Heb je koorts?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef ymme het volgende:
Ik heb het warmEcht heel erg warm. Het zweet loopt van mijn voorhoofd af. En ik doe helemaal niets.
Ben zelfs van 12.00 tot 16.00 uur weer naar bed geweest. Voel me echt zo raar. Futloos en zo warm.. Pfffffffff
Nee, geen koorts. Netjes 37,2.quote:
een beetje... maar ik heb net eindelijk weer fatsoenlijk kunnen eten. dus dat kan het ook zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef Floria het volgende:
Vreemd Ymme?! Maar hormonaal gekke dingen zijn natuurlijk standaard in een zwangerschap :-D
2e/3e/4e/5e zwangerschapdames: zo tegen 16uur zwel ik op en nu heb ik een echt heuse 20 weken pens, is dit herkenbaar? Ik lijkt ZO zwanger nu?!
Heb een dikke jas aangedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef Asyniur het volgende:
NIet te snel afkoelen hoor! Dan ben je dadelijk ziek
Maar iets luchtigers aan doen kan geen kwaad
misschien even op de wc gaan zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Heb een dikke jas aangedaan.
Maar iets luchtigers aan helpt dus ook niet. (om nou in mijn bh te blijven zitten vind ik ook al zo wat)..
Zojuist ook weer een flinke harde buik gehad, voelde alles gewoon samentrekken. Maar dat is nu weer minder. Beetje beurs gevoel in mijn buik.
Ach ja, ik zal het allemaal maar moeten nemen. Het zijn tenslotte de laatste loodjes. En niet zo heel gek voor 36 weken lijkt me.
Vind het echt zo knap dat je uberhaut nog aan het werk bent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog maar wat wafels gegeten vanavond![]()
![]()
En vandaag om 15.45u moeten vertrekken op het werk. Ik kon gewoon niet meer. Viel bijna in slaap aan mijn pc. Nog 3 à 4 weken te gaan... zal schoon worden
Leonie!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:56 schreef leonieke het volgende:
Thx Asyniur![]()
Ik heb in het verleden ook wel al eens mijn man 'per ongeluk' wakker gemaakt als hij aan het snurken wasMaar effectief, een zwangere vrouw MAG gewoon snurken en die maak je daar niet voor wakker
![]()
ik heb ooit eens een hele nacht niet kunnen slapen door kopzorgen op het werk en op een bepaald moment heb ik mijn man wakker gemaakt met de vraag of hij kon slapen... zo gemeen, hé eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Hier vannacht wel oke geslapen, behalve dat mijn man me een keer wakker maakte om te zeggen dat ik snurkte... So what, dat doe jij wel vaker... En toen viel ik dus moeilijk weer in slaap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |