Hoeveel koste die? Is wel leuk als verjaardagscadeautje voor mijn broertje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Schultenpauper het volgende:
Heb me deze bal besteld.
Altijd al mooie bal gevonden.
PayPal Inc. (moedermaatschappij van PayPal (Europe) S.ŕ.r.l. & Cie, S.C.A) is in oktober 2002 overgenomen door eBay en is gevestigd in Californië, VS.quote:
quote:Hans Peter zegt (12:25):
*I buy them from focalprice.com because i only need one
*What is the minimum quantity for buying a headphone with own logo?
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (12:28):
*3000 PCS
Ik dacht meer aan B0sequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef mickeyD het volgende:
steel een container (om ze over te laden als ze aankomen, want een jaar lang een container huren is DUUUR!), reserveer op elke braderie en markt in 2010 een kraam en wie weet ben je in december van 2999 koptelefoons af.![]()
naam tip op je headphones: kennon, teknix, pionier
waarom zie je bij jou niet dat je je bericht geedit hebt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef mickeyD het volgende:
steel een container (om ze over te laden als ze aankomen, want een jaar lang een container huren is DUUUR!), reserveer op elke braderie en markt in 2010 een kraam en wie weet ben je in december van 2999 koptelefoons af.![]()
naam tip op je headphones: kennon, teknix, pionier
nee ik bedoel er staat niet bij:quote:
2 euro bij de Actionquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef AliKebap het volgende:
Vannacht deze maar even besteld, voor nog geen 3,50 een telefoonhouder![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15543
Ja, je bent pas de 3equote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef G-NiLES het volgende:
weet niet of het al gepost is maar:
[ afbeelding ]
Nice Nicequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Jappe90 het volgende:
Hier ook is ook net de postbode aan de deur geweest
Dit horloge ontvangen: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Eerste indruk: Heel nice, lekker gewicht en ziet er echt strak uit. Nu hopen dat ie het lang blijft doen. Oja en alles zat ook in armina verpakking, dus lijkt net origineel.
En hoelang duurde het voordat je hem had?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Nice Nice
Ik wilde zelf ook een horloge gaan bestellen via Jack.
-Wat heb je ervoor betaald?
-Foto's (L)?
-Doet alles het? Alle wijzertjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |