I can just say: "good"quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
But jack, you know what the quality of the songs are? The price of the box is in the netherlands 200 euro's..
i don't think that is the problem, i'm more concerned about the covers, nice printed etc.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
But jack, you know what the quality of the songs are? The price of the box is in the netherlands 200 euro's..
You can see from the videoquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:51 schreef mug89 het volgende:
[..]
i don't think that is the problem, i'm more concerned about the covers, nice printed etc.
you know anything about that?
Ok, thanks.. i'll think i give it a shotquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:55 schreef jack-peng het volgende:
[..]
You can see from the video
THey are as nice as the pictures
Jack is een lurkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Downstar het volgende:
Toch leuk dat jack weer eens wat post hier ;
hij vertelde me net dat die dagelijks het fok topic bezoekt.
alleen dat hij geen tijd heeft om altijd maar wat te posten
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Hey Jack if you answer your maill.I have been waiting a long time
Nee artscow is Amerikaans, usps is United States Postal Service, veel sneller dan HKPquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Jeffrey_San het volgende:
Mijn Muismat van Artscrow is verzonden.
er staat bij shipping USPRS ofzoiets?
Verzenden die mensen niet met HKP?
Mijn gedachte... Chinees koopt de box, kopieert de artware, maakt een master van de cd's, zet de drukmachine aan. Ik kan ook gewoon 1:1 kopieën maken met mijn 20 euro brander, waarom zou de kwaliteit slecht zijn?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de kwaliteit echt bagger is....
Mijn grappen zijn onweerstaanbaar voor Jackquote:
Ik zou even mailen naar popbuying@gmail.comquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Dit is toch zijn mail dealperfectcs01@gmail.com
Ja dat is jack's email adresquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef SJOERDASSEN het volgende:
Dit is toch zijn mail dealperfectcs01@gmail.com
Only if you sing along, like karaokequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I can just say: "good"
Should I take another video about the music ?
Niet alleen voor jack..quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:41 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn grappen zijn onweerstaanbaar voor Jack
Als je gepakt word ben je de sjaak, dat is het risicoquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Sperma het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen van een BBGun op DX?
En, wat was het resultaat? Probleem of Probleemloos?
Daar ben ik bewust van. Maar ik wil het horen van een deskundige, want ik wil niet dagen lang nagelbijten op de hoop dat de douane niet erachter komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als je gepakt word ben je de sjaak, dat is het risico
Dat risico is gewoon aanwezig, niemand kan je daar zekerheid over geven. Doe het gewoon niet, dan weet je zeker dat je er geen problemen mee krijgt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef Sperma het volgende:
[..]
Daar ben ik bewust van. Maar ik wil het horen van een deskundige, want ik wil niet dagen lang nagelbijten op de hoop dat de douane niet erachter komt.
als je dat nagelbijten niet wil hebben moet je geen bb guns bestellen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:12 schreef Sperma het volgende:
[..]
Daar ben ik bewust van. Maar ik wil het horen van een deskundige, want ik wil niet dagen lang nagelbijten op de hoop dat de douane niet erachter komt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat risico is gewoon aanwezig, niemand kan je daar zekerheid over geven. Doe het gewoon niet, dan weet je zeker dat je er geen problemen mee krijgt.
Want je weet dat (nep) wapens strafbaar zijn..en dan je er wel problemen mee krijgt.
Het is maar dat ik makkelijk te overtuigen ben. Maargoed, jullie winnen. Ik zal wel proberen om viavia aan een BBgun te komen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
als je dat nagelbijten niet wil hebben moet je geen bb guns bestellen.
De kans dat je pakketje er word uit gehaald zit er altijd in ; welk pakket dan ook..
Dus nagels overhouden zou jou dan wel niet lukken waarschijnlijk
wees verstandig koop er geen ; stel dat je wel word gepakt dan krijg je dus voor een plastic nep pistootlje van nog geen 10 euro een strafblad voor verboden wapen bezit ..
nou ik denk dat je daar niet op zit te wachten
Daar gaat het niet om. het ziet er "echt" uit. En dan ben je al strafbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
BBgun zijn toch gewoon die dingetjes met gele balletjes?
der-hollander.dequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:09 schreef Sperma het volgende:
Iemand ervaring met het bestellen van een BBGun op DX?
En, wat was het resultaat? Probleem of Probleemloos?
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.quote:
wat is er mis met 9.50 verzendkosten? Het komt uit duitsland heh, via de TNT betaal je al 7 euro voor een pakketje binnen nederland.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Sperma het volgende:
[..]
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.
Jawel, daar gaat het wel om, anders zou ik het niet vragen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. het ziet er "echt" uit. En dan ben je al strafbaar.
Wil je het risico lopen om een strafblad op te lopen omdat je een pistooltje van enkele tientjes koopt, nee ik denk het niet..
Het liefst betaal ik geen verzendkosten. DX was daarom ook een voordeel voor me. En dat van TNT 7 euro verzendkosten verschilt per bedrijf.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
wat is er mis met 9.50 verzendkosten? Het komt uit duitsland heh, via de TNT betaal je al 7 euro voor een pakketje binnen nederland.
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef Sperma het volgende:
[..]
Die ken ik. In het begin was ik enorm enthousiast over die website. Maar ik hoorde van andere dat het amateuristisch en onbetrouwbaar is. Verder vind ik de verzendkosten ook belachelijk.
Jij hebt in DE een postbus of kennis/familie of hoe regel je dat ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
EDIT: Ik wordt wel de nieuwe Jack, BBgun's van Deutschland naar NL importerenIk wordt nooit aangehouden van DE -> NL, wel vaker van NL -> DE.
Ik geef je weinig kans dat iemand in dit topic exact dezelfde cam heeft en software ervoor beschikbaar heeft..quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef EdNoolk het volgende:
Dze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24408 gekocht, alleen what about this?
- 1.3 mega pixels hardware sensor, 5.0 mega pixels via driver software interpolation
Kan ik ergens iets veranderen ofzo, of kan ik ergens een driver installeren? Al gezocht natuurlijk, maar niets gevonden.
En, vreemdgenoeg kan je, in tegenstelling tot een bbgun, met een luchtgeweer WEL iemand dodelijk verwonden.. Maar goed, ze lijken in ieder geval niet echt he, dar gaat het om.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).
Als je zonder verlof wil schieten in Nederland koop je een luchtbuks, die zijn vrij te verkrijgen boven de 18 jaar, schieten harder, en zijn nauwkeuriger.
Ja dat klopt, zeker omdat er in Nederland bijna geen restricties op luchtwapens zitten, en je echt wel een hele tijd kunt vermaken met dingen kapot schieten(bierdopjes, klei, flesjes en meer rotzooi) maar je moet er ook wel voorzichtig mee omgaan en nooit op iemand richten en zorgen dat je kogels op jou grond blijven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans dat iemand in dit topic exact dezelfde cam heeft en software ervoor beschikbaar heeft..
[..]
En, vreemdgenoeg kan je, in tegenstelling tot een bbgun, met een luchtgeweer WEL iemand dodelijk verwonden.. Maar goed, ze lijken in ieder geval niet echt he, dar gaat het om.Justitie ->
Dan verzint de computer er pixels tussen, je hebt er eigenlijk niks aan, maar misschien werkt deze link? Heb het van de website van die fabrikant gehaald:quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:17 schreef EdNoolk het volgende:
Dze: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24408 gekocht, alleen what about this?
- 1.3 mega pixels hardware sensor, 5.0 mega pixels via driver software interpolation
Kan ik ergens iets veranderen ofzo, of kan ik ergens een driver installeren? Al gezocht natuurlijk, maar niets gevonden.
De Hoeveel heid DVD/CD's die je per box krijgt geloof ik ..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/(...)rd.michael%20jackson Wat is nou het verschil tussen al die dingen
nee. sorry.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:34 schreef Wesleyz het volgende:
toch heeft dit toch wel wat
[ afbeelding ]
Hoe zit het eigenlijk met ontvangen ervan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:49 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Niet aan beginnen die BB-guns, als ze je ermee pakken kan je een strafblad + boete van ¤1000+ krijgen.(Categorie 1 wapen).
Als je zonder verlof wil schieten in Nederland koop je een luchtbuks, die zijn vrij te verkrijgen boven de 18 jaar, schieten harder, en zijn nauwkeuriger.
Niets aan de hand lijkt mequote:Op donderdag 21 januari 2010 01:54 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met ontvangen ervan?
stel hij wordt onderschept, en jou adres erop natuurlijk..
maar het KAN toch ook zijn dat een vriend het leuk vind (en geld teveel heeft) en het naar jouw adres laat sturen.. of ben ik nu een beetje ongeloofwaardig bezig?
of ben je gewoon de lul
Dat is waar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik denk wel dat het onderzocht word hoor.
1. Contact met dx
2. Aan het paypall account hangt een bankrekening nummer.
3. Naw gegevens hangt aan het rek.nr.
4. Vriend is de sjaak. Verboden om wapens te importeren.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 02:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze kunnen toch altijd op 1 manier er achter komen waar het vandaan komt.
Als ik een kogelbrief verstuur naar iemand in nl, dan staat de politie ook over een weekje bij mij op de stoep... (zie ook met die poederbrieven van tegenwoordig)
Maar china is inderdaad een stuk verder weg, maar ze zullen er vast wel achterkomen.
je hebt er over nagedacht, toevallig zelf al in de praktijk gebrachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
jij gelooft ook alles....
Dat komt omdat een hoop "criminelen" gewoon domme Adjes zijn, moet ook wel als je een poederbrief gaat sturen. Als je een poederbrief verstuurt kunnen ze dat nooit achterhalen als je een beetje nadenkt.
Handschoenen aandoen, koop een verse envelop, niet printen (print ID code mee) of schrijven (handschrift herkenning), de postzegel niet likken (dna), stop er een hondenhaar van een willekeurige hond erbij (afleiding), verstuur de brief niet in je woonplaats, op een drukke plek in de brievenbus stoppen (ivm camera's).
![]()
En zelfs dat is overdreven, maar ik denk vooruit op alle dna databanken en wellicht word ik in de toekomst voor iets anders gepakt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef marco_sire het volgende:
[..]
je hebt er over nagedacht, toevallig zelf al in de praktijk gebracht![]()
maarre.....niet printen en niet schrijven: hoe wil je dan iets versturen?
Heb gekeken. Zat echt niks bij waarvan ik dacht, ah leuk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:07 schreef flexoo het volgende:
even de gedachte naar volgende maand!
14-02 is het valentijns dag en hoor net van (rachel) Lin dat er amper wat gekocht is
dus veras je moeder,vriendin, vriend, of je oma toch met een lief gebaar uit china.
wie zit er nou niet te wachten op een cadeau uit china!
( ben helemaal niet reclame aan het maken voor rachelhoe kom je er toch bij)
Zien er goed uit. Kan je misschien ook foto's achterkant en onderkant maken? En het linkje naar TB..quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef flexoo het volgende:
schoenen van taobao binnen. Goede kwaliteit en zitten als gegoten! houten hak en van suede. van het merk doir
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
30 euro is niet duur
omdat ik in een gulle bui ben:quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:44 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zien er goed uit. Kan je misschien ook foto's achterkant en onderkant maken? En het linkje naar TB..
ja maar ik heb te brede voeten, maar dat wist ik al maar moest het toch proberenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:21 schreef Skiet het volgende:
Top! Kwam de maat overeen met je eigen maat?
Ja, ik ook en mijn maat hebben ze niet. Maar voor me neefje is het wel leuk misschien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:37 schreef flexoo het volgende:
[..]
ja maar ik heb te brede voeten, maar dat wist ik al maar moest het toch proberenmaar qua maat gezien is het goed
heb je soms king kong voetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, ik ook en mijn maat hebben ze niet. Maar voor me neefje is het wel leuk misschien.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
heb je soms king kong voetenkijk ook effe in hun shop! heel veel andere leuke schoenen
ik heb al 3 paar besteld. alles +- 25 a 30 euro
Gaat het bestellen van schoenen goed?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
heb je soms king kong voetenkijk ook effe in hun shop! heel veel andere leuke schoenen
ik heb al 3 paar besteld. alles +- 25 a 30 euro
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:02 schreef Fexx het volgende:
[..]
Gaat het bestellen van schoenen goed?
Zijn die pakketjes niet zo groot dat ze eerder onderschept worden door de douane ofzo?
En stel dat ze onderschept worden, moet je dan belasting betalen over wat je er zelf voor hebt betaald of over de winkelwaarde?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand hier die ooit zo'n Kanen headphone heeft besteld? Zo ja, welke? En hoe is het geluid?
Ligt eraan welke, ik heb er 1 besteld en heb ook contact met Kanen zelf dus als je wat wil weten vraag maar ;pquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:03 schreef GuitarJJ het volgende:
Iemand hier die ooit zo'n Kanen headphone heeft besteld? Zo ja, welke? En hoe is het geluid?
En KM880 is iets beter dan KM-830 namelijk:quote:(15:18) Unreal88: what is the best headphone?
(15:21) Kanen: KM880/KM760/KM820 provide better sound of our all headphone
Kanen koptelefoons zijn trouwens ook heel goedkoop bij Focalprice, het loont zeker om daar even te kijken.quote:(2:27) sophia@kanen.net: #KM830 ear caps is made of plastic,which use a new craftsmanship looking like wood ; #KM880 ear caps is made of real wood
(2:27) Unreal88: Does this affect the sound or is it just for the looks.
(2:28) Unreal88: ?
(2:29) sophia@kanen.net: wooden housing can reduce unwanted vibration to ensure better audio quality
PC of Xbox?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
http://popbuying.com/detail.pb/sku.24654
Deze heb ik besteld. Klinkt prima, al gebruik ik hem alleen op de TV met MW2 en niet voor muziek.
Oke, tof!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke, ik heb er 1 besteld en heb ook contact met Kanen zelf dus als je wat wil weten vraag maar ;p
Heb zelf de KM-830, die klinkt wel goedVolgens kanen zelf zijn dit de beste:
[..]
En KM880 is iets beter dan KM-830 namelijk:
[..]
Kanen koptelefoons zijn trouwens ook heel goedkoop bij Focalprice, het loont zeker om daar even te kijken.
Verder als je nog vragen hebt zeg het maar
Die heb ik laatst voor een vriend gekocht, geluid is te vergelijken met 20/25 euro senheisers ongeveer..quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oke, tof!
Ik wil hem gebruiken voor muziek, dus er hoeft in ieder geval geen microfoon aan de zijkant te zitten (headset).
Ik vind de KM-830 wel tof! Denk dat het die gaat worden. Die 8,50 euro valt ook wel mee dus
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |