Daar gaat het niet om. het ziet er "echt" uit. En dan ben je al strafbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
BBgun zijn toch gewoon die dingetjes met gele balletjes?
der-hollander.dequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Sperma het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen van een BBGun op DX?
En, wat was het resultaat? Probleem of Probleemloos?
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.quote:
wat is er mis met 9.50 verzendkosten? Het komt uit duitsland heh, via de TNT betaal je al 7 euro voor een pakketje binnen nederland.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Sperma het volgende:
[..]
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.
Jawel, daar gaat het wel om, anders zou ik het niet vragen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. het ziet er "echt" uit. En dan ben je al strafbaar.
Wil je het risico lopen om een strafblad op te lopen omdat je een pistooltje van enkele tientjes koopt, nee ik denk het niet..
Het liefst betaal ik geen verzendkosten. DX was daarom ook een voordeel voor me. En dat van TNT 7 euro verzendkosten verschilt per bedrijf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
wat is er mis met 9.50 verzendkosten? Het komt uit duitsland heh, via de TNT betaal je al 7 euro voor een pakketje binnen nederland.
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Sperma het volgende:
[..]
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.
Jij hebt in DE een postbus of kennis/familie of hoe regel je dat ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
EDIT: Ik wordt wel de nieuwe Jack, BBgun's van Deutschland naar NL importerenIk wordt nooit aangehouden van DE -> NL, wel vaker van NL -> DE.
Ik geef je weinig kans dat iemand in dit topic exact dezelfde cam heeft en software ervoor beschikbaar heeft..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef EdNoolk het volgende:
Dze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24408 gekocht, alleen what about this?
- 1.3 mega pixels hardware sensor, 5.0 mega pixels via driver software interpolation
Kan ik ergens iets veranderen ofzo, of kan ik ergens een driver installeren? Al gezocht natuurlijk, maar niets gevonden.
En, vreemdgenoeg kan je, in tegenstelling tot een bbgun, met een luchtgeweer WEL iemand dodelijk verwonden.. Maar goed, ze lijken in ieder geval niet echt he, dar gaat het om.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).
Als je zonder verlof wil schieten in Nederland koop je een luchtbuks, die zijn vrij te verkrijgen boven de 18 jaar, schieten harder, en zijn nauwkeuriger.
Ja dat klopt, zeker omdat er in Nederland bijna geen restricties op luchtwapens zitten, en je echt wel een hele tijd kunt vermaken met dingen kapot schieten(bierdopjes, klei, flesjes en meer rotzooi) maar je moet er ook wel voorzichtig mee omgaan en nooit op iemand richten en zorgen dat je kogels op jou grond blijven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans dat iemand in dit topic exact dezelfde cam heeft en software ervoor beschikbaar heeft..
[..]
En, vreemdgenoeg kan je, in tegenstelling tot een bbgun, met een luchtgeweer WEL iemand dodelijk verwonden.. Maar goed, ze lijken in ieder geval niet echt he, dar gaat het om.Justitie ->
Dan verzint de computer er pixels tussen, je hebt er eigenlijk niks aan, maar misschien werkt deze link? Heb het van de website van die fabrikant gehaald:quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef EdNoolk het volgende:
Dze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24408 gekocht, alleen what about this?
- 1.3 mega pixels hardware sensor, 5.0 mega pixels via driver software interpolation
Kan ik ergens iets veranderen ofzo, of kan ik ergens een driver installeren? Al gezocht natuurlijk, maar niets gevonden.
De Hoeveel heid DVD/CD's die je per box krijgt geloof ik ..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/(...)rd.michael%20jackson Wat is nou het verschil tussen al die dingen
nee. sorry.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:34 schreef Wesleyz het volgende:
toch heeft dit toch wel wat
[ afbeelding ]
Hoe zit het eigenlijk met ontvangen ervan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).
Als je zonder verlof wil schieten in Nederland koop je een luchtbuks, die zijn vrij te verkrijgen boven de 18 jaar, schieten harder, en zijn nauwkeuriger.
Niets aan de hand lijkt mequote:Op donderdag 21 januari 2010 01:54 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met ontvangen ervan?
stel hij wordt onderschept, en jou adres erop natuurlijk..
maar het KAN toch ook zijn dat een vriend het leuk vind (en geld teveel heeft) en het naar jouw adres laat sturen.. of ben ik nu een beetje ongeloofwaardig bezig?
of ben je gewoon de lul
Dat is waar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik denk wel dat het onderzocht word hoor.
1. Contact met dx
2. Aan het paypall account hangt een bankrekening nummer.
3. Naw gegevens hangt aan het rek.nr.
4. Vriend is de sjaak. Verboden om wapens te importeren.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze kunnen toch altijd op 1 manier er achter komen waar het vandaan komt.
Als ik een kogelbrief verstuur naar iemand in nl, dan staat de politie ook over een weekje bij mij op de stoep... (zie ook met die poederbrieven van tegenwoordig)
Maar china is inderdaad een stuk verder weg, maar ze zullen er vast wel achterkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |