Lees de OPquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik vraag me af he, taobao, het is zo groot etc, en die kleding enzo is allemaal namaak, mag dat zomaar? Is er niemand die ze hierop aanspreekt ivm merk rechten etc? Of mag alles in china :p?
daar staat het antwoord op zijn specifieke vraag niet bij..quote:
Ja nice, m'n eerste bestelling van taobaoquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:31 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Nice Nice
Ik wilde zelf ook een horloge gaan bestellen via Jack.
-Wat heb je ervoor betaald?
-Foto's (L)?
-Doet alles het? Alle wijzertjes?
-En hoelang duurde het voordat je hem had?
Ik ben eigenlijk ook niet echt van namaak etc, maar ik bedoel als iets zo goed nagemaakt wordt dat ik bijna geen onderscheid kan maken, waarom zou ik dan meer willen betalen vraag ik me dan afquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:02 schreef Mr.DD het volgende:
Achja. Het zal vast niet mogen. Maar ik denk het niet echt concurrenten zijn aangezien je als je merk wilt hebben wel echt merk koopt. Denk ik.
Das nog best snelquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja nice, m'n eerste bestelling van taobao
- Ik heb 5 januari betaald via Paypal, en 15 januari stond de status van pakket op "left hongkong" en vandaag dus binnen
70 dollar schik ik ook een beetje van eerlijk gezegdquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:03 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja nice, m'n eerste bestelling van taobao
- Ik heb er 70 dollar voor betaald, dat is incl. verzenden en incl. armina verpakking en boekjes.
- Foto's komen misschien later, nu even geen beschikking over camera.
- Ja, alle wijzertjes doen het (nog).
- Ik heb 5 januari betaald via Paypal, en 15 januari stond de status van pakket op "left hongkong" en vandaag dus binnen
Uhh, als je had gekeken. Hij was 358 yuan. En als je een origineel koopt istie vast minimaal 250 euro. Dus als je graag een goed werkend namaak wilt hebben neem ik aan dat je wat meer moet betalenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef Arboxx het volgende:
[..]
70 dollar schik ik ook een beetje van eerlijk gezegd
Ik heb wel degelijk goed gekeken. Taobao prijs / 10 is ongeveer het aantal euro's. Daar komt nog een verzending en winstpercentage voor Jack bovenop. Dan vind ik het nog vrij duur (namelijk tweemaal zo veel).quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:12 schreef jopiede het volgende:
[..]
Uhh, als je had gekeken. Hij was 358 yuan. En als je een origineel koopt istie vast minimaal 250 euro. Dus als je graag een goed werkend namaak wilt hebben neem ik aan dat je wat meer moet betalen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef G-NiLES het volgende:
kan je beter een horloge met een waarde van 2000 euro kopen voor 70 dollar namaak.
zal straks eens fotos van mijn Tac-heuer maken van tradetang( die was 60 euro)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nah, beter een horloge van 300 euro voor 70 dollar dan een horloge van 2000 euro. Iedereen hier weet dat ik dat niet ga uitgeven aan een horloge haha.
gebruik die DP calculator maar eens. klopt wel aardig als je 400 yuan rekent (incl supplier-shipping)quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:24 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk goed gekeken. Taobao prijs / 10 is ongeveer het aantal euro's. Daar komt nog een verzending en winstpercentage voor Jack bovenop. Dan vind ik het nog vrij duur (namelijk tweemaal zo veel).
En het is nu de vraag: is het een blijvend goed werkende namaak
Je haalt nu de euro's en dollars door elkaar. 358 yuan = 53 dollar, voor alleen horloge. Ik vind de prijs wel meevallen, maar als je het er niet voor over hebt moet je het niet doenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:24 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk goed gekeken. Taobao prijs / 10 is ongeveer het aantal euro's. Daar komt nog een verzending en winstpercentage voor Jack bovenop. Dan vind ik het nog vrij duur (namelijk tweemaal zo veel).
En het is nu de vraag: is het een blijvend goed werkende namaak
Heb hem er eens doorheen gehaald. Je hebt gelijk (Y)quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:28 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
gebruik die DP calculator maar eens. klopt wel aardig als je 400 yuan rekent (incl supplier-shipping)
China kent geen copyright, daarom zien alle webshops er ook het zelfde uitquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef GoodFella275 het volgende:
Ik vraag me af he, taobao, het is zo groot etc, en die kleding enzo is allemaal namaak, mag dat zomaar? Is er niemand die ze hierop aanspreekt ivm merk rechten etc? Of mag alles in china :p?
Hoezo? je wilt graag patsen met het allerduurste horloge dat eigenlijk namaak is?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef G-NiLES het volgende:
kan je beter een horloge met een waarde van 2000 euro kopen voor 70 dollar namaak.
zal straks eens fotos van mijn Tac-heuer maken van tradetang( die was 60 euro)
Deze foto's zeggen wel genoegquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:54 schreef GoodFella275 het volgende:
dezequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |