abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77087217
Bwa, zo zo... een aantal van mijn taken worden helemaal niet vervangen (studenten die studieproblemen of persoonlijke hebben in het tweede semester zullen het dus alleen moeten oplossen), een aantal andere taken worden in mijn ogen doorgeschoven naar de personen die er het minst voor in aanmerking komen (die totaal geen feeling hebben met de materie), maar ah, dat is mijn probleem niet meer Die taken zullen alvast moeten uitgevoerd worden.

Ik was gewoon wat teleurgesteld omdat mijn baas er blijkbaar van uitging dat ik één van mijn zwaarste taken van het tweede semester (waar ik dus het meeste tijd in steek) niet zelf uitvoerde maar dat ik die zaken doorstuurde naar andere collega's. Hij was vrij hard geschrokken toen ik zei dat ik elke vraag zelf beantwoordde en dat geen enkele andere collega daar ook maar één minuut last van heeft

En een aantal zaken moet ik binnen nu en twee weken wel nog zelf uitvoeren omdat er niemand in aanmerking komt om ze over te nemen (ik heb tijdens het gesprek toch maar even laten vallen dat ik volgens mij wel vervangbaarder ben dan dat hij liet uitschijnen ).
Het probleem met mijn man is niet helemaal opgelost. Maar daar zal mijn man zelf eens moeten voor binnenspringen.
pi_77087261
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
Tazz wat een ontzettend mooie echo!

Leonieke, die venijnige steken kunnen ook harde buiken zijn maar dan zijn het pijnlijke harde buiken.
Maar bij een harde buik denk ik toch aan een buik die echt helemaal opgespannen moet zijn (een beetje in de zin dat het velletje zou kunnen blinken omdat alles zo strak is). Of hoort dat er niet persé bij?
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:28:19 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77087644
pessie, alweer gespuugd
Nou de volgende grens ligt op 15-16 weken... Daarna ging ik me wel beter voelen, ondanks dat ik nooit heb hoeven spugen...

Leonie, jammer dat het niet helemaal ging zoals verwacht. Maar goed dat je voor jezelf opgekomen bent! En wat die harde buiken betreft: je buik voelt dan keihard maar hij staat niet zo strak dat het gaat blinken hoor Maar als je aan je buik voelt, dan voelt alles helemaal hard van binnen.
Maar ik vind ze niet lijken op venijnige steken zoals jij het beschrijft.
Ik zou eerder denken dat je last hebt van je banden of dat je zoon aan het indalen is. Dat laatste doet bij mij ook echt gemeen zeer!
pi_77087754
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
Tazz wat een ontzettend mooie echo!

Leonieke, die venijnige steken kunnen ook harde buiken zijn maar dan zijn het pijnlijke harde buiken.

Hier vanochtend gespuugd voor het ontbijt, dat is weer nieuw. Ik dacht steeds dat na 13 weken het echt wel over zou zijn, nou, volgens mij wordt het alleen maar erger. Mn moeder heeft nog niet gebeld met de mededeling dat dat nu echt over moet zijn, maar zal ik zaterdag wel horen, ze is bij mn broer zn verjaardag aanwezig (het is bij ons altijd maar afwachten wanneer we mn vader of moeder weer zien omdat ze niet zo dichtbij wonen). Dus rijden we vanuit het noorden naar hilversum met mn zus en zwager voor een avondje verjaardag vieren!

Ik heb vanochtend weer interessant gedroomd. Ik droomde dat mn man nog steeds anti kraak woonde en dat we daar gingen wonen nadat we getrouwd waren we gingen trouwen omdat ik zwanger bleek. Ik werd een beetje raar wakker, maar kwam gelukkig vrij snel tot de conclusie dat we toch echt dit jaar al 4 jaar getrouwd zijn.
Bij mij was het met 14 weken wel klaar met het spugen. Dacht ik. Maar gisteren voor ik ging ontbijten moest ik ook weer overgeven. Moet zeggen dat ik het ook alleen had voor het ontbijt, want dan at ik te laat ofzo. Nu gaat dat gelukkig wel weer Behalve gister dan!
Er is dus nog hoop (mja t kan natuurlijk ook zijn dat je 9 maanden blijft spugen)

En vreemde dromen, ik heb dat ook zo tegen de tijd dat ik wakker ga worden, de meest vreemde dromen. Vannacht droomde ik dat mijn schoonzusje al lang en breed bevallen was. T kind was 6 maanden en liep al. EN toen ik zoiets had van das ook snel, toen zei ze ja dat schijnt zo te horen hehe.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:34:27 #205
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77087836
Tazz wat een een leuke, cute echo! Zó fijn is dat! Nu maar wachten op de eerste schopjes!

Happy héél veel plezier op je laatste werkdag! lekker veel taartjes eten, afscheid nemen en dan vanaf morgen lekker uitbuiken woohoo!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77087910
Ik kom even binnenvallen met een vraagje. Als ik opsta, of overeind kom als ik gebukt heb, krijg ik soms een steek in mijn buik, een beetje schuin onder mijn navel. Soms links en soms rechts. Voor ik zwanger werd heb ik dat nooit gehad, dus ik vroeg me af of het al bandenpijn kan zijn. Het lijkt me wel wat vroeg, maar ik weet het anders ook niet. Komt het iemand bekend voor?
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:39:21 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77087982
Cantare, klinkt precies als de steken die ik af en toe heb. (soms denk ik wel eens dat m'n hele onderkant eruit zakt ) Bandenpijn dus
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77088048
37 weken vandaag
Dus meldt?

Mja dat had ik ook Cantare, vooral bij opstaan, dan kon ik mezelf even niet rechtop krijgen. Hoort erbij
pi_77088061
Heheh. Het kan dus nog veel erger worden begrijp ik. Maar bij mij zit het niet zo laag als je bij de omschrijvingen wel eens leest, niet bij m'n liezen ofzo.
pi_77088342
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef sindell het volgende:
37 weken vandaag
Dus meldt?

Mja dat had ik ook Cantare, vooral bij opstaan, dan kon ik mezelf even niet rechtop krijgen. Hoort erbij
Dat je maar snel mag
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:52:01 #211
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77088435
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Cantare het volgende:
Heheh. Het kan dus nog veel erger worden begrijp ik. Maar bij mij zit het niet zo laag als je bij de omschrijvingen wel eens leest, niet bij m'n liezen ofzo.
Volgens mij hebben alle spieren in mn buik last van het uitdijen. Ik schaal alles gewoon onder bandenpijn. Dat is gelukkig wel iets dat veel minder is geworden! Kortom, het wordt op een gegeven moment weer minder, maar het schijnt later wel weer erger te worden. Nou ja, hoort erbij...
pi_77088564
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Cantare het volgende:
ik had/heb er last van met hoesten.. Is ook niet echt prettig. Iemand had ooit s tegen mij gezegd dat het bandenpijn is dus neem aan dat het zo is.
Ook als ik in bed draai heb ik er wel s last van als k draai.
pi_77089535
Echt fijn zo'n online vraagbaak

't Is op zich (nog) geen erge pijn, ben alleen zo'n controlfreak die het fijn vindt te weten waar alles vandaan komt.

Even teruggelezen:

Sindell, 37 weken spannende tijd!

Tazz wat een mooie echo zo heerlijk lijkt me dat, dat je met eigen ogen kan zien dat het allemaal góed is

pessie weer aan t spugen? balen joh. hopelijk is het over een paar weekjes echt over

Happy met verlof geniet ervan!

Keshet, sterkte in het Erasmus, hopelijk kunnen ze je gerust stellen!
pi_77089555
sorrie dames, ik gooi er even een emopost doorheen. want ze zouden het dak komen renoveren. ze zouden volgende week starten. vandaag kreeg ik de planning. het duurt anderhalve week, en ze starten.......jawel: als ik precies 36 weken zwanger ben! inclusief asbestsanering waarvoor we een dag elders dienen te verblijven. ain't life grand!

edit; ik kan dus dan ook niet ff een weekje naar familie (200 km verderop) wegens te ver heen. ik wil toch wel graag in de buurt van mijn gyn en mijn ziekenhuis blijven...
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77089619
He bah, Simmu, dat is echt rot Niet fijn als je hoogzwanger bent, en zeker als het een tweeling is die zich best nog eens eerder aan zou kunnen dienen (toch?). Kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:23:17 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77089646
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:21 schreef simmu het volgende:
sorrie dames, ik gooi er even een emopost doorheen. want ze zouden het dak komen renoveren. ze zouden volgende week starten. vandaag kreeg ik de planning. het duurt anderhalve week, en ze starten.......jawel: als ik precies 36 weken zwanger ben! inclusief asbestsanering waarvoor we een dag elders dienen te verblijven. ain't life grand!

edit; ik kan dus dan ook niet ff een weekje naar familie (200 km verderop) wegens te ver heen. ik wil toch wel graag in de buurt van mijn gyn en mijn ziekenhuis blijven...
Bellen naar de planning, situatie uitleggen en planning aan laten passen... Anders vragen of zij er dan voor gaan zorgen dat je op hun kosten naar een kraamhotel kunt indien nodig...
pi_77089772
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Cantare het volgende:
He bah, Simmu, dat is echt rot Niet fijn als je hoogzwanger bent, en zeker als het een tweeling is die zich best nog eens eerder aan zou kunnen dienen (toch?). Kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt
juh, ze laten je meestal maximaal tot 37 weken doorlopen ja. tis dus psies in de bevaltijd, danwel de laatste loodjes met heel veel ellende-tijd. ik ga straks wel ff langs de buren of die er bezwaar tegen hebben dat ik bezwaar maak bij die luitjes en vraag/zeur of het niet eerder kan. ze doen de huizen per blokje namelijk. ik ben de pechspree wel weer beu. vakantie dit jaar kan ik ook wel (weer) vergeten) want sangdrax is volgende week met die promotie ook weer vrije dagen kwijt. ik ben verdorie elke dag idiote ideetjes van zn pa aan het afschieten terwijl ik ondertussen sangdrax kalmeer, 6 uur per nacht slaap (overdag niks, want selene wil niet). nog ff en ik pak selene onder mijn arm en vertrek naar een vakantiehuisje van ons spaargeld en fuck die nieuwe auto.
pi_77090113
Wat k#t Simmu....
En wat Flugel zegt, bellen en vragen of ze de planning kunnen aanpassen nav je situatie....

Murphy's law geldt altijd op de meest onhandige momenten he
pi_77090879
*oef*. gebeld! (en dank voor jullie aardige woorden en raad!)

de soep is idd niet zo warm als opgediend. de planning is heeeeeeel ruim opgezet omdat dat van de woningbouw moest. blijkt dat het daadwerkelijke werk maar 1 dag per woning is (en heel erg van het weer afhankelijk) bij ons type woning, ze hebben gewoon veel tijd ingepland wegens het weer (ze mogen niet werken bij regen of vorst, want de dakpannen moeten er ook af).

de voorman wordt ingelicht met de mededeling dat wij eventueel eerder/later mogen in overleg ter plekke. onze woning hoeft niet ge-asbestsaneerd te worden schijnt en ze hoeven nauwelijjks binnen te zijn. oi, wat schoot ik in de stress. bij selene kon ik rond die tijd namelijk echt helemaal niks meer behalve als een gestrande walvis op de bank liggen.......
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:58:26 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77090981
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef simmu het volgende:
*oef*. gebeld! (en dank voor jullie aardige woorden en raad!)

de soep is idd niet zo warm als opgediend. de planning is heeeeeeel ruim opgezet omdat dat van de woningbouw moest. blijkt dat het daadwerkelijke werk maar 1 dag per woning is (en heel erg van het weer afhankelijk) bij ons type woning, ze hebben gewoon veel tijd ingepland wegens het weer (ze mogen niet werken bij regen of vorst, want de dakpannen moeten er ook af).

de voorman wordt ingelicht met de mededeling dat wij eventueel eerder/later mogen in overleg ter plekke. onze woning hoeft niet ge-asbestsaneerd te worden schijnt en ze hoeven nauwelijjks binnen te zijn. oi, wat schoot ik in de stress. bij selene kon ik rond die tijd namelijk echt helemaal niks meer behalve als een gestrande walvis op de bank liggen.......
Had ook al wel verwacht dat het zo kort door de bocht niet zou zijn. Er is geen bouwvakker die op dat moment aan jullie huis zou willen beginnen. Ze zijn vaak wel lomp, maar niet geheel ongevoelig
pi_77091038
Goed dat je gebeld hebt! Valt allemaal wel weer mee dus, beter
Voel je je nu ook weer wat beter?
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:10:21 #222
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77091434
Happy: Laatste dagje

Pessie: Vervelend dat spugen!

Zag een hele mooie echo, volgens mij van Tazz??

Sindell, meldplicht Gefeliciteerd met je mijlpaal

Ik kom nu net weer mn bedje uit en nog ben ik enorm moe! Moest vandaag nog de deur uit om wat boodschapjes te doen, maar die laat ik lekker zitten
Ga nu lekker 'ontbijten'
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77091475
zegguh, zonder aanstellerig te doen:

Ik heb best wel krampen in mn buik. Das normaal toch? ! (Ik weet het even niet meer of ik dat de 1e keer ook had..)
En als je darmen lekker aan het krampen zijn, dan kan het toch heel goed dat je baarmoeder mee gaat doen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77091524
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef sindell het volgende:
Goed dat je gebeld hebt! Valt allemaal wel weer mee dus, beter
Voel je je nu ook weer wat beter?
oi, ik ben zo opgelucht! ik las die brief en schrok me echt helemaal kapot. we hebben al net 4 maanden geleden de vorige verbouwing gehad, en dat was een redelijk drama (klopboorfeest, seleentje kan best tegen boren, maar die klopboren gingen toch te ver. zeker 4 dagen lang. en toen was ik pas net zwanger en gewoon mobiel!)
pi_77091582
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
zegguh, zonder aanstellerig te doen:

Ik heb best wel krampen in mn buik. Das normaal toch? ! (Ik weet het even niet meer of ik dat de 1e keer ook had..)
En als je darmen lekker aan het krampen zijn, dan kan het toch heel goed dat je baarmoeder mee gaat doen?
bij mijn weten is dat redelijk normaal. ik had het iig wel. eerste 3 maanden voelde ik me nonstop alsof ik elk moment ongesteld kon worden. en als mijn darmen nu niet fijn mee willen werken nog steeds. *troost*, hang on in there met de spannende begintijd hoor!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')