quote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kijk nog eens goed naar het afvallen van Tim. Eerste 2x 3 nadrukkelijke klopjes van Manuel. Dan valt Tim af. Verbeeld ik mij nu dingen of kan Manuel dan zijn lach niet inhouden? Kim kijkt ook heel vreemd naar hem terwijl hij buiten beeld is (48:23).
Of is dit typisch een gevalletje kokervisie van mij?
Haiti laat de boel inderdaad in het honderd lopenquote:
Het zou ook binaire code kunnen zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 17:47 schreef Veerboot het volgende:
Nog even over die globes in de interviewfilmpjes die soms aan en dan weer uit staan: zou daar morse code door middel van lichtsignalen in kunnen zitten? Is de vraag wel hoe je het precies met 'lezen'. Is bijvoorbeeld globe aan = lang en globe uit = kort, óf is het zo dat een verlichte globe die langer dan een x aantal seconden in beeld is = lang en korter dan een x aantal seconden in beeld = kort? En welke volgorde moet je aanhouden? De volgorde van in beeld komen in de filmpjes (en stopt het dan nadat alle personen één keer langs zijn geweest of gewoon het hele filmpje door) óf moet je bijvoorbeeld de volgorde aanhouden op dat bord dat achter ze staat? Iemand zin om alle globes op een rij te zetten en te kijken of er iets te ontcijferen valt?
Wie is er pontificaal midden in beeld terwijl hij dat zegt? Juist ja: Manuel.quote:Geld voor de pot verdienen de deelnemer met het uitvoeren van opdrachten, maar de mol in hun midden saboteert die.
Heb ik niet gezien, maar de tekst van de Japanner in zijn 'overzichtskamer' was duidelijk bewerkt. Daar zou een hint in kunnen zitten. (Dat is een hint die werd gebruikt toen Nico de mol was, dacht ik.)quote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen. Maar zat er in aflevering 2 nou nog zo'n duidelijke hint? A la rode sleutelhanger van Hind in aflevering 1?
quote:
Lees de titel eens. Lees het topic eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Afwachten dus of het donderdag door gaat..(wat in Haiti is gebeurd is wel erg hoor)
Ja lieverd, ik moet alles om alles om te weten..idd om 22.00u gaat het door. zei Gerard Timmer van de PO bij Boulevard.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lees de titel eens. Lees het topic eens.![]()
![]()
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja lieverd, ik moet alles om alles om te weten..
Dat is er dan niet nee, maar dat maakt de mol toch niet uit? De mol (zie voorgaande series) geniet er juist van als opdrachten de mist in gaan. Dan hoeft de mol alleen nog de intentie te wekken dat hij het niet wil, en weg zijn de verdenkingen. Daarom hekel ik ook kandidaten die mollen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar als kandidaten mollen, en als de mol zijn best doet bij opdrachten, wat is dan nog het verschil tussen de twee?
Maar door jezelf verdacht te maken, verhoog je de kans dat men tijdens de quiz voor jou als mol kiest en ze er dus uitvliegen. Zodat jij kan winnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef wonderer het volgende:
Misschien viel het me vroeger niet echt op, maar ik heb het idee dat er de laatste jaren veel meer door iedereen gemold wordt. Bijna niemand lijkt gewoon een leuk spel te willen spelen, iedereen haalt wel domme streken uit zodat een spel mislukt enzo. Dat haalt voor mij de lol er eigenlijk wel uit, eerlijk gezegd...
Dat snap ik, maar ik heb het idee dat ze een beetje zijn doorgeslagen. Zoals tijdens dat fotospel in de eerste aflevering, dat werd gewoon gesaboteerd. Dat vind ik gewoon niet leukquote:Op maandag 18 januari 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar door jezelf verdacht te maken, verhoog je de kans dat men tijdens de quiz voor jou als mol kiest en ze er dus uitvliegen. Zodat jij kan winnen.
Dat kwam Erik verdomd goed uitquote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb het idee dat ze een beetje zijn doorgeslagen. Zoals tijdens dat fotospel in de eerste aflevering, dat werd gewoon gesaboteerd. Dat vind ik gewoon niet leukEen beetje klooien, subtiel, af en toe is prima, dat hoort er bij. Maar het lijkt nu wel alsof alleen Erik van 't Hof echt het spel wil spelen.
Vergeet het. PJ weet niet wie de mol is.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[paranoide stand op 10]
Luister eens naar het stukje 0:20-0:30 van de eerste aflevering.
Pieter Jan zegt:
[..]
Wie is er pontificaal midden in beeld terwijl hij dat zegt? Juist ja: Manuel.
Maar Pieter Jan monteert het niet... Noch geeft die regieaanwijzingen voor de cameramanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vergeet het. PJ weet niet wie de mol is.
Dat dus. En bovendien weet Pieter Jan dit jaar toch wel wie de mol is?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar Pieter Jan monteert het niet... Noch geeft die regieaanwijzingen voor de cameraman
Fout, PJH weet wél wie de mol is.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vergeet het. PJ weet niet wie de mol is.
Daar is de tactiek ook een beetje heen geschoven ja volgens mij. Mensen weten nu hoe het spel werkt, en denken dat ze zo het meest kans hebben om te winnen. Jammer, want het leukst (en voor de mol moeilijkst) is als de opdrachten fanatiek uitgevoerd worden, en mensen ook daadwerkelijk opdrachten willen halen. En dat is volgens mij wel wat minder geworden ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef wonderer het volgende:
Misschien viel het me vroeger niet echt op, maar ik heb het idee dat er de laatste jaren veel meer door iedereen gemold wordt. Bijna niemand lijkt gewoon een leuk spel te willen spelen, iedereen haalt wel domme streken uit zodat een spel mislukt enzo. Dat haalt voor mij de lol er eigenlijk wel uit, eerlijk gezegd...
quote:
Ben ik het mee eens, daarom hekel ik ook zulke trieste mensen zoals Kim die dingen opvallende saboteren en zoals bij die foto/voorwerpopdracht zichzelf er niet bij zitten. Echt, dan kun je het nog wel doen om jou verdacht te maken, maar het slaat gewoon nergens op. Dan zie ik het mensen veel liever subtiel doen. En Frits, Sanne en Barbara zijn ook wel mensen die - in ieder geval - niet opvallend saboteren..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb het idee dat ze een beetje zijn doorgeslagen. Zoals tijdens dat fotospel in de eerste aflevering, dat werd gewoon gesaboteerd. Dat vind ik gewoon niet leukEen beetje klooien, subtiel, af en toe is prima, dat hoort er bij. Maar het lijkt nu wel alsof alleen Erik van 't Hof echt het spel wil spelen.
Diegene die de meeste vragen goed beantwoord heeft in de testquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Stel: Er zijn twee mensen en de mol in de finale. Die twee verdenken allebei de mol, wie wint er dan?
Nee want je weet niet alles:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als je dezelfde mol hebt beantwoord je toch hetzelfde?
Zou best kunnen, maar is nog nooit voorgekomen geloof ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef Hanneke12345 het volgende:
En bij evenveel vragen goed speelt de tijd ook mee, toch?
Edit: reactie op de vorige pagina, dus.
Wát lijkt op een M?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef Terreros85 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto staat in de MolMail. Ik ben niet zo van de aanwijzingen op gebouwen en verborgen letters enzo. Maar dit lijkt toch wel heel duidelijk op een M: /\/\. Zelfs ik vind dit verdacht. Wie dan de mol moet zijn, ben ik nog niet uit. Erik?
Hahaha ja idd en Kim: is deze van Frits? whahahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:38 schreef Kickmaster het volgende:De minuut van afl 3 is hilarisch
![]()
![]()
Arjan: is de was al klaar???
Sowieso waren ze toen met zijn 10-en en dan is er geen midden..quote:Op maandag 18 januari 2010 18:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[paranoide stand op 10]
Luister eens naar het stukje 0:20-0:30 van de eerste aflevering.
Pieter Jan zegt:
[..]
Wie is er pontificaal midden in beeld terwijl hij dat zegt? Juist ja: Manuel.
In elke foto staan ze wel zo opgesteld dat er ergens in de foto 2 mensen boven en 3 mensen onder dicht bij elkaar staan..... het zou dus kunnen zijn dat ze dat expres doen omdat Manuel de mol is.... zou wel leuke hint zijn!quote:
Foutje, bedoelde natuurlijk donderdag. MAar tnx voor de extra info.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:01 schreef -J-D- het volgende:
Zaterdag?
Uitzending donderdag 21 januari
In verband met de actie voor hulp aan de slachtoffers in Haïti wordt aflevering 3 uitgezonden vanaf 22:05 uur op Nederland 1.
Niet in de interviews over aflevering 3! Wat gaat er gebeuren...?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef Kickmaster het volgende:
Ziet iemand Manuel nog? niet bij de was , niet bij de auto;s...........???
Maar zou het dan niet Erik moeten zijn? Hij vormt namelijk niet die M...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef Kings het volgende:
[..]
In elke foto staan ze wel zo opgesteld dat er ergens in de foto 2 mensen boven en 3 mensen onder dicht bij elkaar staan..... het zou dus kunnen zijn dat ze dat expres doen omdat Manuel de mol is.... zou wel leuke hint zijn!
Zal die er uit gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef sverbern het volgende:
[..]
Niet in de interviews over aflevering 3! Wat gaat er gebeuren...?
Beter lezen, ik had het over het beeld op dat moment. En daar is Manuel toch duidelijk midden in het beeld. Niet dat dat bewijst dat Manuel de mol is trouwens, maar het zou eventueel een hint kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef Lisulaarz het volgende:
[..]
Sowieso waren ze toen met zijn 10-en en dan is er geen midden..
Dit was al eerder door iemand gezegd in een eerdere topic, maar ik herhaal het even
Tevens een subtiele TVP
TIjd voor een spoedcursusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:13 schreef Operc het volgende:
Zijn er hier geen mensen die Japans spreken toevallig? Zou met sommige theorieën toch erg makkelijk zijn
Ah sorry, ik las groep in plaats van beeld. Je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Beter lezen, ik had het over het beeld op dat moment. En daar is Manuel toch duidelijk midden in het beeld. Niet dat dat bewijst dat Manuel de mol is trouwens, maar het zou eventueel een hint kunnen zijn.
Maar alleen op die foto valt Erik uit de groep. Bijna op elke groepsfoto zie je een bepaalde structuur, waarbij steeds mensen ergens anders staan (dus ook waar er steeds iemand anders 'uitvalt'), maar waar je wel steeds een M in kunt vormen....quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef Lisulaarz het volgende:
[..]
Ah sorry, ik las groep in plaats van beeld. Je hebt helemaal gelijk!
Over die foto, Erik valt inderdaad uit de M-structuur! Wellicht een hint!
Morgen meer duidelijk hopelijk
Ja dat 1 minuut filmpje heb ik gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:38 schreef Kickmaster het volgende:
De minuut van afl 3 is hilarisch
![]()
![]()
Arjan: is de was al klaar???
Dit is volgens mij ook een foto die met photoshop tot stand gekomen is. Van allemaal losse foto's een foto maken. Misschien willen ze deze foto's de komende weken blijven gebruiken. Dat eerst Erik eruit gaat. Daarna Barbara en Kim. Als die uit de foto zijn heb je nog steeds de vorm van een M.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef Kings het volgende:
[..]
Maar alleen op die foto valt Erik uit de groep. Bijna op elke groepsfoto zie je een bepaalde structuur, waarbij steeds mensen ergens anders staan (dus ook waar er steeds iemand anders 'uitvalt'), maar waar je wel steeds een M in kunt vormen....
Misschien laat de mol alle was krimpenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:38 schreef dfnk het volgende:
Ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren in de uitzending, eens kijken of dan ook echt de mol zich op één of andere manier bekend maakt.
Het is nu toch wel duidelijk wie de mol is!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:14 schreef Tezz het volgende:
Ik lees even mee. Ben al vanaf de allereerste keer dat het op TV was verslaafd aan de Mol...
IK heb nog geen mol voor ogen. Wel vond ik de kus die Sanne gaf aan de afvaller erg opvallend met die rode lippenstift. Het leek een soort Judaskus! Zal wellicht al eerder genoemd zijn. Excuses als dat zo is, maar ik heb de vorige delen (nog) niet gelezen....
Wat ik daarmee bedoel, is dat WIDM zijn hints heeft of gaat baseren!.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Operc het volgende:
Sanne Vogel speelt in het eigen theaterstuk (Raaf) op verschillende locaties in Nederland!
Zoals hier boven vermeld: Bij Sanne Vogel.
Daar ligt de link weer met (Raaf) is een (Kraai).
En toevallig heeft Sanne 'Vogel' als achternaam.
Is het nu duidelijk?
Dat deel is toch niet zinvol voor het WIDM gebeuren?
Nee Judas was een verraderquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef .aeon het volgende:
Wel erg vergezocht
Bovendien is Petrus geen verrader?
Die vergelijking gaat dus ook niet op. Daarnaast worden Loretta en Tim door meerdere mensen gekust.quote:Deze tekst: De (haan) (kraai)t = Hoort bij Petrus, ook een bijbelse verrader.
Petrus heeft Jezus ook verraden. Toen gevraagd werd of hij niet ook bij Jezus hoorde, ontkende hij. Tot driemaal toe. En toen kraaide de haan. Dat is in het kort het verhaal. maar ik vind die theorie over Sanne wel heel vergezocht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:08 schreef .aeon het volgende:
Wel erg vergezocht
Bovendien is Petrus geen verrader?
Dat heet verloochening, geen verraad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:27 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Petrus heeft Jezus ook verraden. Toen gevraagd werd of hij niet ook bij Jezus hoorde, ontkende hij. Tot driemaal toe. En toen kraaide de haan. Dat is in het kort het verhaal. maar ik vind die theorie over Sanne wel heel vergezocht.
Dat is toch bijna hetzelfdequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:38 schreef .aeon het volgende:
[..]
Dat heet verloochening, geen verraad.
Daar heeft hij gelijk in, als je een Japanner de weg vraagt gaat alles in termen van 'noord, oost, zuid, west', links en rechts zul je ze niet snel horen zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:08 schreef SilverBrooke het volgende:
Frits zegt: in japan is links en rechts best moeilijk...
En het dan toch in dít topic plaatsen. Boefje.quote:
Ik vraag me af hoe ze dit gaan doen. Hij zal zich wel bekend maken in een spel. Dat er opeens veel geld uit de pot is ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Ooi86 het volgende:
'In de derde aflevering maakt de Mol zich bekend.....'![]()
Ik gok op een soort Wie van de Drie. Dat iedereen een keer 'Ik ben de Mol' moet zeggen, of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit gaan doen. Hij zal zich wel bekend maken in een spel. Dat er opeens veel geld uit de pot is ofzo.
quote:De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol
Minimale opbrengst: ¤ 50,00
De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol; namelijk de bekendmaking van de identiteit van de mol!
Voor de hoogste bieder:
Vanaf vandaag bieden wij iemand de kans om de opnames van aflevering 10 bij te wonen.
Tijdens deze opnames zal de mol zich aan de kandidaten bekend maken. Naast de kandidaten zal er plaats zijn voor één persoon om aanwezig te zijn bij deze onthulling. De aflevering zal worden opgenomen op een zaterdag in februari. Tijd en locatie blijven geheim. Alleen de winnaar van de veiling zal door ons geïnstrueerd worden wanneer hij op welke locatie aanwezig moet zijn.
Er is nog nooit iemand van “buitenaf” aanwezig geweest bij deze opnames.
Het is dan ook noodzakelijk dat deze persoon een geheim kan bewaren. Zoals iedereen die bij het geheim van de mol betrokken wordt zal ook deze persoon een geheimhoudingscontract moeten tekenen.
Succes!
Zonde van deze reactiequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Zonde van het programma. Boe.
Leuk dat het geld naar Haïti gaat, maar dit hoort niet bij het programma imo.
Waar kan dat dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Tegan het volgende:
Kan je niet op tv kijken? Je kan volgens mij ook live meekijken online...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Bragi het volgende:
http://www.twitterveiling(...)09-6891-2d2bda6899ba
[..]
quote:¤ 800,00 Rob van den Nieuwelaar 21/01/2010 om 17:58 uur
Voor mij ook, moet er weer om 6u uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef rene90 het volgende:
22.00 is voor mij toch wat te laat, maar wel begrijpelijk dat het wat later is uiteraard.
Zelfde hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef June. het volgende:
[..]
Voor mij ook, moet er weer om 6u uit
Ja, hij werd een beetje afgekapt he.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef marcodej het volgende:
Er is al 36.000,- geboden om bij de onthulling van De Mol te zijn.
edit: zal wel het totaalbedrag van alle twitterveilingen zijn.![]()
Ik moet er ook om 6 uur uit, maar voel me flink beroerd (griepje ofzo), dus ik denk toch dat ik morgen thuisblijf. En anders heb ik een kort nachtje. Daarna toch weekendquote:
check!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef belendel het volgende:
Ik zit al klaar met mijn zakje chips
Volgens mij zei hij dat iconen terugkeren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef Cosmo. het volgende:
Ik verstond het niet goed
Hij zei dat de jokers weer terug zijn, en daar blijft het niet bij IETSHIER
Iemand?
Dat meldde mijn moeder me net ook. Het was mij nog niet opgevallen.quote:
Dat zag er heel onnatuurlijk uit ja.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:12 schreef Mellow_ het volgende:
Nouja, Arjan doet wel heel overdreven met z'n hand zeg..
dan kan je over al wel iets achter zoeken. Haiti is ook gemold, maar dat zal ook geen opzet zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:14 schreef PartyHardy het volgende:
Hmm dat Manuel ziek is, zou dat ook verdacht kunnen zijn ?
True.... hij is toch erg smakelijk.... jammer dat ie zo in de here en niet van de heren isquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:15 schreef Oidale het volgende:
[..]
Het enige smakelijke valt ook nog eens weg dus
Dan heeft hij gewoon pech, tenzij hij de mol is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben benieuwd hoe dat met elimenatie moet dan
Verdacht als Manuel niet exit gaat bedoel je?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben benieuwd hoe dat met elimenatie moet dan
gierquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
True.... hij is toch erg smakelijk.... jammer dat ie zo in de here en niet van de heren is
Maar in wie is de mol is alles verdachtquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
dan kan je over al wel iets achter zoeken. Haiti is ook gemold, maar dat zal ook geen opzet zijn
mwa, de test zal voor hem niet te maken zijn!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Verdacht als Manuel niet exit gaat bedoel je?
quote:
Maar die heeft ook nauwelijks geld binnen gehaald, volgens mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Kinga het volgende:
Arjen nog geen boetes...hmmm.
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat we weer een editie hebben met 5 nepmollen waardoor de echte mol geen hol hoeft te doen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:23 schreef Kinga het volgende:
Hind weer in het rood.
Dat zou jammer zijn ja, maar bij kim is het toch wel veel overduidelijker dan bij de rest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat we weer een editie hebben met 5 nepmollen waardoor de echte mol geen hol hoeft te doen
voor mij niet. Ik vind het prettige beeldvullingquote:
Inderdaad want hij wist vooraf al dat iemand over hetzelfde stuk asfalt zou rijdenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef Felagund het volgende:
Dus Arjen heeft wss gewoon het heel slim gespeeld als mol
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
voor mij niet. Ik vind het prettige beeldvulling
Nee, dat hij zelf dus toch ook gedaan? Iedereen heeft dit tenminste een keer gedaan, hijzelf ook, voor de rest geen overbodige fouten gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Inderdaad want hij wist vooraf al dat iemand over hetzelfde stuk asfalt zou rijden
Bedoel ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat hij zelf dus toch ook gedaan? Iedereen heeft dit tenminste een keer gedaan, hijzelf ook, voor de rest geen overbodige fouten gemaakt.
En in de kleur van haar blauwe jurk nog wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef Oidale het volgende:
Hind herinnert zich Argentinie nog wel heel goed.
Heb je in Japan gewoond?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kan een klein beetje japans, helaas geen bijvoeglijke naamwoorden en dergelijke, dus dan heb je er nog niets aan
goed gezienquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Marissaatje het volgende:
Angela! Nu Karel nog?
Idd, deze is leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef Operc het volgende:
Dit wordt volgens mij echt vette opdracht
sowieso een apartequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef Operc het volgende:
Dit wordt volgens mij echt vette opdracht
Geven is zo 2009, ik zou haar raken.quote:
ok ok. dan geef ik Kimquote:
met lieve meisjes bedrijf je de liefdequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:35 schreef Ascendancy het volgende:
Ik zou Sanne geven
Arjen lijkt veel op mijquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:36 schreef leukvoorlater het volgende:
Hmm Arjen is eigenlijk best wel
ik zou der laten voelen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:36 schreef Karstman het volgende:
[..]
Geven is zo 2009, ik zou haar raken.
Ik zal dr beuken!quote:
Ik zou haar laten zitten en bij Manuel in bed kruipenquote:
hmm dat is voor mij geen optiequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou haar laten zitten en bij Manuel in bed kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |