quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef jopiede het volgende:
@joene94
Welke riem had jij dan van taobao? Bevalt ie?!
En ja, hij bevalt. Gebruik hem gewoon als dagelijkse riem en doet na.. wat zal het zijn.. 6 maanden nog prima z'n werk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Joene94 het volgende:
Ja, precies die heb ik ook dus. Link heb ik verder niet meer maar die was inderdaad goedkoper dan deze.
Daar staat dus 2 x hetzelfdequote:De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen,
Je geeft het antwoord al in je quotequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe worden jullie wegwijs op taobao?
Oja en even over de op; Daar staat het volgende.
[..]
Daar staat dus 2 x hetzelfde
Welke heb je? En welke provider?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:telefoon is binnen
Strak dingetje heur!
ik snap alleen geen kont van de gprs-instellingenIemand ervaring?
Gaat om de gewone koptelefoons. Maar ze zijn ook een OEM producent dus je zal alles waar kanen staat wel kunnen bestellen met je eigen merk ipv Kanen eropquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Daar past net een letter op zo'n dingen?
Dan is nog bijna alles met chinese tekens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al in je quote
Dan kopieer je de tekst die je wilt weten en gooi je die in google translate?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan is nog bijna alles met chinese tekens.
Welke had je besteld ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef teamlead het volgende:telefoon is binnen
Strak dingetje heur!
ik snap alleen geen kont van de gprs-instellingenIemand ervaring?
Ahh, oke.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef teamlead het volgende:never mind.. apn eindigt op .com en niet op .nl
Ik won toch nooit, was altijd 2e of iets stoms.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef Dropdown het volgende:
Godver. Zat keer op school Suntekstore te doen, gaan al die nerds me na-apen, winnen er net weer 2 wat. Al 5 mensen uit mijn klas die wat wonnen
Sorry mensen
* Twizu gaat fappen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil echt nooit meer een foto zien vanuit die hoek
Wow, great price. I have a gift for my father's birthday nowquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef jack-peng het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.27560
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |