abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77016481
Best griezelig!

Mijn klachten blijven echt prima binnen de perken, maar gisteren vond ik mezelf toch wel even zielig. Ik had baggerslecht geslapen en moest om 6 uur op, om op de universiteit naar 8 presentaties te luisteren (over genetische afwijkingen en psychiatrische stoornissen, leuk als je zwanger bent ) en er zelf een te houden. En ik was me toch misselijk en moe. Ik dacht echt: a. ik val flauw, b. ik ga huilen, c. ik ga kotsen, d. ik val in slaap. Gelukkig allemaal niet gebeurd, maar wat was ik blij toen het klaar was. Vervolgens nog 2,5 uur in de trein terug naar huis (vertraging) en nog de hele avond dirigeren. Maar we hebben het overleefd.

Ik zag trouwens dat er actie in de tent was bij Flowerbox.

En het prachtige dochtertje van DeMajoor fijn dat jullie thuis zijn!
pi_77017983
Ik heb het warm Echt heel erg warm. Het zweet loopt van mijn voorhoofd af. En ik doe helemaal niets.
Ben zelfs van 12.00 tot 16.00 uur weer naar bed geweest. Voel me echt zo raar. Futloos en zo warm.. Pfffffffff
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:22:10 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77019240
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef ymme het volgende:
Ik heb het warm Echt heel erg warm. Het zweet loopt van mijn voorhoofd af. En ik doe helemaal niets.
Ben zelfs van 12.00 tot 16.00 uur weer naar bed geweest. Voel me echt zo raar. Futloos en zo warm.. Pfffffffff
Heb je koorts?
pi_77019323
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Heb je koorts?
Nee, geen koorts. Netjes 37,2.
Heb zojuist mijn trui maar uit gedaan en zit nu in mijn bh achter de pc. Is beter te doen.
Zo maar eens naar buiten met de honden, ff een beetje frisse lucht halen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:29:58 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77019613
NIet te snel afkoelen hoor! Dan ben je dadelijk ziek
Maar iets luchtigers aan doen kan geen kwaad
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:54:12 #106
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77020577
Vreemd Ymme?! Maar hormonaal gekke dingen zijn natuurlijk standaard in een zwangerschap :-D

2e/3e/4e/5e zwangerschapdames: zo tegen 16uur zwel ik op en nu heb ik een echt heuse 20 weken pens, is dit herkenbaar? Ik lijkt ZO zwanger nu?!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77020740
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef Floria het volgende:
Vreemd Ymme?! Maar hormonaal gekke dingen zijn natuurlijk standaard in een zwangerschap :-D

2e/3e/4e/5e zwangerschapdames: zo tegen 16uur zwel ik op en nu heb ik een echt heuse 20 weken pens, is dit herkenbaar? Ik lijkt ZO zwanger nu?!
een beetje... maar ik heb net eindelijk weer fatsoenlijk kunnen eten. dus dat kan het ook zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77021043
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef Asyniur het volgende:
NIet te snel afkoelen hoor! Dan ben je dadelijk ziek
Maar iets luchtigers aan doen kan geen kwaad
Heb een dikke jas aangedaan.
Maar iets luchtigers aan helpt dus ook niet. (om nou in mijn bh te blijven zitten vind ik ook al zo wat)..
Zojuist ook weer een flinke harde buik gehad, voelde alles gewoon samentrekken. Maar dat is nu weer minder. Beetje beurs gevoel in mijn buik.
Ach ja, ik zal het allemaal maar moeten nemen. Het zijn tenslotte de laatste loodjes. En niet zo heel gek voor 36 weken lijkt me.
pi_77021048
Dat heb ik ook Floria! Gisterochtend zei mijn collega nog "je lijkt helemaal niet zwanger!'. Ik kwam haar om half vijf weer tegen en toen nam ze haar woorden terug
pi_77021801
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:04 schreef ymme het volgende:

[..]

Heb een dikke jas aangedaan.
Maar iets luchtigers aan helpt dus ook niet. (om nou in mijn bh te blijven zitten vind ik ook al zo wat)..
Zojuist ook weer een flinke harde buik gehad, voelde alles gewoon samentrekken. Maar dat is nu weer minder. Beetje beurs gevoel in mijn buik.
Ach ja, ik zal het allemaal maar moeten nemen. Het zijn tenslotte de laatste loodjes. En niet zo heel gek voor 36 weken lijkt me.
misschien even op de wc gaan zitten
dat is het bij mij iig nog wel eens, kan ik helemaal flauw van worden, zweten als een paard, duizelig en algeheel erg naar.

snel overgaan hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77023026
Dat is het ook niet Simmu. Maar bedankt voor de tip.
Zit nu aan een appel. Misschien dat ik me daardoor beter ga voelen.
pi_77023383
Ik heb nog maar wat wafels gegeten vanavond
En vandaag om 15.45u moeten vertrekken op het werk. Ik kon gewoon niet meer. Viel bijna in slaap aan mijn pc. Nog 3 à 4 weken te gaan... zal schoon worden
pi_77023524
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef leonieke het volgende:
Ik heb nog maar wat wafels gegeten vanavond
En vandaag om 15.45u moeten vertrekken op het werk. Ik kon gewoon niet meer. Viel bijna in slaap aan mijn pc. Nog 3 à 4 weken te gaan... zal schoon worden
Vind het echt zo knap dat je uberhaut nog aan het werk bent.
Ik val al om overdag en kan gewoon soms echt niet meer. En ik werk al vanaf 20 weken niet meer.
Maar Leonieke, wel goed naar je lichaam luisteren, als het niet gaat dan gaat het niet. En eerder met verlof gaan is geen schande hoor.
pi_77023666
Mja, dat doe ik nu ook hoor. Als het niet meer gaat, spring (lees: waggel) ik in mijn auto en rij ik naar huis (of laat ik mijn man rijden en lig ik al te tukken in de auto ). Daarnet ook gewoon nog 'ff' anderhalfuur geslapen in de zetel. Het zal nodig geweest zijn
Morgen gesprek met mijn baas over mijn opvolging... Vraag me af wat het zal geven.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:12:06 #115
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77040984
Goedemorgen, hier weer enorm slecht geslapen + steeds eruit moeten om te plassen. Om 12 uur afspraak bij de VK en dan gaan we het gelijk hebben over de bevalling Spannend!!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77041233
Ik heb vannacht gewoon geweigerd om op te staan omdat ik naar het toilet moest

Veel plezier bij de VK mama_papa
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:52:32 #117
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77041443
Leonie, succes met de bespre3kingen met je baas!

m_p, spannend hoor!

Hier vannacht wel oke geslapen, behalve dat mijn man me een keer wakker maakte om te zeggen dat ik snurkte... So what, dat doe jij wel vaker... En toen viel ik dus moeilijk weer in slaap...
pi_77041504
Thx Asyniur

Ik heb in het verleden ook wel al eens mijn man 'per ongeluk' wakker gemaakt als hij aan het snurken was Maar effectief, een zwangere vrouw MAG gewoon snurken en die maak je daar niet voor wakker
ik heb ooit eens een hele nacht niet kunnen slapen door kopzorgen op het werk en op een bepaald moment heb ik mijn man wakker gemaakt met de vraag of hij kon slapen... zo gemeen, hé eigenlijk
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:02:36 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77041584
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:56 schreef leonieke het volgende:
Thx Asyniur

Ik heb in het verleden ook wel al eens mijn man 'per ongeluk' wakker gemaakt als hij aan het snurken was Maar effectief, een zwangere vrouw MAG gewoon snurken en die maak je daar niet voor wakker
ik heb ooit eens een hele nacht niet kunnen slapen door kopzorgen op het werk en op een bepaald moment heb ik mijn man wakker gemaakt met de vraag of hij kon slapen... zo gemeen, hé eigenlijk
Leonie!

Nou ik ben ook nog eens vreselijk verkouden en van de week heb ik nog gezegd dat ik zo blij ben dat hij me dan niet wakker maakt omdat ik dan zo moeilijk weer in slaap val. Dus vannacht kreeg ik een por. IK dacht eerst dat het een vergissing was en toen volgde opnieuw een por. Dus ik : watte? Hij: je snurkt N ikke : nou en? Hij: zo kan ik niet slapen... ik ik slaap zo vaak slecht en nou maakt ook nog iemand mij wakker voor iets waar ik niks aan kan doen...
pi_77042068
Oeh spanking bij Asyniur vannacht

ik heb mijn man ooit ook nog wakker gemaakt om te vragen of hij mij de dag erop wou helpen met iets op het werk omdat ik de hele tijd wakker lag dat ik die deadline nooit ging halen. Mijn man natuurlijk pissed (hij helpt mij namelijk altijd als ik dat vraag en dat weet ik eigenlijk ook wel) maar ik moest gewoon ff horen dat ik het niet alleen ging moeten doen. De stress viel van mij af en ik ben in slaap gevallen. Mijn man daarentegen heeft niet meer kunnen slapen die nacht
Maar eigenlijk ben ik wel een lieve vrouw hoor
pi_77042138
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef Asyniur het volgende:
Hier vannacht wel oke geslapen, behalve dat mijn man me een keer wakker maakte om te zeggen dat ik snurkte... So what, dat doe jij wel vaker... En toen viel ik dus moeilijk weer in slaap...
mannen

Heeft die van mij ook een keer gedaan. Me wakker gepord omdat ik snurkte.
Ik had toen ook zoiets van

Ik heb notabene mijn halve zwangerschap op de bank gelegen vanwege zijn gesnurk (hij snurkt bijna altijd wel).
vindt hij zelf ook vervelend daar niet van..
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:42:05 #122
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77042286
Egopost.

Gisteren mocht ik weer naar de verloskundige voor de routine-checkup. Bloeddruk etc was goed. Was wel weer wat afgevallen, maar dat was volgens haar geen probleem.
Toen ik zei dat ik 10kg afvallen toch echt wel wat veel vond en dat ik ook nog maar nauwelijks een buik heb ging ze een groeiecho maken.
3 weken groeiachterstand bij 24+5 viel niet echt meer binnen de marges.
Ik mocht meteen door naar het ziekenhuis voor een echo bij de gynaecoloog. Die constateerde hetzelfde helaas. Wel is het kindje lekker actief etc.,dat is positief!
Nu word ik doorgestuurd naar het Erasmus MC voor een nog uitgebreider onderzoek; ik word vandaag gebeld wanneer ik daar terechtkan.
Deze week mag ik iig niks meer doen. Dat is echt een perfecte timing; ik ga zaterdag verhuizen.

Ik ben ongerust.
A grand adventure has begun.
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:42:51 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77042297
He bah Keshet, wat naar zeg...
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:44:41 #124
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77042336
Keshet
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77042340
Keshet

Dat is inderdaad even schrikken, wel goed dat je zelf hebt aangegeven dat je het niet vertrouwde. Neem vooral je rust nu...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')