abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77042407
Bah Keshet, dat is ff balen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77042418
Keshet, wat een naar verhaal Hebben ze een idee aan wat het precies ligt? Ik heb hier al een bij een aantal mensen gelezen dat veel rusten helpt bij groeiachterstand. Zou het kunnen liggen aan het feit dat je het te druk hebt?
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:52:09 #128
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77042491
Wat balen Keshet Bij het Erasmus ben je iig in goede handen! Het zijn zulke schatten daar! Logisch dat je je zorgen maakt
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:58:15 #129
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77042634
Keshet Begrijpelijk dat je jezelf zorgen maakt. Hopelijk kunnen ze je in het ziekenhuis snel weer geruststellen... Doe inderdaad maar even flink rustig aan, je hoort wel vaker dat de achterstand bij rust langzaamaan ingelopen wordt....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:09:16 #130
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77042878
Jeetje, wat een lieve reacties!

Reactie van manager: Heb je enig idee hoe onhandig dit uitkomt???
M'n huidige project suckt, veel te druk, veel te veel stress. Ik ben inderdaad ook bang dat een groot gedeelte van de oorzaak in stress ligt. De verhuizing komt daar natuurlijk ook nog eens bovenop. Dat is wel 'positieve' stress, maar toch.
Ook is het wellicht genetische aanleg, ik was klein bij geboorte (en nu 1.89m) en vriendlief was ook klein.

Ik denk zelf dat het absoluut ook meespeelt dat ik nog steeds aan het spugen ben. Wat ik wel eet is niet supergezond maar ik probeer wel voldoende fruit te eten en vitaminepilletjes te nemen.
Dus ja, alles bij elkaar verklaart het een hoop denk ik!

Leo: Hoe laat heb je je gesprek?
A grand adventure has begun.
pi_77042943
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
Jeetje, wat een lieve reacties!

M'n huidige project suckt, veel te druk, veel te veel stress. Ik ben inderdaad ook bang dat een groot gedeelte van de oorzaak in stress ligt. De verhuizing komt daar natuurlijk ook nog eens bovenop. Dat is wel 'positieve' stress, maar toch.
Ook is het wellicht genetische aanleg, ik was klein bij geboorte (en nu 1.89m) en vriendlief was ook klein.

Ik denk zelf dat het absoluut ook meespeelt dat ik nog steeds aan het spugen ben. Wat ik wel eet is niet supergezond maar ik probeer wel voldoende fruit te eten en vitaminepilletjes te nemen.
Dus ja, alles bij elkaar verklaart het een hoop denk ik!

Leo: Hoe laat heb je je gesprek?
Wat een subtiele reactie van je baas. Die zou voor mij echt door de stront mogen zakken met zn opmerking. Nee jij kiest er voor om lekker op je nest te gaan stinken?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77043045
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat een subtiele reactie van je baas. Die zou voor mij echt door de stront mogen zakken met zn opmerking. Nee jij kiest er voor om lekker op je nest te gaan stinken?
Nou, inderdaad. Sterkte Keshet! En gewoon even je rust nemen hoor, hoe moeilijk het misschien ook is! Misschien dat je wat hulptroepen kunt inroepen voor de verhuizing? Laat je iig niet gek maken door vervelende managers hoor. Alsof het voor jou niet vervelend genoeg is, zeg.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:19:44 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77043131
Eens met Ticootje, wat een flapdrol zeg...

Enne Leo, succes zo. Niet toegeven meid, ga voor je eigen gezondheid en dat van je kindje!! Zet 'm op
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:21:51 #134
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77043181
Oh, maar die reactie negeer ik ook compleet hoor! Als ik me érgens niet druk om maak is het dat wel. Het was sowieso 'maar' een tijdelijk project, tot m'n verlof. Ik gok dat 't project nu een heel stuk korter is geworden.
De beste man is qua empathisch vermogen ook gewoon wat zwakbegaafd is mijn bescheiden mening. Na een aantal minuten wist hij toch nog wel te zeggen dat ik rustig aan moest doen en dat het kindje op de eerste plaats komt.
M'n andere collega's daarentegen zijn wél ontzettend lief! Ik kreeg meteen een paar smsjes met aardige opmerkingen.

Zijn er hier mensen die tijdens hun zwangerschap te horen hebben gekregen dat hun kindje een groeiachterstand had? Wat gebeurde er toen?
A grand adventure has begun.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:30:26 #135
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77043433
Hoi Keshet, DeMajoor is net bevallen en haar dochter had een groeiachterstand begreep ik. Maar balen van die achterstand. Inderdaad misschien veel rusten. Als je zoveel spuugt heeft de huisarts daar medicijnen voor.

We hebben gisteren de maxi cosi besteld die ik had gezien Hij is zo leuk! Kreeg wel van een paar vriendinnen aan wie ik het liet zien "Wat nou als het een meisje is?" maar volgens mij hebben baby's echt niet door waarin ze vervoert worden, wat kleurstelling betreft dan. En deze vinden wij leuk, en dat is toch waar het om gaat. En zo'n goede deal kan ik echt niet laten liggen...

Verder studeren...
pi_77043508
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:09 schreef Keshet het volgende:
Wat een egocentrische hork zeg.

Met een beetje rust loopt de groeiachterstand vast snel terug.
pi_77043807
Jeetje balen Keshet. Maar wat goed dat je je gevoel hebt gevolgd en zelf hebt aangegeven dat je het niet vertrouwde!!

Ik wil geen valse hoop geven, maar de meiden die ik ken die met een groeiachterstand geconfronteerd werden hebben uiteindelijk allemaal een gezond kindje gekregen. In de meeste gevallen helpt rust om de groeiachterstand (grotendeels) in te lopen en zoals je zegt kan erfelijkheid ook meespelen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:13:15 #138
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77044769
Keshet, wat een domper zeg!
Moet je nu niet minder gaan werken?
Mijn collega (in verwachting van een tweeling) moest minder gaan werken toen een van de baby's niet goed bleek te groeien...

En ik hoor eigenlijk altijd wel een goede afloop van die groeiachterstanden. DeMajoors meisje had ook een groeiachterstand en die is ook netje op gewicht en doet het nu prima...

pessie, fijn dat jullie geslaagd zijn! En niks aantrekken hoor van dat gemiemel over kleuren...
Studeer ze! Je kan het!
pi_77044906
Leo: jij bent een hormonster! Gebruik dat in gesprek met je baas!!!!! hahaha

Keshet: Balen zeg! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt nu. Maar probeer echt gewoon zoveel mogelijk te rusten.

Poe he, geslapen tot half 11. Op een of andere manier gaat het slapen nog steeds geweldig, bijna elke nacht is goed. Behalve de weekenden, als lief thuis is. Door de weeks moet hij werken en tuk ik door als hij er uit gaat....
Hij is wel heel lief, hij heeft zo'n spray gehaald tegen snurken, zodat ik wat beter kan slapen. En het werkt echt! De eerste nacht werd ik paar keer wakker omdat het zo stil was, hahaha....
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:30:49 #140
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77045381
Nou ik snurk normaal nooit, maar door de zwangerschap in combinatie met de verkoudheid dus blijkbaar wel. En normaal gesproken zou ik voor 's nachts ook neusspray gebruiken om goed te kunnen slapen, maar die 'droogt' de slijmvliezen en mag je dus niet te vaak gebruiken ivm mogelijkheid tot achteruitgang van kwaliteit van placenta. En hoe klein het risico ook is, ik wil het liever niet lopen...
pi_77045964
De Majoor, wat een snoepje heb je gebakken Geniet van elkaar.

Snurkende bollies allemaal

Heb ik volgens mij geen last van, maar dat zal misschien zo lijken omdat mijn lief altijd als een blok slaapt. Misschien moet ik binnenkort maar eens een testje doen: 's nachts keihard roepen dat de baby komt. Kijken of hij rechtop in zijn bed zit dan

Hier net weer een sticker gehad van de vlos. Echt een schatting van een geboortegewicht kon ze niet geven, maar ze zei wel dat het gemiddelde van Nederlandse kindjes bij 7 pond ligt.
Ik moet volgende week alweer terugkomen.

Keshet, vervelend dat ze een groeiachterstand hebben geconstateerd Is er geen kans dat je misschien gewoon wat minder ver bent in de zwangerschap dan men vanuit ging? Mijn meisje had op de echo's een groeiachterstand van een weekje, maar ze blijft wel constant op de curve dus dat is prima. Wanneer je verder gaat achterlopen dan zullen ze je ongetwijfeld laten stoppen met werken.
pi_77046050
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik snurk normaal nooit, maar door de zwangerschap in combinatie met de verkoudheid dus blijkbaar wel. En normaal gesproken zou ik voor 's nachts ook neusspray gebruiken om goed te kunnen slapen, maar die 'droogt' de slijmvliezen en mag je dus niet te vaak gebruiken ivm mogelijkheid tot achteruitgang van kwaliteit van placenta. En hoe klein het risico ook is, ik wil het liever niet lopen...
Meen je dat? Dat heb ik nou nooit geweten. Ik gebruikte gewoon baby otrivin.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:50:42 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77046171
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Meen je dat? Dat heb ik nou nooit geweten. Ik gebruikte gewoon baby otrivin.
In overleg met de huisarts kan je wel bepaalde sprays gebruiken, maar beter alleen zoutoplossing.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:54:05 #144
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77046311
Wat is dat toch met snurkende mannen? Vannacht had ik er ook een naast me liggen. Mijn standaard remedie is em in zn neus knijpen, wordt ie niet echt wakker van maar gaat ie wel anders van liggen waardoor het snurken ophoudt. Meestal helpt het bij de eerste keer, vannacht heb ik em 3 keer geknepen, daarna weer verder geslapen.

En ik had inderdaad begrepen dat baby otrivin wel mag. Dat is namelijk zoutoplossing.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:01:40 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77046634
Ja maar een zoutoplossing helpt bij mij dus niet. Dan kan ik net zo goed niks nemen...
Ik gebruik dus dit spul, maar ik zie dat hier gezegd wordt dat je het prima kan gebruiken...
pi_77046753
Ik gebruikte die ook met Xylometazoline.

Mijn neus heeft 3 maanden verstopt gezeten en het maakte met radeloos af en toe.
De etos heeft een flesje dat je open kan maken en ik mengde het ook nog met water.
Alleen dat hielp, zoutoplossing deed bij mij ook niks al spoot ik er een heel flesje in.

Ik gebruikte het alleen 's nachts 1 pufje
pi_77046929
ik gebruikte ook xylometazoline maar ik nam de 0,5 en verdunde die 1 op 1 tot 0,25.
Zoutoplossing hielp ook voor geen meter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:03:46 #148
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77049201
Net bij de verloskundige geweest: bloeddruk, suikerwaarde + hartje waren goed. Mn meisje ligt nu echt vast in mn bekken! Afspraken gemaakt voor elke week t/m 18/02! Hopen dat het niet nodig is tot zolang te moeten blijven lopen Vanaf zondag mag ik dus al thuis bevallen
Hebben meteen even doorgesproken hoe ik alles zou willen met de bevalling, waaaaaah het komt zo dichtbijjjjjj
Ga nu snel een boterham maken, want mn buik knort als een gek
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77051011
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:03 schreef mama_papa het volgende:
Afspraken gemaakt voor elke week t/m 18/02!
Weer een stickertje erbij

Mijn afspraken liggen vast tot 25 februari (uitgerekend op 23 feb). Heb toen al lachend gezegd dat ik die afspraak van 25 feb niet nodig heb omdat ik dan al in het ziekenhuis ga liggen.
Die secretaresse kon niet zo erg lachen met mijn grapje en begon heel serieus dat ze die afspraak moest maken en dat ik daar echt niet onderuit kon en er niet mocht van uitgaan dat ik dan al bevallen was e.d.
Heb haar dan maar gezegd dat het om te lachen was.

Nooit tof als je een mop moet uitleggen
pi_77051083
wat schrikken Keshet, hopelijk komt het met rust helemaal goed!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')