Wat een subtiele reactie van je baas. Die zou voor mij echt door de stront mogen zakken met zn opmerking. Nee jij kiest er voor om lekker op je nest te gaan stinken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
Jeetje, wat een lieve reacties!![]()
Reactie van manager: Heb je enig idee hoe onhandig dit uitkomt???![]()
M'n huidige project suckt, veel te druk, veel te veel stress. Ik ben inderdaad ook bang dat een groot gedeelte van de oorzaak in stress ligt. De verhuizing komt daar natuurlijk ook nog eens bovenop. Dat is wel 'positieve' stress, maar toch.
Ook is het wellicht genetische aanleg, ik was klein bij geboorte (en nu 1.89m) en vriendlief was ook klein.
Ik denk zelf dat het absoluut ook meespeelt dat ik nog steeds aan het spugen ben. Wat ik wel eet is niet supergezond maar ik probeer wel voldoende fruit te eten en vitaminepilletjes te nemen.
Dus ja, alles bij elkaar verklaart het een hoop denk ik!
Leo: Hoe laat heb je je gesprek?
Nou, inderdaad. Sterkte Keshet! En gewoon even je rust nemen hoor, hoe moeilijk het misschien ook is! Misschien dat je wat hulptroepen kunt inroepen voor de verhuizing? Laat je iig niet gek maken door vervelende managers hoor. Alsof het voor jou niet vervelend genoeg is, zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een subtiele reactie van je baas. Die zou voor mij echt door de stront mogen zakken met zn opmerking. Nee jij kiest er voor om lekker op je nest te gaan stinken?
Wat een egocentrische hork zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
Reactie van manager: Heb je enig idee hoe onhandig dit uitkomt???![]()
Meen je dat? Dat heb ik nou nooit geweten. Ik gebruikte gewoon baby otrivin.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik snurk normaal nooit, maar door de zwangerschap in combinatie met de verkoudheid dus blijkbaar wel. En normaal gesproken zou ik voor 's nachts ook neusspray gebruiken om goed te kunnen slapen, maar die 'droogt' de slijmvliezen en mag je dus niet te vaak gebruiken ivm mogelijkheid tot achteruitgang van kwaliteit van placenta. En hoe klein het risico ook is, ik wil het liever niet lopen...
In overleg met de huisarts kan je wel bepaalde sprays gebruiken, maar beter alleen zoutoplossing.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meen je dat? Dat heb ik nou nooit geweten. Ik gebruikte gewoon baby otrivin.
Weer een stickertje erbijquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:03 schreef mama_papa het volgende:
Afspraken gemaakt voor elke week t/m 18/02!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |