Of hij betaalt 8.95 + 4,50 voor 50 dvd-rquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
http://www.cdrwinkel.com/(...)8.5Gb_8X_(10st).html
justice - dance!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Nog te ontvangen goederen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Voor HTC telefoon
[ afbeelding ] Retard ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Nieuwe versie, 2.5x feller dan de oude (50.000mcd ipv 22.000mcd)
Ik krijg dit ook te zien...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:20 schreef scull078 het volgende:
Iemand deze site ook wel eens aan de praat gekregen? Ik krijg namelijk steeds te zien : 502 Bad Gateway
Paar dagen geleden zat ik nog op de site, tijdelijk foutje dus denk ikquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:25 schreef Semmm het volgende:
[..]
Paar dagen geleden zat ik nog op de site, tijdelijk foutje dus denk ik
Neen, dit zal nooit werken. Hij zal zelfs niet werken van HDMI naar VGA. HDMI is digitaal signaal, vga, component, etc zijn analoog. Deze kabels zijn voor specifieke apparatuur (bijvoorbeeld de mVisto).quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kan ik met deze kabel mijn laptop met enkel vga uitgang aansluiten op mijn HDTV
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26501
[ afbeelding ]
Of werkt hij alleen van hdmi naar vga
Er staat bij:
Please don't expect this cable to work in most situations, you'd better check it out first
vandaar mijn vraag alvorens te bestellen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Neen, dit zal nooit werken. Hij zal zelfs niet werken van HDMI naar VGA. HDMI is digitaal signaal, vga, component, etc zijn analoog. Deze kabels zijn voor specifieke apparatuur (bijvoorbeeld de mVisto).
Ah, okay.. De refurbished op DX zijn alweer sold out.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Die van DX zijn niet genuine van Microsoft, deze van ebay wel en het scheelt maar 5 dollar dus dan heb ik liever een echte voor die 5 dollar meer
Doet het weer nu hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik krijg dit ook te zien...
Grootste "nadeel" van eerste generaties leds. Schijnt dat Philips het inmiddels aardig op de rails heeft met z'n led divisie, maar ja, die prijzen he..quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef thecuriousone het volgende:
Mijn led spots zijn vandaag aangekomen (nu wel de juiste). De lichtopbrengst is OK (zou zeggen dat ze 35 watt halogeen vervangen), alleen het licht is veel te koel (naar de blauwe kant).
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef ringomanic het volgende:
Lekker is dat focalprice ligt plat![]()
Server is too busy Krijg ik steeds
Weet iemand hoe ik bij http:/taobao.com/ mijn adres kan instellen ?
Dat moet je via pbpurchase doen.. Maar weet dat niet precies dat kan iemand hier vast wel vertellenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:26 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Omdat ik daar wat wil kopen
Of moet je je adres niet instellen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |