan het bieden is op de superubergamo? Die dingen zijn minstens 't dubbele waard.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gekeken![]()
Chinese Webshops topic #61 waar jack Peng heet en rachel Lin
waar zie jij een filmpje? ik kan m niet vinden, linkje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef monkeybrain het volgende:
Die baatels cd box ziet er goed uit op het filmpje van PB, heb hem al een paar dagen terug besteld.
Nu alleen de douane nog meewerken, beter gezegd niet werken![]()
Nu nog een Frans Bauer box uitbrengen
Not gonna happen, tenzij ie een ander account aanmaakt.quote:
Sorry wat is superubergamo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:37 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ben jij nou de semmm die op 2dehands aan het bieden is op de superubergamo? Die dingen zijn minstens 't dubbele waard.
Haha, ja er bied ene Semmm dus ik dacht misschien ben jij datquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Sorry wat is superubergamo?Ik bied iig nergens op op 2ehands voor zover ik weet
Ook eindelijk goede muziek onder een popbuying filmpjequote:
Maar wat is het?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Haha, ja er bied ene Semmm dus ik dacht misschien ben jij dat
Een luchtbuks met een heel lang onzinverhaal erbij dat niet klopt, dus zijn er een paar grapjassen ¤9999999999 ofzo aan het biedenquote:
Ik ben bang dat de kwaliteit echt bagger is....quote:
Hmmm... erg verleidelijk.. maar het ziet er zo echt uit.. hoe kan datquote:
But jack, you know what the quality of the songs are? The price of the box is in the netherlands 200 euro's..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef jack-peng het volgende:
Just took a video for this item. I think the quality is very good! It is from the same supplier of the Michael Jackson DVD box
Yepquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ook eindelijk goede muziek onder een popbuying filmpje
I can just say: "good"quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
But jack, you know what the quality of the songs are? The price of the box is in the netherlands 200 euro's..
i don't think that is the problem, i'm more concerned about the covers, nice printed etc.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
But jack, you know what the quality of the songs are? The price of the box is in the netherlands 200 euro's..
You can see from the videoquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef mug89 het volgende:
[..]
i don't think that is the problem, i'm more concerned about the covers, nice printed etc.
you know anything about that?
Ok, thanks.. i'll think i give it a shotquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef jack-peng het volgende:
[..]
You can see from the video
THey are as nice as the pictures
Jack is een lurkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Downstar het volgende:
Toch leuk dat jack weer eens wat post hier ;
hij vertelde me net dat die dagelijks het fok topic bezoekt.
alleen dat hij geen tijd heeft om altijd maar wat te posten
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Hey Jack if you answer your maill.I have been waiting a long time
Nee artscow is Amerikaans, usps is United States Postal Service, veel sneller dan HKPquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
Mijn Muismat van Artscrow is verzonden.
er staat bij shipping USPRS ofzoiets?
Verzenden die mensen niet met HKP?
Mijn gedachte... Chinees koopt de box, kopieert de artware, maakt een master van de cd's, zet de drukmachine aan. Ik kan ook gewoon 1:1 kopieën maken met mijn 20 euro brander, waarom zou de kwaliteit slecht zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de kwaliteit echt bagger is....
Mijn grappen zijn onweerstaanbaar voor Jackquote:
Ik zou even mailen naar popbuying@gmail.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Dit is toch zijn mail dealperfectcs01@gmail.com
Ja dat is jack's email adresquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Dit is toch zijn mail dealperfectcs01@gmail.com
Only if you sing along, like karaokequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I can just say: "good"
Should I take another video about the music ?
Niet alleen voor jack..quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn grappen zijn onweerstaanbaar voor Jack
Als je gepakt word ben je de sjaak, dat is het risicoquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Sperma het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen van een BBGun op DX?
En, wat was het resultaat? Probleem of Probleemloos?
Daar ben ik bewust van. Maar ik wil het horen van een deskundige, want ik wil niet dagen lang nagelbijten op de hoop dat de douane niet erachter komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je gepakt word ben je de sjaak, dat is het risico
Dat risico is gewoon aanwezig, niemand kan je daar zekerheid over geven. Doe het gewoon niet, dan weet je zeker dat je er geen problemen mee krijgt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef Sperma het volgende:
[..]
Daar ben ik bewust van. Maar ik wil het horen van een deskundige, want ik wil niet dagen lang nagelbijten op de hoop dat de douane niet erachter komt.
als je dat nagelbijten niet wil hebben moet je geen bb guns bestellen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef Sperma het volgende:
[..]
Daar ben ik bewust van. Maar ik wil het horen van een deskundige, want ik wil niet dagen lang nagelbijten op de hoop dat de douane niet erachter komt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat risico is gewoon aanwezig, niemand kan je daar zekerheid over geven. Doe het gewoon niet, dan weet je zeker dat je er geen problemen mee krijgt.
Want je weet dat (nep) wapens strafbaar zijn..en dan je er wel problemen mee krijgt.
Het is maar dat ik makkelijk te overtuigen ben. Maargoed, jullie winnen. Ik zal wel proberen om viavia aan een BBgun te komen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
als je dat nagelbijten niet wil hebben moet je geen bb guns bestellen.
De kans dat je pakketje er word uit gehaald zit er altijd in ; welk pakket dan ook..
Dus nagels overhouden zou jou dan wel niet lukken waarschijnlijk
wees verstandig koop er geen ; stel dat je wel word gepakt dan krijg je dus voor een plastic nep pistootlje van nog geen 10 euro een strafblad voor verboden wapen bezit ..
nou ik denk dat je daar niet op zit te wachten
Daar gaat het niet om. het ziet er "echt" uit. En dan ben je al strafbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
BBgun zijn toch gewoon die dingetjes met gele balletjes?
der-hollander.dequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Sperma het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen van een BBGun op DX?
En, wat was het resultaat? Probleem of Probleemloos?
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.quote:
wat is er mis met 9.50 verzendkosten? Het komt uit duitsland heh, via de TNT betaal je al 7 euro voor een pakketje binnen nederland.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Sperma het volgende:
[..]
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.
Jawel, daar gaat het wel om, anders zou ik het niet vragen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. het ziet er "echt" uit. En dan ben je al strafbaar.
Wil je het risico lopen om een strafblad op te lopen omdat je een pistooltje van enkele tientjes koopt, nee ik denk het niet..
Het liefst betaal ik geen verzendkosten. DX was daarom ook een voordeel voor me. En dat van TNT 7 euro verzendkosten verschilt per bedrijf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
wat is er mis met 9.50 verzendkosten? Het komt uit duitsland heh, via de TNT betaal je al 7 euro voor een pakketje binnen nederland.
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Sperma het volgende:
[..]
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.
Jij hebt in DE een postbus of kennis/familie of hoe regel je dat ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
EDIT: Ik wordt wel de nieuwe Jack, BBgun's van Deutschland naar NL importerenIk wordt nooit aangehouden van DE -> NL, wel vaker van NL -> DE.
Ik geef je weinig kans dat iemand in dit topic exact dezelfde cam heeft en software ervoor beschikbaar heeft..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef EdNoolk het volgende:
Dze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24408 gekocht, alleen what about this?
- 1.3 mega pixels hardware sensor, 5.0 mega pixels via driver software interpolation
Kan ik ergens iets veranderen ofzo, of kan ik ergens een driver installeren? Al gezocht natuurlijk, maar niets gevonden.
En, vreemdgenoeg kan je, in tegenstelling tot een bbgun, met een luchtgeweer WEL iemand dodelijk verwonden.. Maar goed, ze lijken in ieder geval niet echt he, dar gaat het om.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).
Als je zonder verlof wil schieten in Nederland koop je een luchtbuks, die zijn vrij te verkrijgen boven de 18 jaar, schieten harder, en zijn nauwkeuriger.
Ja dat klopt, zeker omdat er in Nederland bijna geen restricties op luchtwapens zitten, en je echt wel een hele tijd kunt vermaken met dingen kapot schieten(bierdopjes, klei, flesjes en meer rotzooi) maar je moet er ook wel voorzichtig mee omgaan en nooit op iemand richten en zorgen dat je kogels op jou grond blijven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans dat iemand in dit topic exact dezelfde cam heeft en software ervoor beschikbaar heeft..
[..]
En, vreemdgenoeg kan je, in tegenstelling tot een bbgun, met een luchtgeweer WEL iemand dodelijk verwonden.. Maar goed, ze lijken in ieder geval niet echt he, dar gaat het om.Justitie ->
Dan verzint de computer er pixels tussen, je hebt er eigenlijk niks aan, maar misschien werkt deze link? Heb het van de website van die fabrikant gehaald:quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef EdNoolk het volgende:
Dze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24408 gekocht, alleen what about this?
- 1.3 mega pixels hardware sensor, 5.0 mega pixels via driver software interpolation
Kan ik ergens iets veranderen ofzo, of kan ik ergens een driver installeren? Al gezocht natuurlijk, maar niets gevonden.
De Hoeveel heid DVD/CD's die je per box krijgt geloof ik ..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/(...)rd.michael%20jackson Wat is nou het verschil tussen al die dingen
nee. sorry.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:34 schreef Wesleyz het volgende:
toch heeft dit toch wel wat
[ afbeelding ]
Hoe zit het eigenlijk met ontvangen ervan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).
Als je zonder verlof wil schieten in Nederland koop je een luchtbuks, die zijn vrij te verkrijgen boven de 18 jaar, schieten harder, en zijn nauwkeuriger.
Niets aan de hand lijkt mequote:Op donderdag 21 januari 2010 01:54 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met ontvangen ervan?
stel hij wordt onderschept, en jou adres erop natuurlijk..
maar het KAN toch ook zijn dat een vriend het leuk vind (en geld teveel heeft) en het naar jouw adres laat sturen.. of ben ik nu een beetje ongeloofwaardig bezig?
of ben je gewoon de lul
Dat is waar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik denk wel dat het onderzocht word hoor.
1. Contact met dx
2. Aan het paypall account hangt een bankrekening nummer.
3. Naw gegevens hangt aan het rek.nr.
4. Vriend is de sjaak. Verboden om wapens te importeren.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze kunnen toch altijd op 1 manier er achter komen waar het vandaan komt.
Als ik een kogelbrief verstuur naar iemand in nl, dan staat de politie ook over een weekje bij mij op de stoep... (zie ook met die poederbrieven van tegenwoordig)
Maar china is inderdaad een stuk verder weg, maar ze zullen er vast wel achterkomen.
je hebt er over nagedacht, toevallig zelf al in de praktijk gebrachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
jij gelooft ook alles....
Dat komt omdat een hoop "criminelen" gewoon domme Adjes zijn, moet ook wel als je een poederbrief gaat sturen. Als je een poederbrief verstuurt kunnen ze dat nooit achterhalen als je een beetje nadenkt.
Handschoenen aandoen, koop een verse envelop, niet printen (print ID code mee) of schrijven (handschrift herkenning), de postzegel niet likken (dna), stop er een hondenhaar van een willekeurige hond erbij (afleiding), verstuur de brief niet in je woonplaats, op een drukke plek in de brievenbus stoppen (ivm camera's).
![]()
En zelfs dat is overdreven, maar ik denk vooruit op alle dna databanken en wellicht word ik in de toekomst voor iets anders gepakt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
je hebt er over nagedacht, toevallig zelf al in de praktijk gebracht![]()
maarre.....niet printen en niet schrijven: hoe wil je dan iets versturen?
Heb gekeken. Zat echt niks bij waarvan ik dacht, ah leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:07 schreef flexoo het volgende:
even de gedachte naar volgende maand!
14-02 is het valentijns dag en hoor net van (rachel) Lin dat er amper wat gekocht is
dus veras je moeder,vriendin, vriend, of je oma toch met een lief gebaar uit china.
wie zit er nou niet te wachten op een cadeau uit china!
( ben helemaal niet reclame aan het maken voor rachelhoe kom je er toch bij)
Zien er goed uit. Kan je misschien ook foto's achterkant en onderkant maken? En het linkje naar TB..quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef flexoo het volgende:
schoenen van taobao binnen. Goede kwaliteit en zitten als gegoten! houten hak en van suede. van het merk doir
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
30 euro is niet duur
omdat ik in een gulle bui ben:quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zien er goed uit. Kan je misschien ook foto's achterkant en onderkant maken? En het linkje naar TB..
ja maar ik heb te brede voeten, maar dat wist ik al maar moest het toch proberenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:21 schreef Skiet het volgende:
Top! Kwam de maat overeen met je eigen maat?
Ja, ik ook en mijn maat hebben ze niet. Maar voor me neefje is het wel leuk misschien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:37 schreef flexoo het volgende:
[..]
ja maar ik heb te brede voeten, maar dat wist ik al maar moest het toch proberenmaar qua maat gezien is het goed
heb je soms king kong voetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, ik ook en mijn maat hebben ze niet. Maar voor me neefje is het wel leuk misschien.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
heb je soms king kong voetenkijk ook effe in hun shop! heel veel andere leuke schoenen
ik heb al 3 paar besteld. alles +- 25 a 30 euro
Gaat het bestellen van schoenen goed?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
heb je soms king kong voetenkijk ook effe in hun shop! heel veel andere leuke schoenen
ik heb al 3 paar besteld. alles +- 25 a 30 euro
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:02 schreef Fexx het volgende:
[..]
Gaat het bestellen van schoenen goed?
Zijn die pakketjes niet zo groot dat ze eerder onderschept worden door de douane ofzo?
En stel dat ze onderschept worden, moet je dan belasting betalen over wat je er zelf voor hebt betaald of over de winkelwaarde?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand hier die ooit zo'n Kanen headphone heeft besteld? Zo ja, welke? En hoe is het geluid?
Ligt eraan welke, ik heb er 1 besteld en heb ook contact met Kanen zelf dus als je wat wil weten vraag maar ;pquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand hier die ooit zo'n Kanen headphone heeft besteld? Zo ja, welke? En hoe is het geluid?
En KM880 is iets beter dan KM-830 namelijk:quote:(15:18) Unreal88: what is the best headphone?
(15:21) Kanen: KM880/KM760/KM820 provide better sound of our all headphone
Kanen koptelefoons zijn trouwens ook heel goedkoop bij Focalprice, het loont zeker om daar even te kijken.quote:(2:27) sophia@kanen.net: #KM830 ear caps is made of plastic,which use a new craftsmanship looking like wood ; #KM880 ear caps is made of real wood
(2:27) Unreal88: Does this affect the sound or is it just for the looks.
(2:28) Unreal88: ?
(2:29) sophia@kanen.net: wooden housing can reduce unwanted vibration to ensure better audio quality
PC of Xbox?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
http://popbuying.com/detail.pb/sku.24654
Deze heb ik besteld. Klinkt prima, al gebruik ik hem alleen op de TV met MW2 en niet voor muziek.
Oke, tof!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, ik heb er 1 besteld en heb ook contact met Kanen zelf dus als je wat wil weten vraag maar ;p
Heb zelf de KM-830, die klinkt wel goedVolgens kanen zelf zijn dit de beste:
[..]
En KM880 is iets beter dan KM-830 namelijk:
[..]
Kanen koptelefoons zijn trouwens ook heel goedkoop bij Focalprice, het loont zeker om daar even te kijken.
Verder als je nog vragen hebt zeg het maar
Die heb ik laatst voor een vriend gekocht, geluid is te vergelijken met 20/25 euro senheisers ongeveer..quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oke, tof!
Ik wil hem gebruiken voor muziek, dus er hoeft in ieder geval geen microfoon aan de zijkant te zitten (headset).
Ik vind de KM-830 wel tof! Denk dat het die gaat worden. Die 8,50 euro valt ook wel mee dus
[ link | afbeelding ]
Oude typemachine, die je na een tijdje wel in de vuilnisbak moet kieperen/omwisselen. Indien ze je toch vinden is dat bewijsmateriaal.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
je hebt er over nagedacht, toevallig zelf al in de praktijk gebracht![]()
maarre.....niet printen en niet schrijven: hoe wil je dan iets versturen?
Via Rachel ja, assistente van Jack.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef colorito86 het volgende:
Zien er goed uit Joene94. Heb je dit via Jack besteld?
Nee, geen kleine voeten want ze zijn niet voor mij maar voor een vriendin.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef Volvoman het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit. Kleine voeten![]()
Heb al gezocht, maar (bijna) niks in mijn maat, en als ik dan iets vind zijn ze niet mooi, of te duur enz....
welke maat heb je ? die all stars leveren ze ook in maat 46 , gelijk even een mailtje eruit gedaan! Thnx Joenequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef Volvoman het volgende:
Ziet er inderdaad goed uit. Kleine voeten![]()
Heb al gezocht, maar (bijna) niks in mijn maat, en als ik dan iets vind zijn ze niet mooi, of te duur enz....
Familie iddquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef mvc het volgende:
[..]
Jij hebt in DE een postbus of kennis/familie of hoe regel je dat ?
Ikzelf heb maat 47quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:47 schreef Swindler het volgende:
[..]
welke maat heb je ? die all stars leveren ze ook in maat 46 , gelijk even een mailtje eruit gedaan! Thnx Joene
Ik heb alleen maar een piepschuimen ''doosje'' gehad. Nog geen kartonnen doos voor mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Semmm het volgende:
Ben ik dan de eerste die een doos(je) ontvangt uit China?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit zat er trouwens in : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250537129990&ssPageName=STRK:MEWNX:IT![]()
Ik kreeg mijn 25 flipflaps in een doosquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Semmm het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit zat er trouwens in : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250537129990&ssPageName=STRK:MEWNX:IT![]()
Bij mij duurde het een week voor het verzonden was,quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:42 schreef GuitarJJ het volgende:
DX is weer lekker traag![]()
2 weken geleden iets besteld (wat volgens de sku-page op voorraad is). Staat het nog steeds op Processing - Awaiting Stock
Zonder envelop eromheen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:01 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn 25 flipflaps in een doos
Ik heb tijden gehad dat DHL/UPS/Fedex regelmatig met dozen uit China op een steekwagen binnen kwamen rijden. Helaas is die tijd voorbij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Semmm het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit zat er trouwens in : http://cgi.ebay.com/ ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250537129990&ssPageName=STRK:MEWNX:IT![]()
Jij had een Chinese speelgoedwinkel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:19 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik heb tijden gehad dat DHL/UPS/Fedex regelmatig met dozen uit China op een steekwagen binnen kwamen rijden. Helaas is die tijd voorbij.
Het meerendeel uit China komt bij mij in een doos, maar het komt dan ook niet van DX of FP vandaan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Semmm het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die dingen zijn erg goedkoop, en leuk om te geven als cadeautje ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Zonder envelop eromheen?
En wat moet je met die dingen? Was je van plan om ze in je tuin te planten?
quote:Q. What is the shipping rate for Netherlands?
A. Check if it can be purchased locally. If you are thinking of getting cheap stuff from China, think twice. If you are not willing to pay for the international shipping, please don't order. I'm sorry if I seem rude. It is because we had an incident recently. A customer from Netherlands who ordered very cheap items. In our first response, we told her to read our FAQ regarding shipping to Netherlands before making payment. She paid for the order and we bought the stuff she requested. When the items arrived and we requested for the shipping fee, she refused to pay and filed a dispute with PayPal for the order's payment. In order to win the case, she told PayPal that she realized the trousers she ordered for 19 Yuan (item price) is a replica. Who in this world is so naive as to believe you can get authentic branded trousers for 19 Yuan? We have to write off over 300 Yuan as theft as a result of her irresponsible action.So please note, international shipping fee is in NO way relative to item cost. It is calculated by weight. If you are thinking of owhordering very cheap but heavy / bulky items, please see the shipping rates first. Making loss for some business transactions is normal part of any business. But this incident make me feel very sad.
ik zou zeker geen replica shit via EMS doen, zeker niet zulke grote aantallen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:43 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Die dingen zijn erg goedkoop, en leuk om te geven als cadeautje ofzo.
En inderdaad zonder envelop, wel een hoop plakband.
Heeft iemand trouwens ervaring met EMS?Ik wil namelijk een groot pakket van 4KG besttelen(replica) via EMS,
en ik vind het niet erg om eventueel bij te betalen(waarde is ¤140 inclusief verzendkosten, dus komt dan een euro of 40-50 bij), maar openen ze die pakketjes of taxeren ze die alleen maar?
Net gewoon harrows geprobeerd, en ik krijg een hoop dartborden! Super man, bedankt!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:44 schreef G-NiLES het volgende:
probeer eens merken dartborden (winmau, harrows)
mssch kan je dan het stukje chinees copy en pasten
check dit trouwens:
( van taobaonow.com )
[..]
Het is maar 1 artikelquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:46 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ik zou zeker geen replica shit via EMS doen, zeker niet zulke grote aantallen.
Ze maken het volgens mij gewoon open hoor.
Als het dan als nep gezien wordt kan je alles gaan betalen.
EMS/DHLquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Het is maar 1 artikel, hoe waren de ukkies van Revpolen verstuurd ?
ga je een imitatie kinderlijkje van 4kg versturen ofzo :xquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Het is maar 1 artikel, hoe waren de ukks van Revpolen verstuurd ?
Denk eerder dat je reclame aan het maken bent voor een lokaal crematorium. Werk je daar of zo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:07 schreef flexoo het volgende:
even de gedachte naar volgende maand!
14-02 is het valentijns dag en hoor net van (rachel) Lin dat er amper wat gekocht is
dus veras je moeder,vriendin, vriend, of je oma toch met een lief gebaar uit china.
wie zit er nou niet te wachten op een cadeau uit china!
( ben helemaal niet reclame aan het maken voor rachelhoe kom je er toch bij)
Lekker goedkoop.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Semmm het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Toch veel te zwaar = hoge verzendkosten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:41 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoe heet een dart bord in het chinees? Ik kom er maar niet uit... (babelfish doet zijn werk niet goed volgens mij) Tenminste, op Taobao vind ie er helemaal niks mee...
Goedkoper krijg je 'm nergensquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk eerder dat je reclame aan het maken bent voor een lokaal crematorium. Werk je daar of zo?
[..]
Lekker goedkoop.
Blade? Blade 3? Uitleg svpquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Toch veel te zwaar = hoge verzendkosten.
Bij de Action heb je een Chinese blade bord voor 16 euro, voor 40 heb je een blade 3 van Winmau.
Google Big Dennisquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef gers het volgende:
ik ben een beetje dom maar hoe werkt de dat minicameratje![]()
waarvoor zijn de modes?
edit weet iemand trouwens waar je goedkope dvd+r dl kan kopen? liefst verbatim
Genoeg doosjes nu al ontvangen vanuit chinaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Semmm het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
kwaliteit filmpjes zijn altijd leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:58 schreef EdNoolk het volgende:
Heb het geprobeerd met driver, maar kwaliteit is niet beter of zo. Wel blij met mijn ¤10 cam, prima kwaliteit voor die prijs. Ik heb er ook 2 USB to USB verlengsnoertjes van iets minder dan 1 meter erbij gekocht. Met 1 gaat het nog wel, maar als ik er 2 wil gebruiken lukt dat niet, dan geeft de cam zwart beeld. Iemand oplossing/is dit normaal? Los van elkaar werken ze allebei...
En iemand nog behoefte aan een kort filmpje gemaakt met mijn cam voor kwaliteitcheck?
heb maar 10 dvd's nodig betaal ik net zo veel aan verzendkostenquote:
verbatim zei je? wil je w11 spelletjes brandenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:02 schreef gers het volgende:
[..]
heb maar 10 dvd's nodig betaal ik net zo veel aan verzendkosten
Lees ik het echt goed dat dat ding zoveel geld op moet brengen? US $53.50? Of heb je een bod gedaan van 1 dollah? En doe je het omdat ie 100% origineel en nieuw is dat deze 2 bijvoorbeeld geen optie zijn?quote:
http://www.cdrwinkel.com/(...)8.5Gb_8X_(10st).htmlquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef gers het volgende:
ik ben een beetje dom maar hoe werkt de dat minicameratje![]()
waarvoor zijn de modes?
edit weet iemand trouwens waar je goedkope dvd+r dl kan kopen? liefst verbatim
Die van DX zijn niet genuine van Microsoft, deze van ebay wel en het scheelt maar 5 dollar dus dan heb ik liever een echte voor die 5 dollar meerquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lees ik het echt goed dat dat ding zoveel geld op moet brengen? US $53.50? Of heb je een bod gedaan van 1 dollah? En doe je het omdat ie 100% origineel en nieuw is dat deze 2 bijvoorbeeld geen optie zijn?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32545
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32544
Misschien zie ik iets over het hoofd hoor..(vast wel, mijn xdoos is bekabeld aangesloten op het interwebz.. Geen lag terwijl ik iedereen online pwn.
)
nee ik ga niet kopieren anders wordt ome bill boosquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
verbatim zei je? wil je w11 spelletjes branden
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Blade? Blade 3? Uitleg svpIk heb 4 jaar niet meer gedart, dus ben er niet meer bij. In December hadden een paar vrienden me ingeschreven voor een darttoernooi, en ik kreeg dinsdag te horen dat ik woensdag om 16:00 uur zou moeten spelen
Die dag nog mijn pijlen gaan zoeken en het stof er af geveegd...
En gisteren heb ik 2 keer gewonnen van de 5 keer, vond ik heel aardig van mezelf, en ik vind het weer een kei gave sport, dus ik heb een dartbord nodig![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef Unreal88 het volgende:
Volgens mij heeft Jack toch zn hacker friend gehaald want focalprice is down
Of hij betaalt 8.95 + 4,50 voor 50 dvd-rquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
http://www.cdrwinkel.com/(...)8.5Gb_8X_(10st).html
justice - dance!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Nog te ontvangen goederen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Voor HTC telefoon
[ afbeelding ] Retard ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Nieuwe versie, 2.5x feller dan de oude (50.000mcd ipv 22.000mcd)
Ik krijg dit ook te zien...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:20 schreef scull078 het volgende:
Iemand deze site ook wel eens aan de praat gekregen? Ik krijg namelijk steeds te zien : 502 Bad Gateway
Paar dagen geleden zat ik nog op de site, tijdelijk foutje dus denk ikquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Semmm het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zat ik nog op de site, tijdelijk foutje dus denk ik
Neen, dit zal nooit werken. Hij zal zelfs niet werken van HDMI naar VGA. HDMI is digitaal signaal, vga, component, etc zijn analoog. Deze kabels zijn voor specifieke apparatuur (bijvoorbeeld de mVisto).quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan ik met deze kabel mijn laptop met enkel vga uitgang aansluiten op mijn HDTV
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26501
[ afbeelding ]
Of werkt hij alleen van hdmi naar vga
Er staat bij:
Please don't expect this cable to work in most situations, you'd better check it out first
vandaar mijn vraag alvorens te bestellen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Neen, dit zal nooit werken. Hij zal zelfs niet werken van HDMI naar VGA. HDMI is digitaal signaal, vga, component, etc zijn analoog. Deze kabels zijn voor specifieke apparatuur (bijvoorbeeld de mVisto).
Ah, okay.. De refurbished op DX zijn alweer sold out.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die van DX zijn niet genuine van Microsoft, deze van ebay wel en het scheelt maar 5 dollar dus dan heb ik liever een echte voor die 5 dollar meer
Doet het weer nu hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik krijg dit ook te zien...
Grootste "nadeel" van eerste generaties leds. Schijnt dat Philips het inmiddels aardig op de rails heeft met z'n led divisie, maar ja, die prijzen he..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef thecuriousone het volgende:
Mijn led spots zijn vandaag aangekomen (nu wel de juiste). De lichtopbrengst is OK (zou zeggen dat ze 35 watt halogeen vervangen), alleen het licht is veel te koel (naar de blauwe kant).
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef ringomanic het volgende:
Lekker is dat focalprice ligt plat![]()
Server is too busy Krijg ik steeds
Weet iemand hoe ik bij http:/taobao.com/ mijn adres kan instellen ?
Dat moet je via pbpurchase doen.. Maar weet dat niet precies dat kan iemand hier vast wel vertellenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Omdat ik daar wat wil kopen
Of moet je je adres niet instellen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |