quote:
Ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:31 schreef flugeltje het volgende:
O jee BE, is Ticootje echt zo erg in de hormonen ja?
* Alvast olifantenhuid aantrekt
Nee ik ben gewoon altijd een sarcastische trut.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:31 schreef flugeltje het volgende:
O jee BE, is Ticootje echt zo erg in de hormonen ja?
* Alvast olifantenhuid aantrekt
Shit, daar gaat mn reputatie...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry!
Ik vond het er gewoon zo heel grappig ad rem staan.
[..]
Ik zeg niks meer.Tico is lief!
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon altijd een sarcastische trut.
Ik denk dat je 1,4 cm bedoeld! Maar fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:38 schreef Floria het volgende:
Echo echo gehad.
Ben idd nog maar een week of 6, te kort om een goede UD te bepalen. Wurmpje is 1,4mm groot en we zagen een kloppend hartje! So far so good dus. Mooi om te merken dat mijn gevoel goed zat. Over twee weken weer een echo voor de UD. September baby dus!
Flowerbox: SPANNEND!
Hmmmz geen idee wat ik bedoel eigenlijk haha. Nou ja ik zag: baby->check->hartje->check en toen hoorde ik verder niet meer zoveel. Wel dat dit geen garantie is dat het goed blijft gaan maar die kennen we natuulijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1,4 cm bedoeld! Maar fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:43 schreef Saffier het volgende:
Komt helemaal goed flowerbox!
Tico lief? Daar moet ik voor terug gaan lezen
Hoe zit dat, spreken wij nog ff een datumtweeling af?
Hm.. Als ik 12 dagen overtijd loop ben ik ook 8-8... Datumvierling?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
Datumdrieling een idee?8-8 vinnik ook wel wat!
Die vermoeidheid blijft nog wel even hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef Orea het volgende:
Speciale data Flugel?
Oh en jeej! Ik ben 11 weken!! HCG gaat afnemen nu!! Whoehoeeeee (hopelijk snel minder moe)
Dat is toch 70 jaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die vermoeidheid blijft nog wel even hoorIk heb er nog steeds last van, maar kan ook aan de winter liggen natuurlijk. Ik heb zon nodig
14 juli is de verjaardag van de pa van Martijn, die is in 1940 geboren dus het zou precies 65 jaar na opa zijn. Vind ik wel een mooie gedachte, helemaal omdat het de eerste verjaardag na z'n overlijden is, zo kan zo'n dag toch een gouden randje gaan krijgen....
En op 2 augustus is m'n moeder jarig, vind ik daarom ook wel een toffe datum...
Is wel online geweest, dus zal zo wel komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef flugeltje het volgende:
Idd DJRandall heb een foutje gemaakt, hij is dan ook uit 1945.. Het is mijn vader die uit 1940 kwam...
Spannend octo
Iemand ymme al gezien vandaag? Ben benieuwd hoe het met d'r gerommel is...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Is wel online geweest, dus zal zo wel komen![]()
Hier trouwens alweer gedroomd over de bevalling, inclusief naam en geslacht.....zo bizar.....
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef flowerbox het volgende:
Vk is langsgeweest. Het is nu officieel; het was 'alleen maar' de slijmprop![]()
Verder nog even heerlijk naar het hartjegeluisterd dus ik ben weer helemaal gerust. Dus dames, het kan helaas nog wel even duren (hoeft natuurlijk niet). Misschien glipt er wel 1 v.d feb. baby's voor mij
Ja dat vindt ik ook wel, ze moest tenminste tot gisteren binnen blijven vanwege trouwen partnerregistratie maar nu is alles geregeld dus kom maar opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef pessie het volgende:
Cool, na alles wat jullie al hebben meegemaakt zou het misschien ook wel fijn zijn dat jullie kindje geboren wordt.
Heb net een showmodel maxi cosi gevonden! 170 euro korting! Even met manlief overleggen. Word helemaal hyper!
Je weet dat je wrsch niks anders dan alleen je eigen hartslag hoort he? Het is echt knap als je al zelf met dat ding het hartje op zou kunnen pikken. De meeste mensen lukt het nog niet zo vroeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, ik ben nogal een ongeduldig type....
Wat betekent dat nu ik verzonnen heb dat ik zo'n ding wil, ik het dus ook nog in m'n lunchpauze wil gaan kopen natuurlijk...![]()
Als dat niet lukt zal ik 'm vanavond wel effe bestellen ergens... Die prijs was ik idd ook al tegengekomen, is idd de goedkoopste optie...
In de winkel waar wij onze geboortelijst hebben liggen, kan je hem alleszins ook kopen. Ik veronderstel dat je die dus ook in Nederland in een babywinkel kunt kopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:44 schreef flugeltje het volgende:
Is weer een F5 topic de komende periode
Effe vraagje, kun je zo'n Angelsounds ook in de winkel kopen of gaat dat alleen online? Iemand een tip voor me?
Ik dacht juist dat 14 weken wel een termijn was waarbij het zelf zou lukken en vanaf 12 weken door een professional... Verkeerd begrepen dan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je weet dat je wrsch niks anders dan alleen je eigen hartslag hoort he? Het is echt knap als je al zelf met dat ding het hartje op zou kunnen pikken. De meeste mensen lukt het nog niet zo vroeg.
Nee, jij zit goed en ik niet blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat 14 weken wel een termijn was waarbij het zelf zou lukken en vanaf 12 weken door een professional... Verkeerd begrepen dan...
Er zijn ook mensen die menen dat de geluidsgolven van de doppler schadelijk dan wel vervelend kunnen zijn voor de vruchtjes/ongeboren kindjes. Ik heb wel eens ergens gelezen dat dat de reden is dat men niet voor de 11/12 weken gaat zoeken naar het hartje. Dat kan ook nog een overweging zijn voor deze vk mss?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:03 schreef Orea het volgende:
Inderdaad, niet schrikken als je hem nog niet vind. De één vind hem met 9 weken al, de ander pas véél later! De verloskundige die bij mijn laatste echo was, zei dat ze het pas vanaf 24 weken aanraaddemaar dat was ook een vlos (niet de mijne gelukkig) die in haar praktijk pas met 16 weken ging proberen het hartje te vinden.
Dat hebben ze in het ziekenhuis tegen mij gezegd (omdat ik zo geschrokken was dat ik geen hartje hoorde bij de eerste echo).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die menen dat de geluidsgolven van de doppler schadelijk dan wel vervelend kunnen zijn voor de vruchtjes/ongeboren kindjes. Ik heb wel eens ergens gelezen dat dat de reden is dat men niet voor de 11/12 weken gaat zoeken naar het hartje. Dat kan ook nog een overweging zijn voor deze vk mss?
Stuur eens een wafeltje (of 2) deze kant op ter keuringquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:18 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb vanochtend te veel wafels gegeten![]()
Damn, ik kon echt niet stoppen en nu ben ik ongemakkelijk
Mijn wafels zijn gewoon te lekker
![]()
![]()
Is een geboorteplan verplicht? Mijn gyn heeft mij daar alleszins nog niets van gezegd. En wat houdt het eigenlijk in?
En het geluid zacht zetten als je dat ding op voor het eerst op je buik zet want dat maakt enorm veel herrie, daarna, het rondwrijven niet meer zo, maar dat eerst contact.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:09 schreef lily het volgende:
oh ja, en wel gel gebruiken (zonder gaat het veeeeel slechter)
ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat een mooi poppeke DeMajoor!
[..]
En het geluid zacht zetten als je dat ding op voor het eerst op je buik zet want dat maakt enorm veel herrie, daarna, het rondwrijven niet meer zo, maar dat eerst contact.![]()
Aah oke...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:55 schreef DeMajoor het volgende:
Asy: ze had in het vruchtwater gepoept en dit doorgeslikt en ingeademd. Volgens de kinderarts kan dit zelfs al voor de bevalling zijn gebeurd, omdat ze er erger last van had dan vaak het geval is. Verder had ze een aantal heel lage bloedwaardes (o.a. Hb), maar daarvoor is geen verklaring gevonden.
Precies, zet 'm op hè.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aah oke...
Nou ik ben blij dat nu alles in orde is. Geniet ervan en tot over een paar weken in het babietjestopic!
Maar dat ding laat allerlei geluiden horen, juist ook van jezelfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:02 schreef flugeltje het volgende:
DeMajoor
Wel balen van de nasleep na de bevalling zeg, kan me voorstellen dat je even 'op slot' sloeg. Gelukkig nu weer tijd genoeg om van elkaar te genieten
Asy; dat is precies mijn twijfel steeds geweest. Niet de hypochondrie, dat is een heel egoistische stoornis en slaat alleen op mezelf, voor wat het kindje betreft reflecteer ik daar dan weer juist niet op. De paniekaanvallen komen vanuit de hypochondrie, dus dat is ook op mezelf gericht... Ik maak me wel snel zorgen over de zwangerschap door mijn achtergrond van de miskramen, ik merk dat ik toch nog niet helemaal gerust kan zijn omdat er toch ook echt nog vrouwen zijn die met 14 weken of zelfs nog later alsnog een miskraam krijgen. Niet in die mate dat ik er continu mee bezig ben, maar de zorg is er wel. Kan mezelf dus inderdaad wel voorstellen dat ik in de stress zou schieten als ik het hartje niet kan vinden, daarom ook de lange twijfel. (ik ben rond 10 weken al begonnen met rondkijken)
Ik kan echt niet wachten tot ik m'n kindje ga voelen, hoopte dat ik met zo'n angelsounds de tijd tot het zo ver is zou kunnen overbruggen...
aah oke, gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:10 schreef flugeltje het volgende:
AsyIk vatte het juist goed op, lief dat je bezorgd om me bent
Ja, en ik ben 38 en mijn moeder belt nog vaak of alles wel goed gaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:18 schreef Vicky het volgende:
Dat bezorgd zijn dat blijft. Niet alleen aan het begin van de zwangerschap, ook aan het eind, maar zeker ook als je kindje er eenmaal is! Tess is ruim 7 maanden maar af en toen ga ik stiekum luisteren of ze nog wel ademt.
mijn moeder ook hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, en ik ben 38 en mijn moeder belt nog vaak of alles wel goed gaat
quote:
Maar die wafels zullen slecht zijn tegen dat ze bij jou geraken. Dat zou gewoon een zwaar verlies betekenenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Stuur eens een wafeltje (of 2) deze kant op ter keuring
Geboorteplan daar zet je in wat je allemaal wil rond de geboorte van je kind. Nu is dat bij mij op zich niet zoveel, maar mijn man begon het toch te duizelen. En hij wilde graag dat ik het op papier zou zetten zodat hij een leidraad heeft als ik het niet meer kan duidelijk maken...
Ik vind 26 februari wel een mooie datum. Dan zijn we precies een half jaar getr9ouwd![]()
He, dan zit je bij dezelfde als waar ik straks weer kom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook weer een even een update. Bij de VK was alles goed, dus weer een mooie sticker. Hebben de bevalling besproken. Hartje geluisterd, bloeddruk was goed, mannetje ligt er netjes voor, dus alles ok. Over 2 weken weer terug.
Oh en Vicky, aangezien ik nu weer Marike had en dus maar steeds geen andere vk's krijg, ga ik nu 1/2 naar de Schoolstraat en volgens mij heb ik dan een afspraak met Angela
Floria, gefeliciteerd met de goede echo!
DeMajoor, wat een popje!!
flowerbox, op zich jammer dat het 'alleen' de slijmprop was, maar wie weet komt het alsnog snel opgang.
Nog anderhalf uur en dan nog 2 dagen.... yeah!
LOLquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
He, dan zit je bij dezelfde als waar ik straks weer kom.
Bij Jen had ik Maretti, die heb ik nog een flinke trap verkocht.![]()
Ben benieuwd!! ZOu wel leuk zijn!! Zwaai dan ff als je langs rijdtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook weer een even een update. Bij de VK was alles goed, dus weer een mooie sticker. Hebben de bevalling besproken. Hartje geluisterd, bloeddruk was goed, mannetje ligt er netjes voor, dus alles ok. Over 2 weken weer terug.
Oh en Vicky, aangezien ik nu weer Marike had en dus maar steeds geen andere vk's krijg, ga ik nu 1/2 naar de Schoolstraat en volgens mij heb ik dan een afspraak met Angela
Floria, gefeliciteerd met de goede echo!
DeMajoor, wat een popje!!
flowerbox, op zich jammer dat het 'alleen' de slijmprop was, maar wie weet komt het alsnog snel opgang.
Nog anderhalf uur en dan nog 2 dagen.... yeah!
ff lekker sexen helpt de boel misschien op gang komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:26 schreef Co_OL het volgende:
Kleine update vanaf hier:
Bij de VK was alles in orde, Baby is niks gegroeid en dus klaar om op de wereld gezet te worden![]()
Nu is het dus afwachten wanneer ze zich meldt
Ik heb ook honger, en dat slaat dan om naar misselijk. Maar ik ben door mn voorraadje eten heen wat ik op een dag meeneem. nog een 15 minuten en dan kan ik lekker naar huis, misschien haal ik wel iets te snoepen onderweg ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:40 schreef Asyniur het volgende:
Ow wat een boel stickertjes zijn er weer uitgedeeld!![]()
DeLiedje, weten jullie het geslacht al? Willen jullie het überhaupt weten?
Leonie, je wil gewoon alle wafels voor jezelf houden![]()
Ow en dat geboorteplan is dus niet verplicht ofzo (zag dat ik dat niet had gezegd), maar ik vind het wel fijn dat mijn man weet wat ik wil...![]()
Ik heb zooooo'n honger! Ga denk ik zo maar eens koken...
quote:
Heb je koorts?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef ymme het volgende:
Ik heb het warmEcht heel erg warm. Het zweet loopt van mijn voorhoofd af. En ik doe helemaal niets.
Ben zelfs van 12.00 tot 16.00 uur weer naar bed geweest. Voel me echt zo raar. Futloos en zo warm.. Pfffffffff
Nee, geen koorts. Netjes 37,2.quote:
een beetje... maar ik heb net eindelijk weer fatsoenlijk kunnen eten. dus dat kan het ook zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef Floria het volgende:
Vreemd Ymme?! Maar hormonaal gekke dingen zijn natuurlijk standaard in een zwangerschap :-D
2e/3e/4e/5e zwangerschapdames: zo tegen 16uur zwel ik op en nu heb ik een echt heuse 20 weken pens, is dit herkenbaar? Ik lijkt ZO zwanger nu?!
Heb een dikke jas aangedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef Asyniur het volgende:
NIet te snel afkoelen hoor! Dan ben je dadelijk ziek
Maar iets luchtigers aan doen kan geen kwaad
misschien even op de wc gaan zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb een dikke jas aangedaan.
Maar iets luchtigers aan helpt dus ook niet. (om nou in mijn bh te blijven zitten vind ik ook al zo wat)..
Zojuist ook weer een flinke harde buik gehad, voelde alles gewoon samentrekken. Maar dat is nu weer minder. Beetje beurs gevoel in mijn buik.
Ach ja, ik zal het allemaal maar moeten nemen. Het zijn tenslotte de laatste loodjes. En niet zo heel gek voor 36 weken lijkt me.
Vind het echt zo knap dat je uberhaut nog aan het werk bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog maar wat wafels gegeten vanavond![]()
![]()
En vandaag om 15.45u moeten vertrekken op het werk. Ik kon gewoon niet meer. Viel bijna in slaap aan mijn pc. Nog 3 à 4 weken te gaan... zal schoon worden
Leonie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:56 schreef leonieke het volgende:
Thx Asyniur![]()
Ik heb in het verleden ook wel al eens mijn man 'per ongeluk' wakker gemaakt als hij aan het snurken wasMaar effectief, een zwangere vrouw MAG gewoon snurken en die maak je daar niet voor wakker
![]()
ik heb ooit eens een hele nacht niet kunnen slapen door kopzorgen op het werk en op een bepaald moment heb ik mijn man wakker gemaakt met de vraag of hij kon slapen... zo gemeen, hé eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Hier vannacht wel oke geslapen, behalve dat mijn man me een keer wakker maakte om te zeggen dat ik snurkte... So what, dat doe jij wel vaker... En toen viel ik dus moeilijk weer in slaap...
Wat een subtiele reactie van je baas. Die zou voor mij echt door de stront mogen zakken met zn opmerking. Nee jij kiest er voor om lekker op je nest te gaan stinken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
Jeetje, wat een lieve reacties!![]()
Reactie van manager: Heb je enig idee hoe onhandig dit uitkomt???![]()
M'n huidige project suckt, veel te druk, veel te veel stress. Ik ben inderdaad ook bang dat een groot gedeelte van de oorzaak in stress ligt. De verhuizing komt daar natuurlijk ook nog eens bovenop. Dat is wel 'positieve' stress, maar toch.
Ook is het wellicht genetische aanleg, ik was klein bij geboorte (en nu 1.89m) en vriendlief was ook klein.
Ik denk zelf dat het absoluut ook meespeelt dat ik nog steeds aan het spugen ben. Wat ik wel eet is niet supergezond maar ik probeer wel voldoende fruit te eten en vitaminepilletjes te nemen.
Dus ja, alles bij elkaar verklaart het een hoop denk ik!
Leo: Hoe laat heb je je gesprek?
Nou, inderdaad. Sterkte Keshet! En gewoon even je rust nemen hoor, hoe moeilijk het misschien ook is! Misschien dat je wat hulptroepen kunt inroepen voor de verhuizing? Laat je iig niet gek maken door vervelende managers hoor. Alsof het voor jou niet vervelend genoeg is, zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een subtiele reactie van je baas. Die zou voor mij echt door de stront mogen zakken met zn opmerking. Nee jij kiest er voor om lekker op je nest te gaan stinken?
Wat een egocentrische hork zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
Reactie van manager: Heb je enig idee hoe onhandig dit uitkomt???![]()
Meen je dat? Dat heb ik nou nooit geweten. Ik gebruikte gewoon baby otrivin.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik snurk normaal nooit, maar door de zwangerschap in combinatie met de verkoudheid dus blijkbaar wel. En normaal gesproken zou ik voor 's nachts ook neusspray gebruiken om goed te kunnen slapen, maar die 'droogt' de slijmvliezen en mag je dus niet te vaak gebruiken ivm mogelijkheid tot achteruitgang van kwaliteit van placenta. En hoe klein het risico ook is, ik wil het liever niet lopen...
In overleg met de huisarts kan je wel bepaalde sprays gebruiken, maar beter alleen zoutoplossing.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meen je dat? Dat heb ik nou nooit geweten. Ik gebruikte gewoon baby otrivin.
Weer een stickertje erbijquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:03 schreef mama_papa het volgende:
Afspraken gemaakt voor elke week t/m 18/02!
Nou, de kans lijkt mij zeer aanwezig dat je dan inderdaad al lekker met je baby in je armen ligt! Maar wel handig dat ze een afspraak willen maken voor het geval dat. Heeft ze wat autistische trekjes soms? Als iedereen mij serieus neemt wanneer ik met een big smile een opmerking maak.... Komt niet goed...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Weer een stickertje erbij![]()
Mijn afspraken liggen vast tot 25 februari (uitgerekend op 23 feb). Heb toen al lachend gezegd dat ik die afspraak van 25 feb niet nodig heb omdat ik dan al in het ziekenhuis ga liggen.
Die secretaresse kon niet zo erg lachen met mijn grapje en begon heel serieus dat ze die afspraak moest maken en dat ik daar echt niet onderuit kon en er niet mocht van uitgaan dat ik dan al bevallen was e.d.
Heb haar dan maar gezegd dat het om te lachen was.
Nooit tof als je een mop moet uitleggen
Als het hoofdje in je bekken ligt werkt het ook als een soort stop...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:32 schreef ymme het volgende:
Hier ook weer een stickertje...![]()
Bloeddruk was super. Baby doet het goed. Alleen had ik een heel klein beetje eiwit in mijn urine. Maar niets om mij zorgen over te maken.
Ook ligt de baby al een gedeelte in de bekken. En ik heb instructies gekregen wanneer te bellen. En dat het bed op klossen moet. En dat gaat vanmiddag gebeuren.![]()
Als mijn vliezen in de supermarkt breken ofzo, hoef ik dus niet te gaan liggen.
Heel normaal idd dat ze dan inleiden (al vind ik het jammer dat er tussen week 40 en 42 niets zou gebeurenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef pessie het volgende:
Ik zat in het update topic te speuren waar ik de plotselinge positieve test van Tico tegenkwam. Zo, wat zal dat raar zijn geweest! Maar wel heel![]()
En Leo, 8 maart is 2 weken na je uitgetrekende datum. Heel normaal dat ze je dan zouden inleiden toch? Maar dat hoeft echt niet te betekenen dat ie tot dan blijft zitten... Hij kan ook over 2 weken komen...
volgens mij ga ik dan echt nooit mijn bed in komen als het omhoog is. 2 jaar geleden bij mijn zus kwam ik er al amper op, laat staan als ik hoogzwanger ben!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het hoofdje in je bekken ligt werkt het ook als een soort stop...
Het bed omhoog vond ik zo'n ramp... Kijken hoe we dat gaan oplossen, ik ga wel op de keukentafel liggen voor de controles thuis denk ik.
krukjequote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
volgens mij ga ik dan echt nooit mijn bed in komen als het omhoog is. 2 jaar geleden bij mijn zus kwam ik er al amper op, laat staan als ik hoogzwanger ben!
Volgens mij gaat echt tzt iedereen mij keihard uitlachen dan!
ja, krukje had ik (1.60) ook gedaan. tis gewoon retevervelend als je zo'n kleintje bent. moet je 's nachts naar de wc, eerst alles bij elkaar grabbelen, licht aan, krukje goedpakken (rotkat!), zaklamp pakken (anders wordt selene en/of sangdrax weer wakker van het licht).quote:
Bij 34 weken is het best safe om er 1 aan te schaffen. Je krijgt in het begin misschien wel stuwing, maar dta neemt ook weer af. Koop gewoon een niet al te dure.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:53 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me nog afvroeg ivm die voedingsbh. Neem je daar dezelfde maat in als van de BH's waar je tijdens je zwangerschap mee rondloopt?
Mijn borsten zijn nog geen mm gegroeid sinds mijn zwangerschap, maar in het buikentopic las ik daarnet dat er mensen zijn waarbij de borsten na de bevalling nog groeien. Welke maat voorzie je dan het best?
Ik woon in ZO-Brabant, vandaar Maastricht...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef Asyniur het volgende:
Maar wel duidelijk DeMajoor!![]()
maar jij woont ook in Z-Limburg dus? Doe us PMen..
voor de stickertjes!!
Das toch nog een heel eind rijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:19 schreef DeMajoor het volgende:
[..]
Ik woon in ZO-Brabant, vandaar Maastricht...
Ja hoor. De vk maakte zich er geen zorgen om, omdat de urine ook erg donker was (wat dus betekend dat ik meer moet drinken) en ik sinds deze week ook meer afscheiding heb. Alle andere keren, was mijn urine uitstekend. Dus kijken hoe het volgende week is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef Keshet het volgende:
Bedankt voor je geweldige samenvatting DeMajoor! Ik had je verhaal inderdaad gevolgd in de topics, maar alles zo op een rijtje zien staan maakt het wel erg prettig om te lezen.
Ik ga zo je kaboutertje even bewonderen!![]()
Het rustig aan doen is me vandaag iig gelukt, ik heb de hele middag liggen slapen. Ben benieuwd of ik vannacht nog slaap.![]()
Morgen aan het einde van de dag kan ik in het Erasmus terecht. Ik hoop dat ze me daar wat meer duidelijkheid kunnen geven. Tot die tijd probeer ik me niet al te druk te maken; ik kan er nu zelf toch niks aan veranderen.
Bedankt voor het medeleven allemaal!
Ik wil nog even een![]()
![]()
voor alle stickertjes van de verloskundigen die ik voorbij zag komen!
Ymme: Hou je jezelf even goed in de gaten qua eiwit in de urine?
Slaapkop!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:16 schreef mama_papa het volgende:Voor alle dames met stickertjes!!
Ik heb weer een tukkie gedaan
Haha maar het is zo heerlijk, lekker languit liggen zonder dat manlief in de weg ligtquote:
Gewoon proberen, en anders opnieuw beginnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oke, ik heb echt mijn eerste hormonale bui.
Ik ben namelijk van plan dit te maken: http://www.ontwerpt.nu/vo/mzslaap.html
Omdat ik zelf zo'n poppetje had vroegeren dat was mijn favoriete poppetje en ik vind nu dat mijn kind dat ook moet hebben.
En ik ben niet eens handig/creatief!!
Dusssss
als je het simmu style doet: succes met de haagse scheldpartij na 2 dagen k*tten waarna je het in de vullisbak miktquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oke, ik heb echt mijn eerste hormonale bui.
Ik ben namelijk van plan dit te maken: http://www.ontwerpt.nu/vo/mzslaap.html
Omdat ik zelf zo'n poppetje had vroegeren dat was mijn favoriete poppetje en ik vind nu dat mijn kind dat ook moet hebben.
En ik ben niet eens handig/creatief!!
Dusssss
Ach, de Brabantse scheldpartijen mogen er ook wel zijn hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:31 schreef simmu het volgende:
[..]
als je het simmu style doet: succes met de haagse scheldpartij na 2 dagen k*tten waarna je het in de vullisbak mikt
bijzonder verhaal, fijn dat alles nu goed lijkt..quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Tazz het volgende:
[..]
bijzonder verhaal, fijn dat alles nu goed lijkt..
Ik heb nog even een echo ingescand:
[ afbeelding ]
Hee je krijgt een pindaquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef Tazz het volgende:
[..]
bijzonder verhaal, fijn dat alles nu goed lijkt..
Ik heb nog even een echo ingescand:
[ afbeelding ]
Krijg je daar niets van terugbetaald?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef Asyniur het volgende:
happy bijna verlof!!![]()
Hier moeten we volgende week de klossen en de po gaan ophalen![]()
Aaargh!!
en de rekening voor de bekkentherapie binnen![]()
Nee, maar dat wist ik al. Ik ben er niet voor verzekerd...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Krijg je daar niets van terugbetaald?
Iemand die zwanger is in België heeft recht op 9 kine-sessies en ik heb iets opgevangen dat het bij zware problemen eventueel verdubbeld zou kunnen worden.
Maar bij een harde buik denk ik toch aan een buik die echt helemaal opgespannen moet zijn (een beetje in de zin dat het velletje zou kunnen blinken omdat alles zo strak is). Of hoort dat er niet persé bij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
Tazz wat een ontzettend mooie echo!
Leonieke, die venijnige steken kunnen ook harde buiken zijn maar dan zijn het pijnlijke harde buiken.
Bij mij was het met 14 weken wel klaar met het spugen. Dacht ik. Maar gisteren voor ik ging ontbijten moest ik ook weer overgeven. Moet zeggen dat ik het ook alleen had voor het ontbijt, want dan at ik te laat ofzo. Nu gaat dat gelukkig wel weerquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
Tazz wat een ontzettend mooie echo!
Leonieke, die venijnige steken kunnen ook harde buiken zijn maar dan zijn het pijnlijke harde buiken.
Hier vanochtend gespuugd voor het ontbijt, dat is weer nieuw. Ik dacht steeds dat na 13 weken het echt wel over zou zijn, nou, volgens mij wordt het alleen maar erger. Mn moeder heeft nog niet gebeld met de mededeling dat dat nu echt over moet zijn, maar zal ik zaterdag wel horen, ze is bij mn broer zn verjaardag aanwezig(het is bij ons altijd maar afwachten wanneer we mn vader of moeder weer zien omdat ze niet zo dichtbij wonen). Dus rijden we vanuit het noorden naar hilversum met mn zus en zwager voor een avondje verjaardag vieren!
Ik heb vanochtend weer interessant gedroomd. Ik droomde dat mn man nog steeds anti kraak woonde en dat we daar gingen wonen nadat we getrouwd warenwe gingen trouwen omdat ik zwanger bleek. Ik werd een beetje raar wakker, maar kwam gelukkig vrij snel tot de conclusie dat we toch echt dit jaar al 4 jaar getrouwd zijn.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef sindell het volgende:
37 weken vandaag![]()
Dus meldt?
Mja dat had ik ook Cantare, vooral bij opstaan, dan kon ik mezelf even niet rechtop krijgen. Hoort erbij
Volgens mij hebben alle spieren in mn buik last van het uitdijen. Ik schaal alles gewoon onder bandenpijn. Dat is gelukkig wel iets dat veel minder is geworden! Kortom, het wordt op een gegeven moment weer minder, maar het schijnt later wel weer erger te worden. Nou ja, hoort erbij...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Cantare het volgende:
Heheh. Het kan dus nog veel erger worden begrijp ik.Maar bij mij zit het niet zo laag als je bij de omschrijvingen wel eens leest, niet bij m'n liezen ofzo.
ik had/heb er last van met hoesten.. Is ook niet echt prettig. Iemand had ooit s tegen mij gezegd dat het bandenpijn is dus neem aan dat het zo is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Cantare het volgende:
Heheh. Het kan dus nog veel erger worden begrijp ik.Maar bij mij zit het niet zo laag als je bij de omschrijvingen wel eens leest, niet bij m'n liezen ofzo.
Bellen naar de planning, situatie uitleggen en planning aan laten passen... Anders vragen of zij er dan voor gaan zorgen dat je op hun kosten naar een kraamhotel kunt indien nodig...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:21 schreef simmu het volgende:
sorrie dames, ik gooi er even een emopost doorheen. want ze zouden het dak komen renoveren. ze zouden volgende week starten. vandaag kreeg ik de planning. het duurt anderhalve week, en ze starten.......jawel: als ik precies 36 weken zwanger ben! inclusief asbestsanering waarvoor we een dag elders dienen te verblijven. ain't life grand!
edit; ik kan dus dan ook niet ff een weekje naar familie (200 km verderop) wegens te ver heen. ik wil toch wel graag in de buurt van mijn gyn en mijn ziekenhuis blijven...
juh, ze laten je meestal maximaal tot 37 weken doorlopen ja. tis dus psies in de bevaltijd, danwel de laatste loodjes met heel veel ellende-tijd. ik ga straks wel ff langs de buren of die er bezwaar tegen hebben dat ik bezwaar maak bij die luitjes en vraag/zeur of het niet eerder kan. ze doen de huizen per blokje namelijk. ik ben de pechspree wel weer beu. vakantie dit jaar kan ik ook wel (weer) vergeten) want sangdrax is volgende week met die promotie ook weer vrije dagen kwijt. ik ben verdorie elke dag idiote ideetjes van zn pa aan het afschieten terwijl ik ondertussen sangdrax kalmeer, 6 uur per nacht slaap (overdag niks, want selene wil niet). nog ff en ik pak selene onder mijn arm en vertrek naar een vakantiehuisje van ons spaargeld en fuck die nieuwe auto.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Cantare het volgende:
He bah, Simmu, dat is echt rotNiet fijn als je hoogzwanger bent, en zeker als het een tweeling is die zich best nog eens eerder aan zou kunnen dienen (toch?). Kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt
![]()
Had ook al wel verwacht dat het zo kort door de bocht niet zou zijn. Er is geen bouwvakker die op dat moment aan jullie huis zou willen beginnen. Ze zijn vaak wel lomp, maar niet geheel ongevoeligquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef simmu het volgende:
*oef*. gebeld! (en dank voor jullie aardige woorden en raad!)
de soep is idd niet zo warm als opgediend. de planning is heeeeeeel ruim opgezet omdat dat van de woningbouw moest. blijkt dat het daadwerkelijke werk maar 1 dag per woning is (en heel erg van het weer afhankelijk) bij ons type woning, ze hebben gewoon veel tijd ingepland wegens het weer (ze mogen niet werken bij regen of vorst, want de dakpannen moeten er ook af).
de voorman wordt ingelicht met de mededeling dat wij eventueel eerder/later mogen in overleg ter plekke. onze woning hoeft niet ge-asbestsaneerd te worden schijnt en ze hoeven nauwelijjks binnen te zijn. oi, wat schoot ik in de stress. bij selene kon ik rond die tijd namelijk echt helemaal niks meer behalve als een gestrande walvis op de bank liggen.......
oi, ik ben zo opgelucht! ik las die brief en schrok me echt helemaal kapot. we hebben al net 4 maanden geleden de vorige verbouwing gehad, en dat was een redelijk drama (klopboorfeest, seleentje kan best tegen boren, maar die klopboren gingen toch te ver. zeker 4 dagen lang. en toen was ik pas net zwanger en gewoon mobiel!)quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef sindell het volgende:
Goed dat je gebeld hebt! Valt allemaal wel weer mee dus, beter
Voel je je nu ook weer wat beter?
bij mijn weten is dat redelijk normaal. ik had het iig wel. eerste 3 maanden voelde ik me nonstop alsof ik elk moment ongesteld kon worden. en als mijn darmen nu niet fijn mee willen werken nog steeds. *troost*, hang on in there met de spannende begintijd hoor!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
zegguh, zonder aanstellerig te doen:
Ik heb best wel krampen in mn buik. Das normaal toch? ! (Ik weet het even niet meer of ik dat de 1e keer ook had..)
En als je darmen lekker aan het krampen zijn, dan kan het toch heel goed dat je baarmoeder mee gaat doen?
Ik had dat gisterenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb best wel krampen in mn buik. Das normaal toch? ! (Ik weet het even niet meer of ik dat de 1e keer ook had..)
En als je darmen lekker aan het krampen zijn, dan kan het toch heel goed dat je baarmoeder mee gaat doen?
ik heb dat ook gehad, voornamelijk de eerste 3 maanden. Nu voel ik het volgens mij nog heel af en toe.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Het is echt zo fijn. Vooral omdat ik al vanaf week 16 met flinke pijntjes loop. En stofzuigen/stoffen en dweilen wordt hier wel gewoon door mij gedaan (al is dit wel minder dan eerst), omdat dat ook gewoon MOET met 2 honden en 2 katten. Maar echt een keer de badkamer helemaal goed enzo, dat lukt me gewoon niet meer. En ben zelf al z'n poetsmiep hihi. Wil altijd alles netjes en schoon hebben. En in mijn ogen is het altijd wel vies hoor, ookal is dat echt niet. Schoonmmoeder is nu de vloer op de slaapkamer in een soda-sopje aan het zetten. Even laten inwerken enzo. Die heeft allemaal van die dingen, dat het ook echt goed gebeurd. Zelfs plinten met een natte doek, kastdeuren binnen en buiten pfffff dat mens is zo poets gek (is ook d'r werk hihi).quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:21 schreef mama_papa het volgende:
Ymme wat fijn!! Mijn moeder komt morgen ook mn huis poetsenWat lief he, zo'n familie
Hoe gaat het verder met je? Is het allemaal nog een beetje vol te houden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Asyniur het volgende:
simmu, fijn dat het meevalt![]()
Krampen zijn altijd vervelend. Hoe logisch de verklaring ook is. En dan is de krampentijd over en voel je de baby bewegen en als je hem dan eens even niet voel, denk je 'oh help, het zal toch wel in orde zijn'.
Waar zijn we aan begonnen...![]()
Ik ben zojuist nog op de bank in slaap gevallen. Even hazeslaapje tussendoor. Blijkbaar had ik het nodig
Ow en even eenvoor de schoonmaakteams!
Hier is mijn zusje dus geweest.
Ik ben dus geen poetsmiep, nooit geweest. Maar het mag wel een beetje choon zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je? Is het allemaal nog een beetje vol te houden.
Mja zo echt hard heb ik het nog niet gevoeld. Misschien ben ik wel iemand die noooooiiitt een harde buik zal hebben tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, jammer dat het niet helemaal ging zoals verwacht. Maar goed dat je voor jezelf opgekomen bent! En wat die harde buiken betreft: je buik voelt dan keihard maar hij staat niet zo strak dat het gaat blinken hoorMaar als je aan je buik voelt, dan voelt alles helemaal hard van binnen.
Maar ik vind ze niet lijken op venijnige steken zoals jij het beschrijft.
Ik zou eerder denken dat je last hebt van je banden of dat je zoon aan het indalen is. Dat laatste doet bij mij ook echt gemeen zeer!
Dat blijf je toch wel houden, eerste, tweede of zoveelste zwangerschap volgens mij... Ik had rond 7 weken en tegen de 9/9,5 week steeds wat kramp en dan bloed. En dan zakte het weer af. Maar zeker als ze al aan hebben gegeven dat je het nog kan verwachten dan zal dat zeker zo zijn..quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Ja zie je wel. Stom is dat he? Je kan jezelf echt gek maken.
Punt komt ook nog, er zitten nog een paar plekjes in de baarmoeder waar de innesteling wat heftig is gegaan (zo zei ze het). Daardoor kan ik zomaar opeens bloed verliezen. Dat helpt dus ook niet. Want ja ik weet dat het kan en toch schijt ik 7 kleuren.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:51 schreef pessie het volgende:
Orea dat klinkt absoluut niet fijn! Heb je binnenkort weer afspraak bij vk? Misschien even aangeven...
Leo, volgens mij is het zo dat na 32 weken zwangerschap stofzuigen sowieso wordt afgeraden. Het is namelijk erg intensief en een half uur stofzuigen is hetzelfde als een half uur intensief sporten. Dat doe je in principe ook niet meer na 32 weken zwangerschap. Ik heb 1 keer gehoord van iemand die ergens had gelezen dat ze bij 20 weken niet meer kon stofzuigen, maar er zijn genoeg zwangere dames die met 20 weken nog wel sporten, dus tsja... Hangt ook van je lichaam af.
Sterker nog, waar is dat boek, dat kan ik mooi voor M. z'n verjaardag geven!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Meen je dat nou?
Dat boek of die vk heb ik dan gemist denk ik tijdens mijn zwangerschap!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sterker nog, waar is dat boek, dat kan ik mooi voor M. z'n verjaardag geven!
Nou het is de nieuwste mielen stofzuiger. En die was behoorlijk duur. Dus neem aan, dat deze wel goed is. Ik kan hem niet eens vol uit zetten, met de kracht. Pffff dat is echt te zwaar. Net of dat ding zich aan de vloer vast zuigt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef leonieke het volgende:
Zonder mij te willen moeien, maar heb je een goeie stofzuiger?
Ik heb normaalgezien geen last van mijn bekken, maar elke keer als ik met de stofzuiger heb rondgelopen, moet ik ook rusten omdat ik pijn heb. Maar in mijn ogen is onze stofzuiger gewoon niet krachtig genoeg (het is zelfs zo erg dat ik hem al bijna buitengekieperd heb, maar dat is dan ook weer overdreven voor die paar weken dat ik nog moet rondlopen)
Vind hij dat echt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Ik ben al blij dat mijn man zelf vindt dat ik het niet meer mag doen. Levert als ik in een hormonale bui soms wel eens een pittige discussie op en dan laat hij mij toch doen. En achteraf zit ik natuurlijk wat uit te blazen in de zetel en verschijnt er een grijns op zijn gezicht en dan hoor ik hem gewoon denken: "zie je wel wie er gelijk had..." (en dan begint hij te koken of te strijken)
ik mocht alleen niet meer de zware tassen met boodschappen naar boven dragen. Verder deed ik zo goed als alles zelf nog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind hij dat echt?
Ik zou mn man echt hard uitlachen als hij aankomt met iets dat ik niet meer zou mogen hoor. Je voelt zelf toch heel goed of je iets wel of niet kan? Kom op je ben alleen maar zwanger, niet ziek of beperkt.
Dyson hier ook gehad. Maar ik raad je deze echt af. De Miele (zonder n hihi) is toch echt de beste vind ik hoor. En gewoon lekker degelijk en makkelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:19 schreef leonieke het volgende:
Mja, dat is alleszins wel andere kwaliteit van stofzuiger dan die van ons. Ik wil ook een Miele of een Dyson
Ik deed dat ook nog zelf, maar ik woon gelijkvloers. Maar ik ging ook lekker alleen boodschappen doen, zonder gezeik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik mocht alleen niet meer de zware tassen met boodschappen naar boven dragen. Verder deed ik zo goed als alles zelf nog.
Toch merk ik wel dat het bekertje iets sneller leeg is dan vroeger. Waar ik vroeger rustig ging werken, de boodschappen deed en vervolgens nog even met stofzuiger en dweil door het huis sjeesde voor ik ging koken haak ik nu ergens halverwege wel af...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind hij dat echt?
Ik zou mn man echt hard uitlachen als hij aankomt met iets dat ik niet meer zou mogen hoor. Je voelt zelf toch heel goed of je iets wel of niet kan? Kom op je ben alleen maar zwanger, niet ziek of beperkt.
precies, dat boek moet ik ook hebben!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sterker nog, waar is dat boek, dat kan ik mooi voor M. z'n verjaardag geven!
Ik zie t R ook echt niet zeggen tegen me haha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind hij dat echt?
Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
precies, dat boek moet ik ook hebben!
Zo zwaar is stofzuigen toch niet? Of misschien doe ik het verkeerd, kan ook natuurlijk
oh strijken doe ik niet aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
Ik zeg: je zoon is op zoek naar de uitgang!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef leonieke het volgende:
En ai! Ik stond daarnet recht om naar het toilet te gaan (mijn hoofdbezigheid) en toen ben ik toch wel weer ff moeten gaan zitten. Geen steken in mijn lies of buik deze keer, maar een pak lager. Wat was me dat zeg?!?
Sh*t zeg, dat moet die kleine niet meer te vaak doen
Jaa, daar is freecell!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
after-verhuis-tvp en nu ga ik teruglezen
dat weet ze toch nog niet..quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jaa, daar is freecell!!![]()
Hoe is het gegaan? Bevalt het nieuwe huis?
En hoe voel je je?
Ja die ondersteek inderdaad, waar is die precies voor nodig? Na mijn blindedarm operatie hebben ze ook geprobeerd om me zo'n ding onder mijn kont te schuiven, nou dat wilde natuurlijk voor geen meter, konden ze me alsnog op zo'n stoel hijsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef octopussy het volgende:
Grappig, ik heb echt een soort van ommeslag gehad sinds een paar dagen. Slaap nu best goed, heb minder last van rugpijn, de bekkenpijn is weg. En ik heb dus vandaag de benedenverdieping gestoft, gestofzuigd en gedweild en de trap ook even meegenomenOja, en net nog even naar de Hema geweest om mijn nieuwe slaapkamergordijnen op te halen.
Oh en ik heb geen zin om een ondersteek te huren/kopen dus ik heb in plaats daar van een klein wasteiltje gekocht. Kunnen ze mooi de placenta daar in flikkeren. In bed op de po gaan dat kan ik toch niet.
Die is om de placenta op te vangen, en daarna kan ie meteen op het vuur voor de kraamvisite.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef sindell het volgende:
[..]
Ja die ondersteek inderdaad, waar is die precies voor nodig? Na mijn blindedarm operatie hebben ze ook geprobeerd om me zo'n ding onder mijn kont te schuiven, nou dat wilde natuurlijk voor geen meter, konden ze me alsnog op zo'n stoel hijsen![]()
Als het is om de placenta in te bestuderen, nou ga lekker je gang(ik hoef dat ding niet te zien denk ik)
Ohw controle bij VK was goed, baby ligt helemaal ingedaald, bloeddruk goed etc. Afwachten dus nu
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is om de placenta op te vangen, en daarna kan ie meteen op het vuur voor de kraamvisite.
dat wel ja. ik merk bv goed dat ik tijdens deze zwangerschap gewoon echt een boel minder 'kan' dan bij selene hoor. 'kan' tussen haakjes, want sure, ik kan natuurlijk wel gewoon alles, maar ik betaal ervoor als ik het ook doe. geen tukkie levert gegarandeerd een erg sjaggerijnige en vermoeide simmu (en automatisch ook een sjaggerijnige en vermoeide selene, en dan wacht sangdrax een feestje alstie thuiskomt uit zn werkquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
tijd om lekker te rommelen in je nieuwe huisje dan! fijn dat alles goed gegaan isquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb de ondersteek wel in huis, moest toch de klossen halen
Hier gaat het wel prima, harde buiken zijn nog aanwezig, paar keer 's avonds wat gerommel gehad, maar niet genoeg om de vlos te bellen (wel genoeg om zelf onrustig te worden) en 's morgens was het dan weer over.
Mijn bekken houdt zich best goed met verhuizen eden ik heb nog best veel zelf kunnen doen
Nou ja dit dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:18 schreef simmu het volgende:
[..]
dat wel ja. ik merk bv goed dat ik tijdens deze zwangerschap gewoon echt een boel minder 'kan' dan bij selene hoor. 'kan' tussen haakjes, want sure, ik kan natuurlijk wel gewoon alles, maar ik betaal ervoor als ik het ook doe. geen tukkie levert gegarandeerd een erg sjaggerijnige en vermoeide simmu (en automatisch ook een sjaggerijnige en vermoeide selene, en dan wacht sangdrax een feestje alstie thuiskomt uit zn werkdie proberen we dus te vermijden!)
Fijn dat jij je zo goed voelt DJRandall! Heerlijk toch!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef DJRandall het volgende:
Freecell: welkom terug! Eindelijk verhuisd....
Dames over poetsen: ik heb echt de grote schoonmaak helemaal zelf gedaan, behalve de ramen. Het is dat schoonmoeder het aanbood, anders deed ik het nog zelf ook. Moet zeggen dat het soms erg lang duurt voordat iets klaar is, maar ok. Gisteren de gehele keuken aan binnen- en buitenkant gedaan. Daarna de benedenverdieping gezogen en gedweild. Was wel teveel, maar gelukkig herstel ik redelijk snel.
Ik ben ook enorm eigenwijs, want ik zou vanavond samen met lief de keuken doen. Hij wilde wel helpen. Maar hij werkt de hele week en dan voel ik me schuldig en zorg dus dat het al klaar is....![]()
En wat betreft de wet van Fok!....Schreef ik gisteren dat ik zo goed kon slapen, lag ik vannacht op de bank.....ben moe.....
Verder hebben ons hummeltje en ik vandaag onenigheid over de juiste plek voor zijn/haar voeten! Denk serieus dat er vandaag iets gekneusd is......
Prima dagje dus, ik ga even lekker liggen en wachten tot de frietjes komen...![]()
Ach, iedereen heeft goede en slechte dagen toch? Nu, na bijna 37 weken, begin ik het boven de pot hangen wel een beetje beu te worden. Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk te genieten van de dingen die ik dus nog WEL kan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn dat jij je zo goed voelt DJRandall! Heerlijk toch!![]()
EN die ruzie met die voetjes: heel herkenbaar![]()
Frietjes!!!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef octopussy het volgende:
Ik wil het liefst nu bevallen![]()
Ook al gaat het nu prima lichamelijk, ik vind het veel te spannend allemaal. Ben er 24/7 mee bezig in mijn hoofd en daar word ik niet rustiger van
Écht? Van mij 'moet' Harry echt nog even blijven zitten hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef mama_papa het volgende:
Octo ik snap je helemaal! Ik heb precies hetzelfde, van mij mag ze komenAlles is klaar en ik ben er ook klaar voor
Lief dat je aan me denkt pessie!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef pessie het volgende:
Zeg, heeft iemand draakje gezien?
En wat betreft de februari baby's, die mogen nog wel even wachten, eerst flowerbox nog toch??
Klinkt als prima op tijd. Moet voor de bevalling toch? Is dan toch echt geluktquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt pessie!
Ik denk zelf dat het misschien dit weekend wel kan gaan gebeuren. Gewoon een gevoel hoor, nergens op gebaseerd.
Verder zijn gisteren eindelijk de kratjes onder ons bed geplaatst. Mooi op tijd toch? ( nee, dat was niet mijn planning maar ja)
We zijn er nu wel echt echt klaar voor.
tof toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:32 schreef ChilllayD het volgende:
Het is toch erg, 12 weken 4 dagen en dat DIT![]()
(vind ik helemaal niet erg, hihi)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |