abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77087217
Bwa, zo zo... een aantal van mijn taken worden helemaal niet vervangen (studenten die studieproblemen of persoonlijke hebben in het tweede semester zullen het dus alleen moeten oplossen), een aantal andere taken worden in mijn ogen doorgeschoven naar de personen die er het minst voor in aanmerking komen (die totaal geen feeling hebben met de materie), maar ah, dat is mijn probleem niet meer Die taken zullen alvast moeten uitgevoerd worden.

Ik was gewoon wat teleurgesteld omdat mijn baas er blijkbaar van uitging dat ik één van mijn zwaarste taken van het tweede semester (waar ik dus het meeste tijd in steek) niet zelf uitvoerde maar dat ik die zaken doorstuurde naar andere collega's. Hij was vrij hard geschrokken toen ik zei dat ik elke vraag zelf beantwoordde en dat geen enkele andere collega daar ook maar één minuut last van heeft

En een aantal zaken moet ik binnen nu en twee weken wel nog zelf uitvoeren omdat er niemand in aanmerking komt om ze over te nemen (ik heb tijdens het gesprek toch maar even laten vallen dat ik volgens mij wel vervangbaarder ben dan dat hij liet uitschijnen ).
Het probleem met mijn man is niet helemaal opgelost. Maar daar zal mijn man zelf eens moeten voor binnenspringen.
pi_77087261
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
Tazz wat een ontzettend mooie echo!

Leonieke, die venijnige steken kunnen ook harde buiken zijn maar dan zijn het pijnlijke harde buiken.
Maar bij een harde buik denk ik toch aan een buik die echt helemaal opgespannen moet zijn (een beetje in de zin dat het velletje zou kunnen blinken omdat alles zo strak is). Of hoort dat er niet persé bij?
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:28:19 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77087644
pessie, alweer gespuugd
Nou de volgende grens ligt op 15-16 weken... Daarna ging ik me wel beter voelen, ondanks dat ik nooit heb hoeven spugen...

Leonie, jammer dat het niet helemaal ging zoals verwacht. Maar goed dat je voor jezelf opgekomen bent! En wat die harde buiken betreft: je buik voelt dan keihard maar hij staat niet zo strak dat het gaat blinken hoor Maar als je aan je buik voelt, dan voelt alles helemaal hard van binnen.
Maar ik vind ze niet lijken op venijnige steken zoals jij het beschrijft.
Ik zou eerder denken dat je last hebt van je banden of dat je zoon aan het indalen is. Dat laatste doet bij mij ook echt gemeen zeer!
pi_77087754
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
Tazz wat een ontzettend mooie echo!

Leonieke, die venijnige steken kunnen ook harde buiken zijn maar dan zijn het pijnlijke harde buiken.

Hier vanochtend gespuugd voor het ontbijt, dat is weer nieuw. Ik dacht steeds dat na 13 weken het echt wel over zou zijn, nou, volgens mij wordt het alleen maar erger. Mn moeder heeft nog niet gebeld met de mededeling dat dat nu echt over moet zijn, maar zal ik zaterdag wel horen, ze is bij mn broer zn verjaardag aanwezig (het is bij ons altijd maar afwachten wanneer we mn vader of moeder weer zien omdat ze niet zo dichtbij wonen). Dus rijden we vanuit het noorden naar hilversum met mn zus en zwager voor een avondje verjaardag vieren!

Ik heb vanochtend weer interessant gedroomd. Ik droomde dat mn man nog steeds anti kraak woonde en dat we daar gingen wonen nadat we getrouwd waren we gingen trouwen omdat ik zwanger bleek. Ik werd een beetje raar wakker, maar kwam gelukkig vrij snel tot de conclusie dat we toch echt dit jaar al 4 jaar getrouwd zijn.
Bij mij was het met 14 weken wel klaar met het spugen. Dacht ik. Maar gisteren voor ik ging ontbijten moest ik ook weer overgeven. Moet zeggen dat ik het ook alleen had voor het ontbijt, want dan at ik te laat ofzo. Nu gaat dat gelukkig wel weer Behalve gister dan!
Er is dus nog hoop (mja t kan natuurlijk ook zijn dat je 9 maanden blijft spugen)

En vreemde dromen, ik heb dat ook zo tegen de tijd dat ik wakker ga worden, de meest vreemde dromen. Vannacht droomde ik dat mijn schoonzusje al lang en breed bevallen was. T kind was 6 maanden en liep al. EN toen ik zoiets had van das ook snel, toen zei ze ja dat schijnt zo te horen hehe.
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:34:27 #205
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77087836
Tazz wat een een leuke, cute echo! Zó fijn is dat! Nu maar wachten op de eerste schopjes!

Happy héél veel plezier op je laatste werkdag! lekker veel taartjes eten, afscheid nemen en dan vanaf morgen lekker uitbuiken woohoo!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77087910
Ik kom even binnenvallen met een vraagje. Als ik opsta, of overeind kom als ik gebukt heb, krijg ik soms een steek in mijn buik, een beetje schuin onder mijn navel. Soms links en soms rechts. Voor ik zwanger werd heb ik dat nooit gehad, dus ik vroeg me af of het al bandenpijn kan zijn. Het lijkt me wel wat vroeg, maar ik weet het anders ook niet. Komt het iemand bekend voor?
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:39:21 #207
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77087982
Cantare, klinkt precies als de steken die ik af en toe heb. (soms denk ik wel eens dat m'n hele onderkant eruit zakt ) Bandenpijn dus
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77088048
37 weken vandaag
Dus meldt?

Mja dat had ik ook Cantare, vooral bij opstaan, dan kon ik mezelf even niet rechtop krijgen. Hoort erbij
pi_77088061
Heheh. Het kan dus nog veel erger worden begrijp ik. Maar bij mij zit het niet zo laag als je bij de omschrijvingen wel eens leest, niet bij m'n liezen ofzo.
pi_77088342
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef sindell het volgende:
37 weken vandaag
Dus meldt?

Mja dat had ik ook Cantare, vooral bij opstaan, dan kon ik mezelf even niet rechtop krijgen. Hoort erbij
Dat je maar snel mag
  donderdag 21 januari 2010 @ 10:52:01 #211
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77088435
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Cantare het volgende:
Heheh. Het kan dus nog veel erger worden begrijp ik. Maar bij mij zit het niet zo laag als je bij de omschrijvingen wel eens leest, niet bij m'n liezen ofzo.
Volgens mij hebben alle spieren in mn buik last van het uitdijen. Ik schaal alles gewoon onder bandenpijn. Dat is gelukkig wel iets dat veel minder is geworden! Kortom, het wordt op een gegeven moment weer minder, maar het schijnt later wel weer erger te worden. Nou ja, hoort erbij...
pi_77088564
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:41 schreef Cantare het volgende:
ik had/heb er last van met hoesten.. Is ook niet echt prettig. Iemand had ooit s tegen mij gezegd dat het bandenpijn is dus neem aan dat het zo is.
Ook als ik in bed draai heb ik er wel s last van als k draai.
pi_77089535
Echt fijn zo'n online vraagbaak

't Is op zich (nog) geen erge pijn, ben alleen zo'n controlfreak die het fijn vindt te weten waar alles vandaan komt.

Even teruggelezen:

Sindell, 37 weken spannende tijd!

Tazz wat een mooie echo zo heerlijk lijkt me dat, dat je met eigen ogen kan zien dat het allemaal góed is

pessie weer aan t spugen? balen joh. hopelijk is het over een paar weekjes echt over

Happy met verlof geniet ervan!

Keshet, sterkte in het Erasmus, hopelijk kunnen ze je gerust stellen!
pi_77089555
sorrie dames, ik gooi er even een emopost doorheen. want ze zouden het dak komen renoveren. ze zouden volgende week starten. vandaag kreeg ik de planning. het duurt anderhalve week, en ze starten.......jawel: als ik precies 36 weken zwanger ben! inclusief asbestsanering waarvoor we een dag elders dienen te verblijven. ain't life grand!

edit; ik kan dus dan ook niet ff een weekje naar familie (200 km verderop) wegens te ver heen. ik wil toch wel graag in de buurt van mijn gyn en mijn ziekenhuis blijven...
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77089619
He bah, Simmu, dat is echt rot Niet fijn als je hoogzwanger bent, en zeker als het een tweeling is die zich best nog eens eerder aan zou kunnen dienen (toch?). Kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:23:17 #216
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77089646
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:21 schreef simmu het volgende:
sorrie dames, ik gooi er even een emopost doorheen. want ze zouden het dak komen renoveren. ze zouden volgende week starten. vandaag kreeg ik de planning. het duurt anderhalve week, en ze starten.......jawel: als ik precies 36 weken zwanger ben! inclusief asbestsanering waarvoor we een dag elders dienen te verblijven. ain't life grand!

edit; ik kan dus dan ook niet ff een weekje naar familie (200 km verderop) wegens te ver heen. ik wil toch wel graag in de buurt van mijn gyn en mijn ziekenhuis blijven...
Bellen naar de planning, situatie uitleggen en planning aan laten passen... Anders vragen of zij er dan voor gaan zorgen dat je op hun kosten naar een kraamhotel kunt indien nodig...
pi_77089772
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Cantare het volgende:
He bah, Simmu, dat is echt rot Niet fijn als je hoogzwanger bent, en zeker als het een tweeling is die zich best nog eens eerder aan zou kunnen dienen (toch?). Kan me voorstellen dat je daar stevig van baalt
juh, ze laten je meestal maximaal tot 37 weken doorlopen ja. tis dus psies in de bevaltijd, danwel de laatste loodjes met heel veel ellende-tijd. ik ga straks wel ff langs de buren of die er bezwaar tegen hebben dat ik bezwaar maak bij die luitjes en vraag/zeur of het niet eerder kan. ze doen de huizen per blokje namelijk. ik ben de pechspree wel weer beu. vakantie dit jaar kan ik ook wel (weer) vergeten) want sangdrax is volgende week met die promotie ook weer vrije dagen kwijt. ik ben verdorie elke dag idiote ideetjes van zn pa aan het afschieten terwijl ik ondertussen sangdrax kalmeer, 6 uur per nacht slaap (overdag niks, want selene wil niet). nog ff en ik pak selene onder mijn arm en vertrek naar een vakantiehuisje van ons spaargeld en fuck die nieuwe auto.
pi_77090113
Wat k#t Simmu....
En wat Flugel zegt, bellen en vragen of ze de planning kunnen aanpassen nav je situatie....

Murphy's law geldt altijd op de meest onhandige momenten he
pi_77090879
*oef*. gebeld! (en dank voor jullie aardige woorden en raad!)

de soep is idd niet zo warm als opgediend. de planning is heeeeeeel ruim opgezet omdat dat van de woningbouw moest. blijkt dat het daadwerkelijke werk maar 1 dag per woning is (en heel erg van het weer afhankelijk) bij ons type woning, ze hebben gewoon veel tijd ingepland wegens het weer (ze mogen niet werken bij regen of vorst, want de dakpannen moeten er ook af).

de voorman wordt ingelicht met de mededeling dat wij eventueel eerder/later mogen in overleg ter plekke. onze woning hoeft niet ge-asbestsaneerd te worden schijnt en ze hoeven nauwelijjks binnen te zijn. oi, wat schoot ik in de stress. bij selene kon ik rond die tijd namelijk echt helemaal niks meer behalve als een gestrande walvis op de bank liggen.......
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:58:26 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77090981
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef simmu het volgende:
*oef*. gebeld! (en dank voor jullie aardige woorden en raad!)

de soep is idd niet zo warm als opgediend. de planning is heeeeeeel ruim opgezet omdat dat van de woningbouw moest. blijkt dat het daadwerkelijke werk maar 1 dag per woning is (en heel erg van het weer afhankelijk) bij ons type woning, ze hebben gewoon veel tijd ingepland wegens het weer (ze mogen niet werken bij regen of vorst, want de dakpannen moeten er ook af).

de voorman wordt ingelicht met de mededeling dat wij eventueel eerder/later mogen in overleg ter plekke. onze woning hoeft niet ge-asbestsaneerd te worden schijnt en ze hoeven nauwelijjks binnen te zijn. oi, wat schoot ik in de stress. bij selene kon ik rond die tijd namelijk echt helemaal niks meer behalve als een gestrande walvis op de bank liggen.......
Had ook al wel verwacht dat het zo kort door de bocht niet zou zijn. Er is geen bouwvakker die op dat moment aan jullie huis zou willen beginnen. Ze zijn vaak wel lomp, maar niet geheel ongevoelig
pi_77091038
Goed dat je gebeld hebt! Valt allemaal wel weer mee dus, beter
Voel je je nu ook weer wat beter?
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:10:21 #222
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77091434
Happy: Laatste dagje

Pessie: Vervelend dat spugen!

Zag een hele mooie echo, volgens mij van Tazz??

Sindell, meldplicht Gefeliciteerd met je mijlpaal

Ik kom nu net weer mn bedje uit en nog ben ik enorm moe! Moest vandaag nog de deur uit om wat boodschapjes te doen, maar die laat ik lekker zitten
Ga nu lekker 'ontbijten'
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77091475
zegguh, zonder aanstellerig te doen:

Ik heb best wel krampen in mn buik. Das normaal toch? ! (Ik weet het even niet meer of ik dat de 1e keer ook had..)
En als je darmen lekker aan het krampen zijn, dan kan het toch heel goed dat je baarmoeder mee gaat doen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77091524
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef sindell het volgende:
Goed dat je gebeld hebt! Valt allemaal wel weer mee dus, beter
Voel je je nu ook weer wat beter?
oi, ik ben zo opgelucht! ik las die brief en schrok me echt helemaal kapot. we hebben al net 4 maanden geleden de vorige verbouwing gehad, en dat was een redelijk drama (klopboorfeest, seleentje kan best tegen boren, maar die klopboren gingen toch te ver. zeker 4 dagen lang. en toen was ik pas net zwanger en gewoon mobiel!)
pi_77091582
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:

Ik heb best wel krampen in mn buik. Das normaal toch? ! (Ik weet het even niet meer of ik dat de 1e keer ook had..)
En als je darmen lekker aan het krampen zijn, dan kan het toch heel goed dat je baarmoeder mee gaat doen?
bij mijn weten is dat redelijk normaal. ik had het iig wel. eerste 3 maanden voelde ik me nonstop alsof ik elk moment ongesteld kon worden. en als mijn darmen nu niet fijn mee willen werken nog steeds. *troost*, hang on in there met de spannende begintijd hoor!!!
pi_77091586
quote:

Ik had dat gisteren Bij mij voelde het als een soort menstruatieachtige pijn. Met 6 weken had ik het ook. Ik maakte me eerst wel een beetje zorgen, maar het is nu weer weg, dus volgens mij is het óf het rommelen van je darmen óf het rekken van je baarmoeder.
pi_77091726
Ja zie je wel. Stom is dat he? Je kan jezelf echt gek maken.

Punt komt ook nog, er zitten nog een paar plekjes in de baarmoeder waar de innesteling wat heftig is gegaan (zo zei ze het). Daardoor kan ik zomaar opeens bloed verliezen. Dat helpt dus ook niet. Want ja ik weet dat het kan en toch schijt ik 7 kleuren.
pi_77091730
quote:

ik heb dat ook gehad, voornamelijk de eerste 3 maanden. Nu voel ik het volgens mij nog heel af en toe.
pi_77091819
Mijn moeder en schoonmoeder zijn hier bezig met de grote schoonmaak

Ze beginnen op de zolder, en echt alles, maar dan ook alles wordt gedaan. Heerlijk. Heb zojuist maar even een lekkere lunch voor ze gemaakt. Wat zal het na morgen schoon zijn hier zeg. Ze hebben er gewoon 1,5 dag voor uit getrokken.
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:21:13 #230
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77091869
Ymme wat fijn!! Mijn moeder komt morgen ook mn huis poetsen Wat lief he, zo'n familie
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:25:45 #231
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77091999
Ticootje, niks aanstellerigs aan hoor... Kramp ben ik ook altijd eng blijven vinden. Pas nu sinds een week of zo kan ik het een beetje van me afzetten... Kan dus heel normaal zijn, zeker dus als je al wat kneuzinkjes in je baarmoeder hebt lijkt me zo...

ymme, wat heerlijk... Zou ik ook wel willen dat het hier een keer grondig werd aangepakt. Heb er zelf niet zo'n puf voor momenteel...
pi_77092068
w0000t, doe mij zo'n moeder

@Tico: ik vind het ook een eng gevoel, vooral omdat ik het alleen ken van als ik ongesteld ben/word. Je eerste gedachte is dan toch: noooo! bloed! fout! Maar ik ben ook wel gerustgesteld door de ervaringen van andere zwangeren dat het óók gewoon bij zwangerschap hoort.
pi_77092338
Fijn Ymme, mijn schoonmoeder heeft hier dinsdag alles gepoetst. En naar mijn standaarden was het hier best netjes, maar dat vond zij dus niet geloof ik, ongelooflijk waar die nog stof vandaan haalt

Heb zelf mijn bijdrage natuurlijk ook geleverd door de keukenkastjes te doen (en 's middags op de bank zitten, want toen kon ik niet meer goed lopen, eigen schuld)
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:42:09 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77092716
simmu, fijn dat het meevalt

Krampen zijn altijd vervelend. Hoe logisch de verklaring ook is. En dan is de krampentijd over en voel je de baby bewegen en als je hem dan eens even niet voel, denk je 'oh help, het zal toch wel in orde zijn'.
Waar zijn we aan begonnen...

Ik ben zojuist nog op de bank in slaap gevallen. Even hazeslaapje tussendoor. Blijkbaar had ik het nodig

Ow en even een voor de schoonmaakteams!
Hier is mijn zusje dus geweest.
pi_77092828
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:21 schreef mama_papa het volgende:
Ymme wat fijn!! Mijn moeder komt morgen ook mn huis poetsen Wat lief he, zo'n familie
Het is echt zo fijn. Vooral omdat ik al vanaf week 16 met flinke pijntjes loop. En stofzuigen/stoffen en dweilen wordt hier wel gewoon door mij gedaan (al is dit wel minder dan eerst), omdat dat ook gewoon MOET met 2 honden en 2 katten. Maar echt een keer de badkamer helemaal goed enzo, dat lukt me gewoon niet meer. En ben zelf al z'n poetsmiep hihi. Wil altijd alles netjes en schoon hebben. En in mijn ogen is het altijd wel vies hoor, ookal is dat echt niet. Schoonmmoeder is nu de vloer op de slaapkamer in een soda-sopje aan het zetten. Even laten inwerken enzo. Die heeft allemaal van die dingen, dat het ook echt goed gebeurd. Zelfs plinten met een natte doek, kastdeuren binnen en buiten pfffff dat mens is zo poets gek (is ook d'r werk hihi).
pi_77093361
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Asyniur het volgende:
simmu, fijn dat het meevalt

Krampen zijn altijd vervelend. Hoe logisch de verklaring ook is. En dan is de krampentijd over en voel je de baby bewegen en als je hem dan eens even niet voel, denk je 'oh help, het zal toch wel in orde zijn'.
Waar zijn we aan begonnen...

Ik ben zojuist nog op de bank in slaap gevallen. Even hazeslaapje tussendoor. Blijkbaar had ik het nodig

Ow en even een voor de schoonmaakteams!
Hier is mijn zusje dus geweest.
Hoe gaat het verder met je? Is het allemaal nog een beetje vol te houden.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:13:17 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77093855
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:58 schreef ymme het volgende:

[..]

Hoe gaat het verder met je? Is het allemaal nog een beetje vol te houden.
Ik ben dus geen poetsmiep, nooit geweest. Maar het mag wel een beetje choon zijn.
Hier lopen ook 2 honden rond (die momenteel vreselijk ruien). Ik stofzuig echt niet meer. 3x gedaan misschien sinds ik bekkenklachten heb maar dan kon ik meteen 2 dagen niet lopen/zitten/liggen van de pijn. Daar heb ik dus wel van geleerd...

Verder gaat het wel oke. Ik merk dat ik steeds moeilijker ga lopen. Eerder zakte ik nog niet door bekken/heupen. Maar dat gebeurt dus nu wel
Ach, nog eventjes maar. Ik loop er nu al zolang mee dat die maximaal 6 weken er ook nog wel bij kunnen...
pi_77094212
Oh, door je bekken/heupen heen zakken, dat is minder Asyniur. Gelukkig heb ik dat niet.
Wel dat ik na stofzuigen (een hele woonkamer doe ik dan ook een halve dag over) flink pijn heb enzo. Maar tja, je moet als je door de weeks alleen bent, en een vloerbedekking ipv marmertegels zie ik ook niet zitten Ieeee en hatsjoe. Maar vanaf volgende week gaat manlief, binnenland rijden, zodat hij a elke dag gewoon in Nederland is en b. elke avond thuis is. Dat is wel een heel fijn gevoel hoor. Nu zit hij door de weeks in Duitsland en dan kan het heel lang duren voordat hij thuis is, als ik hem nodig heb.
pi_77094339
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:28 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, jammer dat het niet helemaal ging zoals verwacht. Maar goed dat je voor jezelf opgekomen bent! En wat die harde buiken betreft: je buik voelt dan keihard maar hij staat niet zo strak dat het gaat blinken hoor Maar als je aan je buik voelt, dan voelt alles helemaal hard van binnen.
Maar ik vind ze niet lijken op venijnige steken zoals jij het beschrijft.
Ik zou eerder denken dat je last hebt van je banden of dat je zoon aan het indalen is. Dat laatste doet bij mij ook echt gemeen zeer!
Mja zo echt hard heb ik het nog niet gevoeld. Misschien ben ik wel iemand die noooooiiitt een harde buik zal hebben tijdens de zwangerschap Zou wel fijn zijn, denk ik als ik het hier soms lees
Mijn gyn zei vorige week dat ik die steken wel nog meer/vaker kon verwachten, maar heeft het eigenlijk niet benoemd. Had ik toen natuurlijk moeten vragen, maar ik was al tevreden met het feit dat er niets ernstigs aan de hand was dat ik niet verder gevraagd heb.

Vanochtend had ik weer zo'n "ow"-moment. Ik ging me douchen en begon me uit te kleden en verschoot eigenlijk van mijn buik toen ik in de spiegel keek.
Ik terug naar beneden (nog in pyjama) naar mijn man. Doe ik mijn pyjamavest omhoog en zeg ik: je moet dat eens bekijken, zo dik opeens.
Mijn man: jah, wat dacht je, zo lang is het ook allemaal niet meer, hoor.
En effectief... eigenlijk duurt het voor de mensen van februari ook allemaal niet meer zo lang. We zijn al bijna eind januari Ik vind het toch allemaal spannend worden eigenlijk. Kan me ook niet voorstellen dat ik al zo lang zwanger ben. Ik ga langs de ene kant wel blij zijn dat het voorbij is, maar anderzijds kan ik mijn gevoelens nog perfect voorstellen toen ik die positieve test in mijn handen had. Zo raar eigenlijk.
pi_77094343
ymme, begrijp ik goed dat je nu tegels hebt? kan je dan niet beter swifferen? is een stuk lichter en sneller
pi_77094437
Zonder mij te willen moeien, maar heb je een goeie stofzuiger?
Ik heb normaalgezien geen last van mijn bekken, maar elke keer als ik met de stofzuiger heb rondgelopen, moet ik ook rusten omdat ik pijn heb. Maar in mijn ogen is onze stofzuiger gewoon niet krachtig genoeg (het is zelfs zo erg dat ik hem al bijna buitengekieperd heb, maar dat is dan ook weer overdreven voor die paar weken dat ik nog moet rondlopen )
pi_77094521
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef Ticootje het volgende:
Ja zie je wel. Stom is dat he? Je kan jezelf echt gek maken.

Punt komt ook nog, er zitten nog een paar plekjes in de baarmoeder waar de innesteling wat heftig is gegaan (zo zei ze het). Daardoor kan ik zomaar opeens bloed verliezen. Dat helpt dus ook niet. Want ja ik weet dat het kan en toch schijt ik 7 kleuren.
Dat blijf je toch wel houden, eerste, tweede of zoveelste zwangerschap volgens mij... Ik had rond 7 weken en tegen de 9/9,5 week steeds wat kramp en dan bloed. En dan zakte het weer af. Maar zeker als ze al aan hebben gegeven dat je het nog kan verwachten dan zal dat zeker zo zijn..

Ik word gek van de pijn en nu las ik gisteren op Freya dat je met een gekantelde baarmoeder moet opletten dat ie wel eind trimester 1 omhoog komt, omdat ie anders in het kleine bekken kan blijven 'hangen' en dat zeer pijn kan gaan doen... aangezien het geen menstruatiepijn is, maar wel heel erg vervelend en het soms zelfs als een verzakking voelt maandag maar even bij de echo vragen of ze goed kunnen kijken hoe de boel van binnen nu zit.. Misschien is dit wel normaal, maar heb het ook pas sinds een paar dagen en heb er gisteren zelfs 2 paracetamols voor genomen omdat het echt niet te harden was...
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:51:18 #243
259886 pessie
pi_77095433
Orea dat klinkt absoluut niet fijn! Heb je binnenkort weer afspraak bij vk? Misschien even aangeven...

Leo, volgens mij is het zo dat na 32 weken zwangerschap stofzuigen sowieso wordt afgeraden. Het is namelijk erg intensief en een half uur stofzuigen is hetzelfde als een half uur intensief sporten. Dat doe je in principe ook niet meer na 32 weken zwangerschap. Ik heb 1 keer gehoord van iemand die ergens had gelezen dat ze bij 20 weken niet meer kon stofzuigen, maar er zijn genoeg zwangere dames die met 20 weken nog wel sporten, dus tsja... Hangt ook van je lichaam af.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:53:22 #244
259886 pessie
pi_77095521
Oh ja, wat betreft poetsen, mn huis is niet meer heel goed gedaan sinds ik zwanger ben (en dus sinds mn bronchitis), heb laatst nog wel een sop door de badkamer gehaald en de woonkamer. En stofzuigen houd ik wel bij, maar echt goed schoon is het hier dus al een tijdje niet meer. (manlief doet de wc wel heek trouw elke week )
pi_77095986
een half uur stofzuigen is een half uur sporten? Damn, waarom sta ik dan nog op zo'n hometrainer ding? (nu niet meer hoor, geen zorgen, maar voor en bij het begin van de zwangerschap). Ik doe gewoon te veel aan sport

Echt proper is het ook niet meer, hoor bij ons. Ik heb vorige week zaterdag nog eens heel de benedenverdieping gepoetst en dit weekend is de bovenverdieping aan de beurt. Samen (als in: in één weekend) doe ik het nooit meer. En tussendoor las ik af en toe wel eens een pauze in. Ik wil echt geen risico lopen dat ik me overdoe ofzo (en dan denk ik keer op keer: damn, hoe doen zwangere vrouwen dat allemaal als ze nog één of meerdere kinderen hebben rondlopen. Respect, hoor, dames! )
pi_77096165
ik doe elke week de badkamer en de wc's en de wasbakken overal. ik ruim nu en dan wat was op en algeheel opruimen en koken (en selene natuurlijk). stofzuigen en de was zelf doet sangdrax, die wast na het eten ook af. we doen gewoon alsof we allebei voltijd werken en verdelen de boel
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:09:29 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77096175
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:51 schreef pessie het volgende:
Orea dat klinkt absoluut niet fijn! Heb je binnenkort weer afspraak bij vk? Misschien even aangeven...

Leo, volgens mij is het zo dat na 32 weken zwangerschap stofzuigen sowieso wordt afgeraden. Het is namelijk erg intensief en een half uur stofzuigen is hetzelfde als een half uur intensief sporten. Dat doe je in principe ook niet meer na 32 weken zwangerschap. Ik heb 1 keer gehoord van iemand die ergens had gelezen dat ze bij 20 weken niet meer kon stofzuigen, maar er zijn genoeg zwangere dames die met 20 weken nog wel sporten, dus tsja... Hangt ook van je lichaam af.
Meen je dat nou?
Dat boek of die vk heb ik dan gemist denk ik tijdens mijn zwangerschap!
pi_77096282
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Dat boek of die vk heb ik dan gemist denk ik tijdens mijn zwangerschap!
Sterker nog, waar is dat boek, dat kan ik mooi voor M. z'n verjaardag geven!
pi_77096528
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben al blij dat mijn man zelf vindt dat ik het niet meer mag doen. Levert als ik in een hormonale bui soms wel eens een pittige discussie op en dan laat hij mij toch doen. En achteraf zit ik natuurlijk wat uit te blazen in de zetel en verschijnt er een grijns op zijn gezicht en dan hoor ik hem gewoon denken: "zie je wel wie er gelijk had..." (en dan begint hij te koken of te strijken )
pi_77096535
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:27 schreef leonieke het volgende:
Zonder mij te willen moeien, maar heb je een goeie stofzuiger?
Ik heb normaalgezien geen last van mijn bekken, maar elke keer als ik met de stofzuiger heb rondgelopen, moet ik ook rusten omdat ik pijn heb. Maar in mijn ogen is onze stofzuiger gewoon niet krachtig genoeg (het is zelfs zo erg dat ik hem al bijna buitengekieperd heb, maar dat is dan ook weer overdreven voor die paar weken dat ik nog moet rondlopen )
Nou het is de nieuwste mielen stofzuiger. En die was behoorlijk duur. Dus neem aan, dat deze wel goed is. Ik kan hem niet eens vol uit zetten, met de kracht. Pffff dat is echt te zwaar. Net of dat ding zich aan de vloer vast zuigt.
En swifferen, tja zo nu en dan doe ik dat ook wel (niet met een swiffer, maar een statisch ding aan de dweilstok), maar heb dan het idee dat ik niet alles meeneem. Zodat er nog haren blijven liggen. En dat haat ik.
pi_77096578
Mja, dat is alleszins wel andere kwaliteit van stofzuiger dan die van ons. Ik wil ook een Miele of een Dyson
pi_77096668
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben al blij dat mijn man zelf vindt dat ik het niet meer mag doen. Levert als ik in een hormonale bui soms wel eens een pittige discussie op en dan laat hij mij toch doen. En achteraf zit ik natuurlijk wat uit te blazen in de zetel en verschijnt er een grijns op zijn gezicht en dan hoor ik hem gewoon denken: "zie je wel wie er gelijk had..." (en dan begint hij te koken of te strijken )
Vind hij dat echt?

Ik zou mn man echt hard uitlachen als hij aankomt met iets dat ik niet meer zou mogen hoor. Je voelt zelf toch heel goed of je iets wel of niet kan? Kom op je ben alleen maar zwanger, niet ziek of beperkt.
pi_77096813
Bwa, hij ziet mij achteraf altijd sukkelen en die steken net onder mijn hart (bovenkant van buik) zijn altijd een pak erger als ik mij ingespannen heb.
En ik vind het wel lief dat hij het toffer vindt dat we het samen doen.
pi_77096925
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vind hij dat echt?

Ik zou mn man echt hard uitlachen als hij aankomt met iets dat ik niet meer zou mogen hoor. Je voelt zelf toch heel goed of je iets wel of niet kan? Kom op je ben alleen maar zwanger, niet ziek of beperkt.
ik mocht alleen niet meer de zware tassen met boodschappen naar boven dragen. Verder deed ik zo goed als alles zelf nog.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77096930
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:19 schreef leonieke het volgende:
Mja, dat is alleszins wel andere kwaliteit van stofzuiger dan die van ons. Ik wil ook een Miele of een Dyson
Dyson hier ook gehad. Maar ik raad je deze echt af. De Miele (zonder n hihi) is toch echt de beste vind ik hoor. En gewoon lekker degelijk en makkelijk.

(oeh lekker offtopic dit)
pi_77097003
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik mocht alleen niet meer de zware tassen met boodschappen naar boven dragen. Verder deed ik zo goed als alles zelf nog.
Ik deed dat ook nog zelf, maar ik woon gelijkvloers. Maar ik ging ook lekker alleen boodschappen doen, zonder gezeik.
pi_77097128
Dat is ook hoe je het gewoon bent natuurlijk. Wij doen eigenlijk altijd samen boodschappen (ook al van voor de zwangerschap) en verdelen sowieso al het werk in huis. We werken allebei fulltime en zijn dan ook allebei van mening dat er niet één iemand het huishouden moet draaiende houden (tot groot 'jolijt' van mijn schoonmoeder want zij vindt het eigenlijk niet kunnen dat haar zoon moet helpen in het huishouden want dat is in haar ogen de taak van de vrouw )
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:35:52 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77097335
quote:

[..]

Vind hij dat echt?

Toch merk ik wel dat het bekertje iets sneller leeg is dan vroeger. Waar ik vroeger rustig ging werken, de boodschappen deed en vervolgens nog even met stofzuiger en dweil door het huis sjeesde voor ik ging koken haak ik nu ergens halverwege wel af... Martijn heeft dat nog niet helemaal door geloof ik, het fenomeen 'vermoeidheid doordat je lichaam erg hard werkt' is nog een beetje abstract voor hem. Hij pikt het wel, maar ik zie aan 'm dat ie het eigenlijk een beetje 'te makkelijk' vind allemaal....

Zelf sta ik er overigens ook wel verbaasd over dat wat vaker een zitpauze in moet lassen en soms gewoon zulke zware benen kan krijgen dat ik bijna niet meer vooruit kom. (inclusief rugpijn) Gelukkig is dat niet volcontinu en kom ik er momenteel nog aardig goed mee weg vind ik zelf
pi_77097597
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

precies, dat boek moet ik ook hebben!
Zo zwaar is stofzuigen toch niet? Of misschien doe ik het verkeerd, kan ook natuurlijk
pi_77097714
quote:

[..]

Vind hij dat echt?

Ik zie t R ook echt niet zeggen tegen me haha.
Ik heb m wel aangekondigd dat ik de laatste maand nix meer doe, dat ie me mag gaan bedienen dan
(nja das omdat hij altijd heel zielig doet, wil je drinken voor me halen, ik heb de hele dag gewerkt *lol* ik zie t mezelf ook niet echt doen ofzo)
pi_77097747
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

precies, dat boek moet ik ook hebben!
Zo zwaar is stofzuigen toch niet? Of misschien doe ik het verkeerd, kan ook natuurlijk
Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:46:40 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77097804
ymme, wij hebben parket dus ook hier ligt er soms een deken over de vloer. Maar dan moet mijn man maar een keer extra stofzuigen en voor de rest kijk ik er maar omheen...

Leonie, onze stofzuiger doet het prima, maar als je overal onder en langs moet...

Bijhouden van toiletten en wastafels doe ik wel nog zelf...
Ook de boodschappen haal ik nog zelf, maar niet meer 1x in de week een heleboel maar een paar keer per week een beetje. Alleen als ik iets echt zwaars nodig heb, dan neemt mijn man het na zijn werk mee.
Ik ben allang blij dat ik dat nog zelf kan, ook al kost het me een halve morgen en dan de rest van de dag om bij te komen. Maar anders kwam ik zo goed als nergens meer...
pi_77097905
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
oh strijken doe ik niet aan
maar t ging me er meer om dat pessie zegt dat je t vanaf 32 weken niet meer MAG doen. En toen had ik zoiets van: maar zo zwaar is t toch ook niet?!
Snap met rugpijn of bekkenpijn dat t wat anders is, maar als alles gewoon goed gaat.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:52:42 #264
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77098079
Volgens mij heeft het er meer mee te maken hoe jje jezelf voelt dan dat iemand anders je iets voor kan schrijven... Als ik mezelf een dag niet goed voel doe ik gewoon lekker minder dan op andere dagen. Stofzuigen/dweilen is wat lastiger omdat we een aantal beesten hebben, maar dat komt meestal ook gewoon wel goed. Ik doe soms zelfs de kattenbakken nog wel, ook al rust daar eigenlijk een verbod op...

We nemen het gewoon zoals het komt en ik hoop er maar op dat ik geen last krijg van zoiets als bekkeninstabiliteit of ischias ofzo...
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:52:51 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77098086
Als alles hier goed ging (lees: geen bekkenproblemen), deed ik ook nog alles zelf hoor!

flugel, jij blijft je gewoon vanaf nu kiplekker voelen!
pi_77098292
Laat ik het zo zeggen: ik dans tegenwoordig niet meer rond met de stofzuiger en idd, het gaat wat trager en het gebeurt wat minder frequent (en ik ben best blij dat we geen beesten hebben rondlopen ) maar het huis is nog steeds geen stort.

En ai! Ik stond daarnet recht om naar het toilet te gaan (mijn hoofdbezigheid ) en toen ben ik toch wel weer ff moeten gaan zitten. Geen steken in mijn lies of buik deze keer, maar een pak lager. Wat was me dat zeg?!? Sh*t zeg, dat moet die kleine niet meer te vaak doen
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:03:20 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77098516
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef leonieke het volgende:
En ai! Ik stond daarnet recht om naar het toilet te gaan (mijn hoofdbezigheid ) en toen ben ik toch wel weer ff moeten gaan zitten. Geen steken in mijn lies of buik deze keer, maar een pak lager. Wat was me dat zeg?!? Sh*t zeg, dat moet die kleine niet meer te vaak doen
Ik zeg: je zoon is op zoek naar de uitgang!
waarschijnlijk indalen dus
pi_77098601
Ik ga het licht nog maar eventjes uitdoen dan. Hij mag nog ff blijven zitten
pi_77099238
Grappig, ik heb echt een soort van ommeslag gehad sinds een paar dagen. Slaap nu best goed, heb minder last van rugpijn, de bekkenpijn is weg. En ik heb dus vandaag de benedenverdieping gestoft, gestofzuigd en gedweild en de trap ook even meegenomen Oja, en net nog even naar de Hema geweest om mijn nieuwe slaapkamergordijnen op te halen.

Oh en ik heb geen zin om een ondersteek te huren/kopen dus ik heb in plaats daar van een klein wasteiltje gekocht. Kunnen ze mooi de placenta daar in flikkeren. In bed op de po gaan dat kan ik toch niet.
pi_77099395
after-verhuis-tvp en nu ga ik teruglezen
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:29:36 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77099743
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
after-verhuis-tvp en nu ga ik teruglezen
Jaa, daar is freecell!!
Hoe is het gegaan? Bevalt het nieuwe huis?
En hoe voel je je?
pi_77100145
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jaa, daar is freecell!!
Hoe is het gegaan? Bevalt het nieuwe huis?
En hoe voel je je?
dat weet ze toch nog niet..
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:40:02 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77100193
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat weet ze toch nog niet..

ga jij us ff ergen anders bijdehand doen
pi_77100463
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef octopussy het volgende:
Grappig, ik heb echt een soort van ommeslag gehad sinds een paar dagen. Slaap nu best goed, heb minder last van rugpijn, de bekkenpijn is weg. En ik heb dus vandaag de benedenverdieping gestoft, gestofzuigd en gedweild en de trap ook even meegenomen Oja, en net nog even naar de Hema geweest om mijn nieuwe slaapkamergordijnen op te halen.

Oh en ik heb geen zin om een ondersteek te huren/kopen dus ik heb in plaats daar van een klein wasteiltje gekocht. Kunnen ze mooi de placenta daar in flikkeren. In bed op de po gaan dat kan ik toch niet.
Ja die ondersteek inderdaad, waar is die precies voor nodig? Na mijn blindedarm operatie hebben ze ook geprobeerd om me zo'n ding onder mijn kont te schuiven, nou dat wilde natuurlijk voor geen meter, konden ze me alsnog op zo'n stoel hijsen
Als het is om de placenta in te bestuderen, nou ga lekker je gang (ik hoef dat ding niet te zien denk ik)

Ohw controle bij VK was goed, baby ligt helemaal ingedaald, bloeddruk goed etc. Afwachten dus nu
pi_77100552
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef sindell het volgende:

[..]

Ja die ondersteek inderdaad, waar is die precies voor nodig? Na mijn blindedarm operatie hebben ze ook geprobeerd om me zo'n ding onder mijn kont te schuiven, nou dat wilde natuurlijk voor geen meter, konden ze me alsnog op zo'n stoel hijsen
Als het is om de placenta in te bestuderen, nou ga lekker je gang (ik hoef dat ding niet te zien denk ik)

Ohw controle bij VK was goed, baby ligt helemaal ingedaald, bloeddruk goed etc. Afwachten dus nu
Die is om de placenta op te vangen, en daarna kan ie meteen op het vuur voor de kraamvisite.
pi_77100704
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die is om de placenta op te vangen, en daarna kan ie meteen op het vuur voor de kraamvisite.

(het idee alleen al )
pi_77100751
Ik heb de ondersteek wel in huis, moest toch de klossen halen

Hier gaat het wel prima, harde buiken zijn nog aanwezig, paar keer 's avonds wat gerommel gehad, maar niet genoeg om de vlos te bellen (wel genoeg om zelf onrustig te worden ) en 's morgens was het dan weer over.
Mijn bekken houdt zich best goed met verhuizen eden ik heb nog best veel zelf kunnen doen
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:03:09 #278
259886 pessie
pi_77101308
Sindell sticker van VK

Wat betreft stofzuigen, ik zei dat ik dacht dat dat niet mocht, na 32 weken. Ik heb even wat dingen bekeken op sites van verloskundigen en artsen, zij zeggen dat het zoveel mogelijk vermeden moet worden bij rugpijn en bij bekkenklachten. Daarnaast hangt het ervan af hoe je je voelt. Maar ik kwalificeer het wel als sport, ben altijd flink buiten adem na een half uur stofzuigen.

Wat betreft het tillen van zware boodschappen, dat mocht ik toch al nooit van mn man (heb regelmatig rugpijn en ben een tijdje terug zelfs door mn rug gegaan, hij wil een herhaling daarvan voorkomen en ik ook). We doen de weekboodschappen dus vaak samen, en als ik het alleen doe, zijn het geen weekboodschappen meer, of komt ie me helpen ze de trap op te sjouwen.

Wat betreft een po, na mijn blindedarmoperatie wilden ze dat ook, heb uiteindelijk midden in de nacht op de knop gedrukt en gezegd dat ik echt echt echt naar de wc wou en niet liggend iets proberen te doen in een ijzeren vat.
pi_77101972
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

dat wel ja. ik merk bv goed dat ik tijdens deze zwangerschap gewoon echt een boel minder 'kan' dan bij selene hoor. 'kan' tussen haakjes, want sure, ik kan natuurlijk wel gewoon alles, maar ik betaal ervoor als ik het ook doe. geen tukkie levert gegarandeerd een erg sjaggerijnige en vermoeide simmu (en automatisch ook een sjaggerijnige en vermoeide selene, en dan wacht sangdrax een feestje alstie thuiskomt uit zn werk die proberen we dus te vermijden!)
pi_77102068
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb de ondersteek wel in huis, moest toch de klossen halen

Hier gaat het wel prima, harde buiken zijn nog aanwezig, paar keer 's avonds wat gerommel gehad, maar niet genoeg om de vlos te bellen (wel genoeg om zelf onrustig te worden ) en 's morgens was het dan weer over.
Mijn bekken houdt zich best goed met verhuizen eden ik heb nog best veel zelf kunnen doen
tijd om lekker te rommelen in je nieuwe huisje dan! fijn dat alles goed gegaan is
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:27:12 #281
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77102353
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:18 schreef simmu het volgende:

[..]

dat wel ja. ik merk bv goed dat ik tijdens deze zwangerschap gewoon echt een boel minder 'kan' dan bij selene hoor. 'kan' tussen haakjes, want sure, ik kan natuurlijk wel gewoon alles, maar ik betaal ervoor als ik het ook doe. geen tukkie levert gegarandeerd een erg sjaggerijnige en vermoeide simmu (en automatisch ook een sjaggerijnige en vermoeide selene, en dan wacht sangdrax een feestje alstie thuiskomt uit zn werk die proberen we dus te vermijden!)
Nou ja dit dus
Ik kan ook nog vanalles, maar daar staat gewoon een prijs voor. En voor het meeste wil ik de prijs niet (meer) betalen. Voor een half uurtje stofzuigen, 2 dagen niet meer weten hoe je moet gaan liggen/zitten/staan van de pijn dat is het mij niet waard...

En die ondersteek/po wordt ook nog wel eens gebruikt als hulpmiddel bij de bevalling. Dan schuiven ze hem omgekeerd onder je billen. En verder inderdaad voor de placenta...
pi_77102678
freecell wat fijn dat je terug bent en dat de verhuis goed is verlopen
pi_77103069
Freecell: welkom terug! Eindelijk verhuisd....

Dames over poetsen: ik heb echt de grote schoonmaak helemaal zelf gedaan, behalve de ramen. Het is dat schoonmoeder het aanbood, anders deed ik het nog zelf ook. Moet zeggen dat het soms erg lang duurt voordat iets klaar is, maar ok. Gisteren de gehele keuken aan binnen- en buitenkant gedaan. Daarna de benedenverdieping gezogen en gedweild. Was wel teveel, maar gelukkig herstel ik redelijk snel.
Ik ben ook enorm eigenwijs, want ik zou vanavond samen met lief de keuken doen. Hij wilde wel helpen. Maar hij werkt de hele week en dan voel ik me schuldig en zorg dus dat het al klaar is....

En wat betreft de wet van Fok!....Schreef ik gisteren dat ik zo goed kon slapen, lag ik vannacht op de bank..... ben moe.....

Verder hebben ons hummeltje en ik vandaag onenigheid over de juiste plek voor zijn/haar voeten! Denk serieus dat er vandaag iets gekneusd is......

Prima dagje dus, ik ga even lekker liggen en wachten tot de frietjes komen...
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:33:09 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77105041
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef DJRandall het volgende:
Freecell: welkom terug! Eindelijk verhuisd....

Dames over poetsen: ik heb echt de grote schoonmaak helemaal zelf gedaan, behalve de ramen. Het is dat schoonmoeder het aanbood, anders deed ik het nog zelf ook. Moet zeggen dat het soms erg lang duurt voordat iets klaar is, maar ok. Gisteren de gehele keuken aan binnen- en buitenkant gedaan. Daarna de benedenverdieping gezogen en gedweild. Was wel teveel, maar gelukkig herstel ik redelijk snel.
Ik ben ook enorm eigenwijs, want ik zou vanavond samen met lief de keuken doen. Hij wilde wel helpen. Maar hij werkt de hele week en dan voel ik me schuldig en zorg dus dat het al klaar is....

En wat betreft de wet van Fok!....Schreef ik gisteren dat ik zo goed kon slapen, lag ik vannacht op de bank..... ben moe.....

Verder hebben ons hummeltje en ik vandaag onenigheid over de juiste plek voor zijn/haar voeten! Denk serieus dat er vandaag iets gekneusd is......

Prima dagje dus, ik ga even lekker liggen en wachten tot de frietjes komen...
Fijn dat jij je zo goed voelt DJRandall! Heerlijk toch!
EN die ruzie met die voetjes: heel herkenbaar
Frietjes!!!
pi_77105508
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Fijn dat jij je zo goed voelt DJRandall! Heerlijk toch!
EN die ruzie met die voetjes: heel herkenbaar
Frietjes!!!
Ach, iedereen heeft goede en slechte dagen toch? Nu, na bijna 37 weken, begin ik het boven de pot hangen wel een beetje beu te worden. Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk te genieten van de dingen die ik dus nog WEL kan.
Denk ik beetje geleerd voor de zwangerschap, toen ik door ziekte thuis kwam te zitten....

Moet zeggen dat ik de eerste 6 á 7 maanden van de zwangerschap minder leuk vond, ivm misselijkheid en zorgen door de eerdere miskraam. Ben nu eindelijk een beetje aan het genieten....dus de laatse loodjes zijn lichamelijk wel zwaar, maar mentaal voor mij een inhaalslag....
pi_77105549
Happy: JE HEBT VERLOF!!!
hoe was het vandaag?
pi_77106657
Van mij mag dit beebje ook wel lekker nog een paar weken blijven zitten eigenlijk Het is nu wel weer leuk dat zwanger zijn
Ok, het doet nog steeds pijn ed, maar het komt nu dichterbij en ik kan een kamertje maken en we zitten zo lekker in dt huis met z'n drieën + kat. Volgende hectische moment mag nog wel ff duren
  donderdag 21 januari 2010 @ 18:33:23 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77107313
Ondanks de klachten moet die van ons ook nog wel blijven zitten hoor!
Hij mag pas na de carnaval komen vinden wij. Hopelijk denkt hij er ook zo over...
pi_77107643
Ik vind zwanger zijn ook geweldig hoor

Het is zo iets appart. Wat niet te omschrijven valt. Het gaat gepaard met veel liefde maar ook zorgen. Maar het is super.
pi_77108033
Ik wil het liefst nu bevallen
Ook al gaat het nu prima lichamelijk, ik vind het veel te spannend allemaal. Ben er 24/7 mee bezig in mijn hoofd en daar word ik niet rustiger van
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:40:48 #291
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77110013
Octo ik snap je helemaal! Ik heb precies hetzelfde, van mij mag ze komen Alles is klaar en ik ben er ook klaar voor
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:47:35 #292
259886 pessie
pi_77110360
Zeg, heeft iemand draakje gezien?

En wat betreft de februari baby's, die mogen nog wel even wachten, eerst flowerbox nog toch??
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:54:03 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77110731
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:53 schreef octopussy het volgende:
Ik wil het liefst nu bevallen
Ook al gaat het nu prima lichamelijk, ik vind het veel te spannend allemaal. Ben er 24/7 mee bezig in mijn hoofd en daar word ik niet rustiger van
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef mama_papa het volgende:
Octo ik snap je helemaal! Ik heb precies hetzelfde, van mij mag ze komen Alles is klaar en ik ben er ook klaar voor
Écht? Van mij 'moet' Harry echt nog even blijven zitten hoor!
NIet omdat ik niet nieuwsgierig ben maar ik ben er gewoon nog niet klaar voor... if ever
pi_77111704
Leander kwam met 37 weken precies en dat was na aanpassing datum na de tweede termijn echo. De eerste termijn echo klopte met onze berekening (en wij weten vrij zeker dat hij niet 5 dagen eerder verwekt is, ik was echt goed ziek toen )

Dus eigenlijk was hij er met 36 wk, 2 dagen.

Dat hoef ik net nog een keer. We hebben nog twee maanden gezeten met een hummel die zijn temperatuur niet vast kon houden en die om het uur een uur dronk. Yay, 50% van je dag (en nacht ) borstvoeding geven.

Neh, deze blijft zitten tot MINIMAAL 37 weken. En liever tot 40. Eerst maar helemaal af, inclusief thermostaat graag
pi_77113001
Dat snap ik Freecell. Ik voel me ook een beetje schuldig over mijn ongeduld (want ik wil natuurlijk niet dat mijn meisje problemen krijgt door 'vroeggeboorte'). Aan de andere kant ben ik over 3 dagen al 37 weken en mag ik thuis bevallen...

Conclusie: ik ben heel slecht in wachten op iets waar ik (zoals MP zegt) heel erg klaar voor ben.
Zeker omdat het 'ernaartoe leven' echt moeilijk is wanneer je een marge hebt van 5 weken en geen idee hebt wanneer het kan gebeuren.
pi_77113925
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef pessie het volgende:
Zeg, heeft iemand draakje gezien?

En wat betreft de februari baby's, die mogen nog wel even wachten, eerst flowerbox nog toch??
Lief dat je aan me denkt pessie!
Ik denk zelf dat het misschien dit weekend wel kan gaan gebeuren . Gewoon een gevoel hoor, nergens op gebaseerd.

Verder zijn gisteren eindelijk de kratjes onder ons bed geplaatst. Mooi op tijd toch ? ( nee, dat was niet mijn planning maar ja)
We zijn er nu wel echt echt klaar voor .
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77115063
Morgen gaan de poetsmiepen verder. Schoonmoeders is net pas klaar. De slaapkamer van ons, is niet meer te onderscheiden van nieuw joh. We hadden geen gordijnen (de hele kamer moet nog opgeknapt worden, maar nu ging de babykamer voor natuurlijk), maar schoonmoeder heeft simpele grijze gordijnen opgehangen en het hangt mooi! En alles maar dan ook alles is schoon. Het blinkt, is super fris. En mijn moeder heeft de zolder helemaal gedaan, jeetje wat een ruimte hebben we toch ook in huis zeg, niet normaal. En morgen de overloop/badkamer en beneden verdieping.

En dan...... zijn we echt klaar voor onze baby. Maar ik heb liever ook dat hij niet met 37 weken komt. Ivm temp vast houden enzo. 39 weken zou mooi zijn. Dus over 2 weken. Hihi helaas hebben we er zelf niets over te zeggen. Maar naar morgen/zaterdag is het huis er klaar voor!
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:15:28 #298
259886 pessie
pi_77115069
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Lief dat je aan me denkt pessie!
Ik denk zelf dat het misschien dit weekend wel kan gaan gebeuren . Gewoon een gevoel hoor, nergens op gebaseerd.

Verder zijn gisteren eindelijk de kratjes onder ons bed geplaatst. Mooi op tijd toch ? ( nee, dat was niet mijn planning maar ja)
We zijn er nu wel echt echt klaar voor .
Klinkt als prima op tijd. Moet voor de bevalling toch? Is dan toch echt gelukt

Maar als je zoals Free 3 weken te vroeg was bevallen was je inderdaad wel aan de late kant geweest
pi_77119979
Het is toch erg, 12 weken 4 dagen en dat DIT (vind ik helemaal niet erg, hihi)
pi_77121405
mooi toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')