Maar bij een harde buik denk ik toch aan een buik die echt helemaal opgespannen moet zijn (een beetje in de zin dat het velletje zou kunnen blinken omdat alles zo strak is). Of hoort dat er niet persé bij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
Tazz wat een ontzettend mooie echo!
Leonieke, die venijnige steken kunnen ook harde buiken zijn maar dan zijn het pijnlijke harde buiken.
Bij mij was het met 14 weken wel klaar met het spugen. Dacht ik. Maar gisteren voor ik ging ontbijten moest ik ook weer overgeven. Moet zeggen dat ik het ook alleen had voor het ontbijt, want dan at ik te laat ofzo. Nu gaat dat gelukkig wel weerquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
Tazz wat een ontzettend mooie echo!
Leonieke, die venijnige steken kunnen ook harde buiken zijn maar dan zijn het pijnlijke harde buiken.
Hier vanochtend gespuugd voor het ontbijt, dat is weer nieuw. Ik dacht steeds dat na 13 weken het echt wel over zou zijn, nou, volgens mij wordt het alleen maar erger. Mn moeder heeft nog niet gebeld met de mededeling dat dat nu echt over moet zijn, maar zal ik zaterdag wel horen, ze is bij mn broer zn verjaardag aanwezig(het is bij ons altijd maar afwachten wanneer we mn vader of moeder weer zien omdat ze niet zo dichtbij wonen). Dus rijden we vanuit het noorden naar hilversum met mn zus en zwager voor een avondje verjaardag vieren!
Ik heb vanochtend weer interessant gedroomd. Ik droomde dat mn man nog steeds anti kraak woonde en dat we daar gingen wonen nadat we getrouwd warenwe gingen trouwen omdat ik zwanger bleek. Ik werd een beetje raar wakker, maar kwam gelukkig vrij snel tot de conclusie dat we toch echt dit jaar al 4 jaar getrouwd zijn.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef sindell het volgende:
37 weken vandaag![]()
Dus meldt?
Mja dat had ik ook Cantare, vooral bij opstaan, dan kon ik mezelf even niet rechtop krijgen. Hoort erbij
Volgens mij hebben alle spieren in mn buik last van het uitdijen. Ik schaal alles gewoon onder bandenpijn. Dat is gelukkig wel iets dat veel minder is geworden! Kortom, het wordt op een gegeven moment weer minder, maar het schijnt later wel weer erger te worden. Nou ja, hoort erbij...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Cantare het volgende:
Heheh. Het kan dus nog veel erger worden begrijp ik.Maar bij mij zit het niet zo laag als je bij de omschrijvingen wel eens leest, niet bij m'n liezen ofzo.
ik had/heb er last van met hoesten.. Is ook niet echt prettig. Iemand had ooit s tegen mij gezegd dat het bandenpijn is dus neem aan dat het zo is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Cantare het volgende:
Heheh. Het kan dus nog veel erger worden begrijp ik.Maar bij mij zit het niet zo laag als je bij de omschrijvingen wel eens leest, niet bij m'n liezen ofzo.
Bellen naar de planning, situatie uitleggen en planning aan laten passen... Anders vragen of zij er dan voor gaan zorgen dat je op hun kosten naar een kraamhotel kunt indien nodig...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:21 schreef simmu het volgende:
sorrie dames, ik gooi er even een emopost doorheen. want ze zouden het dak komen renoveren. ze zouden volgende week starten. vandaag kreeg ik de planning. het duurt anderhalve week, en ze starten.......jawel: als ik precies 36 weken zwanger ben! inclusief asbestsanering waarvoor we een dag elders dienen te verblijven. ain't life grand!
edit; ik kan dus dan ook niet ff een weekje naar familie (200 km verderop) wegens te ver heen. ik wil toch wel graag in de buurt van mijn gyn en mijn ziekenhuis blijven...
juh, ze laten je meestal maximaal tot 37 weken doorlopen ja. tis dus psies in de bevaltijd, danwel de laatste loodjes met heel veel ellende-tijd. ik ga straks wel ff langs de buren of die er bezwaar tegen hebben dat ik bezwaar maak bij die luitjes en vraag/zeur of het niet eerder kan. ze doen de huizen per blokje namelijk. ik ben de pechspree wel weer beu. vakantie dit jaar kan ik ook wel (weer) vergeten) want sangdrax is volgende week met die promotie ook weer vrije dagen kwijt. ik ben verdorie elke dag idiote ideetjes van zn pa aan het afschieten terwijl ik ondertussen sangdrax kalmeer, 6 uur per nacht slaap (overdag niks, want selene wil niet). nog ff en ik pak selene onder mijn arm en vertrek naar een vakantiehuisje van ons spaargeld en fuck die nieuwe auto.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Cantare het volgende:
He bah, Simmu, dat is echt rotNiet fijn als je hoogzwanger bent, en zeker als het een tweeling is die zich best nog eens eerder aan zou kunnen dienen (toch?). Kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt
![]()
Had ook al wel verwacht dat het zo kort door de bocht niet zou zijn. Er is geen bouwvakker die op dat moment aan jullie huis zou willen beginnen. Ze zijn vaak wel lomp, maar niet geheel ongevoeligquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef simmu het volgende:
*oef*. gebeld! (en dank voor jullie aardige woorden en raad!)
de soep is idd niet zo warm als opgediend. de planning is heeeeeeel ruim opgezet omdat dat van de woningbouw moest. blijkt dat het daadwerkelijke werk maar 1 dag per woning is (en heel erg van het weer afhankelijk) bij ons type woning, ze hebben gewoon veel tijd ingepland wegens het weer (ze mogen niet werken bij regen of vorst, want de dakpannen moeten er ook af).
de voorman wordt ingelicht met de mededeling dat wij eventueel eerder/later mogen in overleg ter plekke. onze woning hoeft niet ge-asbestsaneerd te worden schijnt en ze hoeven nauwelijjks binnen te zijn. oi, wat schoot ik in de stress. bij selene kon ik rond die tijd namelijk echt helemaal niks meer behalve als een gestrande walvis op de bank liggen.......
oi, ik ben zo opgelucht! ik las die brief en schrok me echt helemaal kapot. we hebben al net 4 maanden geleden de vorige verbouwing gehad, en dat was een redelijk drama (klopboorfeest, seleentje kan best tegen boren, maar die klopboren gingen toch te ver. zeker 4 dagen lang. en toen was ik pas net zwanger en gewoon mobiel!)quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef sindell het volgende:
Goed dat je gebeld hebt! Valt allemaal wel weer mee dus, beter
Voel je je nu ook weer wat beter?
bij mijn weten is dat redelijk normaal. ik had het iig wel. eerste 3 maanden voelde ik me nonstop alsof ik elk moment ongesteld kon worden. en als mijn darmen nu niet fijn mee willen werken nog steeds. *troost*, hang on in there met de spannende begintijd hoor!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
zegguh, zonder aanstellerig te doen:
Ik heb best wel krampen in mn buik. Das normaal toch? ! (Ik weet het even niet meer of ik dat de 1e keer ook had..)
En als je darmen lekker aan het krampen zijn, dan kan het toch heel goed dat je baarmoeder mee gaat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |