Dat weet je gewoon ; 15+ euro betalen voor een Ipot namaak 8 GB kan toch ook niet ..quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:27 schreef Deezertje het volgende:
Even terugkomen op mijn ''2 gratis MP3 spelers van gisteren''.
Wat iedereen onbeschoft en asociaal vond..
Het is maar goed dat ik gisteren meteen het geld heb teruggekregen, want inderdaad vandaag krijg ik hem al niet meer aan de praat, computer herkent hem niet meer en kan hem niet formattere etc.
Gisteren wat nummers opgezet, maar hij speelde alleen het eerste nummer af, terwijl er veel meeropstonden... terug aansluiten op USB kwam ik erachter dat de data ''corrupt'' was, en alles wat je er bijplaatst er automatisch later weer afgaat...
Kortom, MP3 spelers uit China ben ik nu klaar mee, vorige keer ook al een Hacked Memory gehad, en nu met een nieuwe MP3 speler werkt ie ineens niet meer...![]()
MP3 spelers uit China zijn gewoon niet te vetrouwen, je hebt zo corrupted geheugen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat weet je gewoon ; 15+ euro betalen voor een Ipot namaak 8 GB kan toch ook niet ..
Vorige week ook 1 uit mn klas ; ja ik heb een Fake ipot ( ebay) gehaald 8GB voor nog geen 20 euro blabla..
echt 8GB
ik zo test hem eens.. Noujaa volgens hem als nog steeds 8GB! denk zo das niet gek ..
stuurt die me vandaag de screens op ; 1 GB 6.7 LOST
Eens met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Super orgineelquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Jappe90 het volgende:
Hier ook is ook net de postbode aan de deur geweest
Dit horloge ontvangen: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50005700
Eerste indruk: Heel nice, lekker gewicht en ziet er echt strak uit. Nu hopen dat ie het lang blijft doen. Oja en alles zat ook in armina verpakking, dus lijkt net origineel.
Ja prima spul, geen idee hoe ze zijn tov "echte" maar hier is het kleine maatje favoriet in de keuken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:12 schreef truebastard het volgende:
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.knife#1013
iemand ervaring met die keramische keukenmessen?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat weet je gewoon ; 15+ euro betalen voor een Ipot namaak 8 GB kan toch ook niet ..
Vorige week ook 1 uit mn klas ; ja ik heb een Fake ipot ( ebay) gehaald 8GB voor nog geen 20 euro blabla..
echt 8GB
ik zo test hem eens.. Noujaa volgens hem als nog steeds 8GB! denk zo das niet gek ..
stuurt die me vandaag de screens op ; 1 GB 6.7 LOST
Hij was 4GB, maar nee hij is echt niet meer aan te spreken nu, nutteloze MP3 speler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je toch niet goed gekekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:23 schreef jopiede het volgende:
Wie had nouw die foto gepost van die alle sterren, ik heb 3 topics terug gelezen. En in geen 1 stond er een plaatje(of link naar taobao). Zo snel terug moet dat niet geweest zijn
Vorige topicquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:23 schreef jopiede het volgende:
Wie had nouw die foto gepost van die alle sterren, ik heb 3 topics terug gelezen. En in geen 1 stond er een plaatje(of link naar taobao). Zo snel terug moet dat niet geweest zijn
Ben jij nou de semmm die op 2dehands aan het bieden is op de superubergamo? Die dingen zijn minstens 't dubbele waard.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gekeken![]()
Chinese Webshops topic #61 waar jack Peng heet en rachel Lin
waar zie jij een filmpje? ik kan m niet vinden, linkje?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef monkeybrain het volgende:
Die baatels cd box ziet er goed uit op het filmpje van PB, heb hem al een paar dagen terug besteld.
Nu alleen de douane nog meewerken, beter gezegd niet werken![]()
Nu nog een Frans Bauer box uitbrengen
Not gonna happen, tenzij ie een ander account aanmaakt.quote:
Sorry wat is superubergamo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:37 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ben jij nou de semmm die op 2dehands aan het bieden is op de superubergamo? Die dingen zijn minstens 't dubbele waard.
Haha, ja er bied ene Semmm dus ik dacht misschien ben jij datquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Sorry wat is superubergamo?Ik bied iig nergens op op 2ehands voor zover ik weet
Ook eindelijk goede muziek onder een popbuying filmpjequote:
Maar wat is het?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Haha, ja er bied ene Semmm dus ik dacht misschien ben jij dat
Een luchtbuks met een heel lang onzinverhaal erbij dat niet klopt, dus zijn er een paar grapjassen ¤9999999999 ofzo aan het biedenquote:
Ik ben bang dat de kwaliteit echt bagger is....quote:
Hmmm... erg verleidelijk.. maar het ziet er zo echt uit.. hoe kan datquote:
But jack, you know what the quality of the songs are? The price of the box is in the netherlands 200 euro's..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef jack-peng het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.27560
Just took a video for this item. I think the quality is very good! It is from the same supplier of the Michael Jackson DVD box
Yepquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:37 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Ook eindelijk goede muziek onder een popbuying filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |