Ja, en ik ben 38 en mijn moeder belt nog vaak of alles wel goed gaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:18 schreef Vicky het volgende:
Dat bezorgd zijn dat blijft. Niet alleen aan het begin van de zwangerschap, ook aan het eind, maar zeker ook als je kindje er eenmaal is! Tess is ruim 7 maanden maar af en toen ga ik stiekum luisteren of ze nog wel ademt.
mijn moeder ook hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:23 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, en ik ben 38 en mijn moeder belt nog vaak of alles wel goed gaat
quote:
Maar die wafels zullen slecht zijn tegen dat ze bij jou geraken. Dat zou gewoon een zwaar verlies betekenenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Stuur eens een wafeltje (of 2) deze kant op ter keuring
Geboorteplan daar zet je in wat je allemaal wil rond de geboorte van je kind. Nu is dat bij mij op zich niet zoveel, maar mijn man begon het toch te duizelen. En hij wilde graag dat ik het op papier zou zetten zodat hij een leidraad heeft als ik het niet meer kan duidelijk maken...
Ik vind 26 februari wel een mooie datum. Dan zijn we precies een half jaar getr9ouwd![]()
He, dan zit je bij dezelfde als waar ik straks weer kom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook weer een even een update. Bij de VK was alles goed, dus weer een mooie sticker. Hebben de bevalling besproken. Hartje geluisterd, bloeddruk was goed, mannetje ligt er netjes voor, dus alles ok. Over 2 weken weer terug.
Oh en Vicky, aangezien ik nu weer Marike had en dus maar steeds geen andere vk's krijg, ga ik nu 1/2 naar de Schoolstraat en volgens mij heb ik dan een afspraak met Angela
Floria, gefeliciteerd met de goede echo!
DeMajoor, wat een popje!!
flowerbox, op zich jammer dat het 'alleen' de slijmprop was, maar wie weet komt het alsnog snel opgang.
Nog anderhalf uur en dan nog 2 dagen.... yeah!
LOLquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
He, dan zit je bij dezelfde als waar ik straks weer kom.
Bij Jen had ik Maretti, die heb ik nog een flinke trap verkocht.![]()
Ben benieuwd!! ZOu wel leuk zijn!! Zwaai dan ff als je langs rijdtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef happyme28 het volgende:
Hier ook weer een even een update. Bij de VK was alles goed, dus weer een mooie sticker. Hebben de bevalling besproken. Hartje geluisterd, bloeddruk was goed, mannetje ligt er netjes voor, dus alles ok. Over 2 weken weer terug.
Oh en Vicky, aangezien ik nu weer Marike had en dus maar steeds geen andere vk's krijg, ga ik nu 1/2 naar de Schoolstraat en volgens mij heb ik dan een afspraak met Angela
Floria, gefeliciteerd met de goede echo!
DeMajoor, wat een popje!!
flowerbox, op zich jammer dat het 'alleen' de slijmprop was, maar wie weet komt het alsnog snel opgang.
Nog anderhalf uur en dan nog 2 dagen.... yeah!
ff lekker sexen helpt de boel misschien op gang komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:26 schreef Co_OL het volgende:
Kleine update vanaf hier:
Bij de VK was alles in orde, Baby is niks gegroeid en dus klaar om op de wereld gezet te worden![]()
Nu is het dus afwachten wanneer ze zich meldt
Ik heb ook honger, en dat slaat dan om naar misselijk. Maar ik ben door mn voorraadje eten heen wat ik op een dag meeneem. nog een 15 minuten en dan kan ik lekker naar huis, misschien haal ik wel iets te snoepen onderweg ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:40 schreef Asyniur het volgende:
Ow wat een boel stickertjes zijn er weer uitgedeeld!![]()
DeLiedje, weten jullie het geslacht al? Willen jullie het überhaupt weten?
Leonie, je wil gewoon alle wafels voor jezelf houden![]()
Ow en dat geboorteplan is dus niet verplicht ofzo (zag dat ik dat niet had gezegd), maar ik vind het wel fijn dat mijn man weet wat ik wil...![]()
Ik heb zooooo'n honger! Ga denk ik zo maar eens koken...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |