bol.com prijs ¤ 279,99quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:43 schreef NietOpHetIjs het volgende:
[..]
Wow, great price. I have a gift for my father's birthday now
Ik heb die eerste, zijn prima dingenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Unreal88 het volgende:
Waarom maken ze dit:
KM-92
[ afbeelding ]
KM-928
[ afbeelding ]
en
KDJ10
[ afbeelding ]
Lijkt allemaal op elkaar.. Maarja die laatste zal wel het beste zijn.. Zal morgen die lui eens vragen :p
En zal ook even vragen wat een custom koptelefoon kost..
Ja, het verschil is wel erg groot. Naja als het allemaal netjes gekopieerd en geplakt is dan ziet het er wel leuk uitquote:
Probeer een ebay claim te openen, dat is nieuw, ik weet alleen niet of dat kan als je al een PayPal claim hebt gesloten maar je kan het proberen, ik had laatst binnen 1 dag m'n geld terug van ebayquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:54 schreef marco_sire het volgende:
iemand ervaring met het volgende:
ik kreeg een pakketje maar niet van een ebay-seller. deze persoon reageerde niet meer op mail en zijn shop bestond niet meer op ebay. ik een geschil aangemaakt via paypal en binnen een dag reageerde deze persoon. het bekende verhaal uiteraard: wacht nog heel even een paar dagen. wonder boven wonder kwam 2 dagen later inderdaad het pakket aan. ik sloot dus gelijk het geschil bij paypal en bood meermaals mijn excuses aan.
niet zo heel slim van mij want ik had beter eerst het product moeten testen: dat bleek dus niet te voldoen.
ik kan helaas het geschil niet heropenen en niet een andere geschil voor hetzelfde object aanmaken. op mail reageert de verkoper niet.
wat kan ik nu nog doen?
Tering, dat ding kost hier ¤190 euro ofzo!quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:08 schreef jack-peng het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.27560
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Tering, dat ding kost hier ¤190 euro ofzo!
Mensen die hem besteld hebben zullen wel even foto's en review plaatsen als ze hem binnen hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef Schultenpauper het volgende:
Heb ooit eens een DVD-box van Band of Brothers via Taobao besteld,
Maar dat waren gewoon 5 Verbatim DVD's met covers uitgeprint met een cheapo inktjet printer.![]()
Dus wacht nog even die Beatles box af.
hehe. dat was niet de bedoeling, ik snapte je vraag niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:51 schreef scull078 het volgende:
Hoe jij het nu zegt denk ik het antwoord al te weten. Maar het vertalen van sites gaat bij niet erg lekker. Niet geschoten altijd mis zal ik maar zeggen.
Sinds wanneer zit er een regio-indeling op een CD speler? En de DVD zal wel gewoon regio 0 zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:26 schreef G-NiLES het volgende:
heb ook ff die beatles box besteld.
ben wel heeeel erg benieuwd, voor die 40 euro heb je mooi kado :p
moet ik nu me cd-speler regiovrij maken ? ;-)
snap je geen smileys?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef PedroN het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er een regio-indeling op een CD speler? En de DVD zal wel gewoon regio 0 zijn.
Jack wil zeker weer van zijn paypalaccount af nu die weer illegale zooi erop gooit.
De platenmaatschappij zal wel not amused zijn als zij dit zien
bedankt jack maar als et lukt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:05 schreef scull078 het volgende:
Ok, we gaan het gewoon proberen. Bedankt NiLES
ik ga eens bellen. bedankt voor het meedenken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:02 schreef jopiede het volgende:
Aan de ene kant, netjes dat je het geschil gewoon gesloten hebt. Maargoed, toch jammer dat hij nu niet voldoed. En nee, je kan niet opnieuw een geschil openen. Volgens mij kan je wel proberen te bellen, want vroeger toen ik nog spullen(scripts etc.) via paypal uit amerika kocht. Moest je eerst het geld overmaken, vervolgens claim openen en direct closen. Dan kreeg je je product (internet product), maar dat kom ik tegenwoordig niet meer zo veel tegen. Daarom denk ik dat je misschien tegenwoordig dus kan bellen! Probeer het gewoon, zij weten vast meer
die optie ken ik niet. moet ik daarvoor bij de OP zijn of kan je dit heel kort hier uitleggen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Probeer een ebay claim te openen, dat is nieuw, ik weet alleen niet of dat kan als je al een PayPal claim hebt gesloten maar je kan het proberen, ik had laatst binnen 1 dag m'n geld terug van ebay
Hoeveel koste die? Is wel leuk als verjaardagscadeautje voor mijn broertje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef Schultenpauper het volgende:
Heb me deze bal besteld.
Altijd al mooie bal gevonden.
PayPal Inc. (moedermaatschappij van PayPal (Europe) S.à.r.l. & Cie, S.C.A) is in oktober 2002 overgenomen door eBay en is gevestigd in Californië, VS.quote:
quote:Hans Peter zegt (12:25):
*I buy them from focalprice.com because i only need one
*What is the minimum quantity for buying a headphone with own logo?
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (12:28):
*3000 PCS
Ik dacht meer aan B0sequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef mickeyD het volgende:
steel een container (om ze over te laden als ze aankomen, want een jaar lang een container huren is DUUUR!), reserveer op elke braderie en markt in 2010 een kraam en wie weet ben je in december van 2999 koptelefoons af.![]()
naam tip op je headphones: kennon, teknix, pionier
waarom zie je bij jou niet dat je je bericht geedit hebt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef mickeyD het volgende:
steel een container (om ze over te laden als ze aankomen, want een jaar lang een container huren is DUUUR!), reserveer op elke braderie en markt in 2010 een kraam en wie weet ben je in december van 2999 koptelefoons af.![]()
naam tip op je headphones: kennon, teknix, pionier
nee ik bedoel er staat niet bij:quote:
2 euro bij de Actionquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef AliKebap het volgende:
Vannacht deze maar even besteld, voor nog geen 3,50 een telefoonhouder![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15543
Ja, je bent pas de 3equote:Op woensdag 20 januari 2010 11:16 schreef G-NiLES het volgende:
weet niet of het al gepost is maar:
[ afbeelding ]
Nice Nicequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Jappe90 het volgende:
Hier ook is ook net de postbode aan de deur geweest
Dit horloge ontvangen: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Eerste indruk: Heel nice, lekker gewicht en ziet er echt strak uit. Nu hopen dat ie het lang blijft doen. Oja en alles zat ook in armina verpakking, dus lijkt net origineel.
En hoelang duurde het voordat je hem had?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Nice Nice
Ik wilde zelf ook een horloge gaan bestellen via Jack.
-Wat heb je ervoor betaald?
-Foto's (L)?
-Doet alles het? Alle wijzertjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |