quote:
Ik zeg niks meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:31 schreef flugeltje het volgende:
O jee BE, is Ticootje echt zo erg in de hormonen ja?
* Alvast olifantenhuid aantrekt
Nee ik ben gewoon altijd een sarcastische trut.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:31 schreef flugeltje het volgende:
O jee BE, is Ticootje echt zo erg in de hormonen ja?
* Alvast olifantenhuid aantrekt
Shit, daar gaat mn reputatie...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry!
Ik vond het er gewoon zo heel grappig ad rem staan.
[..]
Ik zeg niks meer.Tico is lief!
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon altijd een sarcastische trut.
Ik denk dat je 1,4 cm bedoeld! Maar fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:38 schreef Floria het volgende:
Echo echo gehad.
Ben idd nog maar een week of 6, te kort om een goede UD te bepalen. Wurmpje is 1,4mm groot en we zagen een kloppend hartje! So far so good dus. Mooi om te merken dat mijn gevoel goed zat. Over twee weken weer een echo voor de UD. September baby dus!
Flowerbox: SPANNEND!
Hmmmz geen idee wat ik bedoel eigenlijk haha. Nou ja ik zag: baby->check->hartje->check en toen hoorde ik verder niet meer zoveel. Wel dat dit geen garantie is dat het goed blijft gaan maar die kennen we natuulijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je 1,4 cm bedoeld! Maar fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:43 schreef Saffier het volgende:
Komt helemaal goed flowerbox!
Tico lief? Daar moet ik voor terug gaan lezen
Hoe zit dat, spreken wij nog ff een datumtweeling af?
Hm.. Als ik 12 dagen overtijd loop ben ik ook 8-8... Datumvierling?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
Datumdrieling een idee?8-8 vinnik ook wel wat!
Die vermoeidheid blijft nog wel even hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:38 schreef Orea het volgende:
Speciale data Flugel?
Oh en jeej! Ik ben 11 weken!! HCG gaat afnemen nu!! Whoehoeeeee (hopelijk snel minder moe)
Dat is toch 70 jaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die vermoeidheid blijft nog wel even hoorIk heb er nog steeds last van, maar kan ook aan de winter liggen natuurlijk. Ik heb zon nodig
14 juli is de verjaardag van de pa van Martijn, die is in 1940 geboren dus het zou precies 65 jaar na opa zijn. Vind ik wel een mooie gedachte, helemaal omdat het de eerste verjaardag na z'n overlijden is, zo kan zo'n dag toch een gouden randje gaan krijgen....
En op 2 augustus is m'n moeder jarig, vind ik daarom ook wel een toffe datum...
Is wel online geweest, dus zal zo wel komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef flugeltje het volgende:
Idd DJRandall heb een foutje gemaakt, hij is dan ook uit 1945.. Het is mijn vader die uit 1940 kwam...
Spannend octo
Iemand ymme al gezien vandaag? Ben benieuwd hoe het met d'r gerommel is...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Is wel online geweest, dus zal zo wel komen![]()
Hier trouwens alweer gedroomd over de bevalling, inclusief naam en geslacht.....zo bizar.....
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef flowerbox het volgende:
Vk is langsgeweest. Het is nu officieel; het was 'alleen maar' de slijmprop![]()
Verder nog even heerlijk naar het hartjegeluisterd dus ik ben weer helemaal gerust. Dus dames, het kan helaas nog wel even duren (hoeft natuurlijk niet). Misschien glipt er wel 1 v.d feb. baby's voor mij
Ja dat vindt ik ook wel, ze moest tenminste tot gisteren binnen blijven vanwege trouwen partnerregistratie maar nu is alles geregeld dus kom maar opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:43 schreef pessie het volgende:
Cool, na alles wat jullie al hebben meegemaakt zou het misschien ook wel fijn zijn dat jullie kindje geboren wordt.
Heb net een showmodel maxi cosi gevonden! 170 euro korting! Even met manlief overleggen. Word helemaal hyper!
Je weet dat je wrsch niks anders dan alleen je eigen hartslag hoort he? Het is echt knap als je al zelf met dat ding het hartje op zou kunnen pikken. De meeste mensen lukt het nog niet zo vroeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:55 schreef flugeltje het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten, ik ben nogal een ongeduldig type....
Wat betekent dat nu ik verzonnen heb dat ik zo'n ding wil, ik het dus ook nog in m'n lunchpauze wil gaan kopen natuurlijk...![]()
Als dat niet lukt zal ik 'm vanavond wel effe bestellen ergens... Die prijs was ik idd ook al tegengekomen, is idd de goedkoopste optie...
In de winkel waar wij onze geboortelijst hebben liggen, kan je hem alleszins ook kopen. Ik veronderstel dat je die dus ook in Nederland in een babywinkel kunt kopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:44 schreef flugeltje het volgende:
Is weer een F5 topic de komende periode
Effe vraagje, kun je zo'n Angelsounds ook in de winkel kopen of gaat dat alleen online? Iemand een tip voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |