Vind hij dat echt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Ik ben al blij dat mijn man zelf vindt dat ik het niet meer mag doen. Levert als ik in een hormonale bui soms wel eens een pittige discussie op en dan laat hij mij toch doen. En achteraf zit ik natuurlijk wat uit te blazen in de zetel en verschijnt er een grijns op zijn gezicht en dan hoor ik hem gewoon denken: "zie je wel wie er gelijk had..." (en dan begint hij te koken of te strijken)
ik mocht alleen niet meer de zware tassen met boodschappen naar boven dragen. Verder deed ik zo goed als alles zelf nog.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind hij dat echt?
Ik zou mn man echt hard uitlachen als hij aankomt met iets dat ik niet meer zou mogen hoor. Je voelt zelf toch heel goed of je iets wel of niet kan? Kom op je ben alleen maar zwanger, niet ziek of beperkt.
Dyson hier ook gehad. Maar ik raad je deze echt af. De Miele (zonder n hihi) is toch echt de beste vind ik hoor. En gewoon lekker degelijk en makkelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:19 schreef leonieke het volgende:
Mja, dat is alleszins wel andere kwaliteit van stofzuiger dan die van ons. Ik wil ook een Miele of een Dyson
Ik deed dat ook nog zelf, maar ik woon gelijkvloers. Maar ik ging ook lekker alleen boodschappen doen, zonder gezeik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik mocht alleen niet meer de zware tassen met boodschappen naar boven dragen. Verder deed ik zo goed als alles zelf nog.
Toch merk ik wel dat het bekertje iets sneller leeg is dan vroeger. Waar ik vroeger rustig ging werken, de boodschappen deed en vervolgens nog even met stofzuiger en dweil door het huis sjeesde voor ik ging koken haak ik nu ergens halverwege wel af...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind hij dat echt?
Ik zou mn man echt hard uitlachen als hij aankomt met iets dat ik niet meer zou mogen hoor. Je voelt zelf toch heel goed of je iets wel of niet kan? Kom op je ben alleen maar zwanger, niet ziek of beperkt.
precies, dat boek moet ik ook hebben!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sterker nog, waar is dat boek, dat kan ik mooi voor M. z'n verjaardag geven!
Ik zie t R ook echt niet zeggen tegen me haha.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind hij dat echt?
Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
precies, dat boek moet ik ook hebben!
Zo zwaar is stofzuigen toch niet? Of misschien doe ik het verkeerd, kan ook natuurlijk
oh strijken doe ik niet aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
Ik zeg: je zoon is op zoek naar de uitgang!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef leonieke het volgende:
En ai! Ik stond daarnet recht om naar het toilet te gaan (mijn hoofdbezigheid) en toen ben ik toch wel weer ff moeten gaan zitten. Geen steken in mijn lies of buik deze keer, maar een pak lager. Wat was me dat zeg?!?
Sh*t zeg, dat moet die kleine niet meer te vaak doen
Jaa, daar is freecell!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
after-verhuis-tvp en nu ga ik teruglezen
dat weet ze toch nog niet..quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jaa, daar is freecell!!![]()
Hoe is het gegaan? Bevalt het nieuwe huis?
En hoe voel je je?
Ja die ondersteek inderdaad, waar is die precies voor nodig? Na mijn blindedarm operatie hebben ze ook geprobeerd om me zo'n ding onder mijn kont te schuiven, nou dat wilde natuurlijk voor geen meter, konden ze me alsnog op zo'n stoel hijsenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef octopussy het volgende:
Grappig, ik heb echt een soort van ommeslag gehad sinds een paar dagen. Slaap nu best goed, heb minder last van rugpijn, de bekkenpijn is weg. En ik heb dus vandaag de benedenverdieping gestoft, gestofzuigd en gedweild en de trap ook even meegenomenOja, en net nog even naar de Hema geweest om mijn nieuwe slaapkamergordijnen op te halen.
Oh en ik heb geen zin om een ondersteek te huren/kopen dus ik heb in plaats daar van een klein wasteiltje gekocht. Kunnen ze mooi de placenta daar in flikkeren. In bed op de po gaan dat kan ik toch niet.
Die is om de placenta op te vangen, en daarna kan ie meteen op het vuur voor de kraamvisite.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef sindell het volgende:
[..]
Ja die ondersteek inderdaad, waar is die precies voor nodig? Na mijn blindedarm operatie hebben ze ook geprobeerd om me zo'n ding onder mijn kont te schuiven, nou dat wilde natuurlijk voor geen meter, konden ze me alsnog op zo'n stoel hijsen![]()
Als het is om de placenta in te bestuderen, nou ga lekker je gang(ik hoef dat ding niet te zien denk ik)
Ohw controle bij VK was goed, baby ligt helemaal ingedaald, bloeddruk goed etc. Afwachten dus nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |