quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is om de placenta op te vangen, en daarna kan ie meteen op het vuur voor de kraamvisite.
dat wel ja. ik merk bv goed dat ik tijdens deze zwangerschap gewoon echt een boel minder 'kan' dan bij selene hoor. 'kan' tussen haakjes, want sure, ik kan natuurlijk wel gewoon alles, maar ik betaal ervoor als ik het ook doe. geen tukkie levert gegarandeerd een erg sjaggerijnige en vermoeide simmu (en automatisch ook een sjaggerijnige en vermoeide selene, en dan wacht sangdrax een feestje alstie thuiskomt uit zn werkquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
tijd om lekker te rommelen in je nieuwe huisje dan! fijn dat alles goed gegaan isquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb de ondersteek wel in huis, moest toch de klossen halen
Hier gaat het wel prima, harde buiken zijn nog aanwezig, paar keer 's avonds wat gerommel gehad, maar niet genoeg om de vlos te bellen (wel genoeg om zelf onrustig te worden) en 's morgens was het dan weer over.
Mijn bekken houdt zich best goed met verhuizen eden ik heb nog best veel zelf kunnen doen
Nou ja dit dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:18 schreef simmu het volgende:
[..]
dat wel ja. ik merk bv goed dat ik tijdens deze zwangerschap gewoon echt een boel minder 'kan' dan bij selene hoor. 'kan' tussen haakjes, want sure, ik kan natuurlijk wel gewoon alles, maar ik betaal ervoor als ik het ook doe. geen tukkie levert gegarandeerd een erg sjaggerijnige en vermoeide simmu (en automatisch ook een sjaggerijnige en vermoeide selene, en dan wacht sangdrax een feestje alstie thuiskomt uit zn werkdie proberen we dus te vermijden!)
Fijn dat jij je zo goed voelt DJRandall! Heerlijk toch!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef DJRandall het volgende:
Freecell: welkom terug! Eindelijk verhuisd....
Dames over poetsen: ik heb echt de grote schoonmaak helemaal zelf gedaan, behalve de ramen. Het is dat schoonmoeder het aanbood, anders deed ik het nog zelf ook. Moet zeggen dat het soms erg lang duurt voordat iets klaar is, maar ok. Gisteren de gehele keuken aan binnen- en buitenkant gedaan. Daarna de benedenverdieping gezogen en gedweild. Was wel teveel, maar gelukkig herstel ik redelijk snel.
Ik ben ook enorm eigenwijs, want ik zou vanavond samen met lief de keuken doen. Hij wilde wel helpen. Maar hij werkt de hele week en dan voel ik me schuldig en zorg dus dat het al klaar is....![]()
En wat betreft de wet van Fok!....Schreef ik gisteren dat ik zo goed kon slapen, lag ik vannacht op de bank.....ben moe.....
Verder hebben ons hummeltje en ik vandaag onenigheid over de juiste plek voor zijn/haar voeten! Denk serieus dat er vandaag iets gekneusd is......
Prima dagje dus, ik ga even lekker liggen en wachten tot de frietjes komen...![]()
Ach, iedereen heeft goede en slechte dagen toch? Nu, na bijna 37 weken, begin ik het boven de pot hangen wel een beetje beu te worden. Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk te genieten van de dingen die ik dus nog WEL kan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn dat jij je zo goed voelt DJRandall! Heerlijk toch!![]()
EN die ruzie met die voetjes: heel herkenbaar![]()
Frietjes!!!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef octopussy het volgende:
Ik wil het liefst nu bevallen![]()
Ook al gaat het nu prima lichamelijk, ik vind het veel te spannend allemaal. Ben er 24/7 mee bezig in mijn hoofd en daar word ik niet rustiger van
Écht? Van mij 'moet' Harry echt nog even blijven zitten hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef mama_papa het volgende:
Octo ik snap je helemaal! Ik heb precies hetzelfde, van mij mag ze komenAlles is klaar en ik ben er ook klaar voor
Lief dat je aan me denkt pessie!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef pessie het volgende:
Zeg, heeft iemand draakje gezien?
En wat betreft de februari baby's, die mogen nog wel even wachten, eerst flowerbox nog toch??
Klinkt als prima op tijd. Moet voor de bevalling toch? Is dan toch echt geluktquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Lief dat je aan me denkt pessie!
Ik denk zelf dat het misschien dit weekend wel kan gaan gebeuren. Gewoon een gevoel hoor, nergens op gebaseerd.
Verder zijn gisteren eindelijk de kratjes onder ons bed geplaatst. Mooi op tijd toch? ( nee, dat was niet mijn planning maar ja)
We zijn er nu wel echt echt klaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |