abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77096578
Mja, dat is alleszins wel andere kwaliteit van stofzuiger dan die van ons. Ik wil ook een Miele of een Dyson
pi_77096668
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik ben al blij dat mijn man zelf vindt dat ik het niet meer mag doen. Levert als ik in een hormonale bui soms wel eens een pittige discussie op en dan laat hij mij toch doen. En achteraf zit ik natuurlijk wat uit te blazen in de zetel en verschijnt er een grijns op zijn gezicht en dan hoor ik hem gewoon denken: "zie je wel wie er gelijk had..." (en dan begint hij te koken of te strijken )
Vind hij dat echt?

Ik zou mn man echt hard uitlachen als hij aankomt met iets dat ik niet meer zou mogen hoor. Je voelt zelf toch heel goed of je iets wel of niet kan? Kom op je ben alleen maar zwanger, niet ziek of beperkt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77096813
Bwa, hij ziet mij achteraf altijd sukkelen en die steken net onder mijn hart (bovenkant van buik) zijn altijd een pak erger als ik mij ingespannen heb.
En ik vind het wel lief dat hij het toffer vindt dat we het samen doen.
pi_77096925
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vind hij dat echt?

Ik zou mn man echt hard uitlachen als hij aankomt met iets dat ik niet meer zou mogen hoor. Je voelt zelf toch heel goed of je iets wel of niet kan? Kom op je ben alleen maar zwanger, niet ziek of beperkt.
ik mocht alleen niet meer de zware tassen met boodschappen naar boven dragen. Verder deed ik zo goed als alles zelf nog.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77096930
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:19 schreef leonieke het volgende:
Mja, dat is alleszins wel andere kwaliteit van stofzuiger dan die van ons. Ik wil ook een Miele of een Dyson
Dyson hier ook gehad. Maar ik raad je deze echt af. De Miele (zonder n hihi) is toch echt de beste vind ik hoor. En gewoon lekker degelijk en makkelijk.

(oeh lekker offtopic dit)
pi_77097003
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:26 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik mocht alleen niet meer de zware tassen met boodschappen naar boven dragen. Verder deed ik zo goed als alles zelf nog.
Ik deed dat ook nog zelf, maar ik woon gelijkvloers. Maar ik ging ook lekker alleen boodschappen doen, zonder gezeik.
pi_77097128
Dat is ook hoe je het gewoon bent natuurlijk. Wij doen eigenlijk altijd samen boodschappen (ook al van voor de zwangerschap) en verdelen sowieso al het werk in huis. We werken allebei fulltime en zijn dan ook allebei van mening dat er niet één iemand het huishouden moet draaiende houden (tot groot 'jolijt' van mijn schoonmoeder want zij vindt het eigenlijk niet kunnen dat haar zoon moet helpen in het huishouden want dat is in haar ogen de taak van de vrouw )
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:35:52 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77097335
quote:

[..]

Vind hij dat echt?

Toch merk ik wel dat het bekertje iets sneller leeg is dan vroeger. Waar ik vroeger rustig ging werken, de boodschappen deed en vervolgens nog even met stofzuiger en dweil door het huis sjeesde voor ik ging koken haak ik nu ergens halverwege wel af... Martijn heeft dat nog niet helemaal door geloof ik, het fenomeen 'vermoeidheid doordat je lichaam erg hard werkt' is nog een beetje abstract voor hem. Hij pikt het wel, maar ik zie aan 'm dat ie het eigenlijk een beetje 'te makkelijk' vind allemaal....

Zelf sta ik er overigens ook wel verbaasd over dat wat vaker een zitpauze in moet lassen en soms gewoon zulke zware benen kan krijgen dat ik bijna niet meer vooruit kom. (inclusief rugpijn) Gelukkig is dat niet volcontinu en kom ik er momenteel nog aardig goed mee weg vind ik zelf
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77097597
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sterker nog, waar is dat boek, dat kan ik mooi voor M. z'n verjaardag geven!
precies, dat boek moet ik ook hebben!
Zo zwaar is stofzuigen toch niet? Of misschien doe ik het verkeerd, kan ook natuurlijk
pi_77097714
quote:

[..]

Vind hij dat echt?

Ik zie t R ook echt niet zeggen tegen me haha.
Ik heb m wel aangekondigd dat ik de laatste maand nix meer doe, dat ie me mag gaan bedienen dan
(nja das omdat hij altijd heel zielig doet, wil je drinken voor me halen, ik heb de hele dag gewerkt *lol* ik zie t mezelf ook niet echt doen ofzo)
pi_77097747
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:42 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

precies, dat boek moet ik ook hebben!
Zo zwaar is stofzuigen toch niet? Of misschien doe ik het verkeerd, kan ook natuurlijk
Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:46:40 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77097804
ymme, wij hebben parket dus ook hier ligt er soms een deken over de vloer. Maar dan moet mijn man maar een keer extra stofzuigen en voor de rest kijk ik er maar omheen...

Leonie, onze stofzuiger doet het prima, maar als je overal onder en langs moet...

Bijhouden van toiletten en wastafels doe ik wel nog zelf...
Ook de boodschappen haal ik nog zelf, maar niet meer 1x in de week een heleboel maar een paar keer per week een beetje. Alleen als ik iets echt zwaars nodig heb, dan neemt mijn man het na zijn werk mee.
Ik ben allang blij dat ik dat nog zelf kan, ook al kost het me een halve morgen en dan de rest van de dag om bij te komen. Maar anders kwam ik zo goed als nergens meer...
pi_77097905
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Ik kan bv ook maar maximum een half uur aan een stuk strijken omwille van rugpijn (heb ik al jaren last van).
oh strijken doe ik niet aan
maar t ging me er meer om dat pessie zegt dat je t vanaf 32 weken niet meer MAG doen. En toen had ik zoiets van: maar zo zwaar is t toch ook niet?!
Snap met rugpijn of bekkenpijn dat t wat anders is, maar als alles gewoon goed gaat.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:52:42 #264
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77098079
Volgens mij heeft het er meer mee te maken hoe jje jezelf voelt dan dat iemand anders je iets voor kan schrijven... Als ik mezelf een dag niet goed voel doe ik gewoon lekker minder dan op andere dagen. Stofzuigen/dweilen is wat lastiger omdat we een aantal beesten hebben, maar dat komt meestal ook gewoon wel goed. Ik doe soms zelfs de kattenbakken nog wel, ook al rust daar eigenlijk een verbod op...

We nemen het gewoon zoals het komt en ik hoop er maar op dat ik geen last krijg van zoiets als bekkeninstabiliteit of ischias ofzo...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:52:51 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77098086
Als alles hier goed ging (lees: geen bekkenproblemen), deed ik ook nog alles zelf hoor!

flugel, jij blijft je gewoon vanaf nu kiplekker voelen!
pi_77098292
Laat ik het zo zeggen: ik dans tegenwoordig niet meer rond met de stofzuiger en idd, het gaat wat trager en het gebeurt wat minder frequent (en ik ben best blij dat we geen beesten hebben rondlopen ) maar het huis is nog steeds geen stort.

En ai! Ik stond daarnet recht om naar het toilet te gaan (mijn hoofdbezigheid ) en toen ben ik toch wel weer ff moeten gaan zitten. Geen steken in mijn lies of buik deze keer, maar een pak lager. Wat was me dat zeg?!? Sh*t zeg, dat moet die kleine niet meer te vaak doen
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:03:20 #267
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77098516
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef leonieke het volgende:
En ai! Ik stond daarnet recht om naar het toilet te gaan (mijn hoofdbezigheid ) en toen ben ik toch wel weer ff moeten gaan zitten. Geen steken in mijn lies of buik deze keer, maar een pak lager. Wat was me dat zeg?!? Sh*t zeg, dat moet die kleine niet meer te vaak doen
Ik zeg: je zoon is op zoek naar de uitgang!
waarschijnlijk indalen dus
pi_77098601
Ik ga het licht nog maar eventjes uitdoen dan. Hij mag nog ff blijven zitten
pi_77099238
Grappig, ik heb echt een soort van ommeslag gehad sinds een paar dagen. Slaap nu best goed, heb minder last van rugpijn, de bekkenpijn is weg. En ik heb dus vandaag de benedenverdieping gestoft, gestofzuigd en gedweild en de trap ook even meegenomen Oja, en net nog even naar de Hema geweest om mijn nieuwe slaapkamergordijnen op te halen.

Oh en ik heb geen zin om een ondersteek te huren/kopen dus ik heb in plaats daar van een klein wasteiltje gekocht. Kunnen ze mooi de placenta daar in flikkeren. In bed op de po gaan dat kan ik toch niet.
pi_77099395
after-verhuis-tvp en nu ga ik teruglezen
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:29:36 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77099743
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef freecell het volgende:
after-verhuis-tvp en nu ga ik teruglezen
Jaa, daar is freecell!!
Hoe is het gegaan? Bevalt het nieuwe huis?
En hoe voel je je?
pi_77100145
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jaa, daar is freecell!!
Hoe is het gegaan? Bevalt het nieuwe huis?
En hoe voel je je?
dat weet ze toch nog niet..
  donderdag 21 januari 2010 @ 15:40:02 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77100193
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat weet ze toch nog niet..

ga jij us ff ergen anders bijdehand doen
pi_77100463
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef octopussy het volgende:
Grappig, ik heb echt een soort van ommeslag gehad sinds een paar dagen. Slaap nu best goed, heb minder last van rugpijn, de bekkenpijn is weg. En ik heb dus vandaag de benedenverdieping gestoft, gestofzuigd en gedweild en de trap ook even meegenomen Oja, en net nog even naar de Hema geweest om mijn nieuwe slaapkamergordijnen op te halen.

Oh en ik heb geen zin om een ondersteek te huren/kopen dus ik heb in plaats daar van een klein wasteiltje gekocht. Kunnen ze mooi de placenta daar in flikkeren. In bed op de po gaan dat kan ik toch niet.
Ja die ondersteek inderdaad, waar is die precies voor nodig? Na mijn blindedarm operatie hebben ze ook geprobeerd om me zo'n ding onder mijn kont te schuiven, nou dat wilde natuurlijk voor geen meter, konden ze me alsnog op zo'n stoel hijsen
Als het is om de placenta in te bestuderen, nou ga lekker je gang (ik hoef dat ding niet te zien denk ik)

Ohw controle bij VK was goed, baby ligt helemaal ingedaald, bloeddruk goed etc. Afwachten dus nu
pi_77100552
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef sindell het volgende:

[..]

Ja die ondersteek inderdaad, waar is die precies voor nodig? Na mijn blindedarm operatie hebben ze ook geprobeerd om me zo'n ding onder mijn kont te schuiven, nou dat wilde natuurlijk voor geen meter, konden ze me alsnog op zo'n stoel hijsen
Als het is om de placenta in te bestuderen, nou ga lekker je gang (ik hoef dat ding niet te zien denk ik)

Ohw controle bij VK was goed, baby ligt helemaal ingedaald, bloeddruk goed etc. Afwachten dus nu
Die is om de placenta op te vangen, en daarna kan ie meteen op het vuur voor de kraamvisite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')