abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77100704
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die is om de placenta op te vangen, en daarna kan ie meteen op het vuur voor de kraamvisite.

(het idee alleen al )
pi_77100751
Ik heb de ondersteek wel in huis, moest toch de klossen halen

Hier gaat het wel prima, harde buiken zijn nog aanwezig, paar keer 's avonds wat gerommel gehad, maar niet genoeg om de vlos te bellen (wel genoeg om zelf onrustig te worden ) en 's morgens was het dan weer over.
Mijn bekken houdt zich best goed met verhuizen eden ik heb nog best veel zelf kunnen doen
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:03:09 #278
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77101308
Sindell sticker van VK

Wat betreft stofzuigen, ik zei dat ik dacht dat dat niet mocht, na 32 weken. Ik heb even wat dingen bekeken op sites van verloskundigen en artsen, zij zeggen dat het zoveel mogelijk vermeden moet worden bij rugpijn en bij bekkenklachten. Daarnaast hangt het ervan af hoe je je voelt. Maar ik kwalificeer het wel als sport, ben altijd flink buiten adem na een half uur stofzuigen.

Wat betreft het tillen van zware boodschappen, dat mocht ik toch al nooit van mn man (heb regelmatig rugpijn en ben een tijdje terug zelfs door mn rug gegaan, hij wil een herhaling daarvan voorkomen en ik ook). We doen de weekboodschappen dus vaak samen, en als ik het alleen doe, zijn het geen weekboodschappen meer, of komt ie me helpen ze de trap op te sjouwen.

Wat betreft een po, na mijn blindedarmoperatie wilden ze dat ook, heb uiteindelijk midden in de nacht op de knop gedrukt en gezegd dat ik echt echt echt naar de wc wou en niet liggend iets proberen te doen in een ijzeren vat.
pi_77101972
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
dat wel ja. ik merk bv goed dat ik tijdens deze zwangerschap gewoon echt een boel minder 'kan' dan bij selene hoor. 'kan' tussen haakjes, want sure, ik kan natuurlijk wel gewoon alles, maar ik betaal ervoor als ik het ook doe. geen tukkie levert gegarandeerd een erg sjaggerijnige en vermoeide simmu (en automatisch ook een sjaggerijnige en vermoeide selene, en dan wacht sangdrax een feestje alstie thuiskomt uit zn werk die proberen we dus te vermijden!)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77102068
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb de ondersteek wel in huis, moest toch de klossen halen

Hier gaat het wel prima, harde buiken zijn nog aanwezig, paar keer 's avonds wat gerommel gehad, maar niet genoeg om de vlos te bellen (wel genoeg om zelf onrustig te worden ) en 's morgens was het dan weer over.
Mijn bekken houdt zich best goed met verhuizen eden ik heb nog best veel zelf kunnen doen
tijd om lekker te rommelen in je nieuwe huisje dan! fijn dat alles goed gegaan is
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:27:12 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77102353
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:18 schreef simmu het volgende:

[..]

dat wel ja. ik merk bv goed dat ik tijdens deze zwangerschap gewoon echt een boel minder 'kan' dan bij selene hoor. 'kan' tussen haakjes, want sure, ik kan natuurlijk wel gewoon alles, maar ik betaal ervoor als ik het ook doe. geen tukkie levert gegarandeerd een erg sjaggerijnige en vermoeide simmu (en automatisch ook een sjaggerijnige en vermoeide selene, en dan wacht sangdrax een feestje alstie thuiskomt uit zn werk die proberen we dus te vermijden!)
Nou ja dit dus
Ik kan ook nog vanalles, maar daar staat gewoon een prijs voor. En voor het meeste wil ik de prijs niet (meer) betalen. Voor een half uurtje stofzuigen, 2 dagen niet meer weten hoe je moet gaan liggen/zitten/staan van de pijn dat is het mij niet waard...

En die ondersteek/po wordt ook nog wel eens gebruikt als hulpmiddel bij de bevalling. Dan schuiven ze hem omgekeerd onder je billen. En verder inderdaad voor de placenta...
pi_77102678
freecell wat fijn dat je terug bent en dat de verhuis goed is verlopen
pi_77103069
Freecell: welkom terug! Eindelijk verhuisd....

Dames over poetsen: ik heb echt de grote schoonmaak helemaal zelf gedaan, behalve de ramen. Het is dat schoonmoeder het aanbood, anders deed ik het nog zelf ook. Moet zeggen dat het soms erg lang duurt voordat iets klaar is, maar ok. Gisteren de gehele keuken aan binnen- en buitenkant gedaan. Daarna de benedenverdieping gezogen en gedweild. Was wel teveel, maar gelukkig herstel ik redelijk snel.
Ik ben ook enorm eigenwijs, want ik zou vanavond samen met lief de keuken doen. Hij wilde wel helpen. Maar hij werkt de hele week en dan voel ik me schuldig en zorg dus dat het al klaar is....

En wat betreft de wet van Fok!....Schreef ik gisteren dat ik zo goed kon slapen, lag ik vannacht op de bank..... ben moe.....

Verder hebben ons hummeltje en ik vandaag onenigheid over de juiste plek voor zijn/haar voeten! Denk serieus dat er vandaag iets gekneusd is......

Prima dagje dus, ik ga even lekker liggen en wachten tot de frietjes komen...
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:33:09 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77105041
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef DJRandall het volgende:
Freecell: welkom terug! Eindelijk verhuisd....

Dames over poetsen: ik heb echt de grote schoonmaak helemaal zelf gedaan, behalve de ramen. Het is dat schoonmoeder het aanbood, anders deed ik het nog zelf ook. Moet zeggen dat het soms erg lang duurt voordat iets klaar is, maar ok. Gisteren de gehele keuken aan binnen- en buitenkant gedaan. Daarna de benedenverdieping gezogen en gedweild. Was wel teveel, maar gelukkig herstel ik redelijk snel.
Ik ben ook enorm eigenwijs, want ik zou vanavond samen met lief de keuken doen. Hij wilde wel helpen. Maar hij werkt de hele week en dan voel ik me schuldig en zorg dus dat het al klaar is....

En wat betreft de wet van Fok!....Schreef ik gisteren dat ik zo goed kon slapen, lag ik vannacht op de bank..... ben moe.....

Verder hebben ons hummeltje en ik vandaag onenigheid over de juiste plek voor zijn/haar voeten! Denk serieus dat er vandaag iets gekneusd is......

Prima dagje dus, ik ga even lekker liggen en wachten tot de frietjes komen...
Fijn dat jij je zo goed voelt DJRandall! Heerlijk toch!
EN die ruzie met die voetjes: heel herkenbaar
Frietjes!!!
pi_77105508
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Fijn dat jij je zo goed voelt DJRandall! Heerlijk toch!
EN die ruzie met die voetjes: heel herkenbaar
Frietjes!!!
Ach, iedereen heeft goede en slechte dagen toch? Nu, na bijna 37 weken, begin ik het boven de pot hangen wel een beetje beu te worden. Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk te genieten van de dingen die ik dus nog WEL kan.
Denk ik beetje geleerd voor de zwangerschap, toen ik door ziekte thuis kwam te zitten....

Moet zeggen dat ik de eerste 6 á 7 maanden van de zwangerschap minder leuk vond, ivm misselijkheid en zorgen door de eerdere miskraam. Ben nu eindelijk een beetje aan het genieten....dus de laatse loodjes zijn lichamelijk wel zwaar, maar mentaal voor mij een inhaalslag....
pi_77105549
Happy: JE HEBT VERLOF!!!
hoe was het vandaag?
pi_77106657
Van mij mag dit beebje ook wel lekker nog een paar weken blijven zitten eigenlijk Het is nu wel weer leuk dat zwanger zijn
Ok, het doet nog steeds pijn ed, maar het komt nu dichterbij en ik kan een kamertje maken en we zitten zo lekker in dt huis met z'n drieën + kat. Volgende hectische moment mag nog wel ff duren
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:33:23 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77107313
Ondanks de klachten moet die van ons ook nog wel blijven zitten hoor!
Hij mag pas na de carnaval komen vinden wij. Hopelijk denkt hij er ook zo over...
pi_77107643
Ik vind zwanger zijn ook geweldig hoor

Het is zo iets appart. Wat niet te omschrijven valt. Het gaat gepaard met veel liefde maar ook zorgen. Maar het is super.
pi_77108033
Ik wil het liefst nu bevallen
Ook al gaat het nu prima lichamelijk, ik vind het veel te spannend allemaal. Ben er 24/7 mee bezig in mijn hoofd en daar word ik niet rustiger van
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:40:48 #291
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77110013
Octo ik snap je helemaal! Ik heb precies hetzelfde, van mij mag ze komen Alles is klaar en ik ben er ook klaar voor
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:47:35 #292
259886 pessie
pi_77110360
Zeg, heeft iemand draakje gezien?

En wat betreft de februari baby's, die mogen nog wel even wachten, eerst flowerbox nog toch??
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:54:03 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77110731
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef octopussy het volgende:
Ik wil het liefst nu bevallen
Ook al gaat het nu prima lichamelijk, ik vind het veel te spannend allemaal. Ben er 24/7 mee bezig in mijn hoofd en daar word ik niet rustiger van
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef mama_papa het volgende:
Octo ik snap je helemaal! Ik heb precies hetzelfde, van mij mag ze komen Alles is klaar en ik ben er ook klaar voor
Écht? Van mij 'moet' Harry echt nog even blijven zitten hoor!
NIet omdat ik niet nieuwsgierig ben maar ik ben er gewoon nog niet klaar voor... if ever
pi_77111704
Leander kwam met 37 weken precies en dat was na aanpassing datum na de tweede termijn echo. De eerste termijn echo klopte met onze berekening (en wij weten vrij zeker dat hij niet 5 dagen eerder verwekt is, ik was echt goed ziek toen )

Dus eigenlijk was hij er met 36 wk, 2 dagen.

Dat hoef ik net nog een keer. We hebben nog twee maanden gezeten met een hummel die zijn temperatuur niet vast kon houden en die om het uur een uur dronk. Yay, 50% van je dag (en nacht ) borstvoeding geven.

Neh, deze blijft zitten tot MINIMAAL 37 weken. En liever tot 40. Eerst maar helemaal af, inclusief thermostaat graag
pi_77113001
Dat snap ik Freecell. Ik voel me ook een beetje schuldig over mijn ongeduld (want ik wil natuurlijk niet dat mijn meisje problemen krijgt door 'vroeggeboorte'). Aan de andere kant ben ik over 3 dagen al 37 weken en mag ik thuis bevallen...

Conclusie: ik ben heel slecht in wachten op iets waar ik (zoals MP zegt) heel erg klaar voor ben.
Zeker omdat het 'ernaartoe leven' echt moeilijk is wanneer je een marge hebt van 5 weken en geen idee hebt wanneer het kan gebeuren.
pi_77113925
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef pessie het volgende:
Zeg, heeft iemand draakje gezien?

En wat betreft de februari baby's, die mogen nog wel even wachten, eerst flowerbox nog toch??
Lief dat je aan me denkt pessie!
Ik denk zelf dat het misschien dit weekend wel kan gaan gebeuren . Gewoon een gevoel hoor, nergens op gebaseerd.

Verder zijn gisteren eindelijk de kratjes onder ons bed geplaatst. Mooi op tijd toch ? ( nee, dat was niet mijn planning maar ja)
We zijn er nu wel echt echt klaar voor .
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77115063
Morgen gaan de poetsmiepen verder. Schoonmoeders is net pas klaar. De slaapkamer van ons, is niet meer te onderscheiden van nieuw joh. We hadden geen gordijnen (de hele kamer moet nog opgeknapt worden, maar nu ging de babykamer voor natuurlijk), maar schoonmoeder heeft simpele grijze gordijnen opgehangen en het hangt mooi! En alles maar dan ook alles is schoon. Het blinkt, is super fris. En mijn moeder heeft de zolder helemaal gedaan, jeetje wat een ruimte hebben we toch ook in huis zeg, niet normaal. En morgen de overloop/badkamer en beneden verdieping.

En dan...... zijn we echt klaar voor onze baby. Maar ik heb liever ook dat hij niet met 37 weken komt. Ivm temp vast houden enzo. 39 weken zou mooi zijn. Dus over 2 weken. Hihi helaas hebben we er zelf niets over te zeggen. Maar naar morgen/zaterdag is het huis er klaar voor!
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:15:28 #298
259886 pessie
pi_77115069
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Lief dat je aan me denkt pessie!
Ik denk zelf dat het misschien dit weekend wel kan gaan gebeuren . Gewoon een gevoel hoor, nergens op gebaseerd.

Verder zijn gisteren eindelijk de kratjes onder ons bed geplaatst. Mooi op tijd toch ? ( nee, dat was niet mijn planning maar ja)
We zijn er nu wel echt echt klaar voor .
Klinkt als prima op tijd. Moet voor de bevalling toch? Is dan toch echt gelukt

Maar als je zoals Free 3 weken te vroeg was bevallen was je inderdaad wel aan de late kant geweest
pi_77119979
Het is toch erg, 12 weken 4 dagen en dat DIT (vind ik helemaal niet erg, hihi)
pi_77121405
mooi toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')